p3tran Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 ε, ναι..παραλιγο ομως.. και φαντασου οτι ειχανε ανακοινωσει και ποσο θα κανει ο ιnternet browser !! κατι αλλο... εφτασε στα αυτια μου οτι η τιμη του ps3 θα ειναι περι τα 450ευρα ΣΚΕΤΟ και περι τα 599ευρα με τον απαραιτητο 60αρη δισκο.. και λεω απαραιτητο, γιατι χωρις σκληρο τα loading times στα games απο το nextgen blueray θα ειναι ..αντε γεια. και στις 2 περιπτωσεις με ΜΗΔΕΝ games bundled. βεβαια θα περιμενουμε αρκετους μηνες μεχρι να μαθουμε σιγουρα, αλλα εγω αυτη την τιμη εμαθα.. (απογοητευτικη) τα games θα ειναι σε πολυ μεγαλο ποσοστο multiplatform ports. μεχρι να ξεπερασει τα 3-4 εκατομμυρια σε πωλησεις (δηλαδη μεχρι να κατασκευαστουν και να πουληθουν), καμια εταιρεια δεν θα βαλει πολυ βαθεια το χερι στην τσεπη για exclusive games dev. επισης στο (νοικιασμενο) online service, δεν θα βαζει η sony servers αλλα ο καθε developer μονος του. (!!) αρα στην καλυτερη περιπτωση σαν 'πυλη' θα ειναι το 'service'. ελπιζω τουλαχιστον να βρουνε τροπο να διατηρησουνε την οντοτητα του καθε χρηστη σε ολα τα games και να μην θελει το καθενα τα δικα του... αν και ηδη θα απεχει πολυ απο το ενοποιημενο service της microsoft...
Exoskeletor Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 e an apexei apo ths microsoft den aksizei tote. :D eise apithanos re petran. akoma kai edo diladi, kala ekana kai toso kairo den empena. Kala ta video diskola apodiknioun kati. poios mas leei oti to antigrafo den eine gnhsio me aytokolhto apano
Bourdoulas Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 den einai mono ta vinteakia exoskeletor. Sta forums toy xboxhacker iparxoun plirofories gia to pos egine. Enta3ei tora gia to online service ti na leme...Simasia exei i teliki timi oxi to pos 8a sti8ei.An gia ka8e game prepei na xreonomai den einai oti kalitero. To Live den einai mono to online gaming omos.
Exoskeletor Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 orea, pote loipon tha arxisoume na blepoume xakarismenes konsoles?
poromenos Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 tromera ta nea gia hacking tou 360 simera perimenw to graw!!!efxomai na einai oso kalo oso lene. to burnout revenge aksizei?to exei agorasei kaneis?skeftomai na to agorasw kai afto.
BlizardBill Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 ελπιζω τουλαχιστον να βρουνε τροπο να διατηρησουνε την οντοτητα του καθε χρηστη σε ολα τα games και να μην θελει το καθενα τα δικα του... Θα έχεις και εκεί "οντότητα" .... θα είναι μάλιστα δωρεάν και δεν έχει τους περιορισμούς του live. To ιδανικό σχήμα που θα κάνει πολλούς xbox users να νιώθουν άσχημα που τους αναγκάζουν να πληρώνουν στην Microsoft και να παίζουν μόνο μεταξύ τους για κάτι που οι άλλοι έχουν δωρεάν και ελεύθερα. τα games θα ειναι σε πολυ μεγαλο ποσοστο multiplatform ports. μεχρι να ξεπερασει τα 3-4 εκατομμυρια σε πωλησεις (δηλαδη μεχρι να κατασκευαστουν και να πουληθουν)' date=' καμια εταιρεια δεν θα βαλει πολυ βαθειά το χέρι στην τσεπη για exclusive games dev.[/quote'] Σίγουρα στο xbox360 θα ισχύει αυτό , και πολύ περισσότερο όταν όλα δείχνουν ότι θα βγει τσιπάκι πριν φτάσει τα 4 εκ πωλήσεις . Στο ps3, με 1 εκ το μήνα παραγωγή, τα πράγματα ίσως είναι διαφορετικά. ΥΓ Αντε επιτέλους να το σπάσουν σωστά και να δούμε κάτι τελικό ... πολύ ευχάριστα νέα αν είναι αλήθεια.
