privateer Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 εχω δηλωσει εδω και καιρο το μεγαλο ενδιαφερον μου για το indiana jones που ερχεται στο 360 απο την lucas. στα παρακατω video μπορειτε να παρετε μια ιδεα του γιατι 8) http://media.xbox360.ign.com/articles/702/702389/vids_1.html More: http://www.naturalmotion.com/pages/demos.htm :shock:
p3tran Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 ο Jeff Strain, συνιδρυτης του Arena.Net και δημιουργος του Guild Wars, αλλαξε γνωμη για το xbox live, και πλεον μιλαει για την πιθανοτητα το επομενο guild wars να ειναι στο 360... 22:10 – Interview Continued: Jeff talks about the pending Third Chapter of Guild Wars, and his change in stance on Xbox Live Marketplace (A new/original Guild Wars game on Xbox 360 is now probably in the realm of possibility). το podcast βρισκεται εδω: http://www.vgmfusion.com/index.php?id=63, αν και πιστευω οτι θα υπαρξουνε συντομα και αλλα νεα περι τουτου..
LambrosN Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 more na itan mono autos... erxetai kai blizzard siga siga katse kai tha deis petro kaneis den borei na ksefigei apo tin ms
terzo.k Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Και εγω πιστευω μαθηματικα οτι το 360 θα τυχει ιδιαιτερης περιποιησης απο τις εταιριες Software,αφου οτι καλος τιτλος βγαινει(και δεν ειναι λιγοι για αρχη) ξεπουλαει,χαζες ειναι;Θα εχουμε εκπληξεις στην Ε3!!!που δεν μας παει καν το μυαλο αυτη τη στιγμη...
panther_512 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 ...μυριζει next gen, ε privateer? 8) Brwmise next gen E, βρε, μην υπερβάλουμε κιόλας. Η συγκεκριμένη τεχνολογία υπάρχει εδώ κι αρκετό καιρό. Ήταν απλώς θέμα λίγου χρόνου να βγεί μιά εταιρία που να φτιάξει μιά επαγγελματική engine προς πώληση. Αυτό που θέλω να πώ δηλαδή είναι ότι δεν πρόκειται περί θαύματος αλλά ουτε και technological jump. Ήταν κάτι το αναμενόμενο. Ήδη πολύ amateurs έχουν κάνει τα δικά τους παιχνιδάκια βασισμένοι σε αυτή τη τεχνολογία. Άντε πάρτε ένα να δείτε: download Kαι ακόμα ένα με άνθρωπο σε φορτηγό: download Aυτό μάλιστα είναι του 2003
p3tran Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 ωραιο το προγραμμα 8). αλλα δεν ειναι το ιδιο με αυτο που συζηταμε πανθηρα. αυτο ειναι rag doll physics. εδω πλεον μιλαμε για δυναμικη συνθεση animation, η οποια προκυπτει απο παραμετρικες κλασεις 'συμπεριφορων'. πχ εστω δυο χαρακτηρες εχουνε την κλαση 'boxers', αν βρεθουν κοντα ο ενας στον αλλον θα αρχισουνε το box, συμφωνα με τους νομους, τις συμπεριφορες και τους κανονες που εχεις ορισει στην κλαση. αν εχεις κλαση 'ισοροπιστες' σε μια επιφανεια, θα αρχισουνε να κανουνε τουμπες, να πηγαινουνε να ισοροπουν στις ακρες, κ.ο.κ. ή μπορει να προγραμματιστουν να μην κανουνε τιποτα μεχρι να υπαρξει καποια συγκεκριμενη συνθηκη. σε ενα απο τα demo, φαινεται πως οταν παιζουνε ξυλο και κατρακυλανε στην στεγη, προσπαθουνε να πιαστουνε απο καποια επιφανεια... αυτοματα. οχι προγραμματισμενα..(generic class) οσο πιο συνθετες βιβλιοθηκες χτιζεις, τοσο πιο συνθετα αποτελεσματα παιρνεις. οι δε 'συμπεριφορες', μπορουν να κληροδοτηθουν και να προσαρμοστουν σε οποιοδηποτε 3d αντικειμενο. και μην ξεχνας οτι αυτο στην ουσια θα ειναι ενα middleware, το οποιο θα παρεμβληθει μεσα στο indiana jones. με τα γραφικα του indiana jones, θα ενεργοποιειται οποτε χρειαζεται αναμεσα στα animations. ειναι πραγματικα κατι καινουργιο, και αυτο μαζι με το procedural synthesis (που ηδη εχει εφαρμοστει) ειναι δυο νεες για τα games τεχνικες, (next gen ισως να τις αποκαλουσε κανεις) που εφαρμοζονται στο 360. μια ιδεα να παρεις, μπορεις εδω απο κατω, και στο λινκ της προηγουμενης σελιδας που εβαλε ο privateer. endorphin is the industry's first dynamic motion synthesis software. It is probably unlike anything else you have seen before. At the heart of endorphin are its Adaptive Behaviours, which – unlike animation data – are completely interactive. With Adaptive Behaviours, 3D characters essentially animate themselves. Move two Football players close to each other and one will automatically tackle the other one, realistically trying to grab hold of his legs and bringing him down Or not. It really is up to you. endorphin allows animators to direct scenes in real-time in a way they have never been able to do before. You can change parameters or change behaviours and see the results instantly on the screen in front of you. It is software that will not only save animators time, it will save money. p.s. τελικα το κοιταξα λιγο περισσοτερο, και πραγματικα ελπιζω στο μελλον ολα τα games να εχουνε τετοια και ακομα πιο συνθετα middle εργαλεια..
