Προς το περιεχόμενο

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Hol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Prosopika den brisko kamia pagida se kati !! To oti girnas ton exoplismo eixe anaferthei apo tin arxi !! To oti plironeis 30 euro kathe mera meta ton proto mina pou stamatas tin sindesi den to ixera ... alla ok ... enas minas einai autos !! E olo kai kapoia mera tha peraso apo tin hol gia na ta afiso :P

 

Ean den exei kapios problimata me taxitites (ante kai me energopiisi) ... i prosfora einai i pio ftini apo olous tous allous.

 

(an kano lathos as me diorthosei kapios :) )

  • Απαντ. 359
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ένας φίλος έκανε αίτηση 16/12 σε αντιπρόσωπο της hol (επαρχία)- 13/1 ενεργοποιήθηκε η σύνδεσή του. Το πρόβλημά του είναι ότι ακόμα δεν ήρθε ο εξοπλισμός από την HOL. Ταχυδρομικά υποτίθεται ότι έπρεπε να έρθει. Όσο περνάει ο καιρός τόσο νομίζω περισσότερο ότι οι άνθρωποι εκεί μόνο επαγγελματίες δεν είναι......

Δημοσ.

Μήπως ήρθε η ώρα να συνοψίσουμε τα της προσφοράς?

 

1) Η προσφορά σαν τιμή είναι η καλύτερη της αγοράς.

2) Παρατηρούνται καθυστερήσεις στην ενεργοποίηση όταν αγοράζεται σαν πακέτο από τα καταστήματα πληροφορικής.

3) Υπάρχει και η περίπτωση αγοράς μέσω τηλεφώνου μιλώντας με κάποιον πωλητή της HOL. Σε αυτή την περίπτωση τα πάντα γίνονται γρηγορότερα, ενώ είναι πολύ καλύτερη και η ενημέρωση για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία, απλά παίρνοντας ένα τηλέφωνο την HOL και ζητώντας να μιλήσετε με το συγκεκριμένο πωλητή (αν είναι απασχολημένος θα του αφήσετε μήνυμα και θα σας πάρει αυτός). Βέβαια σε αυτή την περίπτωση μπορεί να παρατηρηθεί καθυστέρηση στην αποστολή του εξοπλισμού, αλλά αφενός μάλλον οφείλεται κατά μεγάλο μέρος στα ελτα, αφετέρου πάλι με ένα τηλεφωνάκι στον πωλητή θα έχετε καλή εξυπηρέτηση και ενημέρωση.

 

Τα περί κομπίνας και απάτης (πχ πρέπει να επιστραφεί ο εξοπλισμός κτλ) δεν στέκουν, και γενικά τα μέλη αυτού του forum οφείλουν να σκέφτονται περισσότερο πριν τα γράψουν. Μήπως όπου βάζουμε την υπογραφή μας πρέπει να διαβάζουμε και τους όρους;

Δημοσ.

Τα περί κομπίνας και απάτης (πχ πρέπει να επιστραφεί ο εξοπλισμός κτλ) δεν στέκουν' date=' και γενικά τα μέλη αυτού του forum οφείλουν να σκέφτονται περισσότερο πριν τα γράψουν. Μήπως όπου βάζουμε την υπογραφή μας πρέπει να διαβάζουμε και τους όρους;[/quote']

Mhpws epishs tha prepei h hol na threi oti leei? 12 ergasimes einai 12 ergasimes ohi 1 mhnas(ayto den einai koroidia?)...Kai ti me noiazei emena an epese douleia....ayto einai diko tous provlima....Kai otan synergazontai me diafora magazia ennoeitai oti ishyoun ta idia, eite pareis apeytheias s aytous eite pareis to paketo apo allou(to leei sta psila grammata mhpws ayto?) Mh trellathoume teleiws dld...1 mhnas na sou dwsoune adsl kai 1 vdomada mehri na steiloune thn aithsh sou ston OTE? Oyte se tritokosmikes hwres ginontai ayta....Kai sthn telikh an den prolavenoun as proslavoun ki allo proswpiko....

Δημοσ.
Mhpws epishs tha prepei h hol na threi oti leei? 12 ergasimes einai 12 ergasimes ohi 1 mhnas(ayto den einai koroidia?)...Kai ti me noiazei emena an epese douleia....ayto einai diko tous provlima....Kai otan synergazontai me diafora magazia ennoeitai oti ishyoun ta idia, eite pareis apeytheias s aytous eite pareis to paketo apo allou(to leei sta psila grammata mhpws ayto?) Mh trellathoume teleiws dld...1 mhnas na sou dwsoune adsl kai 1 vdomada mehri na steiloune thn aithsh sou ston OTE? Oyte se tritokosmikes hwres ginontai ayta....Kai sthn telikh an den prolavenoun as proslavoun ki allo proswpiko....

