Επισκέπτης Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Εχω την εξης απορια.....εαν οι σταθεροι υπολογιστες δεν ηταν ιδιοι, δηλαδη οχι κοινες Pci Τροφοδοτικα,καρτες γραφικων κ.τ.λ.,πιστευετε οτι το Service Του θα ηταν γρηγορο?απο την στιγμη που δεν θα ειχε "κοινα" ανταλλακτικα?η θα γινοταν "τεχνικος" ο οποιοσδηποτε?η το μηνιατικο του τεχνικου θα ηταν μονο 500-600 ευρω?ΓΙΑΤΙ ολοι θελουμε Service αστραπη στα Laptop και εχουμε την ιδια απαιτηση λες και ειναι Desktop?Το οτι εχει ξεφτιλιστει οτιδηποτε αφορα το Desktop(Περιθορια κερδους-μισθοι-τεχνικη υποστιριξη) ειναι γεγονος,αλλα πιστευω οτι δεν πρεπει να παραλογζομαστε καποιες φορες. ΠΡΟΣΟΧΗ Στο Topic αυτο δεν θιγω ουτε θελω να θιξω συγκεκριμενα τις εταιριες υποστιριξης και κατασευης(αλλα ουτε και θελω να αναφερθει το ονομα καποιας) ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΙΞΩ ΤΟΝ ΠΑΡΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και το οτι "χαλασε το λαπτοπ σημερα και θελω να φτιαχτει χτες" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
getty Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Θα απαντήσω στο γιατί που θέτεις. Για 2 λόγους: 1. Γιατί η φιλοσοφία του Laptop είναι καθημερινή επαγγελματική χρήση. Το να μείνεις χωρίς υπολογιστή(desktop) στο σπίτι και χωρίς internet για 2-3 μέρες δεν έγινε και τίποτα. Το να μείνεις χωρίς το εργαλείο της δουλειάς σου (laptop) για 15-20 μέρες είναι πολύ σημαντικό. 2. Γιατί σκας ένα σκασμό λεφτά (εκτός αν πάρεις κάτι φθηνό) και θες να λειτουργεί καλά ή τουλάχιστον αν χαλάσει να έχει πολύ καλή υποστήριξη. Κατά την άποψή μου είναι απαράδεκτο η εταιρία laptop να κάνει 20 μέρες να στο φτιάξει. Ας φροντίσει να πάρει αρκετούς καλούς τεχνικούς και να έχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Εγώ γιατί να μένω πίσω στη δουλειά μου επειδή δεν ξέρουν ή δε μπορούν να φτιάξουν σε εύλογο χρονικό διάστημα (πχ. 5 μέρες) αυτό που οι ίδιοι κατασκευάζουν. Τέλος, το πόσο πληρώνει η εταιρία τους τεχνικούς της και γενικά πως οργανώνει το service είναι παράμετροι που δε με ενδιαφέρουν σαν τελικό καταναλωτή, ας τα λύσει η ίδια. Εγώ σαν καταναλώτης θέλω να ακριβοπληρώσω κάτι το οποίο δε χαλάει εύκολα και αν χαλάσει θα κόψουν το κεφάλι τους να μου το φτιάξουν το συντομότερο δυνατό γιατί το χρειάζομαι για τη δουλειά μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Φιλε getty λες 1. "Γιατί η φιλοσοφία του Laptop είναι καθημερινή επαγγελματική χρήση. Το να μείνεις χωρίς υπολογιστή(desktop) στο σπίτι και χωρίς internet για 2-3 μέρες δεν έγινε και τίποτα. Το να μείνεις χωρίς το εργαλείο της δουλειάς σου (laptop) για 15-20 μέρες είναι πολύ σημαντικό." ως επαγγελματιας θα πρεπει να φροντιζεις τις κακοτοπιες και τις στραβες του επαγγελματος σωστα?ετσι λοιπον θα πρεπει να φρονιζεις και τα εργαλεια σου "φορητος" διοτι εαν χαλασει (που θα χαλασει!)πρεπει να φροντιζεις και αυτην "στραβη",εαν δουλευες ηλεκτρολογος κι σου εσπαγε το κατσαβιδι τι θα εκανες?