Slay Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Media Create Hardware Sales 10 - 16 Apr DS Lite: 140,969 DS: 37,204 PS2: 27,549 PSP: 26,340 GBASP: 6,372 GBM: 3,676 Xbox 360: 1,926 GC: 1,080 GBA: 46 Xbox: 30
privateer Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Mass Effect Interview http://www.cgonline.com/index.php?option=com_content&task=view&id=530&Itemid=1 What features and improvements have you incorporated into Mass Effect from games like KOTOR and Jade Empire? One of the most obvious differences is the combat system, which is a fully real-time, 3rd person tactical shooter format. Youʼll be able to fight as a squad of 3, either allowing your squad members to fight alongside you using their own AI, or by giving specific orders. Youʼll be able to have extremely satisfying control over your squad in the battlefield, cooperating in really interesting ways. Another major area of innovation is in the story experience. Because weʼve placed such a strong emphasis on advanced digital actors, youʼll be able to interact with other characters in ways that were never before possible. In particular, we have a new interface for conversations that allows you to react instantly to other characters, maintaining the pace of a real-life conversation. And since the player now has full voice along with all the other characters, for the first time you can have a real-time conversations (and arguments!) with people in the game.
panther_512 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 A ρε Slay!!! Βρήσκεις τη χαρά σου με τις πωλήσεις κάθε εβδομάδα!!! p3tran, διάβασα αυτά που έγραψες για την endorphine και είδα και τα υπόλοιπα video από τη σελίδα που πόσταρες εσύ και ο privateer. Έχεις δίκιο, είναι πολύ παραπάνω πράγματα από ένα απλό rag-doll και τα παιχνίδια που θα χρησιμοποιούν αυτό το engine σίγουρα θα είναι καταπληκτικά.
p3tran Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Mass Effect Unveiled At E3 Casey Hudson, project director on the upcoming BioWare game Mass Effect, told SCI FI Wire that the game will be unveiled at this year's Electronic Entertainment Expo in Los Angeles in May. Mass Effect is the first in a trilogy of squad-based SF action role-playing games in development for the Xbox 360 and will be the main focus at E3 for the Canadian developer BioWare. "We've been pretty secretive about the game so far, but at E3 we'll reveal the first look at actual gameplay in Mass Effect," Hudson said in an interview. The demo will show off an innovative real-time combat system that's played in a third-person format with state-of-the-art virtual actors. Players will be in command of an upgradeable main character and have a choice of specialty-class skills that will offer a variety of tactical advantages in combat. The combat system will feature swappable characters during battle and a range of special attacks or healing abilities that players can set up before combat begins to plan strategies for battle. The story of Mass Effect takes place 200 years in the future, during the pioneering of the universe, with characters forming squads of adventurers struggling within a sprawling galactic community threatened by a legendary agent gone rogue. "The demo also shows off some cool new innovations in combat and character interaction," Hudson said. "What will probably be the most exciting aspect of the demo is just seeing what has become possible in a sci-fi RPG with the latest technology. We've worked very hard over the last couple of years building features that will take our role-playing games to the next level—the E3 demo is really the first time anyone will see all of those things together at once. It's been extremely exciting to see the results!" Mass Effect is due this winter or in early 2007. http://www.scifi.com/scifiwire/index.php?category=0&id=35443 χμμ.. οκ.. στην Ε3 demo θα εχει.. στο xbox live ή εστω στο OXM μπορει να εχει? ε? φανταστικε κ. hudson? :-D αντε να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος σας που δηλωνετε next-level combat rpg.. 8) ενα θετικο ειναι οτι ενω τοσο καιρο στη bioware φτιαχνανε τα δικα τους graphic engines, εδω εχουνε u3 engine ετοιμη για τα graphics, οποτε ο χρονος παραγωγης τους ειναι δομημενος διαφορετικα.. ιδωμεν... 8) προσωπικα θελω να πιστευω οτι το mass effect (αντε, μαζι με το shadowrun) θα ειναι το καλυτερο παιχνιδι του 360 για αρκετο καιρο. θα ξερω σιγουρα μετα την Ε3
