xrest Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Kojima Productions to make games for X360 http://www.gamepro.com/news.cfm?article_id=55468
Daredevil Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 GestureTek Xbox 360 Camera Video Demo GestureTek, the company Microsoft licensed to help with the mechanics of the Xbox 360 camera shown off a few ways the technology could work with the Xbox 360 camera. In the video below, you will see a 'head lock' feature which will capture your face and follow movement. There are also murmurings of that the technology could be used in games such as Halo 3, for example when you turn your head to the side this will turn the camera view during the game too. kala an to kanei ayto 8a xei trellh fash
BlizardBill Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 ...αλλο ενα exclusive για το 360: Δεν είναι exclusive, θα βγει και για ps2 πχ, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί για ps3. Πού είδες οτί ανακάλεσαν ps3 έκδοση ?
ultralisk Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 eida auto to video se allo forum kai to kano clopy na to deite ki edo.....poli gelio http://www.youtube.com/watch?v=NqOdUrouRhY&search=Microsoft%20Nintendo%20Sony%20Xbox360%20Wii%20PS3
Blackjim Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 eida auto to video se allo forum kai to kano clopy na to deite ki edo.....poli gelio [url']http://www.youtube.com/watch?v=NqOdUrouRhY&search=Microsoft%20Nintendo%20Sony%20Xbox360%20Wii%20PS3[/url] loool wraio
BlizardBill Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Πραγματικά δείτε το... απίστευτο videaki. Και μέσα στο κλίμα, κάτι λίγο αστείο που είδα σε ένα forum... -April 5, 2006 - Network technology company Lucent has filed a lawsuit against Microsoft for using what it considers a patented video encoding technique in the Xbox 360. Lucent is demanding that Microsoft withdraw the Xbox 360 from the market http://xbox360.ign.com/articles/700/700238p1.html - In court papers Monday, Microsoft countered with the claim that Lucent infringed 10 of its patents. http://seattletimes.nwsource.com/html/businesstechnology/2002996819_bizbriefs16.html
BlizardBill Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 για οσους δεν εχουνε καλη συνδεση ή βαριουνται τα streaming' date=' στη συνεντευξη του, ο itagaki λεει εκτος των αλλων: [/quote'] Αυτά που έγραψες είναι πολύ έξω έως ανάποδα από αυτά που είπε ... εσύ έκανες την "μετάφραση» ? * πηγα στο xbox γιατι ητανε το δυνατοτερο μηχανημα * ειμαι στο 360 για τον ιδιο λογο Για τώρα που δεν έχει βγεί το ps3' date=' όταν βγεί θα είναι αυτό πολύ καλύτερο.[/b'] -Interviewer: Back in the last generation you said that you chose to develop for the XBOX because it was the most powerful platform available at the time. Now you've continued developing for the 360, do you still believe that's the case? Is the 360 the more powerful console between that and the Playstation 3 and if so is that why you chose 360 for your games? -Itagaki: So of course, right now as it stands, 360 is the most powerful system because PS3 isn't out yet. But when it does come out, I'm sure it's going to be a good system, but the difference is not as great as going from the previous generation to the current generation. - το ps3? * η διαφορα αναμεσα στο ps και το ps2 ητανε πολυ μεγαλη. δεν ισχυει το ιδιο αυτη τη φορα. θα χρειαστει καποιος πολυ ταλαντουχος dev. να ζοριστει παρα πολυ για να δειξει κατι πολυ καλο' date=' καλυτερο απο τον ανταγωνισμο [/quote'] Η διαφορά μετάξυ ps1 και ps2 ήταν τεράστια, αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο αυτή ανάμεσα σε xbox360 και ps3 !!!! -Itagaki:Going from PS1 to PS2 that was a big - y'know, leap forward. There was more than 4 times (y'know 10 fold) so then anyone can show the big difference and people were surprised and impressed by it. Going from 360 to PS3 is not as great of a leap. - το εχεις κοιταξει το ps3? * ναι' date=' βεβαια. - θα φτιαξεις παιχνιδια για αυτο? * ....................no comment[/quote'] Δεν είπε no comment για αυτό ... θέλει να φτιάξει games. -Interviewer: Do you see yourself making games for the PlayStation 3? -Itagaki:Yes, I'm definitely seeking for various opportunities to do something with the sytem. And now that PS3 system is almost ready, I am able to analyse the machine. -Interviewer:have you had a chance to mess around with the ps3 yet and see what is capable of? -Itagaki:Mmmm... no coment on that ...
