Προς το περιεχόμενο

Service Φορητων -Προβληματισμοι-


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πιστευω οτι αυτο ειναι αναλογο με την βλαβη (χρονος αναγνωρισης βλαβης-παραγγελεια ανταλλακτικου - επισκευη - Burnin time -παραδωση στον πελατη),οσο για το ποια ειναι ταχυτερη δεν θα ηθελα να αναφερθω καθολου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ είναι εάν χτυπήσει το λειτουργικό δεν κάμπτεται από καμία εγγύηση είναι υπαιτιότητα χρηστη=50 εύρο .Ένας χρηστής όμως που πλήρωσε 2500 εύρο για λαπτοπ αυτό δεν μπορεί να το δεχτεί.
Η πραγματικότητα είναι πως το λειτουργικό ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ "χτυπάει" από μόνο του, χωρίς να έχει βάλει το χεράκι του και ο χρήστης (πχ σβήνοντας κάτι που δεν έπρεπε ή εγκαθιστώντας ένα ασύμβατο πρόγραμμα). Αυτό είναι κάτι που πρέπει να δεχτεί ακόμα και ο χρήστης που πλήρωσε 2500 ευρώ...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πραγματικότητα είναι πως το λειτουργικό ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ "χτυπάει" από μόνο του, χωρίς να έχει βάλει το χεράκι του και ο χρήστης (πχ σβήνοντας κάτι που δεν έπρεπε ή εγκαθιστώντας ένα ασύμβατο πρόγραμμα[/b']). Αυτό είναι κάτι που πρέπει να δεχτεί ακόμα και ο χρήστης που πλήρωσε 2500 ευρώ...

 

Φιλε georgeadams ειπες την ποιο σωστη κουβεντα "ασυμβατο",αραγε γνωριζουν οτι ολοι οι ιδιοκτητες υπολογιστων και μη, οτι αγοραζουν συμβατους υπολογιστες ;-) .Ολοι οι υπολογιστες ειναι μεταξι τους συμβατοι,για αυτο υπαρχουν και οι μικροδιαφορες ,πχ μια μνημη δουλευει ελαφρα ποιο γρηγορα πο μια αλλη κ.τ.λ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Dell εχει συγκροτημενη μοναδα για service στην Ελλαδα? Πχ η Toshiba ειναι απο τις ελαχιστες που εχει καλο service KAI στην Ελλαδα. Στην Ideal(αντιπροσωπο και serrvice toshiba) ειναι οργανωμενοι.

 

Η Dell μηπως τα στελνει εξωτερικο?

 

Γιατι καπου διαβαζα οτι δεν εχει καν στοκ σε πωλησεις κι οτι παραγγειλεις δεν το εχουν Ελλαδα(οχι ισως δεν το εχουν-δεν το εχουν-εκτος αν αρπαξεις κανενα βιτρινατο), οποτε δεν ξερω αφου δεν μπαινουν καν στον κοπο να στοκαρουν καποια laptops τι ειδους service μπορουν να παρεχουν εδω.

 

Παντως, συμφωνω οτι ειναι κορυφαια laptops και απο οσα λεγονται σε αλλες χωρες εχουν τρομερη εξυπηρετηση-σερβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχουν τίποτε σε στοκ, ούτε και "βιτρινάτα".

 

Τα πάντα έρχονται από το (ευρωπαϊκό) κεντρικό τους γραφείο/αποθήκη/εργοστάσιο στην Ιρλανδία. Βέβαια ούτε εκεί έχουν στοκ από έτοιμους υπολογιστές, servers ή laptop. Όλα συναρμολογούνται επιτόπου ανάλογα με την παραγγελία (cpu, δίσκος, μνήμη, dvd κλπ). Κάτι σαν τα Built-To-Order laptop του Πλαισίου, αλλά σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα.

 

H εγγύηση της μπορεί να είναι είτε "collect and return" είτε "next business day on-site".

 

Σε κάθε μια από τις 2 περιπτώσεις, αρχικά συννενοείσαι τηλεφωνικά για το είδος και την έκταση της βλάβης.

 

Αν έχεις εγγύηση "next business day on-site", την επόμενη ημέρα θα έρθει στο χώρο σου το εξάρτημα που θα αντικαταστήσει το χαλασμένο. Αν είναι κάτι απλό θα έρθει μόνο το εξάρτημα με courier. Αλλιώς θα έρθει μαζί και τεχνικός για να κάνει την αλλαγή.

 

Αν έχεις εγγύηση "collect and return" τότε θα έρθει κούριερ να πάρει το χαλασμένο εξάρτημα ή και όλο το μηχάνημα (ανάλογα με τη βλάβη), και θα σου επιστραφεί επισκευασμένο ή αλλαγμένο μέσα σε 6 εργάσιμες μέρες.

 

Για service στην Ελλάδα έχει σύμβαση με την MDI. Ότι εξάρτημα χρειαστεί έρχεται με κούριερ από την Ιρλανδία.

 

Και κάτι τελευταίο: τα ακριβά της μοντέλα είναι κορυφαία laptop. Τα φθηνά μοντέλα όμως είναι χάλια. Όχι από υποστήριξη αλλά από features: πολύ λίγες θύρες και επεκτασιμότητα. Συνεπώς αν σκεφτείς ποτέ να πάρεις Dell, δώσε μεγάλη προσοχή και κοίτα αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Opws eipe kai o georgeadams apo thn stigmh pou einai kati san built-to-order(afou dialegeis esy ti akribws 8a baleis sto laptop sou) einai ligo duskolo to na exei stock...Ti akribws na stockarei?oi sundiasmoi einai para polloi!!

Kata ta alla (gia to service) Sumfwnw apolutws me ton prolalhsanta.. :-P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου αρέσει πως όποιος παίρνει φορητό κάπιας μάρκας γίνεται σαν τους ποδοσφαιρόφιλους για να τον υποστηρίξει πατρε εκει έναν σε 1 χρονο θα θεωρήτε παλιός

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως μεριες εταιρειες εχουν κορυφαιο σερβις και εξαρταται που θα πεσεις και σε ποια περιπτωση....η τοσιμπα εχει πολυ καλο σερβις αλλα μην ξεχνατε οτι ορισμενα προβληματα πρεπει να τα επιλυουμε μονοι μας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...