ultralisk Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Δημοσ. 20 Απριλίου 2006 Media Create Hardware Sales 10 - 16 Apr DS Lite: 140' date='969 DS: 37,204 PS2: 27,549 PSP: 26,340 GBASP: 6,372 GBM: 3,676 [b']Xbox 360: 1,926[/b] GC: 1,080 GBA: 46 Xbox: 30 ara to DS Lite einai kalitero apo to XBOX360 gi'auto kai to protimoun perissoteroi
p3tran Δημοσ. 21 Απριλίου 2006 Δημοσ. 21 Απριλίου 2006 ..αν και συνηθως δεν γραφω rumors, τα παρακατω αξιζει να τα εχετε υποψην σας. αν δεν επαληθευτουν, μην απογοητευτειτε, μιας και ολα μοιαζουνε λογικα και προς υλοποιηση και καποια στιγμη θα γινουν. αν ομως ειναι αληθεια εστω και τα μισα απο αυτα που θα (αντι)γραψω, τοτε πειτε μου εσεις τι νομιζετε.. 8) ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ λοιπον πως καποιος που δουλευει κοντα στη microsoft, βρηκε (και φυσικα διερρευσε) το σχεδιο δρασης αλλα και τις ανακοινωσεις της m$ για την Ε3. * Xbox 360 Premium Pack price drop by 90€ in October. * Xbox 360 Core Pack price drop by 80€ in October * Gears of War is going to be released the last week of October with an huge marketing campaign at global scale. * HD-DVD released at September. Add-on that you can connect to the USB 2.0 port. It is going to be priced at 95€ * New HardDisk Drive with 100GB of storage, price and date not specified. * Webcam "Eye on you", release at September with a price of 47€ without game and 77€ with a game. * Xbox Backward compatibility list is going to be updated in June with 50 new titles * The capacity of the Xbox Live Servers is going to be 5 times more than it is now * Halo 3 is going to be released March '07, in E3 we are going to see the first videos. * Possibility of an exclusive "urban game" that could be GTA. Microsoft is working on it and this isn´t a joke. * A possible price drop in Xbox Live Gold or it is going to be free because they are going to get money with promotional advices. * From next October we are going to change some records in some games for "MSpoints". * Paramount Pictures and Microsoft has anounced an agreement where Paramount is going to provide HD content to Xbox Live. * NBC has signed with Microsoft for the possibility of see the online tournaments like an sports live retransmisión. * Aliance between Epic and Microsoft for exclusive content in Xbox Live. * Creation of a Dashboard for kids. * A new service in june: Download and play. * Rare is working in Kameo 2 since before the release of Kameo. Is going to come before than expected. * MS is working for an upgraded friend list (until 200 contacts) * Virtual Console with Sega games before the next month of October * A spectacular upgrade in the number of Xbox Live Arcade games in the next months. * New look for Dashboard. :-D :-D :-D :-D :-D το κειμενο υπαρχει στο gamedreamz, αλλα μου ηρθε απο αλλου και μαλιστα ως αρκετα credible.. οπως ειπα ειναι ελεγχομενο, λογικα θα ξερουμε περισσοτερα τις επομενες μερες... αν αυτα ισχυουν οντως, τοτε ειναι πραγματικα κριμα που και σε αυτη την εκθεση η m$ θα παει με οτι εχει να πει ηδη γνωστο (no element of surprise), αλλα απο την αλλη, μπορειτε να αρχισετε τις κωλοτουμπες απο τωρα :mrgreen: :mrgreen: προσωπικα, μου φαινονται τραβηγμενα ΟΛΑ αυτα για να συμβουνε, αλλα απο την αλλη κανεις δεν μπορει να αποκλεισει κατι οταν μιλαει για την βρωμο-microsoft. αυτη η λιστα ειναι λιγο-πολυ ο,τι μπορουσε να ζητησει καποιος απο το 360..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.