BlizardBill Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Από το myps3.gr , βάζω και λίγο σωστή Ελληνική μετάφραση ... μια προσφορά του slay στην σωστή ενημέρωσή μας. http://www.myps3.gr/forum/showthread.php?p=462#post462 O γνωστός δημιουργός απο τα Dead Or Alive, και Ninja Gaiden, Tomonobu Itagaki, σε μια πρόσφατη του συνέντευξη που παραχώρησε στο site Gametrailers δήλωσε οτι το PS3 είναι η ισχυρότερη κονσόλα και οτι θέλει να φτίαξει κάποιο παιχνίδι για το σύστημα, συγκεκριμένα είπε: Δημοσιογράφος: Στην προηφούμενη γενιά κονσολών είχατε πει οτι προτιμήσατε να φτίαχνετε παιχνίδια για το XBOX διότι ήταν η ποιό ισχυρή πλατφόρμα το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Τώρα συνεχίζετε να δημιουργείτε για το ΧΒΟΧ 360, ακόμα πιστεύετε οτι αυτό ισχύει; Είναι το ΧΒΟΧ 360 ποιό ισχυρή κονσόλα σε σύγκριση με το Playstation 3 και εάν δεν είναι γιατί διαλέξατε το ΧΒΟΧ 360 για να φτιάξετε τα παιχνίδια σας; Itagaki: Aυτή ακριβώς την στιγμή που μιλάμε ,το ΧΒΟΧ 360 είναι το ποιο ισχυρό σύστημα επειδή το PS3 δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα. Αλλά όταν κυκλοφορήσει είμαι σίγουρος οτι θα είναι ένα πολύ καλό σύστημα, αλλά η διαφορά δεν θα είναι σαν την διαφορά που βλέπουμε μεταξύ της προηγούμενης γενιάς κονσολών με την τωρινή γενιά. Μιλώντας γενικά στην κοινότητα μας εμείς οι δημιουργοί παιχνιδιών, λέμε οτι εάν το νέο μηχάνημα είναι 4 φορές ποιό ισχυρό, τότε ο οποιοσδήποτε δημιουργός μπορεί να δείξει μεγάλη διαφορά στα παιχνίδια του. Αλλά όταν η διαφορά είναι μόνο διπλάσια, τότε μόνο μερικοί πολυ ταλαντούχοι δημιουργοί μπορούν να δείξουν μεγάλη διαφορά. Πηγαίνοντας απο το PS1 στo PS2 ήταν μεγάλη διαφορά, ένα άλμα προς τα μπρός. Ηταν περισσότερο απο 4 φορές, θα έλεγα δεκαπλάσια, έτσι ο καθένας έδειχνε μεγάλη διαφορά στα παιχνίδια του και ο κόσμος ήταν πολύ εντυπωσιασμένος. Πηγαίνοτνας απο το ΧΒΟΧ 360 στo PS3 δεν είναι τόσο μεγάλο άλμα. Δημοσιογράφος: Βλέπετε τον εαυτό σας να δημιουργεί παιχνίδια για το PlayStation 3? Itagaki: Ναι, σίγουρα ψάχνω διάφορες ευκαιρίες για να φτίαξω κάτι για το σύστημα. Και τώρα που το PS3 είναι σχεδόν έτοιμο, είμαι σε θέση να αναλύσω το μηχάνημα.
