Προς το περιεχόμενο

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Acer


tnikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και άλλοι είχαν παρόμοια προβλήματα και ταλαιπωρήθηκαν λιγότερο ή περισσότερο -Οποιος δεν βαριέται διαβάζει :

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?threadid=9835

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?threadid=43411

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?p=970615#post970615

 

http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=64379&page=1&pp=15&highlight=alman

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Τι να πω...

Εγω παρολο που ψιλοφοβομουν με ολα αυτα που εχω ακουσει ειχα αριστη & αμεση συμπεριφορα.

 

- Περνω τελ, μου δινουν RMA.

- Το πηγαινω , σε 20 λεπτα το ειχαν παρει, ουτε ουρες , ουτε τιποτα.

- Σε 2 μερες τους περνω τελ και μου λενε τι εχει το λαπτοπ (Εσκασε μητρικη :( )

- Την 4 μερα με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε θα κανω "recovery,να σβησω τον δισκο?"

- την 7η μερα με παιρνουν τελ για να κλεισουμε ραντεβου και να τον φερουν!

 

Μεσα στην ενδομαδα ερχεται, για να δουμε αν ολα θα ειναι ενταξει!

 

(εκανα και καπου αλλου ποστ αλλα δεν το βρισκω! :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...