θα παραταγες την δουλεια για να αγορασεις αλλο,η θα εβγαζες το δευτερο κατσαβιδι απο τον εργαλειοφορο σου? 2. λες"2. Γιατί σκας ένα σκασμό λεφτά (εκτός αν πάρεις κάτι φθηνό) και θες να λειτουργεί καλά ή τουλάχιστον αν χαλάσει να έχει πολύ καλή υποστήριξη"το καλη υποστιριξη ως προς τι το συγκρινεις?αυτο ειναι σχετικο δεν μπορουν ολα να φτιαχνονται στο λεπτο,αλλα κι ουτε υπαρχει ανθρωπος στην καθε εταιρια που συναρμολογει mainboard ολα απο καπου ερχονται, απο αλλη χωρα, αλλη πολη κ.τ.λ 3.λες "Κατά την άποψή μου είναι απαράδεκτο η εταιρία laptop να κάνει 20 μέρες να στο φτιάξει. Ας φροντίσει να πάρει αρκετούς καλούς τεχνικούς και να έχει διαθεσιμότητα ανταλλακτικών. Εγώ γιατί να μένω πίσω στη δουλειά μου επειδή δεν ξέρουν ή δε μπορούν να φτιάξουν σε εύλογο χρονικό διάστημα (πχ. 5 μέρες) αυτό που οι ίδιοι κατασκευάζουν" νομιζω οτι στα απαντησα παραπανω. 4.λες "Εγώ σαν καταναλώτης θέλω να ακριβοπληρώσω κάτι το οποίο δε χαλάει εύκολα και αν χαλάσει θα κόψουν το κεφάλι τους να μου το φτιάξουν το συντομότερο δυνατό γιατί το χρειάζομαι για τη δουλειά μου." ΤΟΤΕ αγορασε ενα λαπτοπ καθαρα Military προδιαγραφων και δωσε 18.000 ευρω που κοστιζει *με εντονα γραμματα ειναι ο παραλογισμος που λεγα στην αρχη του Topic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
georgeadams Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 ως επαγγελματιας θα πρεπει να φροντιζεις τις κακοτοπιες και τις στραβες του επαγγελματος σωστα?ετσι λοιπον θα πρεπει να φρονιζεις και τα εργαλεια σου "φορητος" διοτι εαν χαλασει (που θα χαλασει!)πρεπει να φροντιζεις και αυτην "στραβη",εαν δουλευες ηλεκτρολογος κι σου εσπαγε το κατσαβιδι τι θα εκανες?θα παραταγες την δουλεια για να αγορασεις αλλο,η θα εβγαζες το δευτερο κατσαβιδι απο τον εργαλειοφορο σου? Αυτό είναι κάτι που δυστυχώς δεν καταλαβαίνει κανένας. Θυμάμαι για παράδειγμα πριν από πολλά-πολλά χρόνια που δούλευα κι εγώ σε κομπιουτερο-μάγαζο, που ήθελε κάποιος άμεση αντικατάσταση στο χαλασμένο fax-modem του (που το είχε ήδη πάνω από χρόνο) "γιατί το φαξ γι' αυτόν ήταν εργαλείο δουλειάς" και δεν του είχε περάσει καν από το μυαλό η σκέψη να δώσει 20.000δρχ (τότε) για να πάρει ένα καινούριο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
getty Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2005 Παιδιά άλλο τι θα κάνεις εσύ σαν επαγγελματίας που είναι καθαρά δικό σου θέμα (αν δεν κρατάς backups δε σου φταίει το Pc/laptop), και άλλο τι δικαιούσαι σαν καταναλωτής. Καμία σχέση δεν έχει το ένα με το άλλο και δεν καταλαβαίνω γιατί τα μπλέκετε και τα 2. Εγώ σαν καταναλωτής θέλω όταν πληρώνω ένα μηχάνημα ακριβά και το χρησιμοποιώ για τη δουλειά μου (πες το laptop, αμάξι, κινητό, λογισμικό) να είναι καλής ποιότητας (δηλαδή να λειτουργεί σωστά και να μη χαλάει εύκολα) και αν χαλάσει να απολαμβάνω καλή υποστήριξη. Γι αυτό και όταν αγοράζεις κάτι κοιτάς και το service. fg9000 ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις σε αυτό το post. Ότι όταν κάνουν ένα μήνα να μας επιστρέψουν το χαλασμένο laptop, καλά κάνουν και να τους λέμε και ευχαριστώ ? Στην τελική αν εσύ δεν έχεις πρόβλημα με το χρόνο πάρε laptop