 

 

Κι εγώ γκρίνιαζα στην αρχή, αλλά μου την έβαλαν όντως σε 10 εργάσιμες κ μάλιστα υπήρχε και πρόβλημα λόγω έλλειψης διαθέσιμων θυρών από τον ΟΤΕ στην περιοχή μου αλλά και πάλι δεν καθυστέρησαν. Όσο για τον εξοπλισμό, τον πήρα με την αίτηση γιατί έκανα την αίτηση στο Γερμανό, οπότε δεν υπήρχε ως προς αυτό πρόβλημα.

Δημοσ.
Prosopika den brisko kamia pagida se kati !! To oti girnas ton exoplismo eixe anaferthei apo tin arxi !! To oti plironeis 30 euro kathe mera meta ton proto mina pou stamatas tin sindesi den to ixera ... alla ok ... enas minas einai autos !! E olo kai kapoia mera tha peraso apo tin hol gia na ta afiso :P

 

Ean den exei kapios problimata me taxitites (ante kai me energopiisi) ... i prosfora einai i pio ftini apo olous tous allous.

 

(an kano lathos as me diorthosei kapios :) )

 

 

Αυτό τώρα το πρόσεξα, γυρνάς τον εξοπλισμό σε κάθε περίπτωση ή μόνο αν διακόψεις τη σύνδεση νωρίτερα από την ημερομηνία που καθόριζε το συμβόλαιο;

Δημοσ.
Μήπως ήρθε η ώρα να συνοψίσουμε τα της προσφοράς?

 

1) Η προσφορά σαν τιμή είναι η καλύτερη της αγοράς. "SOSTOS"

2) Παρατηρούνται καθυστερήσεις στην ενεργοποίηση όταν αγοράζεται σαν πακέτο από τα καταστήματα πληροφορικής. "SOSTOS"

3) Υπάρχει και η περίπτωση αγοράς μέσω τηλεφώνου μιλώντας με κάποιον πωλητή της HOL. Σε αυτή την περίπτωση τα πάντα γίνονται γρηγορότερα' date=' ενώ είναι πολύ καλύτερη και η ενημέρωση για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία, απλά παίρνοντας ένα τηλέφωνο την HOL και ζητώντας να μιλήσετε με το συγκεκριμένο πωλητή (αν είναι απασχολημένος θα του αφήσετε μήνυμα και θα σας πάρει αυτός). Βέβαια σε αυτή την περίπτωση μπορεί να παρατηρηθεί καθυστέρηση στην αποστολή του εξοπλισμού, αλλά αφενός μάλλον οφείλεται κατά μεγάλο μέρος στα ελτα, αφετέρου πάλι με ένα τηλεφωνάκι στον πωλητή θα έχετε καλή εξυπηρέτηση και ενημέρωση."SOSTOS"

 

Τα περί κομπίνας και απάτης (πχ πρέπει να επιστραφεί ο εξοπλισμός κτλ) δεν στέκουν, και γενικά τα μέλη αυτού του forum οφείλουν να σκέφτονται περισσότερο πριν τα γράψουν. Μήπως όπου βάζουμε την υπογραφή μας πρέπει να διαβάζουμε και τους όρους;[/quote']

 

Polu sostos, prin na upografate as to diabazate. Ego to diabasa olo kai tis 6 selides mexri pou espasan ta neura tou polith.

Δημοσ.
Δεν κερδίζεις μέρες... Ο χρόνος μετράει από τη στιγμή που έφτιαξε η hol το account σου, και αυτό μπορεί να έχει γίνει αρκετές μέρες πριν ενεργοποιηθεί η γραμμή από τον ΟΤΕ. Δες τα email που έχεις λάβει από τη hol (στο link που σου έγραψα παραπάνω) και θα δεις μέχρι πότε ισχύει η συνδρομή σου.

 

Ο χρόνος μετράει απο οταν σου στειλουν εμαιλ οτι ολα ειναι κομπλε, με διαβεβαίωσε ο πωλητης. Απο κει και πέρα θα τους στείλω ενα email να ρωτήσω (δεν τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο, μου βγαζουν σπυρια με την αναμονη)

Δημοσ.
Μήπως ήρθε η ώρα να συνοψίσουμε τα της προσφοράς?

 

1) Η προσφορά σαν τιμή είναι η καλύτερη της αγοράς.

2) Παρατηρούνται καθυστερήσεις στην ενεργοποίηση όταν αγοράζεται σαν πακέτο από τα καταστήματα πληροφορικής.

