saibon Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 για να την χρησιμοποιήσω πρέπει να βρω τις βιβλιοθήκες που περιέχει η C++;
saibon Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 paradeigmatow xarin tis pio kato? •#include <GL/gl.h> •#include <GL/glu.h> •#include <GL/glut.h> xreiazomai kai tipota allo?
georgemarios Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 τους 2 πρωτους headers τους χρειαζεσαι οπωσδηποτε, και τον 3ο μονο αν εχεις σκοπο να χρησιμοποιησεις το glut. Φυσικα χρειαζεσαι και τα αντιστοιχα libraries. Αν δουλευεις με Visual Studio τα εχει ηδη μεσα. Πηγαινε στο nehe στο πρωτο tutorial δειχνει πως να φτιαξεις μια βασικη opengl εφαρμογη....
godlike Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 τους 2 πρωτους headers τους χρειαζεσαι οπωσδηποτε, και τον 3ο μονο αν εχεις σκοπο να χρησιμοποιησεις το glut. Φυσικα χρειαζεσαι και τα αντιστοιχα libraries. Αν δουλευεις με Visual Studio τα εχει ηδη μεσα. Πηγαινε στο nehe[/url'] στο πρωτο tutorial δειχνει πως να φτιαξεις μια βασικη opengl εφαρμογη.... Kalos o nehe alla min pas prota se auton. Katevase to RedBook apo to OpenGL.org kai devase apo ekei. Meta diavase ta tuts tou nehe.
georgemarios Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2005 αν θες να κανεις κατι στα γρηγορα, ξεκινα απο nehe. Αν θες να μαθεις OpenGL ξεκινα απο το Red Book που ειναι πιο αναλυτικο. Εω ξεκινησα απο το OpenGL super bible αλλα το red book υπαρχει free στο web
unre@l Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Opos eipan kai ta pedia i glut.h einai proeretiki. An 8es na asxoli8eis sovara me to OpenGL na min tin xrisimopiiseis pote (an kai oti perissotero kserei kaneis kalo einai ) kai episis xreiazesai kai tin wglext.h episis an 8es na kaneis kai tpt pio proxorimeno ektos apo ta polu vasika tote prepei na vreis kai tin glext.h oste na boreseis na xrisimopoihseis extensions tou OpenGL. Tora pou 8a vreis ta pio prosfata headers.. kai sigkekrimena to glext.h dioti ta alla den allazoun sixna.. checkare sto site tis sgi ( http://www.sgi.com ) kapou ekei uparxei den 8umamai akrivos.. episis prosfata headers boreis na vreis sto SDK tis nVidia (kai ti ATI sini8os, alla to telefteo pou katevasa den eixe.. periergo..) auta Happy coding!
saibon Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Basika xreiazomai to opengl gia xartes. pros to paron tora xekinao. sas eyxaristo olous gia tis simvoules. Eyxaristo poli.
saibon Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 paidia exo vri to red book second edition. yparxi pouthena kati pio kainourgio?
georgemarios Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 second edition ειναι η πιο προσφατη ΔΩΡΕΑΝ εκδοση. Η τρεχουσα εκδοση ειναι η 4η αν δεν κανω λαθος. Για το OpenGL Super Bible ειναι η 3η. Αλλα αφου τωρα ξεκινας, η δευτερη ειναι μια χαρα. Αν σε ενδιεφεραν πιο προχωρημενα χαρακτηριστικα οπως extensions & shaders τοτε θα χρειαζοσουν πιο καινουργιο υλικο. Αλλα υπαρχει παντα καιρος και γιαυτα. Οταν λες χαρτες εννοεις κατοψεις; Διδιαστατους χαρτες; Ισως τοτε η OpenGL να ειναι λιγο overkill..... Αν μιλας για 3D τοτε οκ
saibon Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 disdiastatous xartes. na mporis na kanis apikonisi se ena xarti, na sxediasis sximata.
georgemarios Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 για απλο 2D μπορεις να κανεις τη δουλεια και με GDI calls των windows ή αν θες για linux κοιτα την SDL που παιζει σε ολα τα συστηματα (τουλαχιστον win, lin & mac). Με την OpenGL σαφως μπορεις να κανεις διδιαστατα σχεδια (αν ο καθηγητης σου ειπε OpenGL τοτε δεν εχεις επιλογη), απλα επιβαρυνει το συστημα χωρις λογο και πρεπει να κανεις λιγη περισσοτερη δουλεια.....
saibon Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2005 den eimai fititria (distixos). prospathoume na vroume kapoia glossa pou na tin gnorizo opos c++ kai theloume na tin ensomatosoume se mia efarmogi poy idi iparxi se c++
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.