εταιρίας που επειδή στην Ελλάδα το service της είναι ανεπαρκές το στέλνουν στο εξωτερικό. Δικαίωμα τους, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί προσπαθείς να τις δικαιολογήσεις που προσφέρουν κακές υπηρεσίες. Για να σου δώσω ένα πιο καλό παράδειγμα, θα έπερνες αμάξι που αν παρουσίαζε μια απλή βλάβη θα στο έφερναν μετά από ένα μήνα? Εγώ όχι και δε θα προσπαθούσα να τους δικαιολογήσω. Η δικιά μου άποψη είναι ότι όπως με τα κινητά, αυτοκίνητα και άλλες συσκευές εξαιτίας του σκοπού χρησιμοποιήσης οι καταναλωτές έχουν ανάγκη αφενός από καλό ποιοτικό έλεγχο του προϊόντος και γρήγορο service. Υπάρχουν εταιρίες που γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τους καταναλωτές τους και είναι πρόβλημα τους, εγώ πάντως δεν επικροτώ τέτοιες στάσεις. Όπως υπάρχουν και εταιρίες που σέβοντε τον καταναλωτή και φροντίζουν να μην τον ταλαιπωρούν με καθυστερήσεις για συσκευές που βγήκαν ελαττωματικές. Ευτυχώς υπάρχουν πολλές εταιρίες και μπορούμε να αποφεύγουμε κακοτοπίες που θα μας στοιχίσουν σε χρήμα, χρόνο και εκνευρισμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
getty Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 4.λες "Εγώ σαν καταναλώτης θέλω να ακριβοπληρώσω κάτι το οποίο δε χαλάει εύκολα και αν χαλάσει θα κόψουν το κεφάλι τους να μου το φτιάξουν το συντομότερο δυνατό γιατί το χρειάζομαι για τη δουλειά μου." ΤΟΤΕ αγορασε ενα λαπτοπ καθαρα Military προδιαγραφων και δωσε 18.000 ευρω που κοστιζει *με εντονα γραμματα ειναι ο παραλογισμος που λεγα στην αρχη του Topic Αν κάθε φορά που χαλάει το αυτοκίνητό σου στο επιστρέψουν μετά απο ενάμισι μήνα γιατί έλειπε το ανταλλακτικό και το περιμένουν απο το εξωτερικό, να δούμε ποιός παραλογίζεται τότε. Θα σου πω και εγώ, επειδή η αντιπροσωπεία σε έχει γραμμένο και δε φροντίζει να έχει τα ανταλλακτικά που χρειάζονται διαθέσιμα, να παραγγείλεις ένα αμάξι με καθαρα Military προδιαγραφές αν θες γρήγορο service. Πέρα απ την πλάκα, το να αξιώνεις να σου επισκευάζουν κάτι που χάλασε (χωρίς δικιά σου υπαιτιότητα μάλιστα) σε εύλογο χρονικό διάστημα (το συντομότερο δυνατό γράφω παραπάνω, ακόμα πιο χαλαρά δηλαδή) φίλε μου δεν είναι παραλογισμός αλλά στοιχειώδης διεκδίκηση των δικαιωμάτων σου, τώρα αν δεν το καταλαβαίνεις, δε θα το συνεχίσω (αν σε πείραξε η εκφραστική υπερβολή να "κόψουν το κεφάλι τους" το παίρνω πίσω το νόημα πάντως δεν αλλάζει, απλά ήθελα να τονίσω την επιτακτικότητα να εξυπηρετήσουν και όχι να ταλαιπωρήσουν τον πελάτη που ζημιώθηκε από ένα ελαττωματικό προϊόν της εταιρίας τους). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
