Predatorkill Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Test drive unlimited first videos!!! http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={B7518A82-71BD-4161-B8ED-6BCB3747508D}
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 www.fasastudio.com Shadowrun?? μαλλον αυτο ειναι!!!!!! κοιταξτε τις ομοιοτητες.. ετοιμαστειτε για το παιχνιδι της χρονιας!!!! για οσους δεν γνωριζουν περι τινος προκειται, ας κανουνε στο μυαλο τους μια διασταυρωση Blade Runner με Lord of the Rings. προκειται για ενα παιχνιδι που εχει εκατομμυρια φανατικους σε ολο τον κοσμο! ακομα και με γραφικα ps1, ειναι σιγουρο οτι το παιχνιδι θα παει στην κορυφη!! μην ανησυχειτε ομως για τα γραφικα.. οι πληροφοριες λενε οτι η πρωτη εταιρεια που πηρε το unreal engine 3 ητανε η microsoft, για να αρχισει το shadowrun στο 360.. το οποιο ηδη μυστικα μαγειρευοτανε για 4-5 χρονια. (!!) μεχρι τωρα ομως, ακρα μυστικοτητα και ΜΗΔΕΝ πληροφοριες υπηρχανε για αυτο το θεμα. ποσες μερες για την Ε3? edit: ειναι σιγουρα το ShadowRun παιδες!!!! αν χτυπησει κανεις http://www.shadowrun.com, πλεον πηγαινει στην ιδια σελιδα με το λινκ που εχω επανω. 8) 8) 8) 8)
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 In real-life Table Tennis, physics play a major role, and with ball spin, the game changes dramatically. What can you tell us about the physics of the game? Darion Lowenstein: Physics definitely plays a key role in mastering the art of Table Tennis. Our game runs on an engine we created in house called RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). By utilizing the power of the engine as well as the power of the Xbox 360, we are able to create shots that have an incredible amount of rotation and speed on them, and players will definitely need to master what spins to use in certain situations to become experts at the game. You will witness the air drag coefficient slow a ball down out of mid air and drop the shot in an amazingly dramatic way. The effects that spin puts on the ball have to be seen to be believed. They are especially shown off in our Replay mode, where we give you the control to switch cameras and control the speed of time. All of these effects are modeled precisely after the real world of competitive professional table tennis, and add up to an amazing gameplay experience. The game looks impressive. Can you tell us more about R.A.G.E. and how it takes advantage of the Xbox 360 hardware? Are you running on the three cores? Darion Lowenstein: It fully utilizes the next-gen tech of the Xbox 360. The amount of information stored in each character model is larger than the data for a single level of a last gen title – in fact our audio uses more memory then was available for an entire PS2 game. We feel the game is the best expression of what is possible on next-gen systems, and will set the bar high for future titles. We are using all three cores, and are completely multi-threaded. I certainly canʼt take any credit (donʼt ask to see any of my math test scores from school!), we have some truly brilliant programmers here who are making the most of the system. καλο το hype, καλο ομως φαινεται και το game. 22 μαϊου
xrest Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Pre-E3 2006: Ubisoft's E3 Roll-Call Voila! The company announces the games its ready to show-of Today Ubisoft announced its games that they've decided will attend the Electronic Entertainment Expo next week in L.A. Yves Guillemot, president and chief executive officer of Ubisoft, said of the proposed game repertory, "Ubisoft is very excited to be introducing ground-breaking new intellectual property and showcasing how we bring innovation to our best-selling franchises. Our award-winning development teams are pushing the limits of what can be achieved and leading the industry into the future." The list teases a "game to be unveiled" for next-gen systems from Free Radical, which developed the Timesplitters first-person shooter series with Ubisoft. The divulged titles are as follows: * Assassin's Creed (PS3) * Brothers In Arms: Hell's Highway (PC, PS3, X360) * Dark Messiah of Might & Magic (PC) * Enchanted Arms (Xbox 360) * Open Season (X360, Xbox, PS2, PSP, PC, GC, GBA, DS) * Rayman Raving Rabbids (PS2, X360, Xbox) * Red Steel (Wii) * Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (PS2, Xb360, Xbox, PC) * Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas (PS2, X360, Xbox)
