psycho_dreams Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Ναι ρε φιλαράκο δε μπορεί όμως να σου καεί π.χ η οθόνη και να σου πούνε οτι επειδή δεν σου βάλαμε εμείς τα win δεν ισχύει η εγγύηση σου!Οσον αφορά τα προβλήματα στο software τοτε εννοείτε οτι δε φέρουν καμ1 ευθύνη αυτοι για την σωστή λειτουργία του..Αυτό εννοούσα ρε man...))
lefkas Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Η σκέψη σου είναι απολυτα σωστή, αλλά-όπως είπα κ πριν-δεν ξέρω πως το χειρίζονται οι εταιρίες. Ίσως να σε παιδέψουν αν αντιμετωπίσεις καποιο hardware προβλημα,ισωσ παλι οχι. Καλό θα είναι να το ρωτήσει απο πριν.
gnikol21 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δηλαδή αν περάσω άλλο λειτουργικό σε καινούργιο φορητό δεν ισχύει η εγγύηση; Αυτό είναι κουφό αν ισχύει..
lefkas Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Μόλις μίλησα με την επίσημη αντιπροσωπία fujitsu-siemens στην Ελλάδα: Η λογική θριάβεμψε! Μου είπαν οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, και οτι δεν έχει να κάνει το software με την εγγύηση. Απλώς με συμβούλεψε να περάσω μετά τους drivers (!!! ) Οποτε η fujitsu-siemens δεν εχει προβλημα σε αυτο...τσεκαρε ομως και συ, οτι μαρκα κ να παρεις...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.