Peavy Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Έκανα μια αναζήτηση σχετικά με πιστωτικές αλλά δεν βρήκα κάτι ανάλογο που να με καλύπτει.Έκανα μια αγορά απο ένα ελληνικό online κατάστημα (αν χρειαστεί θα αναφέρω ποιό είναι ακριβώς !) και ενώ έκανα την παραγγελία όλα καλά έβαλα πληρωμή με κάρτα και 12 δόσεις και περίμενα μέχρι να επιβεβαιωθεί για να δω αν τελικά αν υπάρχει διαθεσιμότητα και αν θα μου έρθουν τα πράγματα.Την επόμενη μέρα μου στείλαν e-mail ότι δεν υπάρχει κάτι απο αυτά που ζήτησα και να επικοινωνήσω μαζί τους όπως και έκανα και φυσικά τους είπα να ακυρώσουν την παραγγελία, μάλιστα μετά απο λίγο κοίταξα και όντως είχαν ακυρώσει την παραγγελία.Μετά απο μερικές μέρες κοίταξα την κίνηση της πιστωτικής και είδα χρέωση απο το συγκεκριμένο κατάστημα παρόλο που είχε ακυρωθεί η παραγγελία.Πήρα τηλέφωνο στο λογιστηριό τους (05/12) και μου είπαν ότι έγινε κάποιο λάθος και ότι την ίδια μέρα θα μου επέστρεφαν τα λεφτά.Σήμερα πήρα τον λογαριασμό της πιστώτικης και δεν βλέπω να μου έχουν επιστρέψει τα λεφτά. Ερώτηση: Αν έχει συμβεί σε κάποιον αυτό όταν είναι να σου επιστρέψουν λεφτά απο τέτοιο ή παρόμοιο λάθος πως πρέπει να φάινεται στην κίνηση του λογαρισμού επείδη εγώ βλέπω μόνο την χρέωση. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο και ευχαριστώ για το χρόνο σας.
dim_b Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Κατ'αρχήν, είναι απαράδεκτο να γίνεται χρέωση πριν την αποστολή, ειδικά όταν κάποια από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα. Ως προς το πρόβλημα που λες ότι προέκυψε, ίσως να έγινε η πίστωση ενώ είχε εκδοθεί ο λογαριασμός. Μπορείς να τηλεφωνήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών της κάρτας (το νούμερο υπάρχει στην πίσω μεριά της) και να ζητήσεις να σου πουν τις κινήσεις των τελευταίων ημερών. Αν όντως δεν έχει πιστωθεί το ποσό, μπορείς να ζητήσεις από την τράπεζα να ακυρώσει τη συναλλαγή.
HexStatic Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Entaksi min anxonesai xwris logo . Thelei kapoies ergasimes meres 2- 3 meres gia na girisoune te lefta sou pisw ston logariasmo. Auto pou mporeis apla na kaneis einai na enimerwseis tin trapeza sou gia to siggekrimeno gegonos ( gia na exoune kai autoi gnwsh tou problimatos sou ) kai an meta apo merikes meres den sou epistrafoun ta xrhmata aplws na mpeis stin diadikasia na ta zitiseis pisw. Pantos se kamia periptwsi den prokeitai na xathoun ta xrhmata sou.
HamerZ Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Πάντος τα χρήματα από πιστωτική οφίλουν να τα πάρουν μόνο αφού υπογράψεις ότι παρέλλαβες το αντικείμενο. Πχ Αγγλία όσες φορές και αν αγόρασα από on-line κατάστημα πχ scan.co.uk, dabs, κτλ.
Peavy Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Καλήμερα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πήρα σήμερα στην τράπεζα για να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο ακυρωτικό για την χρέωση και μου είπαν οτι δεν υπάρχει.Ο υπάλληλος μου είπε ότι θα πρέπει να πάρω πάλι τηλέφωνο στο κατάστημα για να τους μιλήσω να δω αν τελικά μου κάναν το ακυρωτικό και αν όχι να στείλω ενα φαξ με τα στοιχεία ότι θέλω να ακυρωθεί το ποσό που μου έχουν χρεώσει ώστε να τα βρουν, η τράπεζα με το κατάστημα.Πήρα τελωσπάντων και το κατάστημα και μου είπαν πάλι τα ίδια ότι βλέπουν το λάθος και ότι μέχρι το μεσημέρι θα επιστραφεί το ποσό.θα περιμένω μέχρι αύριο και αν δεν δω φως θα στείλω το φαξ και θα σας κρατήσω ενήμερους σχετικά με την πορεία του θέματος.
