Προς το περιεχόμενο

OpenGL


saibon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

τους 2 πρωτους headers τους χρειαζεσαι οπωσδηποτε, και τον 3ο μονο αν εχεις σκοπο να χρησιμοποιησεις το glut. Φυσικα χρειαζεσαι και τα αντιστοιχα libraries. Αν δουλευεις με Visual Studio τα εχει ηδη μεσα. Πηγαινε στο nehe στο πρωτο tutorial δειχνει πως να φτιαξεις μια βασικη opengl εφαρμογη....

Δημοσ.
τους 2 πρωτους headers τους χρειαζεσαι οπωσδηποτε, και τον 3ο μονο αν εχεις σκοπο να χρησιμοποιησεις το glut. Φυσικα χρειαζεσαι και τα αντιστοιχα libraries. Αν δουλευεις με Visual Studio τα εχει ηδη μεσα. Πηγαινε στο nehe[/url'] στο πρωτο tutorial δειχνει πως να φτιαξεις μια βασικη opengl εφαρμογη....

 

Kalos o nehe alla min pas prota se auton. Katevase to RedBook apo to OpenGL.org kai devase apo ekei. Meta diavase ta tuts tou nehe.

Δημοσ.

αν θες να κανεις κατι στα γρηγορα, ξεκινα απο nehe. Αν θες να μαθεις OpenGL ξεκινα απο το Red Book που ειναι πιο αναλυτικο. Εω ξεκινησα απο το OpenGL super bible αλλα το red book υπαρχει free στο web

Δημοσ.

Opos eipan kai ta pedia i glut.h einai proeretiki. An 8es na asxoli8eis sovara me to OpenGL na min tin xrisimopiiseis pote :P (an kai oti perissotero kserei kaneis kalo einai :P) kai episis xreiazesai kai tin wglext.h

episis an 8es na kaneis kai tpt pio proxorimeno ektos apo ta polu vasika tote prepei na vreis kai tin glext.h oste na boreseis na xrisimopoihseis extensions tou OpenGL.

Tora pou 8a vreis ta pio prosfata headers.. kai sigkekrimena to glext.h dioti ta alla den allazoun sixna.. checkare sto site tis sgi ( http://www.sgi.com ) kapou ekei uparxei den 8umamai akrivos.. episis prosfata headers boreis na vreis sto SDK tis nVidia (kai ti ATI sini8os, alla to telefteo pou katevasa den eixe.. periergo..)

auta :P Happy coding! :)

Δημοσ.

second edition ειναι η πιο προσφατη ΔΩΡΕΑΝ εκδοση. Η τρεχουσα εκδοση ειναι η 4η αν δεν κανω λαθος. Για το OpenGL Super Bible ειναι η 3η. Αλλα αφου τωρα ξεκινας, η δευτερη ειναι μια χαρα. Αν σε ενδιεφεραν πιο προχωρημενα χαρακτηριστικα οπως extensions & shaders τοτε θα χρειαζοσουν πιο καινουργιο υλικο. Αλλα υπαρχει παντα καιρος και γιαυτα.

Οταν λες χαρτες εννοεις κατοψεις; Διδιαστατους χαρτες; Ισως τοτε η OpenGL να ειναι λιγο overkill..... Αν μιλας για 3D τοτε οκ

Δημοσ.

για απλο 2D μπορεις να κανεις τη δουλεια και με GDI calls των windows ή αν θες για linux κοιτα την SDL που παιζει σε ολα τα συστηματα (τουλαχιστον win, lin & mac).

Με την OpenGL σαφως μπορεις να κανεις διδιαστατα σχεδια (αν ο καθηγητης σου ειπε OpenGL τοτε δεν εχεις επιλογη), απλα επιβαρυνει το συστημα χωρις λογο και πρεπει να κανεις λιγη περισσοτερη δουλεια.....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...