p3tran Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 eida eikones apo to devil may cry 4 sto ps3......ti phga kai phra to 360....tha to steilw kanonika :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: μιλαμε κατι τετοια post εχουνε πολυ γελιο!! στειλτο αρχηγε. δεν κανει για σενα!! 8)
andreas_p Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Ρε παιδια μια ερωτηση εχω εγω, το παλιο xbox που ειχα (με το advance skart) οταν το ανοιγα αμεσως μου αλλαζε καναλι η τηλεοραση, πηγαινε στο καναλι του xbox και εγραφε πανω αριστερα RGB. Τo καινουργιο ομως που εχω τωρα (360) οταν το ανοιγω δεν αλλαζει καναλι η τηλεοραση και πρεπει να το κανω εγω χειροκινητα. Επισης δεν γραφει RGB αλλα CVBS. Ξερει κανεις τι ειναι αυτο? και γιατι γινεται αυτο? Ειναι καλητερο αυτο ή μηπως θελει καμια ρυθμιση που δεν εχω κανει?
telegamesvg Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Επισης δεν γραφει RGB αλλα CVBS. Ξερει κανεις τι ειναι αυτο? και γιατι γινεται αυτο?Ειναι καλητερο αυτο ή μηπως θελει καμια ρυθμιση που δεν εχω κανει? Το οτι δεν αλλαζει μονο του το καναλι δεν ειναι προβλημα (και σε μενα το κανει ) , και εχει σχεση με ενα καλωδιακι του scart.... To οτι δεν δειχνει την ενδειξη rgb ισως οφειλεται στο οτι η τηλεοραση σου εχει παραπανω απο μια εισοδο scart απο τις οποιες δεν υποστηριζουν ολες rgb ...
andreas_p Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Το οτι δεν αλλαζει μονο του το καναλι δεν ειναι προβλημα (και σε μενα το κανει ) ' date=' και εχει σχεση με ενα καλωδιακι του scart....To οτι δεν δειχνει την ενδειξη rgb ισως οφειλεται στο οτι η τηλεοραση σου εχει παραπανω απο μια εισοδο scart απο τις οποιες δεν υποστηριζουν ολες rgb ...[/quote'] Αφου φιλε μου σε αυτην την θεση ειχα το παλιο xbox αρα το υποστηριζε. Δηλαδη το RGB ειναι καλητερο απο το CVBS?
GordonFreeman Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Τις γραφικάρες ρε παιδιά που τις είδατε ? Για το battlefield μιλάω...Καλος ο ενθουσιασμός για ενα παιχνίδη αλλα είναι απλως ενα port απο pc ...Μην περιμένετε και πολλα περισσότερα...Η φωτός αυτό ακριβώς δείχνουν... Εάν έχεις δει όλα τα screenshots που έχουν κυκλοφορήσει , θα καταλάβεις ότι τα γραφικά του battlefield 2 για το 360 είναι μία γεννιά μπροστά από τα αντίστοιχα του pc. Π.Χ οι χαρακτήρες στο pc μοιάζουν σαν χάρτινα καραγκιοζάκια σε σύγκριση με αυτούς του X360:
petrostr Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Paidia tha ithela na rotiso an gnorizete kati gia to thema chiparismatos tou xbox 360...?
p3tran Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 akoma tipota ypologizo mexri to pasxa tha yparxoyne diafores lyseis stin agora
petrostr Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 to chiparisma ginetai mono me morfi hardware h ginetai kai se software ?
Slay Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 NPD Hardware Sales for 2005 Handheld unit sales and market share numbers for 2005 Nintendo GameBoy Advance 41 percent 4.26 million Sony PlayStation Portable 35 percent 3.63 million Nintendo DS 23.5 percent 2.43 million Console unit sales and market share numbers for 2005 Sony PlayStation 2 5.51 million 55 percent Microsoft Xbox 2.40 million 24 percent Nintendo GameCube 1.56 million 15 percent Microsoft Xbox 360 607,343 6 percent
Wolfidis Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Εάν έχεις δει όλα τα screenshots που έχουν κυκλοφορήσει ' date=' θα καταλάβεις ότι τα γραφικά του battlefield 2 για το 360 είναι μία γεννιά μπροστά από τα αντίστοιχα του pc. Π.Χ οι χαρακτήρες στο pc μοιάζουν σαν χάρτινα καραγκιοζάκια σε σύγκριση με αυτούς του X360: [/quote'] Egw giati den blepw diafora?????