3) Υπάρχει και η περίπτωση αγοράς μέσω τηλεφώνου μιλώντας με κάποιον πωλητή της HOL. Σε αυτή την περίπτωση τα πάντα γίνονται γρηγορότερα' date=' ενώ είναι πολύ καλύτερη και η ενημέρωση για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία, απλά παίρνοντας ένα τηλέφωνο την HOL και ζητώντας να μιλήσετε με το συγκεκριμένο πωλητή (αν είναι απασχολημένος θα του αφήσετε μήνυμα και θα σας πάρει αυτός). Βέβαια σε αυτή την περίπτωση μπορεί να παρατηρηθεί καθυστέρηση στην αποστολή του εξοπλισμού, αλλά αφενός μάλλον οφείλεται κατά μεγάλο μέρος στα ελτα, αφετέρου πάλι με ένα τηλεφωνάκι στον πωλητή θα έχετε καλή εξυπηρέτηση και ενημέρωση.

 

Τα περί κομπίνας και απάτης (πχ πρέπει να επιστραφεί ο εξοπλισμός κτλ) δεν στέκουν, και γενικά τα μέλη αυτού του forum οφείλουν να σκέφτονται περισσότερο πριν τα γράψουν. Μήπως όπου βάζουμε την υπογραφή μας πρέπει να διαβάζουμε και τους όρους;[/quote']

 

 

 

Εχεις απολυτο δίκιο, στην δική μου περίπτωση το εκανα μεσω τηλεφωνου γι'αυτον ακριβως το λογο.

 

Κατα την άποψη μου ο ΜΟΝΟΣ λογος που καποιος αξιζει να το παρει απο μαγαζατορα ειναι αν θελει να βάλει δοσεις. Γιατι η HOL δεν κάνει, απλά δινεις κάρτα η πληρώνεις μετρητα.

 

Η προσφορά ειναι υπερβολικά φθηνή, και ηταν η ΠΡΩΤΗ που εβγαλε τετοια προσφορά. Ολοι εσεις που γκρινιάζετε, απορώ γιατί.. Ειναι φαίνεται η νοοτροπεία του έλληνα τέτοια, και Ferrari να οδηγεί, θα γκρινιάζει οτι κοπανάει...

 

Πριν 4 μηνες για να πάρεις 1024 έπρεπε να δίνεις 184? το μηνα. Τωρα με τις μειωσεις του ΟΤΕ κλπ, έχει πέσει στα 42.5?. Ε αν γυρίσω και γκρινιάξω για το οτι πρέπει να γυρισω το μοντεμ, και οτι με χρεώνουν αν καθυστερίσω πάνω απο 30 μέρες, μάλλον πρέπει να κανω λιγη αυτοκριτικη...

 

Αν κανατε αιτηση απο οτε θα πληρωνατε γυρω στα 40 ευρω για να κανει ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ. Δηλαδη, τί? Για να βάλει κατι jumperακια στο DSLAM? Όχι κύριοι... για να σας δωσει το ΔΩΡΕΑΝ ΜΟΝΤΕΜ... Ξυπνάτε! Με δεδομένο λοιπόν οτι ουσιαστικά ενεργοποίηση δεν πληρωνετε στην HOL, με τα ιδια λεφτά αυτα αγοράστε μονοι σας ενα μοντεμ, ωστε να μην ανησυχείτε για το τί θα γίνει αν χαλάσει το modem της HOL.

 

Αλλά προφανώς θα προτειμούσατε να σας χαρισουν μια 1024 γραμμή, χωρίς πάγιο, χωρίς κόστος μόντεμ, και χωρίς προβλήματα downloading... Ε ναι, ειναι ωραίο όνειρο...

 

ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ, ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ. Δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ απάτη. Στην τελική γιατί δεν πάτε στη Vivodi ή στην Forthnet?

 

Το θέμα με τις καθυστερίσεις ειναι όντως τραγικό, και το support τους ειναι απαράδεκτο. Και το οτι θελουν να επιστρέψουμε ΕΜΕΙΣ το μοντεμ μου τη σπάει, αλλά μέχρι εκεί. Κατα τ'αλλα ειναι ολα μια χαρά. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.. Οσο για τις ταχύτητες που πιάνω ειναι σταθερα 126κβ.sec από σοβαρα sites, και ενας φίλος μου που εχει 512 (καναμε μαζι την αίτηση) κατεβάζει κ αυτός με full speed.

Δημοσ.
Αυτό τώρα το πρόσεξα, γυρνάς τον εξοπλισμό σε κάθε περίπτωση ή μόνο αν διακόψεις τη σύνδεση νωρίτερα από την ημερομηνία που καθόριζε το συμβόλαιο;

 

 

Εχεις προ-πληρωσει καποια χρηματα για 1 χρονο. Οπότε δεν έχεις να διακόψεις κατι, πόσο μάλλον να διακόψεις νωρίτερα! :) Απλά πρεπει μολις τελειώσει η συνδρομή, στην περίπτωση που δεν θελεις να συνεχίσεις, να γυρίσεις πίσω το μοντεμ, ακριβως οπως κανει ο ΟΤΕ με τα netmod δηλαδή. Και τον ενα μηνα μας τον δινουν ωστε να εχουμε καποιο χρονικο περιθώριο, αν ειμαστε πχ ταξιδι, η αν για τον οποιονδήποτε λόγο δεν μπορούμε να το στείλουμε με courier ή να πάμε οι ίδιοι.

