Προς το περιεχόμενο

Πόλεμος: Nvidia vs. ATI


Biull

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
diladi ec ipostirizeis oti dn tin eklepse kapoios apo kapoion allo......???Oti xipnisan oi kataskeyastes kai twn dio etairiwn ena oraio prwino kai eipan............ti na kanw simera na perasei i wra???!!!!!!AAAAA...vrika' date='as valw dio kartes grafikwn panw se ena sistima na doume an leei...!......

kai dn epimenw gia pramata pou dn xerw opws poios thn protoskeythke klp...epimenw gia kati pou eimai sigouros.....

 

H fash xerete poia einai???

ayth:

http://www.slizone.com/docs/io/29670/NVIDIA_SLI_Notebook_Animation.swf

exoun saltarei...Alla vevaia ama peftei xrhma!!......[/quote']

 

H χρήση πολλαπλών chip γραφικών ή πολλαπλών καρτών γραφικών σε ένα σύστημα υπήρχε από την απαρχή των τρισιδιάστατων επεξεργαστών και από περισσότερους από έναν κατασκευαστές.

Δημοσ.
diladi ec ipostirizeis oti dn tin eklepse kapoios apo kapoion allo......???Oti xipnisan oi kataskeyastes kai twn dio etairiwn ena oraio prwino kai eipan............ti na kanw simera na perasei i wra???!!!!!!AAAAA...vrika' date='as valw dio kartes grafikwn panw se ena sistima na doume an leei...!......

kai dn epimenw gia pramata pou dn xerw opws poios thn protoskeythke klp...epimenw gia kati pou eimai sigouros.....

 

H fash xerete poia einai???

ayth:

http://www.slizone.com/docs/io/29670/NVIDIA_SLI_Notebook_Animation.swf

exoun saltarei...Alla vevaia ama peftei xrhma!!......[/quote']

 

H χρήση πολλαπλών chip γραφικών ή πολλαπλών καρτών γραφικών σε ένα σύστημα υπήρχε από την απαρχή των τρισιδιάστατων επεξεργαστών και από περισσότερους από έναν κατασκευαστές.

Δημοσ.
Αντιγραφη ΙΔΕΑΣ ειναι περισσοτερο και οχι τεχνολογιας.

 

΄Οσο είναι "αντιγραφή ιδέας" ένας επεξεργαστής γραφικών.

Δημοσ.
Αντιγραφη ΙΔΕΑΣ ειναι περισσοτερο και οχι τεχνολογιας.

 

΄Οσο είναι "αντιγραφή ιδέας" ένας επεξεργαστής γραφικών.

Δημοσ.

ΟΛΕΣ οι ιδεες πριν την 3dfx δεν χρησιμποιουνται για παιχνιδια αλλα αν δεν κανω λαθος για σχεδιαστικους ρολους. Ολα αλλαξαν με το SLI της 3DFX και μετα το SLI της Nvidia....Και τωρα εβγαλε το Crossfire η ATI...Οποτε ναι για μενα η ΑΤΙ Επρεπε να αντιγραψει , η να ακολουθησει την Nvidia γιατι ειχε χασει το παιχνιδι....Ακολουθησε λοιπον 9 μηνες μετα και ακομα εχει χειροτερη πλατφορμα και για μενα αυτο μετραει.

Δημοσ.

ΟΛΕΣ οι ιδεες πριν την 3dfx δεν χρησιμποιουνται για παιχνιδια αλλα αν δεν κανω λαθος για σχεδιαστικους ρολους. Ολα αλλαξαν με το SLI της 3DFX και μετα το SLI της Nvidia....Και τωρα εβγαλε το Crossfire η ATI...Οποτε ναι για μενα η ΑΤΙ Επρεπε να αντιγραψει , η να ακολουθησει την Nvidia γιατι ειχε χασει το παιχνιδι....Ακολουθησε λοιπον 9 μηνες μετα και ακομα εχει χειροτερη πλατφορμα και για μενα αυτο μετραει.

Δημοσ.
ΟΛΕΣ οι ιδεες πριν την 3dfx δεν χρησιμποιουνται για παιχνιδια αλλα αν δεν κανω λαθος για σχεδιαστικους ρολους.

 

SGI για παράδειγμα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η 3dfx έχει πατεντάρει τον τροχό.

 

Ολα αλλαξαν με το SLI της 3DFX και μετα το SLI της Nvidia....

 

Δεν θα ξανατονίσω τις βασικές διαφορές μεταξύ του scan line interleaving και του scalable link interface. Scroll up. Για άλλη μια φορά η NVIDIA είχε multi-GPU configs για επαγγελματικούς simulators για παράδειγμα από το 2000.

 

Και τωρα εβγαλε το Crossfire η ATI...

 

Iανουάριος 2000:

http://www.firingsquad.com/hardware/atimaxxreview/

 

Μήπως λέω μήπως είχε AFR (alternate frame rendering) από τότε; Το ότι ήταν πατάτα είναι άλλη ιστορία.

 

Οποτε ναι για μενα η ΑΤΙ Επρεπε να αντιγραψει , η να ακολουθησει την Nvidia γιατι ειχε χασει το παιχνιδι....Ακολουθησε λοιπον 9 μηνες μετα και ακομα εχει χειροτερη πλατφορμα και για μενα αυτο μετραει.

