Προς το περιεχόμενο

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ Hol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
To kako μ'αυτούς είναι ότι πρέπει να περιμένεις πολύ στο τηλέφωνο και μόλις συνδεθείς πέφτει και η γραμμή και ξανά μανά απ'την αρχή.....Μέχρι και σουπερ μαρκετ πήγα σήμερα μόλις τους κάλεσα...Δυστυχώς άργησα και όταν γύρισα είχε πέσει η γραμμή¨)

 

 

Αν το έχεις πάρει από κάποιο κατάστημα (όπως εγώ) να ζητάς από την αρχή να σε συνδέσουν με το τμήμα άμεσων πωλήσεων..αυτό κάνω εγώ και συνήθως δεν αργεί καθόλου..φαντάζομαι ότι έχουν ξεχωριστά τμήματα ανάλογα με τοντρόπο αγοράς (κάποιο κατάστημα,κατευθείαν από την HOL)..ρώτα αν είναι την τηλεφωνήτρια που το σηκώνει στην αρχή ποιο τμήμα είναι αρμόδιο γαι την περίπτωση σου και μετά όποτε ξαναπαίρνεις να ζητάς κατευθείαν να σε συνδέσουν με εκείνο το τμήμα... ;-)

 

Κατα τ' άλλα..ούτε φωνή,ούτε ακρόαση από την HOL σχετικά με την ενεργοποίηση..δεν απάντησαν και στο mail που τους έστειλα το Σάββατο..θα φάνε κράξιμο αύριο στο τηλ.. :-P

  • Απαντ. 359
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Kαι κάτι που ανακάλυψα τώρα..το είπε ένα παληκάρι σε ένα άλλο forum..

Για το helpdesk της HoL να χρησιμοποιείτε το 89625 37777 που είναι voice με χρέωση ΕΠΑΚ.

 

;-)

Δημοσ.

Σήμερα συνέβει κάτι για πρώτη φορά στον ένα χρόνο που έχω DSL (10 μήνες Vivodi με Speedtouch και 1 μήνα HOL με NetRoute),

 

Έχω αφήσει τον υπολογιστή να κάνει την δουλειά του κλασικά όλο το βράδυ, ξυπνάω το πρωί και... όλα είναι εκεί που τα άφησα περίπου και το BitComet αδρανές.

 

Τσεκάρω Outlook & Explorer και συνειδητοποιώ ότι δεν έχω Internet!

 

Πριν αρχίσω τα μπινελίκια πρωινιάτικα, ας τσεκάρω λεω το απλούστερω. Ανοίγω τα WebSettings του NetRoute τσεκάρω aDSL Status, Connected (ήταν και αναμένο το λαμπάκι εξάλου).

 

Ωραία καλού κακού λέω ας πατήσω και κανένα DIAL μπας και έχει γίνει τίποτα. Πατάω λοιπόν DIAL και αφού με ρωτάει αν θέλω να κλείσω την υπάρχουσα σύνδεση κάνει το DIAL και συνδέεται κανονικά. Τσεκάρω Internet όλα οκ.

 

Που θέλω να καταλήξω. Με την Vivodi και το SpeedTouch δεν είχε χρειαστεί ΠΟΤΕ στους δέκα μήνες να κάνω τέτοια διαδικασία! Απο την αρχή με ξένισε αυτή η επιλογή DIAL γαμώτο.

 

Θέλω να ρωτήσω λοιπόν όσους χρησιμοποιούν HOL και NetRoute είναι κάτι το οποίο συμβαίνει συχνά;

Δημοσ.

Sto paketo 6+6 kathe mera 2-3 fores to idio prama,,,,,,,,aganaktisi einai. Aporw me kati omws,,,,an einai thema grammis ote,,,me otenet 1,5 hrono den eiha pote provlima,,,,, afou th grammi th dinei o ote(pou logika einai i idia kai me th hol twra) giati ayta ta provlimata? pisteyw oti kati paizei..kai kaka ta psemata,,an einai ontws etsi,,,ishiei oti plirwneis pairneis.....

Δημοσ.

Τελικά θα έχω την τιμή να φιλοξενησω εναν ΟΤΕτζή στο σπίτι μου για λίγες (θελω να πιστευω) στιγμές...

 

Καααααποια στιγμη θα με πάρουν να κανονίσουμε ραντεβού.

Ε ρε που εμπλεξα.

Δημοσ.
Sto paketo 6+6 kathe mera 2-3 fores to idio prama,,,,,,,,aganaktisi einai. Aporw me kati omws,,,,an einai thema grammis ote,,,me otenet 1,5 hrono den eiha pote provlima,,,,, afou th grammi th dinei o ote(pou logika einai i idia kai me th hol twra) giati ayta ta provlimata? pisteyw oti kati paizei..kai kaka ta psemata,,an einai ontws etsi,,,ishiei oti plirwneis pairneis.....

 

Πώπω ευτυχώς που έμεινα στην forthnet... η οποία μου κοστίζει 41,67 ευρώ το μήνα, για τα 1024. ;-)

Δημοσ.
Πώπω ευτυχώς που έμεινα στην forthnet... η οποία μου κοστίζει 41,67 ευρώ το μήνα, για τα 1024. ;-)

 

+ τη γραμμή του ΟΤΕ προφανώς..η οποία για 1024...πόσο είναι?