xrest Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 "Θα έχεις και εκεί "οντότητα" .... θα είναι μάλιστα δωρεάν και δεν έχει τους περιορισμούς του live. To ιδανικό σχήμα που θα κάνει πολλούς xbox users να νιώθουν άσχημα που τους αναγκάζουν να πληρώνουν στην Microsoft και να παίζουν μόνο μεταξύ τους για κάτι που οι άλλοι έχουν δωρεάν και ελεύθερα." mia xara einai to live,ti se enoxlei??k perimeneis i sony na ftiaksei kalitero "live" apo tin ms?kala ston tomea tou online i ms den pianetai.otan i ms asxoliotan me online diktia klp klp i sony koureue radika na oum. mi protrexeis einai kako auto.ta idia ekanes k me tin kikloforia tou ps3.i zwi einai olo ekplikseis k teleios aprobleptei alla sy fainetai oti ksereis ta melloumena...
Stormwatch Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Microsoft Unveils XNA Framework http://www.gaming-360.com/?p=818#more-818 In the face of escalating game development costs, expanding teams and ever more complex hardware technologies, Microsoft Corp today delivered a pre- release version of the first XNA Studio tools and unveiled the XNA Framework to attendees of the Game Developers Conference 2006 in San Jose. Microsoft also announced that the company is opening its Xbox Live® Server Platform to game developers and publishers, allowing them to innovate and extend the Xbox Live experience in their titles. XNA Studio Eases Game Production Challenges XNA Studio represents a set of tools and technologies Microsoft is building to help streamline and optimize the game development process. “Developers need a better way to make games and manage the production process,” said Chris Satchell, general manager of the Game Developer Group at Microsoft. “XNA Studio enables all developers — from major development studios to the two guys moonlighting on a dream project in their garage or dorm room — to create games in new, more efficient ways.” This community technology preview (CTP) represents the first public opportunity for game developers to get their hands on key components of XNA Studio. Included in the CTP is a pre-release version of XNA Build, which delivers mechanisms for orchestrating, debugging and optimizing the game build pipeline. XNA Build also provides studios with a foundation that helps them easily identify game asset relationships and dependency information to unlock a wealth of benefits, ranging from incremental content builds to assistance in identifying orphaned or unused content. Tools such as XNA Build enable game developers to spend less time building and maintaining their internal tools infrastructure, and more time creating great game experiences. “Creativity is the core of Ubisoftʼs success. Since the very early days of Windows® and Xbox®, and now with Xbox 360, XNA and soon Windows Vista ™, Microsoft has provided us with excellent developer tools, support and online services in addition to great hardware,” said Martin Sevigny, director of production technology at Ubisoft Entertainment SA. “With this collaboration, our developers can focus on their creation instead of being constrained by the platform.” XNA Framework Simplifies Cross-Platform Game Development The XNA Framework contains a custom implementation of the Microsoft® .NET Framework and new game-development-specific libraries designed to help game developers more easily create cross-platform games on Windows and Xbox 360 using the highly productive C# programming language. Using the XNA Framework, game developers will benefit from the ability to re-use code and game assets in developing multiplatform titles, without sacrificing performance or flexibility. “Weʼve been writing games for the last 15 years as monolithic, single code bases that are growing unwieldy and complex,” said Chris Butcher, lead developer at Bungie Studios. “C# on Xbox 360 lets us think about new modes of programming. It lets us get back to creating a game rather than wresting with code, while maintaining the real-time performance that we need.” With millions of developers worldwide proficient in C#, the XNA Framework is designed to make game development significantly more approachable for independent and aspiring game developers, while enabling rapid prototyping and concept iteration. “We were proud to be a launch partner with Microsoft for Xbox 360 Live Arcade, and weʼve been pleased with its success so far,” said James Gwertzman, director of Business Development at PopCap Games Inc. “Anything that simplifies the process of creating great casual games and lowers the development complexity for Windows and Xbox 360 is something weʼre happy to support.” Xbox Live Services Open In-Game Innovation In addition to XNA Studio, Microsoft today announced further enhancements for extending Xbox Live services with the Xbox Live Server Platform. Using this platform, developers can create their own back-end servers to run alongside Xbox Live. Developers will get firsthand experience with this update — which provides easier-to-manage and more scalable technology on Xbox Live – in the next Xbox Development Kit, expected in May. Microsoft Game Studiosʼ blockbuster Xbox 360 game, “Project Gotham Racing® 3,” offers an early example of how these services can work; up to 30,000 gamers can easily watch other racers play in real time through Spectator Mode. More recently, in the stunning “Burnout: Revenge” from Electronic Arts Inc., the Live Revenge feature and the Save and Share feature were made possible by functionality that will now be distributed through the Xbox Live Server Platform. By opening the Xbox Live Server Platform, Microsoft provides developers and publishers with the tools and environments they need to create all-new online game experiences, and delivers the benefits of an open platform for innovation while providing the solid foundation of the full-featured Xbox Live service. Developers will be able to tap into real-time Extensible Markup Language (XML) feeds to update things such as weather, rosters or other changing information. The Xbox Live Server Platform can also be used to support the creation of massively multiplayer online game worlds. In addition, it will serve as the enabling technology for game developers to unleash their creativity to bring a steady stream of fresh ideas to the Xbox Live gamer community. With XNA Studio, XNA Framework and Xbox Live services, Microsoft provides a trio of technologies that enable game developers to manage the escalating demands of game production, effectively deliver game experiences across multiple platforms and provide innovative experiences for casual to hard-core gamers in the rapidly expanding online market.