unpistevable Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 τι νομιζετε οτι θα εκανε μια εταιρεια αν αργουσε καποιος να πληρωσει τις δοσεις του γιατι περιμενε χρηματα=ανταλλακτικα?ειναι ακριβως το ιδιο!!απο την στιγμη που εχεις υποχρεωσεις και εισαι ενταξει σε αυτες οφειλεις να απαιτησεις και τα δικαιωματα σου!και κανεις επαγγελματιας δεν ειναι υποχρεωμενος να εχει ντουζινες απο εφεδρικα γραφεια,τηλεορασεις,φαξ,μηχανηματα και γενικα οτι χρησιμοποιει επειδη καποιος ειναι ερασιτεχνης.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acid-Burn Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Nai re paidia alla oti plhrwneis pairneis!Egw auto pisteuw...Ti ennow... Ennow oti an 8elei kapoios epaggelmatias ena laptop gia thn douleia tou kai mono(oxi gia proswpikous logous) tote na paei na parei mia etairia pou leei oti to service ginetai mesa se px 5 meres...Otan oi etairia X leei oti to service 8a ginei se 15 meres den ftaiei ka8olou..Htan ka8arh apenanti sou kai den exeis kanena logw na fwnazeis...!!! Den katalabainw giati afou kapoios 8elei grhgoro service na paei na parei ena laptop mias etairias pou to leei apo prin OTI EXEI 15 MERES SERVICE..Na paei na ta skasei px sthn dell gia na parei to idio mhxanhma me kaluterh poiothta kai 1000+ eurw parapanw alla me service 2 meres on-site!!!Pws sou fainetai san idea? An apo thn mia 8es service grhgoro alla pas kai pairneis mia etairia pou den exei toso grhgoro oso 8es epeidh einai fthnotero de sou ftaiei kanenas!Epiloges einai autes!!! Ki egw paidia 8a parw ena fusiologiko laptop...3ereis me meso oro service 15 meres :-P alla 8a to kanw epeidh den einai gia thn douleia mou kai nai men 8a me xalasei an meinw xwris laptop toso kairo alla 8a mporw na kanw th douleia mou!!!Se anti8eth periptwsh 8a ta skasw xontra gia na exw E3UPHRETHSH!!! Gnwmh mou :-P Filika... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prantzos Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 fg9000 ENNOEITAI kai me to laptop 8a exei kaneis apaithsh na to ftia3oun grhgora giati polu apla opws les den einai desktop na petaxtw se ena opoiodhpote magazi na parw kainourio antallaktiko estw kai proxeiro na kanw th douleia mou...!!! An xalasei to laptop prepei upoxrewtika na sto ftia3ei h etairia (an 8eleis na sunexisei na isxuei h egguhsh sou) Akoma einai kuriws ergaleia douleias ta laptops.A kai den einai katsabidi mhn trela8oume teleiws..... To katsabidi einai san to aplo to desktop opou an sou xalasei to mouse 8a pas na pareis allo amesws enw an sou xalasei to touchpad tou laptop de nomizw na breis sto magazaki ths geitonias koumpwto touchpad!!!! Fusika omws uparxoun kai karagkiozhdes tzampatzhdes pou 8eloun kai e3eutelistika fthno laptop kai emesh egguhsh. E oxi re file mhn ta 8eloume kai ola dika mas... Texnologia agorazeis den agorazeis tsimpidakia na sou kremaei h gunaika sou ta swbraka!!! Autoi omws einai pou to pairnoun apla gia na anoigoun thn o8onh mia fora th bdomada k den exoun katalabei tis diafores laptop - desktop. Twra, h 8a ta skaseis kai 8a exeis to kefali sou hsuxo (gi auto kai oi sobares etairies pairnoun DELL [autoi 8a dwsoun ta 18000 filaraki kai oxi esu]) h 8a pareis otidhpote allo kai 8a perimeneis oso parei gia na sto episkeuasoun!