privateer Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Crackdown - updated hands-on http://www.gamesradar.com/us/xbox360/game/previews/article.jsp?articleId=20061222135421347095&releaseId=2005138888000000020712§ionId=1001
john2gr Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Ubisoft has confirmed that the Xbox 360 and PC versions of Ghost Recon Advanced Warfighter 2 will land on March 9th 2007. The Playstation 3 version is set to launch with the console when it arrives in Europe this Spring Ω καλά. Από τώρα ξέρω τι προβλήματα θα έχει το παιχνίδι . Απουσία επιλογής FSAA,θα τρέχει ΜΟΝΟ σε κάρτες με Shader Model 3.0 1000% και bugs με το κιλό. Βάλτε και un-optimize στην PC έκδοση γιατί nUbisoft είναι αυτή,που να κάτσει να ασχοληθεί με το Port και έχετε πάρει μια γεύση από το bashing που θα γίνει στο επίσημο forum της nUbisoft
xrest Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Rare Founders Move On After 24 years and countless classics, the Stamper brothers are leaving the Microsoft-owned studio. Chris and Tim Stamper, two of three founders who formed Rare in 1982, have left the company to pursue other interests. The brothers apparently resigned at the end of last month. This according to 1up.com. The news comes in the wake of disappointing sales of Rare's latest title, Viva Pinata, although Microsoft claims this had nothing to do with the Stampers departure. While Rare is responsible for many classic games, including Donkey Kong Country, GoldenEye, and Conker's Bad Fur Day, the company's record has been dulled somewhat since Microsoft acquired the studio from Nintendo for $375 million in 2002. Grabbed by the Ghoulies, Kameo, and Perfect Dark Zero all received mixed reviews, and Viva Pinata hasn't performed up to Microsoft's expectations at retail. Rare has not made an official announcement about the Stampers' resignations, but Microsoft insists the split was amicable.
xrest Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 65nm Xenon delayed until mid 07 Monica Chen, Taipei; Rodney Chan, DigiTimes.com [Tuesday 26 December 2006] According to industry sources, plans to produce CPUs for the Microsoft Xbox 360 game console on 65nm at Chartered Semiconductor Manufacturing will be pushed back until the middle of 2007, at least one quarter behind the original schedule. Microsoft Taiwan declined to comment on the news, while Chartered also declined to comment, stating it did not comment on the production schedule of any of its customers. In April 2006, Chartered announced that it had signed an agreement with Microsoft to manufacture CPUs for the Xbox 360 console on 65nm Silicon-on-Insulator (SOI) technology starting in the first quarter of 2007. Chartered is already a major foundry partner for producing Microsoft's Xbox 360 CPUs on 90nm technology.
Freakster Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 ΟΛΕΕΕΕΕ το worms φαινεται τρελη πορωση! Ποσα ατομα εχει στο multiplayer?
Braveheart1980 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 ΟΛΕΕΕΕΕ το worms φαινεται τρελη πορωση! Ποσα ατομα εχει στο multiplayer? Ελπιζω πολλα! (8+ )
poromenos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 ligo diskolo alla i elpida pethenei pada teleftea;)
MiltoZ Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 ΟΛΕΕΕΕΕ το worms φαινεται τρελη πορωση! Ποσα ατομα εχει στο multiplayer? Σοβαρή υποψηφιότητα να γίνει το καλύτερο μου Xbox Live Arcade game.
Freakster Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Εδω λεει για 8 ατομα multiplayer! Καλα ειναι! http://www.gameover.gr/default.php?pid=6&cat=X360&cat_id=11&art_id=2690
mihranalthaqafi Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 xenera me tin RARE einai krima mia tosi kali kai axiopisti etairia na pigainei ston bronto..elpizw to banjo kazzoie na vgei kalo omws to perimenw pws kai pws auto to game...
privateer Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Eternity's Child (2D platformer) - 1 player game only - All characters animated by hand like old 2D Disney movies - All the game is 2D - Orchestral soundtrack - Eternity's Child is just a tentative title - The story is going to be a fairy tale for adults - The gameplay is not going to be a revolution but a normal 2D platformer, what I am mainly working on is a game that anyone can pick up and play and escape to another world and have fun aswell aswell as touching them emotionally.
Exoskeletor Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Ti panemorfo paixnidaki eine ayto? de tha gini kamia patenta na ta doume ayta ta games se windows? (h se.. linux )
Rebel21 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2007 poso tha kanei to worms 800 i 1200?apistefto paixnidi kai xalara to korifaio tou live.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.