privateer Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 E3 06: Gears of War Multiplayer Hands-On http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6150222&pid=928234
privateer Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 IGN: Splinter Cell 360 4 Game videos http://media.xbox360.ign.com/media/736/736174/vids_1.html?RSSwhen2006-05-10_235000&RSSid=707745
privateer Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 gow http://c.movies.teamxbox.com/xbox360/gearsofwar/gow_e306demo_2mbps.wmv
p3tran Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 και bonus ενα ωραιο grab του masterchief 8) in-game engine... in-game graphics... ακομα δεν μπορω να το πιστεψω... Πολύ καλά κάνεις που δεν πιστεύεις τα πάντα... θα ήταν αφελές κάτι άλλο. βρε billako μου... δεν ειπαμε να κοψεις τις βλακειες?? ειτε σου αρεσει' date=' ειτε δεν σου αρεσει, το trailer του HALO 3 ητανε [b']και in-game, και real-time[/b] το ξερω οτι ειναι δυσκολο να το συνηδητοποιησει κανεις (κι εγω δυσκολευομαι) αλλα τουλαχιστον τα ακυρα σχολια δεν χρειαζονται.. υποθετω οτι παρακολουθεις τι γινεται στην Ε3.. αν οχι, μαθε οτι αμεσως μετα την παρουσιαση της m$, ολοι οι δημοσιογραφοι τρεξανε στα booths της για να δουνε μερικα games που τους αρεσαν πολυ.. πχ δες τι λεει το gamespot (και καλα δεν εχεις δει..) [uPDATE] Shortly after Microsoft's presentation, we had an opportunity to get a close-up look at Halo 3 with Bungie representatives. We spoke with Brian Gerrard, one of Bungie's community managers, as well as CJ Cowan, the studio's cinematics director. Cowan stated that the trailer was a good example of where Halo 3 is going, in terms of fiction. By that, he means that the story is epic in scale, but dark as well, and Bungie is going for a distinct mood, since Halo 3 will represent the end of the trilogy. The Bungie representatives made it clear to us that the trailer was running in real-time on the Xbox 360. The trailer is set in the African desert, and it was taken from roughly a third of the way through the game. Cowan noted that the constant battling has taken its toll on Master Chief, and you can see that by the many scratches and gouges in his armor. (αρα και η πιστα υπαρχει, ειναι στην ερημο της αφρικης, και η στολη ειναι ετσι φθαρμενη γιατι βρισκεσαι περιπου στο 1/3 του παιχνιδιου οταν συμβαινει το σκηνικο) The flashes of Cortana seen in the trailer fill you in on the state of her mind, and the Forerunner structure seen in the distance at the end of the trailer represents a pivotal point in the story. We next met with Marcus Lehto, Bungie's art director, who filled us in on the technology as he gave us a fly through of the locations in the trailer. The crater seen in the trailer is three miles across, and it's all rendered in real geometry. Halo 3 has a new global lighting system that now lights everything uniquely from the same source, which explains just how that setting sun looked that good as it illuminated everything in the trailer. Halo 2, on the other hand, used a lighting system that lit everything separately. Meanwhile, parallax mapping is able to give depth to structures in the distance, such as the clouds above the crater. A new particle system offers different levels of light diffusion to take the quality of the atmosphere into account, and that makes for different layers of