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Καλημέρα, καταρχάς να κάνω μια δήλωση ,με τον φίλο getty δεν θέλω να κάνω καμία διαμάχη και δεν θέλω να παρεξηγηθεί σε καμία περίπτωση η απάντηση που του έδωσα σε προσωπικό επίπεδο, με αυτό το Topic θέλω ουσιαστικά να προβληθεί η ανάγκη του καταναλωτή για φορητό υπολογιστή και η χρησιμότητα του,αλλα και να υπάρξει ένας προβληματισμός από τις εταιρίες Service Laptop στην ελλαδα,μεσα σε ένα λογικό πλαίσιο και όχι παραλογισμό του στιλ,"ειμαι πελάτης και τα θέλω όλα τώρα" η "είμαι η εταιρία του Service Εξαρτιέσαι από εμένα κα θα στο φτιάξω όποτε γουστάρω" Σίγουρα αυτό το θέμα θα το διαβάσουν και χρηστές που ΘΑ αγοράσουν φορητό υπολογιστή και σίγουρα εδώ θα ειπωθούν πράγματα που δεν θα ακούσετε από κανένα πωλητή για παράδειγμα "αγοραστό πελάτη μου και ότι και εάν πάθει κάτι το καλύπτει η εγγύηση,"......η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ είναι εάν χτυπήσει το λειτουργικό δεν κάμπτεται από καμία εγγύηση είναι υπαιτιότητα χρηστη=50 εύρο .Ένας χρηστής όμως που πλήρωσε 2500 εύρο για λαπτοπ αυτό δεν μπορεί να το δεχτεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 φιλε prantzos συμφωνω με την γνωμη σου αλλα να τονισω οτι κατσαβιδι=εργαλειο δουλειας ανεξαρτητα με το αντικειμενο εργασιας, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GT1807 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Διαφωνω με το σκεπτικο του θεματος ολοκληρου.Η αμεση επιδιορθωση (οσον αφορα το hardware) ειναι δικαιωμα μας κ μαλιστα πληρωμενο γιατι οταν αγοραζεις κατι αγοραζεις κ την εγγυηση του που σημαινει οτι διατηρεις για καποιο χρονικο διαστημα δικαιωματα κ απαιτησεις απο το service εταιριων.Το να χαλασει το λειτουργικο ειναι κατι το οποιο κατα την γνωμη μου το λύνεις μονος σου σε 4 ωρες κ με το καταλληλο backup.Οταν ομως το θεμα ξεφυγει απο τα χερια σου (π.χ. crashaρει ο δισκος σου) τοτε σαφως κ θα εχεις απαιτηση για την αμεση αντικατασταση του ειτε ειναι laptop, ειτε φθηνο laptop ,ειτε οποιασδηποτε τιμης desktop.Δηλαδη τι θελετε να κανουμε τωρα, να παραιτηθουμε απο τα δικαιωματα μας, τα οποια εχουμε πληρωσει πολλαπλασιες φορες?Τσαμπα κουβεντα κανουμε.Ειμαστε καταναλωτες κ εφοσον το προιον που αγορασαμε ειναι ακομα σε εγγυηση μπορουμε να κανουμε οτι γουσταρουμε.Τα λεω χωρις ιχνος προστριβης απλα νομιζω πως τα ελληνικα computer shops τον εχουν παρει ψηλα τον αμανε. Τα σέβη μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acid-Burn Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Ta laptop sthn megalh pleiopshfia tous (gia na mhn pw ola) erxontai me egkatesthmeno leitourgiko..Auto shmainei oti douleuei mia xara... O agorasths-pelaths pou 8a to parei gia thn douleia tou 8a egkatasthsei akoma 2-3 programmata kai teleiwse..H periptwsh na xtuphsei to leitourgiko me 2-3 egkatastaseis einai amelhtea...Opote autos o an8rwpos 8a kanei thn douleia tou xwris kanena problhma! Twra,an to parei kapoios pou ektos apo thn douleia tou egkatasthsei akoma 10 programmatakia,3-4 paixnidia,1-2 p2p kai de 3erw ki egw ti allo, kanei kai diafora install/uninstall suxna tote mporei kai na tou xtuphsei apo thn apopsh oti to registry ephreazetai perissotero... E autos 8a plhrwsei..den tou eftaige kanenas pou