xrest Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 How Good Can Graphics Get in the Next Generation? Developers from all over the industry help us wade through the hype. http://xbox360.ign.com/articles/704/704638p1.html
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Pre-E3 2006: Ubisoft's E3 Roll-Call....... The divulged titles are as follows: * Assassin's Creed (PS3) <<-- ....... το εχει δηλωσει ο peter moore μαζι με το BiA απο την περσiνη Ε3. Singling out Ubisoft for praise' date=' Moore also revealed that two PlayStation 3 games from the publisher would also be coming to the Xbox 360: Gearbox-developed WWII shooter Brothers in Arms 3 (tentative), and the still-mysterious [b']Project Assassin[/b], which looks like a bloodier version of Thief. He also offered the first glimpse of Splinter Cell 4 via a trailer that promised that the game is coming "online and offline in 2006." http://www.gamespot.com/news/6134969.html το τοτε Project Assasin ειναι το σημερινο Assasin's Creed αρα λοιπον το σωστο ειναι: * Assassin's Creed (360/PS3) http://assassinscreed.uk.ubi.com/ Same **** with Brother In Arms, what the hell is going on Ubi? I know what you mean. They keep ommiting Xbox 360 from their press releases. weird Hah ? Due to fear of Microsoft buying them I suppose :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/5251069024/m/1071042934
xrest Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 to * Assassin's Creed.I photo einai apo PS3,den gnwrizw an exei anakoinwthei telika k gia 360.
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 to * Assassin's Creed.I photo einai apo PS3' date='den gnwrizw an exei anakoinwthei telika k gia 360.[/quote'] η "φωτο" δεν ειναι φωτο, (ποσο μαλλον απο ps3) αλλα απο το cgi trailer που εχει το creed στην αρχικη του σελιδα, στο λινκ που εβαλα πιο πανω. ειναι περιπου στα 3/5 του βιντεο, ακριβως πριν την φαση με το μπαλκονι. βαλτο να το δεις.. κανει ζουμ απο πισω στον συγκεκριμενο χαρακτηρα, και το still shot ειναι απο εκει. οπως ειπα, το εχει ανακοινωσει ο Peter Moore για 360 απο την 2005 Ε3
xrest Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 nai dikio exeis.lathos ekfrasei.fisika k den einai photo apo real game.isws na to deiksoun twra gia ps3 k pio meta gia 360 de kserw.giati ama deis i ubi den exei balei k ps3 sto las vegas,k as exei anakoinwthei k giauto
p3tran Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 μια καλη απαντηση στο γιατι παιζει ετσι μπαλα με τις ανακοινωσεις της η ubi, θα βρεις στα quotes που εχω βαλει πιο πανω οσο για το 1up, αν παρω τοις μετρητοις αυτα που λεει, τοτε θα πρεπει να ονειρευομουνα οταν εβαλα το outrun 2006 στο xbox1 http://1up.com/do/newsStory?cId=3146200&did=1 οσο για το creed, δεδομενου οτι το δουλευει η ομαδα του prince of persia, πρεπει να ειναι αρκετα καλο. καλυτερο ετσι, παρα σαν thief (υπαρχουνε και αλλα games που ετοιμαζονται στο ιδιο στυλ)
privateer Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Μέλος Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 preview http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3150299&did=1
Exoskeletor Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 kati mou leei pos to sonic tha eine poly kalo. tha thimizi palies kales epoxes
Rebel21 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 Δημοσ. 4 Μαΐου 2006 apo tote pou mplexane ton sonic me anthropous kai skinika se polois exase tin magia tou.poli krima.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.