light. (διαβασε και τα απο πανω να ενημερωθεις κι εσυ) The demo shifted away from the crater to the part of the level you see the Master Chief walking in from. He was controllable, which means that the trailer indicates just how good the game will look. Lehto was able to zoom in on the Master Chief with the camera, and you could see the many different ways light reflected objects onto him. For example, you could see light reflect off the ground and onto his armor. A new materials system shows the difference between his armor and the rubber undersuit. It's so detailed that if you bring the camera close to the Master Chief's visor, you see everything in front of him reflected in it, right down to the ammo counter in his rifle. για διαβασε και τη συνεχεια... αμεσως μετα απο εκει που η m$ εκοψε την παρουσιαση του halo3, η καμερα ζουμαρει και εχεις φουλ κοντρολ. διαβασε για το ποσο σπουδαια ειναι η μηχανη του παιχνιδιου, πως καταφερνει αυτο το υψηλο detail και τον πραγματικα απιστευτο φωτισμο, και αφου τα διαβασεις, γραψε κι ολας ενα : "γραψτε λαθος μαγκες!! ψαρωσα και νομιζα οτι τετοια γραφικα δεν υπαρχουν, ομως υπαρχουν και ειναι αληθινα" για να εισαι και ωραιος, και να μη σκορπας χαζες και ανυποστατες φημες.. και παρε και το λινκ σου να το επαληθευσεις: http://uk.gamespot.com/xbox360/action/halo3/news.html?sid=6149725 παρτε το χαμπαρι!! θα μας κουφανει τελειως η m$.. και οχι μονο με το halo. αν διαβασατε την γραπτη περιγραφη της παρουσιασης που εκανα copy-paste την ωρα που γινοταν, ο δημοσιογραφος/στενογραφος που ενημερωνε real-time, οταν ειδε το Gears of War εγραψε "ειναι σιγουρα cgi, αλλα τι φωτιες και αιμα και εφφε ειναι αυτα κλπ" ενω λιγο αργοτερα, οταν βλεποντας στο μεγαλο χαμο το framerate να πεφτει, τοτε συνηδειτοποιησε οτι ΟΝΤΩΣ επαιζε ο αλλος και δεν κουνουσε το joypad μονο του, σαν αυτους στη ..sony
BlizardBill Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Μπορεί να δυσκολεύεσαι αλλά το πίστεψες τελικά... εγώ θα κράταγα μικρότερο καλάθι πάντως. Είναι εντυπωσιακά αλλά θα ήθελα να δώ και τις αποδείξεις, δεν θα έπρεπε να τους είναι δύσκολο . Και κάτι που να έχει λίγο παραπάνω σχέση με gameplay, όχι αυτό που έδειξαν. ΥΓ Βρε παιδιά, η καινούργια 1024 dsl μου και δυσκολεύεται … άραγε υπάρχουν ακόμα γενναίοι με pstn ? ΥΓ2 Μην βρίζεις είπαμε , μίλα σαν άνθρωπος γιατί δεν έχω όρεξη να σου απαντήσω και μετά να φάμε ξανά ban.
p3tran Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 βρε δε πα να κρατας και του γαϊδαρου την ψ..η? τι με νοιαζει εμενα? εγω απλα ειπα και απεδειξα οτι το halo 3 ητανε REAL-TIME και IN-GAME και κατα συνεπεια οτι το πονηρο σου σχολιο ειναι ΚΑΙ λαθος ΚΑΙ ακυρο.
Narayan Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Έχει δίκιο ο Bill, δείτε π.χ. τα Killzone 2, Motorstorm που είχαν πει πως είναι realtime και τελικά...
BlizardBill Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 βρε δε πα να κρατας και του γαϊδαρου την ψ..η? τι με νοιαζει εμενα? Να μην βρίζεις σου είπα... θα σε άφηνα αν μπορούσα να σου απαντάω , αλλά δυστυχώς μετά θα φάμε και οι δύο ban. Δεν θα σε ξαναπροειδοποιήσω.
p3tran Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Να μην βρίζεις σου είπα... θα σε άφηνα αν μπορούσα να σου απαντάω ' date=' αλλά δυστυχώς μετά θα φάμε και οι δύο ban.Δεν θα σε ξαναπροειδοποιήσω.[/quote'] εκανες edit τα αρχικο σου μηνυμα στο οποιο απαντησα.