tou xalasan ta windows... Allh periptwsh einai o xrhsths pou nai men den kanei egkatastaseis/apegkatastaseis tipota alla sunexeia den prosexei ta windows me apotelesma na ta "3eskizei"...Kai einai polloi autoi,mhn nomizeis...Kleinoun apo to koumpi to pc,kanoun reset me to paramikro kollhma ktl...e oute se auto ftaiei to leitourgiko... Alla akoma kai na ftaiei to gam****no to leitourgiko...LAPTOP pairneis,LEITOURGIKO agorazeis gia na eisai nomimos!! De sou egguatai kanenas oti 8a doulepsoun kala ta windows!!!Oute h idia h microsoft!! :-P Ase pou auto pou les isxuei kai sto desktop...kai den exei kammia sxesh me thn egguhsh twn laptop alla oute kai me to service FORHTWN SYGKEKRIMENA.Kai sto desktop na sou xalasei to leitourgiko pali den kaluptetai apo thn egguhsh...Oson afora oti edwses 2500 eurw gia laptop kai prepei na dwseis +50 gia ekatastash an sou xalasei...Ti sxesh exei an edwses 500,2500 h kai 5000...an sou xalasei to leitourgiko giati na mhn plhrwseis gia na sou to ftia3oun?Einai san na les oti sthn egguhsh prepei na sumperilambanetai kai "problhma" tou laptop an to xtuphseis ston toixo!!Esy ftais!!!Den kaluptetai apo egguhsh ki as mhn einai software!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acid-Burn Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Nai file mou sumfwnw me auto pou les alla den eipe kanenas na paraith8eis apo ta dikaiwmata sou san katanalwths!!!ENNOEITAI oti to problhma hardware 8a apaithseis na sto ftia3oun/antikatasthsoun!!! Egw allou kolaw!!! AFOU SOU LEEI H X ETAIRIA LAPTOP OTI H EGGUHSH EINAI APO TOSES EWS TOSES MERES PX 5-20 GIATI META XTUPIESAI POU KANOUN 15-20???DEN TO H3ERES APO PRIN?AS MHN EPAIRNES APO KEI!!! Kai gia na mhn pare3hgh8w...An arghsoun parapanw apo oti exoun pei gia max xrono episkeuhs/antikatastashs tote na tous sureis oti mporeis na fantasteis!!!TOTE EXEIS DIKIO!!PIO PRIN OXI!!!Epeidh ESY EPELE3ES na pareis to sugkekrimeno proion... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2005 Η αμεση επιδιορθωση (οσον αφορα το hardware) ειναι δικαιωμα μας κ μαλιστα πληρωμενο γιατι οταν αγοραζεις κατι αγοραζεις κ την εγγυηση του που σημαινει οτι διατηρεις για καποιο χρονικο διαστημα δικαιωματα κ απαιτησεις απο το service εταιριων.Το να χαλασει το λειτουργικο ειναι κατι το οποιο κατα την γνωμη μου το λύνεις μονος σου σε 4 ωρες κ με το καταλληλο backup. Τα σέβη μου Φιλε GT1807 συμφωνω εν μερη μαζι σου,αλλα οταν αγοραζεις φορητο αγοραζεις την εγγυηση αλλα πιστευω οτι δεν αγοραζεις απαιτησεις ,το ξερεις οτι η εκαστοτε εταιρια μπορει να παραδωσει επισκευη μεχρι και εξη μήνες (νομικα!)?και αυτο διοτι η ελληνικη εταιρια σερβις δεν ειναι υποχρεωμενη να στοκαρει ολα τα ανταλλακτικα για ολα τα μοντελα και για παντα(διοτι αυτο εξαρταται απο την διαθεση ανταλλακτικων με την Μητρικη εταιρια).Βαση νομου ομως η εκαστοτε εταιρια ειναι υποχρεωμενη να υποστιριζει με ανταλλακτικα ενα φοριτο μεχρι πεντε (5) χρονια μετα την καταργιση της κυκλοφοριας του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.