BROWNEYES Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2005 Παιδιά help.. Είμαι άσχετη στο να κάνω backup dvd ταινίες :oops: . Απ' ό,τι κατάλαβα το Dvdfab Platinum είναι από τα καλύτερα! Υπάρχει κάποιος που να το χρησιμοποιεί και να έχει την διάθεση να γράψει εδώ έναν κατατοπιστικό οδηγό για εμάς τους beginners, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε backup ένα απλό dvd των 4.7 GB ? Ή τουλάχιστον αν έχει βρεί κανείς έστω και αγγλικό! Ελπίζω να βρεθεί κάποιος! Ευχαριστώω :grin:
migel Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2005 Παιδιά help.. Είμαι άσχετη στο να κάνω backup dvd ταινίες :oops: .Απ' ό' date='τι κατάλαβα το [b']Dvdfab Platinum [/b] είναι από τα καλύτερα! Υπάρχει κάποιος που να το χρησιμοποιεί και να έχει την διάθεση να γράψει εδώ έναν κατατοπιστικό οδηγό για εμάς τους beginners, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε backup ένα απλό dvd των 4.7 GB ? Ή τουλάχιστον αν έχει βρεί κανείς έστω και αγγλικό! Ελπίζω να βρεθεί κάποιος! Ευχαριστώω :grin: Καλησπέρα . Τον καλύτερο Ελληνικό οδηγό τον παρέχει η ίδια η εταιρεία . Κοίτα και εδώ ( Αγγλικά ) για πιο εξειδικευμένα ζητήματα .
BROWNEYES Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2005 Σε ευχαριστώ πολύ.. Να 'σαι καλά.. Ελπίζω να βγάλω άκρη Τελικά είμαι πολύ άσχετη Θέλω να κάνω back up σε μία ταινία σε ΕΝΑ dvd και όχι να κάνω split σε δύο.. Μήπως χρειάζεται κι άλλο πρόγραμμα? Προσπάθησα να κάνω σε μία (όλο το δισκάκι εννοείται), αλλά μου ζητάει και δεύτερο dvd. Και η ταινία δεν είναι μεγάλη... 90 λεπτά διαρκεί... + τα extras!!!
BROWNEYES Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2005 Ζητάω πολλά???? 1) Μήπως είναι καλύτερο και ευκολότερο να χρησιμοποιήσω το Clone DVD & ANydvd ..? 2) Μήπως επίσης σε όλα χρειάζομαι το DVDShrink?