privateer Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 E306 Clips: Xbox 360 Gesture Recognition GestPoint has some cool gesture recognition going on with two of the upcoming Xbox 360 Eye-Toy cameras. Using two instead of one, they can detect motion in 3d space, in a sort of Wii-controller like fashion. Using your finger or other body part, you can direct a sword or other objects on the screen up, down, left, right, in, and out. The fun part is the in and out. http://gizmodo.com/gadgets/e306/e306-clips-xbox-360-gesture-recognition-172978.php
p3tran Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 σχετικα με αυτο.. κατσε να τραβηξω και να ανεβασω μια φωτο απο το poker, που δειχνει πως χρησιμοποιοντας την καμερα περνας μεσα στο παιχνιδι μια digital κοπια του εαυτου σου η οποια παει και καθεται στο τραπεζι του poker, και απο εκει και περα, κανει οτι κανεις εσυ.. thats cool 8)
Blackjim Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Interview with Seabass for PES in 360 ( to violi mou egw ) Seabass: England canʼt win World Cup without Rooney 11 May 2006 2:53am Pro Evo for Xbox 360 officially announced, plus the mastermind behind the game slams Englandʼs chances! Konami has officially announced that Pro Evolution Soccer, the football game that true football fans love, will be kicking onto Xbox 360 later this year. Advertisement Pro Evolution Soccer 6 will feature a whole host of new features like more physical contact between players, more opportunities for snap shots, more balanced referees and more ticks and feints. The Master League mode has been improved and a new International Challenge mode lets you take part in the qualification and finals of a World Cup-style competition. Thereʼll also be tons of Xbox Live options. And the gameʼs creator and Producer at Konami Seabass (real name Shingo Takatsuka) told http://www.oxm.co.uk'>http://www.oxm.co.uk today that Englandʼs chances of winning the World Cup have gone down the pan after Rooney broke his infamous metatarsal. “A few weeks back I thought England had a very good chance and would probably come second to Brazil,” Seabass told us, “but after Rooneyʼs injury they have dropped a long way down my list.” We also talked Pro Evo on Xbox 360 with Seabass, and heʼs confident that our version will be the best in the series yet. “We really wanted to bring Pro Evo to the Xbox 360 at launch,” he told us, “and we want to apologise to our fans that we havenʼt been able to do that. However, we have been working for a very long time on Pro Evo for Xbox 360 and weʼre confident that it will be great.” Seabass promised us that the Xbox 360 version will feature far more realistic ball physics (the team has done “exhaustive research” into this apparently, which we reckon means theyʼve been playing five-a-sides too much), player animations, refereeing decisions and collision detection. One particular area he really wants to work on is the goalkeepers. “In Pro Evo when a player shoots from close range he is guaranteed to score, but in real football a keeper sometimes makes a spectacular reaction save. I want to bring those kind of goalkeeping heroics to the Xbox 360 version of Pro Evo.” Seabass also believes that Pro Evo will help shift the Xbox 360 and Xbox Live in Japan when it launches – a view backed up by Ninety-Nine Nights producer Sangyoun Lee. “I think weʼll help the Xbox 360 in Japan because our game is so great!” laughed Seabass modestly. So who does the genius behind Pro Evo reckon will win the World Cup? “I want to say Brazil, but itʼs so boring to pick them. Plus, their strikers havenʼt been performing too well lately. So Iʼll pick Czech Republic – theyʼre ranked highly at the moment and I think theyʼre a very powerful team.” If his footballing tips are of the same quality as his development skills, it might be worth laying a tenner on the red and white army… Seabass promised weʼd see more of Pro Evo on Xbox 360 at Augustʼs Tokyo Game Show, and we expect the game to be available around October. Keep it http://www.oxm.co.uk for more. lol ( o Seabass aristera ) http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=139647 http://www.oxm.co.uk/articles/news/sports/seabass_england_cant_win_world_cup_without_rooney
Daredevil Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Moto GP '06 Demo Up On XBox Live Marketplace - 882MB! >
Daredevil Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 Δημοσ. 11 Μαΐου 2006 E3 2006: Gears Of War Multiplayer Hands-On! > Cliffy B and MS gave IGN their own personal experience of playing a 4 on 4 multplayer team death match of Gears of War yesterday. From their impressions of this game, this is DEFINITELY one to look forward to. Click on the link to read their in depth analysis of the multiplayer aspect of Gears of War. >Link
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.