privateer Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Medal of Honor Airborne graces the cover of the new Game Informer. The next game in the long-running franchise is scheduled for a Fall 2006 release on the PS2, PS3, Xbox, Xbox 360, and PC. pics-->http://forums.e-mpire.com/showthread.php?t=50683
privateer Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Interview with John Carmack from the new PC GAMER Is the Xbox 360 id’s primary development platform? [pause] It probably will be. As it is right now we would get the game up on the 360. When I would do major hack and slash architectural changes it was back on the PC, but it’s looking like the Xbox 360 will be our target. All of our tools are on the PC, and we’re maintaining the game running on the PC, but probably all of our gameplay development and testing will be done on the Xbox 360. It’s a really sweet development system. I have a quote here from Gabe Newell talking about the next generation of processors and consoles. He says “the problems of getting things running on multicore processors are not solved. We have doctoral theses but no real world applications.” Do you agree with him? The difference between theoretical performance and real world performance on the CPU level is growing fast. On say, a regular Xbox, you can get very large fractions of theoretical performance with not a whole lot of effort. The Playstation 2 was always a mess with the multiple processors on there, but the new generations, with Cell or the Xbox 360 make it much, much worse. They can quote these incredibly high numbers of giga-flop or tera-flops or whatever, but in reality, when you do a straighforward development process on them, they’re significantly slower than a modern high end PC. It’s only by doing significant architectural work that you even have a chance of finding speed-ups to what the PC can do, let alone it’s theoretical performance. It’s only through trivial, toy or contrived applications that you can deliver the performance numbers they claim. The graphics systems are much better than though. Graphics has an inherent natural parallelism. The capabilities of the Xbox 360 and PS3 are really good on the graphics side, although, not any head or shoulders above any PC stuff that you can buy at a higher price point. Are you working on a new rendering engine? Yeah. For the last year I’ve been working on new rendering technologies. It comes in fits and starts. Our internal project is not publicly announced on there. We’re doing simultaneous development on Xbox 360, PC, and we intend to release on PS3 simultaneously as well, but it’s not a mature enough platform right now for us to be doing much work on. Does moving to the Xbox change any of your open source support? You’ve been practically deified in that community for the way you allow them to work on your game engines. It makes it less of a priority to structure things in a way that they can be easily modified. But I think, already in the PC space, there’s been a downswing in the modding scene. As projects got more and more complex the modifications that have gone on in the user community have got sparser and sparser because the teams have had to conglomerate into these super-groups to put something together. I think, looking back, Quake was the golden age of user-modifications. It was still crude enough that you didn’t need an art director to produce a significant mod. That’s saddening, but just the way the platforms have evolved. Our PC version will probably continue, for ever after, to have significant modification capability. We’ll release large chunks of source code for people to hack up any way they want. I intend to continue my practice of releasing complete engine source code sometime after the next major game is released. One year after our next game is out, I may very well be releasing the Doom 3 source code.
privateer Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Download Xbox 360 Demos While Doing Other Things On the System We have heard from a reliable source at this week's CES that a future Xbox 360 update will allow you to download Xbox Live Marketplace demos in the background while doing other things on your Xbox 360. The things you will be able to do while downloading demos in the background were not revealed, but we were told that this feature was planned from the very beginning, but needed to be removed before launch because of it wasn't fully tested. Microsoft is working on finalizing this feature and in the near future we should be able to play music, movies, views photos, and maybe even play games while waiting for the latest game demo or movie trailer to download to our Xbox 360's hard drive from the Xbox Live Marketplace. http://www.dreamstation.cc/news/video_games/id8711
jimbrav Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2006 Download Xbox 360 Demos While Doing Other Things On the System We have heard from a reliable source at this week's CES that a future Xbox 360 update will allow you to download Xbox Live Marketplace demos in the background while doing other things on your Xbox 360. The things you will be able to do while downloading demos in the background were not revealed' date=' but we were told that this feature was planned from the very beginning, but needed to be removed before launch because of it wasn't fully tested. Microsoft is working on finalizing this feature and in the near future we should be able to play music, movies, views photos, and maybe even play games while waiting for the latest game demo or movie trailer to download to our Xbox 360's hard drive from the Xbox Live Marketplace. http://www.dreamstation.cc/news/video_games/id8711[/quote'] aparaititi veltiosi kai poli kali !!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.