klog Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Καλήμερα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Πήρα σήμερα στην τράπεζα για να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο ακυρωτικό για την χρέωση και μου είπαν οτι δεν υπάρχει.Ο υπάλληλος μου είπε ότι θα πρέπει να πάρω πάλι τηλέφωνο στο κατάστημα για να τους μιλήσω να δω αν τελικά μου κάναν το ακυρωτικό και αν όχι να στείλω ενα φαξ με τα στοιχεία ότι θέλω να ακυρωθεί το ποσό που μου έχουν χρεώσει ώστε να τα βρουν' date=' η τράπεζα με το κατάστημα.Πήρα τελωσπάντων και το κατάστημα και μου είπαν πάλι τα ίδια ότι βλέπουν το λάθος και ότι μέχρι το μεσημέρι θα επιστραφεί το ποσό.θα περιμένω μέχρι αύριο και αν δεν δω φως θα στείλω το φαξ και θα σας κρατήσω ενήμερους σχετικά με την πορεία του θέματος.[/quote'] Καλημέρα Απο την στιγμή που έχειες επιβεβαιώσει και μέσω της τράπεζας ότι έχουν πάρει τα χρήματα ζήτα τους να σου τα καταθέσουν σε έναν λογαριασμό σου. Δεν τους είναι τίποτα λογιστικά άλλωστε με την εγγραφή της κάρτας στα βιβλία τους φαίνεται πως σου χρωστάνε.Η ακύρωση μέσω της κάρτας θα πάρει λίγο χρόνο να το ξέρεις. Το μόνο που πρέπει να είναι να τα βάλεις στην κάρτα σου για να κλείσεις την χρέωση.Αν επιλέξεις αυτή την λύση πρέπει να αποσαφηνίσεις εαν γιοα το μεσοδιάστημα υπάρχουν τόκοι απο την κάρτα.Αν ναι πρέπει να τους επιβαρυνθεί αυτός που έκανε την λανθασμένη χρέωση. Προσωπική μου άποψη είναι πως καλό θα ήταν να έχεις γραπτή επικοινωνία μαζί τους. Καλή τύχη
sa1901 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Έχω μία παρόμοια εμπειρία. Απο δικό μου λάθος, καταχωρείται μια παραγγελία στο σύστημα. Παίρνω τηλέφωνο στο καταστημα μετά από 1 λεπτό και ζητάω την ακύρωση της. Όλα ωραία και καλά "Κανένα πρόβλημα. Ακυρώσαμε την παραγγελία". Μια χαρά λέω εγώ. Ούτε γάτα ούτε ζημιά... Στο επόμενο λογαριασμό μου βλέπω χρέωση μίας από τις τρεις δόσεις που είχα βάλει στην ακυρωμένη παραγγελία. Παίρνω τηλέφωνο το καταστημα. Μου λένε "Ναι έγινε λάθος. Θα το διορθώσουμε με την τράπεζα." Το αποτέλεσμα; Πλήρωσα κανονικά την πρώτη δόση (~100?) και στους επόμενους 3 λογαριασμούς χρεώθηκα τις υπολοιπες 2 και πιστώθηκα 3 συνολο. Δηλαδή απλά... Πλήρωσα τον πρώτο μήνα 100? για το τίποτα. Μετά τα πήρα πίσω φυσικά.
dim_b Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Το συμπέρασμα από αυτά είναι ότι κάποια Ελληνικά καταστήματα βιάζονται να χρεώσουν τις κάρτες πολύ πριν προχωρήσει η παραγγελία και σα να μην έφτανε αυτό, μετά δεν βιάζονται καθόλου να επιστρέψουν τα χρήματα που πήραν "κατά λάθος" Αν είναι δυνατό να εισπράτουν το ποσό 1 λεπτό μετά την παραγγελία, πριν καλά καλά ελέγξουν αν αυτά που είχες παραγγείλει είναι διαθέσιμα.
nrg_polini Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Πάντος τα χρήματα από πιστωτική οφίλουν να τα πάρουν μόνο αφού υπογράψεις ότι παρέλλαβες το αντικείμενο. Πχ Αγγλία όσες φορές και αν αγόρασα από on-line κατάστημα πχ scan.co.uk, dabs, κτλ. Νομιζω πως κανεις λαθος, τα χρηματα τα παιρνουν μολις γινει η αποστολη. Επειδη ειμαι στην Αγγλια και χρησιμοποιω πολλα απο τα online shops, ξερω οτι ετσι γινεται.
dim_b Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Γιά ευνόητους λόγους, τα χρήματα τα παίρνουν όταν η παραγγελία είναι έτοιμη γιά αποστολή, αλλά πριν γίνει η συσκευασία (γιά να μην βγουν χαμένοι σε περίπτωση που δεν εγκριθεί η συναλαγή). Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί το κατάστημα να πάρει προέγκριση από την τράπεζα και να δεσμεύσει το ποσό γιά μερικές μέρες (μέχρι να ετοιμαστεί η παραγγελία), χωρίς όμως να χρεωθεί η κάρτα και σε περίπτωση που η παραγγελία ακυρωθεί, απλά αποδεσμεύεται το ποσό χωρίς καμία συνέπεια γιά τον πελάτη.