BlizardBill Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Ποιές κονσόλες θα έχετε σε ένα χρόνο από τώρα ? Η διαφορά μεταξύ ps3-xbox360 είναι λογική στο poll του gamespot, αλλά το φοβερό είναι πως το Wii είναι πρώτο με διαφορά !!!! Which of the three next-gen consoles do you think you'll own by this time next year? Just a Wii---- 27.57%---26052 Just a PS3--- 17.03%---16093 Just a 360---- 5.31%----5022 Wii and PS3-- 16.69%---15774 Wii and 360-- 13.18%---12455 PS3 and 360-- 5.28%----4986 None of them-- 8.32%---7865 All three------- 6.62%---6257 http://www.ps3news.ca/05152006/10/ps3_comes_in_2_in_war_of_consoles_poll
xrest Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Δημοσ. 16 Μαΐου 2006 Ποιές κονσόλες θα έχετε σε ένα χρόνο από τώρα ? Η διαφορά μεταξύ ps3-xbox360 είναι λογική στο poll του gamespot' date=' αλλά το φοβερό είναι πως το GC είναι πρώτο με διαφορά !!!! [b']Which of the three next-gen consoles do you think you'll own by this time next year?[/b] Just a Wii---- 27.57%---26052 Just a PS3--- 17.03%---16093 Just a 360---- 5.31%----5022 Wii and PS3-- 16.69%---15774 Wii and 360-- 13.18%---12455 PS3 and 360-- 5.28%----4986 None of them-- 8.32%---7865 All three------- 6.62%---6257 http://www.ps3news.ca/05152006/10/ps3_comes_in_2_in_war_of_consoles_poll esy eisai apo allo planiti agori m...alli douleia den exeis na kaneis twra pounai kalokairaki?k pio GC?pera apo tin leksi playstation ksereis tpt allo sto xwro?oxi apantw gw.mipws Wii thes na peis?
p3tran Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 εσύ έκανες την "μετάφραση» ? ναι bliz, αλλα ειναι ελευθερη περιγραφη και οχι μεταφραση.. τη συνεντεξη την ειδα μια φορα το πρωι πριν φυγω, οποτε θα την ξαναδω. οχι οτι εχει και μεγαλη διαφορα αυτο που λες απο αυτο που εγραψα. ειναι κοινο μυστικο οτι εχει χυθει πολυ αιμα αναμεσα σε αυτον και τη sony.. απο παλια με το tekken κ.α... oποτε για να γραψει ο ιδιος game για ps3, θα πρεπει να του παρουνε πρωτα πολλά τσι...κια (λογικο ειναι βεβαια, γιατι το ninja gaiden ειναι ο απολυτως καλυτερος action τιτλος ανεξαρτητου πλατφορμας και εποχης) αν τελικα λοιπον συμβει καποια στιγμη αυτο (χλωμο, και αν, θα αργησει), τοτε απλα να περιμενεις μονο νεους τιτλους και οχι team ninja games πχ ninja gaiden 2 κλπ. οπως αντιστοιχα θα γραψει ο kojima για wii και για 360, αλλα οχι mgs. EDIT: πιστευω οτι αυτο που δεν εχεις καταλαβει, ειναι οτι ο Itagaki δεν μιλαει ως TEAM NINJA BOSS (XBOX EXCLUSIVE), αλλα σαν TECMO BOSS (MUTLIPLATFORM) σαν TEAM NINJA boss, εχει ανακοινωσει μια σειρα απο games στο 360, και εχει υποσχεθει οτι θα τα φτιαξει μονος του ενα προς ενα... αλλο λοιπον τι θα κανει η Tecmo, και αλλο τι θα κανει ο o Ιtagaki.. σχετικα με τις προτιμησεις του Itagaki ως TEAM NINJA και ως προγραμματιστη, μπορεις να διαβασεις πολλες συνεντευξεις που εχει δωσει... πχ GI: Youʼve said before you want to develop for the most powerful console out there. You must be pretty confident in the Xbox 360.Itagaki: Yes. I hope so. I think Xbox 360 is the best game console on the earth. Itʼs better than PlayStation 3. GI: Can I ask you why? Itagaki: PS3 has too complicated of architecture.