BlizardBill Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 mi protrexeis einai kako auto.ta idia ekanes k me tin kikloforia tou ps3.i zwi einai olo ekplikseis k teleios aprobleptei alla sy fainetai oti ksereis ta melloumena... Tα έχει ανακοινώσει η Sony αυτά , δεν μιλάω για προβλέψεις και μελλούμενα. Αν οι μεν παίζουν δωρεάν ένα game σε μια ενοποιημένη υπηρεσία μαζί με Pc users χωρίς δεσμέυσεις ενώ οι άλλοι μόνοι τους και με συνδρομή στο πακέτο της Microsoft ,θα καταλάβεις τι λέω για ιδανικό σχήμα . ΥΓ Και δεν είναι όλα απρόβλεπτα... πάντα ξέραμε ότι η Microsoft θα βγάλει πρώτη κονσόλα και η sony θα περιμένει για να έχει τεχνολογικό πλεονέκτημα. Δεν περιμέναμε βέβαια ότι θα πουλάει τόσο λίγο το xbox360 , ούτε την καθυστέρηση στην Ιαπωνία με το World launch για την Sony , αλλά δεν είναι και τόσο φοβερές εκπλήξεις ποια .
p3tran Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Tα έχει ανακοινώσει η Sony αυτά ' date=' δεν μιλάω για προβλέψεις και μελλούμενα.[/quote'] επειδη μαλλον δεν βλεπεις καλα, ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙ. ...και λιγα μαθηματα ...ιστοριας gamespot: E3: The PlayStation goes online διαβασε τα και μετα ελα να μας κανεις τον εξυπνο βασει ΔΗΛΩΣΕΩΝ της sony. μη σου πω μαλιστα οτι το project της για online το 2001 ητανε πιο πληρες απο οτι ειναι το τωρινο της... η sony ειναι ο μπαρμπας μου ο ψευτης. αξιoπιστια λιγο περισοτερη απο αυτη του παπατζή στη γωνια. επειδη λοιπον μιλας ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΒΑΣΗ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΛΟΥΜΕΝΑ, καλυτερα να μην εισαι τοσο απολυτος γιατι και για την ανοιξη επεμενες και τελικα ειδες τι εγινε..
xrest Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 pou poulaei ligo?egw molis akousa pagkosmia kikloforia to fantastika oti tha exei ellipsis.k mi mou peis oti den to perimenes gia jp,giati opoios to pei gia mena thanai asxetos.pisteuw omws se mia kaliteri poreia ekei apoti to xbox.slow start eixe k to ps2..auto tote to kseres?epeidi ksekinise xlwma epathe tpt?mi leme oti nanai twra.k i sony pote den eixe texnologiko probadisma..prwti fora tha to kataferei se kapoio pososto giati de milame gia diafores tipou ps2-xbox.anyway..
GordonFreeman Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Tα έχει ανακοινώσει η Sony αυτά Ένας λόγος παραπάνω για να μην τα πιστεύουμε Εντάξει τώρα σχετικά με το live μην κάνεις όνειρα , ότι και να κάνει η sony απλά δεν μπορεί να πιάσει την Ms. Τους χωρίζουν 4 χρόνια και αυτά δεν καλύπτονται με τίποτα.