Δημοσ.

Α ναι το ειχα ακουσει αυτο, οταν τους πηρα να ρωτησω για demo account. Όμως που είπανε υπάρχει και το τέλος ενεργοποίησης (το οποιο δεν πληρωνεις στις αορίστου και στην ετήσια) οπότε ανεβαίνει στα 290.

 

Απλα ειναι 6μηνη, οπότε ουσιαστικά μετά "ρισκάρεις" γιατί δεν ξέρεις τί προσφορές θα ισχύουν τότε. Θα δείξει! Αν το εβγαζε πιο πριν το πακέτο της η Forthnet θα το αγόραζα, τώρα εδώ έχω μπλέξει με το ανύπαρκτο (αφου δεν απαντάνε τα τηλέφωνα) support...

Δημοσ.

To Innersense

 

Εχω περιπου το ιδιο προβλημα...

 

e-mail προς HOL

 

 

Διαθέτω μια σύνδεση adsl 256. Το πρόβλημα υπάρχει από την ενεργοποίηση της συνδρομής (29/12/2004) και είναι το εξής:

 

Κάθε φορά που συμπληρώνονται 2 GB "κατεβασμένων" δεδομένων, η σύνδεση με την Hol διακόπτεται. Για την επανασύνδεση απαιτείται επανεκκίνηση του modem (jetspeed 520i intracom).

 

Τι φταίει για το παραπάνω πρόβλημα; Η HOL ή ο OTE;

 

 

απάντηση της HOL:

 

 

Αγαπητέ κύριε/κυρία

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Hellas On Line. Η σύνδεση adSL που έχετε στην κατοχή σας σας επιτρέπει να είστε μόνιμα συνδεμένος στο Internet. Παρόλα αυτά υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να προκαλέσουν την στιγμιαία διακοπή της σύνδεσής σας. Για παράδειγμα, μια στιγμιαία διακοπή του ρεύματος στο χώρο που βρίσκεται ο router σας, έντονα καιρικά φαινόμενα που μπορεί να επηρρεάσουν το δίκτυο του ΟΤΕ ή προγραμματισμένες ή μη προγραμματισμένες μικροδιακοπές στον ενεργό εξοπλισμό του φορέα του κυκλώματος aDSL. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, ο router σας προσπαθεί να ξανασυνδεθεί αυτόματα.

 

Η Hellas On Line, τουλάχιστον μέχρι αυτή τη στιγμή, δεν εφαρμόζει κάποια πολιτική τακτικής αποσύνδεσης των συνδρομητών της. Τα 2GB που έχετε παρατηρήσει είναι το μέγιστο που μπορεί να δείξει η συγκεκριμένη σελίδα του MyAccount (κάτι που ήδη έχουμε ξεκινήσει να διορθώνουμε) και δεν αφορά τον πραγ! ματικό όγκο δεδομένων που έχει διακινηθεί για λογαριασμό σας στη διάρκεια αυτής της σύνδεσης.

 

 

Σχολιο:

Τα συμπερασματα δικα σας.........................

Δημοσ.

Φίλε tsifoutis πραγματικά δεν ξέρω τι να πω. Εμένα όπως ήδη έγραψα μου έχει συμβεί μόνο μια φορά οπότε προς το παρόν κρατάω επιφυλακτική στάση και περιμένω να δω. Αυτό που με ξενίζει πάντως είναι η επιλογή Dial στο Web Interface του NetRoute 2 που έχω παρόλο που η HOL λέει ότι χρειάζεται να το πατήσεις μόνο την πρώτη φορά που πραγματοποιείς την σύνδεση. Παρόλα αυτά εμένα δεν χρειάστηκε καν την πρώτη φορά που συνδέθηκα, αφού συνδέθηκε αυτόματα και μάλιστα έγινε και το update του firmware του NetRoute αυτόματα.

 

Ακόμα δεν ξέρω αν οφείλεται στο Modem (NetRoute ή Intracom γενικότερα μιας και Intracom έχεις και εσύ) ή στην HOL. Κάποια στιγμή όταν θα έχω λεφτά ίσως πάρω κάποιο καινούργιο aDSL Modem.

 

Άσχετα από αυτά, μπορεί κάποιος να μας πει αν το Fritz που δίνει επίσης η HOL μαζί με τις συνδέσεις της έχει επιλογή/χρειάζεται να κάνει (έστω και την πρώτη φορά) DIAL για να συνδεθεί;

 

Επαναλαμβάνω ότι εγώ τουλάχιστον με Vivodi και Speedtouch δεν έκανα ποτέ τέτοια πράγματα. Έχω ένα φίλο με ένα βαλμένο μόντεμ σε μια εταιρία που για να μπεί στο internet (μιλάμε για DSL πάντα!) πρέπει να πραγματοποιήσει κάθε φορά κλήση αφού ανοίξει τον υπολογιστή! Εντελώς retro μιλάμε! Σε λίγο θα βάζουμε να παίζει και τον ήχο της σύνδεσης το μόντεμ έτσι για να θυμόμαστε...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...