 

Αλλά πιστεύω πως και τοτε θα υπάρχουν ενδιαφέροντα πακέτα, και αν η διαφορές των ISP ειναι της τάξης των 1-2 ευρω (φανταζομαι θα εχουν πεσει τοσο πολυ που δεν θα γινεται να παει και πιο κάτω...) νομίζω οι περισσότεροι απο εμάς θα κρατησουμε την HOL μονο και μονο για να αποφύγουμε εκ νέου ταλαιπωρεία με τον ΟΤΕ, και ενεργοποιήσεις κλπ κλπ! :D

Δημοσ.

Αλλά πιστεύω πως και τοτε θα υπάρχουν ενδιαφέροντα πακέτα' date=' και αν η διαφορές των ISP ειναι της τάξης των 1-2 ευρω (φανταζομαι θα εχουν πεσει τοσο πολυ που δεν θα γινεται να παει και πιο κάτω...) νομίζω οι περισσότεροι απο εμάς θα κρατησουμε την HOL μονο και μονο για να αποφύγουμε εκ νέου ταλαιπωρεία με τον ΟΤΕ, και ενεργοποιήσεις κλπ κλπ! :D[/quote']

 

 

Einai sigouro oti meta apo ena xrono h HOL tha riksei tis times ths toso poly, wste oloi na apofasisoyme na parameinoyme pelates tis...

An den to kanei tha xasei toys perissoteroys apo emas kai ayto den to thelei sigoura...

Δημοσ.

Kαι εγω αυτό πιστεύω, πάντως εγω θα μείνω μονο αν οι υπηρεσίες που μου προσφέρει ειναι αυτές που περιμένω. Που σημαίνει οτι αν για κάποιο λόγο με ολον αυτον τον πανικό που επικράτησε, τα δει ολα το bandwidth της και σέρνομαι (λεμε τωρα, ακραία περίπτωση), θα φυγω και ας κάνει αλλες 2 βδομάδες η επόμενη μου ενεργοποίηση!:D

Δημοσ.

Μπήκα στο site της HOL και μπερδεύτηκα με τις προσφορές κ έτσι που τα έχει. Μπορεί κάποιος να με διαφωτήσει ποιές προσφορές παίζουν .. εαν εχεις γραμμή ΟΤΕ και θέλεις μόνο isp.. ?

6+6 ? 12+12 ?

Δημοσ.
Τα περί κομπίνας και απάτης (πχ πρέπει να επιστραφεί ο εξοπλισμός κτλ) δεν στέκουν, και γενικά τα μέλη αυτού του forum οφείλουν να σκέφτονται περισσότερο πριν τα γράψουν. Μήπως όπου βάζουμε την υπογραφή μας πρέπει να διαβάζουμε και τους όρους;

 

Ελπίζω να μην αναφέρεσαι σε εμένα τουλάχιστον, καθώς στο post μου δεν γράφω τίποτα περί κομπίνας και απάτης. Απλά γράφω, οτι το συμβόλαιο της HOL έχει όρο σχετικά με τον εξοπλισμό, που απο οτι φαίνεται αρκετοί δεν τον είχαν διαβάσει ή δεν τους έγινε γνωστό απο τους πωλητές, οπότε δεν γνώριζαν.

 

Το να επισημάνουμε κάποια πράγματα δεν είναι κακό. Και όσο οτι υπάρχει περιθώριο ενός μηνός για την επιστροφή του εξοπλισμού, δεν το πρόσεξα και ζητώ συγνώμη για την παράληψη αυτή. Αλλά, μου φαίνεται ακραίο, να χρεώνει τον εξοπλισμό 30€ ημερησίως!!!

 

Βρε φίλε μου γιατί τα γράφεις όπως σε συμφέρουν;

 

Όπως με συμφέρουν; Δεν κατάλαβα! Τι συμφέρον μπορεί να έχω δηλαδή;Μην ανυσηχείς, δεν δουλεύω σε κανέναν provider, ούτε παίρνω ποσοστά....

 

Όσο αφορά στην αποζημίωση για τον εξοπλισμό, αυτή ισχύει εάν αυτός έχει υποστεί φθορά μεγαλύτερη από αυτή που δικαιολογείται από τη συνήθη χρήση.

 

Μα δεν αναφέρομαι σε φθορά απο συνήθη χρήση, αλλά σε βλάβη του εξοπλισμού, τον οποίο τον χρεώνεται ο πελάτης.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...