Daredevil Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Τους χωρίζουν 4 χρόνια και αυτά δεν καλύπτονται με τίποτα. nta3 an exeis lefta ola kalyptontai px 8a mporouse na ta skasei xontra sthn cisco kai na dhmiourgouse kati me thn texnognwsia ths cisco, alla to 8ema den einai mono to dyktio 8a prepe na exei xthsei thn konsola kai ta dev tools wste na ta a3iopoiei klp klp ekei einai nomizw pou exei meinei para poly pisw, genika h ms se oti exei na kanei me soft dev einai koryfaia gi amena
BlizardBill Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 pou poulaei ligo?egw molis akousa pagkosmia kikloforia to fantastika oti tha exei ellipsis Πουλάει λιγότερο από όσο πούλησε το xbox1 στο αντίστοιχο διάστημα κυκλοφορίας του, και μάλιστα όλα μόνο στην Αμερική τότε. Αυτό δεν το περίμενε κανείς, με World launch και έλλειψη ανταγωνισμού... περιμέναμε να τα δώσουν όλα για να σπρώξουν ποσότητες. ΥΓ Δες και ένα τόπικ 18 μήνες πριν για την διαφορά στον χρόνο κυκλοφορίας των 2 κονσολών ... ήταν αρκετά προβλεπόμενος από τότε , δεν μπορείς να μιλάς για φοβερή έκπληξη εδώ, και ας καθυστέρησε στην Ιαπωνία. http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?p=624706&highlight=%E4%E9%E1%E2%DC%E6%F9+%EE%DD%ED%E1+forum+%EC%DE%ED%E5%F2+%F0%E1%F1%E1%F0%DC%ED%F9+%C5%F5%F1%F9%F0%E1%E9%EA%DD%F2+%C1%EC%E5%F1%E9%EA%DC%ED%E9%EA%E5%F2+%E5%EA%E4%FC%F3%E5%E9%F2+xbox2#post624706 "Εγώ διαβάζω σε ξένα forum για 6 μήνες (διαφορά), και παραπάνω για τις Ευρωπαικές και Αμερικάνικες εκδόσεις των xbox2 - ps3 ..."
privateer Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2006 22min X360 video interview - Scott Henson (Director Game Technology Group) Xbox 360 Video Interview - Scott Henson Fresh from Redmond comes this thorough Xbox 360 update: a snappy video interview with Director of Microsoft's Game Technology Group, Scott Henson. With the Xbox 360 well into its first year and plenty to look forward to in 2006, what better time to catch up with Microsoft for a detailed update on what's coming up, and what's happening in development behind the scenes. As one of the Microsoft's most experienced game veterans, Scott Henson is the Director of the company's Game Technology Group, formerly known as Advanced Technology Group, and boasts thirteen years of Microsoft experience. He's played a vital role in the Xbox's development from Xbox Live to XNA, and is recognised as one of the most detailed interviewees on the Xbox executive team - so we were thrilled to be able to sit down with him just a couple of days ago. Today, as Microsoft reveals its pre-release XNA Studio tools and the new XNA Framework at GDC in San Jose, we can bring you this new 20+ minute video interview, covering everything from Viva Piñata to HD-DVD and of course the obligatory monthly Halo 3 murmur. A list of contents, put together in the usual Kikizo video interview style: - Quick introduction to Scott and his role - Where XNA stands today since its announcement two years ago - XNA Build, the new preview release at GDC, and what it contains - Why is the likes of Team Ninja achieving much higher visual standards than many other developers? - Using XNA to get results in defining titles like Double Agent - The HD Era, Where's it at? There are some teething problems... - HD sweet spot is 720p and 1080i... regarding PS3, "1080p is basically impossible" - Improving as developers learn more about multithread programming and multicore architectures - Polls (like one on Kikizo) suggest low interest in the HD-DVD add-on - what's the plan? - Possibility of Bluray Drive or even Combo drive? HD-DVD game content still off radar? - Xbox strategy and competitor analysis - is the process really as independent as the execs keep saying? - Improving Xbox 360 front-end features - like music player and background downloading - via Live - Allowing streaming video media properly without XP Media Center Edition or Vista! - "We can continue to add components over time... we'll be ready to adapt to what consumers want"..."We'll continue to evolve it, I promise!" - Surpassing Xbox Live expectations - more than half connected, 9 million downloads to date, 85% of consoles have downloaded, 600,000 text messages per day, GamerCards viewed 1m times per day off of Xbox.com... - Interoperation of thirdparty middleware with XNA ... developer community support - iPod functionality and getting around that unofficial barrier - What's hot right now... what to look forward to on Xbox Live Arcade - Most talked about Xbox 360 title of 2006 - GOW and Viva Piñata, and "I'm sure there'll be a lot of discussion about Bungie as well..." - Why the hell don't we see more of Scott in interviews?! - Enjoy this latest video interview, and stay tuned for plenty more where this came from. http://games.kikizo.com/features/xbox360_scotthenson_videoiv_mar06.asp
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.