Mithrantir Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Kai pali einai polu pio meta to 1 lepto pou kanoun ta ellinika e-shop gia na sou xrewsoun ti karta. Kia stin teliki exei idi ksekinisei i teliki fasi paradwsis tou prointos sta xeria sou. Anyway, auto pou exei simasia einai to palikari pou exei twra auto to vasano na to kinigisei eksupna kai propantwn na exei grapti epikoinwnia me tin en logw etaireia gia na min mporoun na xrisimopoioun ti dixalwti glwssa pou fainetai oti exoun oloi oi emporoi.
sa1901 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2005 To καταστημα στο οποίο αναφέρομαι εγώ, δεν εμπλέκεται καθόλου με την πληρωμή μέσω πιστωτικής και η όλη διαδικασία γίνεται μέσω σελίδας της τράπεζας, στην οποία το σύστημα σε παραπέμπει αυτόματα.
nikoskourtis Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2005 Αν δεν υπογραψεις οτι παρελλαβες κατι μπορεις να παρεις πισω τα λεφτα; Εγω ειχα βγαλει μια καρτα giftcard που ειναι προπληρωμενη πιστωτικη. Τα λεφτα τα εχασα και δεν παρελλαβα τιποτα. Ειχα "αγορασει" κατι απο εξωτερικο μεσω paypal. Πως θα παρω πισω τα λεφτα μου; Δεν υπαρχει περιπτωση να ξανααγορασω με πιστωτικη, εξαλου και αυτη τη φορα δοκιμαστικα το εκανα γι' αυτο χρησιμοποιησα προπληρωμενη καρτα (μη χασω και οτι εχω στην τραπεζα). Παντα προτιμουσα την αντικαταβολη. Οι καρτες ειναι κλεψια και λογω των προμηθειων που κρατανε οι τραπεζες αλλα και λογω της ευκολιας που μπορει να χασεις ολες σου τις οικονομιες και οχι μονο.
sa1901 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2005 Αν δεν υπογραψεις οτι παρελλαβες κατι μπορεις να παρεις πισω τα λεφτα; Εγω ειχα βγαλει μια καρτα giftcard που ειναι προπληρωμενη πιστωτικη. Τα λεφτα τα εχασα και δεν παρελλαβα τιποτα. Ειχα "αγορασει" κατι απο εξωτερικο μεσω paypal. Πως θα παρω πισω τα λεφτα μου; Δεν υπαρχει περιπτωση να ξανααγορασω με πιστωτικη, εξαλου και αυτη τη φορα δοκιμαστικα το εκανα γι' αυτο χρησιμοποιησα προπληρωμενη καρτα (μη χασω και οτι εχω στην τραπεζα). Παντα προτιμουσα την αντικαταβολη. Οι καρτες ειναι κλεψια και λογω των προμηθειων που κρατανε οι τραπεζες αλλα και λογω της ευκολιας που μπορει να χασεις ολες σου τις οικονομιες και οχι μονο. Mην τα ισοπεδώνεις όλα. Εδώ και 2 χρόνια κάνω όλες μου τις αγορές από το νετ. Και μιλάμε για συνολική αξία αγορών της τάξης των χιλιάδων ευρώ (δεν έχω κάτσει να τα μετρήσω). Όλες τις αγορέςς τις έχω κάνει με πιστωτική. Και σε Ελλάδα και σε εξωτερικό. Το μοναδικό παρατράγουδο είναι αυτό που ανέφερα παραπάνω. Αλλά τα λεφτά μου δεν τα έχασα. Απλά πρέπει να προσέχεις από που ψωνίζεις.
Peavy Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2006 Τελικά μετά το δεύτερο τηλεφώνημα που έκανα και αφου περίμενα και για το επόμενο λογαριασμό είδα οτι με χρεώσαν και δεύτερη δόση και μετα μου επιστρέψαν όλα τα χρήματα στο ακέραιο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.