 

Eσένα ούτως ή άλλος ο κόσμος σου είναι μόνο άσπρο/μαύρο, ΑΤΙ/NVIDIA και ότι παρουσιάζει η πρώτη είναι για τα μπάζα και η δεύτερη χρυσός. ΄Οχι δεν είναι ότι καλύτερο το Crossfire αλλά δεν είναι και ότι χειρότερο.

 

Υπήρξε πράγματι η ανάγκη για την ΑΤΙ να ακολουθήσει αλλά κυρίως γιατί θα άφηνε την επαγγελματική αγορά των workstations στο high end αποκλειστικά στην NVIDIA. Ειδικά τώρα που τα παράτησε πλέον για αυτήν την αγορά η 3DLabs.

Δημοσ.
ΟΛΕΣ οι ιδεες πριν την 3dfx δεν χρησιμποιουνται για παιχνιδια αλλα αν δεν κανω λαθος για σχεδιαστικους ρολους.

 

SGI για παράδειγμα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η 3dfx έχει πατεντάρει τον τροχό.

 

Ολα αλλαξαν με το SLI της 3DFX και μετα το SLI της Nvidia....

 

Δεν θα ξανατονίσω τις βασικές διαφορές μεταξύ του scan line interleaving και του scalable link interface. Scroll up. Για άλλη μια φορά η NVIDIA είχε multi-GPU configs για επαγγελματικούς simulators για παράδειγμα από το 2000.

 

Και τωρα εβγαλε το Crossfire η ATI...

 

Iανουάριος 2000:

http://www.firingsquad.com/hardware/atimaxxreview/

 

Μήπως λέω μήπως είχε AFR (alternate frame rendering) από τότε; Το ότι ήταν πατάτα είναι άλλη ιστορία.

 

Οποτε ναι για μενα η ΑΤΙ Επρεπε να αντιγραψει , η να ακολουθησει την Nvidia γιατι ειχε χασει το παιχνιδι....Ακολουθησε λοιπον 9 μηνες μετα και ακομα εχει χειροτερη πλατφορμα και για μενα αυτο μετραει.

 

Eσένα ούτως ή άλλος ο κόσμος σου είναι μόνο άσπρο/μαύρο, ΑΤΙ/NVIDIA και ότι παρουσιάζει η πρώτη είναι για τα μπάζα και η δεύτερη χρυσός. ΄Οχι δεν είναι ότι καλύτερο το Crossfire αλλά δεν είναι και ότι χειρότερο.

 

Υπήρξε πράγματι η ανάγκη για την ΑΤΙ να ακολουθήσει αλλά κυρίως γιατί θα άφηνε την επαγγελματική αγορά των workstations στο high end αποκλειστικά στην NVIDIA. Ειδικά τώρα που τα παράτησε πλέον για αυτήν την αγορά η 3DLabs.

Δημοσ.
ΟΛΕΣ οι ιδεες πριν την 3dfx δεν χρησιμποιουνται για παιχνιδια αλλα αν δεν κανω λαθος για σχεδιαστικους ρολους. Ολα αλλαξαν με το SLI της 3DFX και μετα το SLI της Nvidia....Και τωρα εβγαλε το Crossfire η ATI...Οποτε ναι για μενα η ΑΤΙ Επρεπε να αντιγραψει , η να ακολουθησει την Nvidia γιατι ειχε χασει το παιχνιδι....Ακολουθησε λοιπον 9 μηνες μετα και ακομα εχει χειροτερη πλατφορμα και για μενα αυτο μετραει.

 

Τετοια εμπαθεια απεναvτι στην ΑΤΙ πoυ με καθε ευκαιρια βγαζεις, φανταζομαι θα τρομαζε ακομη και του ιθυνοντες τις NVIDIA...

Δημοσ.
ΟΛΕΣ οι ιδεες πριν την 3dfx δεν χρησιμποιουνται για παιχνιδια αλλα αν δεν κανω λαθος για σχεδιαστικους ρολους. Ολα αλλαξαν με το SLI της 3DFX και μετα το SLI της Nvidia....Και τωρα εβγαλε το Crossfire η ATI...Οποτε ναι για μενα η ΑΤΙ Επρεπε να αντιγραψει , η να ακολουθησει την Nvidia γιατι ειχε χασει το παιχνιδι....Ακολουθησε λοιπον 9 μηνες μετα και ακομα εχει χειροτερη πλατφορμα και για μενα αυτο μετραει.

 

Τετοια εμπαθεια απεναvτι στην ΑΤΙ πoυ με καθε ευκαιρια βγαζεις, φανταζομαι θα τρομαζε ακομη και του ιθυνοντες τις NVIDIA...

Δημοσ.
Τετοια εμπαθεια απεναvτι στην ΑΤΙ πoυ με καθε ευκαιρια βγαζεις, φανταζομαι θα τρομαζε ακομη και του ιθυνοντες τις NVIDIA...

 

Τόσες φορές που έχω διαρρήξει τα ιμάτια μου, έχω καταστρέψει ήδη όλη μου την γκαρνταρόμπα :D

Δημοσ.
Τετοια εμπαθεια απεναvτι στην ΑΤΙ πoυ με καθε ευκαιρια βγαζεις, φανταζομαι θα τρομαζε ακομη και του ιθυνοντες τις NVIDIA...

 

Τόσες φορές που έχω διαρρήξει τα ιμάτια μου, έχω καταστρέψει ήδη όλη μου την γκαρνταρόμπα :D

  • 3 χρόνια αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...