madit Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2005 Αγόρασα πρόσφατα από το eshop (την υποτιθέμενη μεγάλη εταιρεία ;;http://www.eshop.gr) mp3 player Amstrad (mp375) το οποίο δεν δούλεψε πάνω από βδομάδα .Το έστειλα στο υποτιθέμενο servis της εταιρείας και από τότε με κοροϊδεύουν οι υπεύθυνοι της εν λόγω εταιρείας εδώ και 40 μέρες. Τι γίνεται όταν αγορές με το ηλεκτρονικό εμπόριο αποδεικνύονται ελαττωματικές και η εταιρεία αποδεικνύεται όχι αξιόπιστη;; Πως προστατεύεται ο καταναλωτής;;
kosmasgr Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2005 ama exeis tin apodeiksh file ola ginontai! mporeis na kaneis kai minisi kai kataggelia kai oti theleis
Yorps Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2005 Αγόρασα πρόσφατα από το eshop (την υποτιθέμενη μεγάλη εταιρεία ;;http://www.eshop.gr) mp3 player Amstrad (mp375)[/b'] το οποίο δεν δούλεψε πάνω από βδομάδα .Το έστειλα στο υποτιθέμενο servis της εταιρείας και από τότε με κοροϊδεύουν οι υπεύθυνοι της εν λόγω εταιρείας εδώ και 40 μέρες. Τι γίνεται όταν αγορές με το ηλεκτρονικό εμπόριο αποδεικνύονται ελαττωματικές και η εταιρεία αποδεικνύεται όχι αξιόπιστη;; Πως προστατεύεται ο καταναλωτής;; Φιλε, μαλλον δεν τα ξερεις καλα τα πραγματα. Στην Τηλετεχνικη το στελνεις αλλιως θα περιμενεις και 3 μηνες!!! Ο αντιπροσωπος της Amstrad δεν δεχεται επιστροφες απο καταστηματα.....απο οπου και να το αγοραζες το ιδιο θα γινοταν.....καλυτερα να κραξεις την Amstrad και οχι το καταστημα......καλο θα ηταν να κοινοποιησεις στην εταιρεια την αναφορα σου εδω (ελπιζω να το εχεις κανει ηδη)
billpeppas Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2005 Τι γίνεται όταν αγορές με το ηλεκτρονικό εμπόριο αποδεικνύονται ελαττωματικές και η εταιρεία αποδεικνύεται όχι αξιόπιστη; Sorry, αλλά τι είναι το κάθε κατάστημα ? Το Quality Check Control κάθε κατασκευαστή ? Τα προϊόντα όπως έρχονται από το εργοστάσιο πωλούνται. Δεν υποχρεούται ούτε έχει το δικαίωμα το κατάστημα να τα δοκιμάσει.
sa1901 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Αγόρασα πρόσφατα από το eshop (την υποτιθέμενη μεγάλη εταιρεία ;;http://www.eshop.gr) mp3 player Amstrad (mp375) το οποίο δεν δούλεψε πάνω από βδομάδα[/b'] .Το έστειλα στο υποτιθέμενο servis της εταιρείας και από τότε με κοροϊδεύουν οι υπεύθυνοι της εν λόγω εταιρείας εδώ και 40 μέρες. Τι γίνεται όταν αγορές με το ηλεκτρονικό εμπόριο αποδεικνύονται ελαττωματικές και η εταιρεία αποδεικνύεται όχι αξιόπιστη;; Πως προστατεύεται ο καταναλωτής;; Aν το προϊον χαλάσει μέσα σε 14 μέρες από την αγορά, θεωρείται D.O.A. (Dead On Arrival) και δικαιούσαι άμεση αντικατάσταση με καινουριο του κουτιού και όχι επισκευή.
madit Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δηλαδη αυτοι που πουλανε Amstrad μηχανηματα δεν ευθυνονται οταν γνωριζουν την κατασταση ?Ποιος φταιει ο καταναλωτης που δινει τα ωραια του λεφτα δειχνοντας εμπιστοσυνη στον μεταπωλητη?Δηλαδη φιλε μου οταν παρεις πατατες χαλασμενες θα τις επιστρεψεις στον παραγωγο η στον εμπορο?
madit Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Φιλε, μαλλον δεν τα ξερεις καλα τα πραγματα. Στην Τηλετεχνικη το στελνεις αλλιως θα περιμενεις και 3 μηνες!!! Ο αντιπροσωπος της Amstrad δεν δεχεται επιστροφες απο καταστηματα.....απο οπου και να το αγοραζες το ιδιο θα γινοταν.....καλυτερα να κραξεις την Amstrad και οχι το καταστημα......καλο θα ηταν να κοινοποιησεις στην εταιρεια την αναφορα σου εδω (ελπιζω να το εχεις κανει ηδη) Δηλαδη αυτοι που πουλανε Amstrad μηχανηματα δεν ευθυνονται οταν γνωριζουν την κατασταση ?Ποιος φταιει ο καταναλωτης που δινει τα ωραια του λεφτα δειχνοντας εμπιστοσυνη στον μεταπωλητη?Δηλαδη φιλε μου οταν παρεις πατατες χαλασμενες θα τις επιστρεψεις στον παραγωγο η στον εμπορο?