p3tran Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 τελικα η bethesda δεν κανει oblivion για ps3.. (μονο ο slay και ο bliz το πιστευανε αυτο ) τι κανει για το 360? go beth go! 8)
xrest Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 E3 2006: Elveon First Look Check out this Unreal Engine 3.0 action RPG. Although the appeal of straightforward RPGs has lessened over the years, the introduction of increasingly complex fighting systems seems to have given the genre a second wind, and Elveon carries forward this increasingly popular offshoot. An Unreal Engine 3.0-based action RPG in development by 10tacle Studios in Slovakia since 2002 and due out in the summer of 2007, Elveon has intriguing combat mechanics and a very polished art style that may lift it above a sea of competitors. Managing Director Slavo Hazucha walked us through two demos, the first focusing on the duel-based combat system. The medieval high fantasy setting is apparent from the get-go: stylized armor, stone towers and bridges spanning over huge valleys, gargoyles, ancient ruins, and so forth. Beyond simply using a stock implementation of UE3, the team has crafted a hybrid form of SpeedTree (used to rapidly and dynamically generate realistic-looking trees). The art team wanted something more distinct than the relatively generic foliage SpeedTree creates, so tree trunks and roots have been hand-designed to emphasis high fantasy and individual detail. They're also working on foliage collision, so that things like high grass will part around the player as he moves through wilderness. It's an interesting look, so I recommend checking out the screenshots and this pretty neat clip to get a picture of what they're going for. All the structures were built in AutoCAD before being ported into the UE3 engine, which makes for some impressive and realistic architecture, based on what we saw. But let's get back to that dueling part. Instead of just using full-body collision physics, the weapons themselves have impact modeling. So when you see one person's sword striking another, it's not just a scripted animation. The weapons are actually colliding in a 3D space. Motion-captured animation was also performed with steel weapons and enacted by to enhance realistic body movement. There are four weapon classes you will increase your skills in -- swords, daggers, spears, and ranged -- and each class has different tactical considerations; not only how many enemies you're dealing with, but what weapons they are wielding. For example, the spear they used had blades on both ends, making it useful against multiple opponents. Furthermore, you have different attack types at your disposal. If an enemy dodges a lot, you have sweeping attacks that cover a lot of ground. If the enemy is heavily armored, you can switch to stronger swings. We're told that armor can be visibly damaged and limbs might get severed, but that wasn't enabled for the presentation. You can also time block-and-counter attacks for extra damage. Since this is also an RPG, though, there's more to the game than fighting. While they can't much about the story without giving away key plot details, they did explain how the backstory of the world is delivered to the player. Instead of cutscenes, in-game text or a fat manual full of lore, the player will experience the events themselves. During conversation with a given NPC, they may mention an item of historical interest, like a famous battle or hero. When this happens, you can actually segue into the event itself, playing as the hero in question, instead of the NPC simply talking about what happened. Although this sounds very cool, it has the potential to fragment the current-day narrative, so we hope it isn't used very often or is integrated smoothly.Also of note is the inclusion of multiplayer. While not going into detail, Hazucha tells us that they have a lot of things planned and hope to hugely exploit both PC and 360 online capabilities. However, he did make mention of a base assault mode featuring flying, rideable creatures. On the 360 side, they have Marketplace downloads in the pipeline, including a 30-second highlight clip of your finished game that you can attach to your Gamer Card and share with friends. Although we hadn't heard much about this game until now, its visuals look impressive and its combat system looks like fun. Be sure to check back here as we find out more about Elveon.
xrest Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 E3 2006: The Halo Effect How Halo will affect more than just our gaming lives. http://xbox360.ign.com/articles/707/707759p1.html poli kalo article!!
xrest Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Δημοσ. 17 Μαΐου 2006 Devil May Cry comming to X360 http://igo.ampednews.com/platform/xbox360/news/3317/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.