madit Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Φιλε, μαλλον δεν τα ξερεις καλα τα πραγματα. Στην Τηλετεχνικη το στελνεις αλλιως θα περιμενεις και 3 μηνες!!! Ο αντιπροσωπος της Amstrad δεν δεχεται επιστροφες απο καταστηματα.....απο οπου και να το αγοραζες το ιδιο θα γινοταν.....καλυτερα να κραξεις την Amstrad και οχι το καταστημα......καλο θα ηταν να κοινοποιησεις στην εταιρεια την αναφορα σου εδω (ελπιζω να το εχεις κανει ηδη) Δηλαδη αυτοι που πουλανε Amstrad μηχανηματα δεν ευθυνονται οταν γνωριζουν την κατασταση ?Ποιος φταιει ο καταναλωτης που δινει τα ωραια του λεφτα δειχνοντας εμπιστοσυνη στον μεταπωλητη?Δηλαδη φιλε μου οταν παρεις πατατες χαλασμενες θα τις επιστρεψεις στον παραγωγο η στον εμπορο?
Johnkokki Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 H πατάτα φαίνεται αν είναι χαλασμένη, το σφραγισμένο προιόν πως το καταλαβαίνεις ?
Gary_Kokkin Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 H γραπτή εγγύηση της Amstrad τι αναφέρει σχετικά ? Υποθέτω ότι να πάς στην Τηλετεχνική ....
xilef Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Με τη σειρά μου φίλε να σου πω, πως άδικα επιτίθεσαι στο κατάστημα, τη στιγμή μάλιστα που πολλοί θα σου πουν πως είναι ίσως το πλέον αξιόπιστο Ελληνικό κατάστημα της κατηγορίας του. Ισως μερικές φορές καλύτερα να ψάχνουμε την εικόνα της Κατασκευάστριας εταιρείας και οχι του μεταπωλητή. Το κατάστημα σου προσφέρει κάθε προιόν, δική σου επιλογή ειναι ποιό από ολα ειναι το πλέον αξιόπιστο.. Στα λέω γιατι δεν έφταιγε η Grammi.gr από όπου αγόρασα το laptop μου, αλλά η Αcer με το φοβερό service και ποιότητα της όταν χρειάστηκα να παω για αλλαγή DVD...
Yorps Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δηλαδη αυτοι που πουλανε Amstrad μηχανηματα δεν ευθυνονται οταν γνωριζουν την κατασταση ?Ποιος φταιει ο καταναλωτης που δινει τα ωραια του λεφτα δειχνοντας εμπιστοσυνη στον μεταπωλητη?Δηλαδη φιλε μου οταν παρεις πατατες χαλασμενες θα τις επιστρεψεις στον παραγωγο η στον εμπορο? Μπορεις να μου πεις αν εχεις ενημερωσει το καταστημα για την δημοσιευση στο forum? Το ξερεις οτι πρεπει να το κανεις? Αν το εχεις κανει, τοτε μπραβο σου, διαφορετικα μαλλον κατι κρυβεις ή εξυπηρετεις αλλα συμφεροντα!!! Επισης, το παραδειγμα με την πατατα και τον παραγωγο, μαλλον ειναι ατυχες.....αληθεια μηπως η ηλικια σου ειναι κοντα στα 15???
eurander Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Καλο θα ηταν να μας περιγραψεις με λεπτομερεις την περιπετεια σου και να υποστηριξεις την ιστορια με ντοκουμεντα (πχ, e-mail που ανταλλαξες) κλπ. Επισης πρεπει να ενημερωσεις το μαγαζι για τη δημοσιευση αυτη. Κατα τα αλλα, τη συσκευη την εστειλες στο eshop? Η εγγυηση τι γραφει? Τι ακριβως σου λενε απο το eshop?
polaki Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2005 Βασικα πολλες φορές, και ειδικα αν ειναι "μεγαλο" το κατάστημα/εταιρια σου λέει σου δίνω 1 χρόνο εγγύηση εγώ... και τα υπόλοιπα χρόνια τα καλύπτει ο εισαγωγέας. Στην περίπτωση αυτη το πας απο κει που το πηρες, αλλιως το πας στην αντιπροσωπεία. Πολλά μαγαζιά "δεχονται" να τους αφήσεις το προιόν ωστε να το πανε αυτοί εκει, ουσιαστικα αυτο ομως ειναι δειγμα καλής θέλησης παρά υποχρέωση. Στην δική σου περίπτωση πρεπει να δεις τί παιζει με την εγγύηση, και τί ακριβως εννοείς όταν λες "σε κοροιδεύουν" στο e-shop. Αν το κρατάνε χωρις λόγο, πες τους να στο φέρουν πίσω η (αν το κάνουν, δεν ξέρω τι τακτικη έχει) να το πανε στην αντιπροσωπεια για service/αντικατάσταση..
Jimis Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2005 Me eixe enimerosei enas filos apo Germania pos, asxeta apo to ti leei to kathe katastima kai i kathe antiprosopeia, simfona me evropaiko nomo pou isxiei se oles tis xores tis evropaikis enosis, se periptosi vlavis tou proiontos ipefthino gia tin epistrofi sto service tis eterias paragogis einai to katastima apo to opoio egine i agora. Dokimaste to kai kante mia erotisi se kapoio forea prostasias katanaloton. Mallon isxiei, afou opote eixa provlima se opoiodipote apo ta katastimata, molis to anefera afto amesos analamavanan na me eksipiretisoun.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.