Bspus Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2005 Χθες εκλεισα μηνα που περιμενω την ενεργοποιηση της DSL. Πηρα το κουτι της οτενετ 18/10. Μου ειπαν 10 μερες. Στις 10 μερες μου ειπαν 10 εργασιμες, οι οποιες γιναν 12. Μετα απο αυτο μου λενε οτι ο ΟΤΕ δεν την εχει ενεργοποιησει ακομα και θα επικοινωνησουν μαζι του να δουν τι γινεται και θα με παρουν. Αυτο πριν 10 μερες. Απο τοτε τους εχω παρει (οτενετ) 3 φορες τηλεφωνο, συνεχεια τους αφηνω το κινητο μου αλλα ποτε δε με παιρνουν πισω. Μου λενε οτι ο ΟΤΕ δεν τους εχει ενημερωσει αλλα κανεις δεν μπορει να μου πει που ειναι το προβλημα. Υπαρχει κανενας που να περιμενε παραπανω απο ενα μηνα? Μηπως ειναι η περιοχη που εχει προβλημα (βουλα)?
sa1901 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2005 Mπορεί να μην υπάρχουν διαθέσιμες πόρτες. Αυτό όμως οφείλουν να στο πούν.
Feanor Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2005 Φίλε είχα περίπου την ίδια περίπτωση. Η διαφορά είναι στο ότι εγώ είχα πάρει το DSL Cube της Vivodi. Το αγόρασα στις 20/10 (Πέμπτη). Παρασκευή στέλνω τα χαρτιά στη Vivodi. Δευτέρα τα έχουν τα ΕΛΤΑ. Τρίτη φτάνουν. Τετάρτη τα πιάνουν στα χέρια τους. Πέμπτη στέλνουν αυτοί τα δικά τους χαρτιά στον ΟΤΕ. Παρασκευή... ΕΛΤΑ. Δευτέρα 31/10 τα έχει ο ΟΤΕ. Τρίτη αρχίζει η διαδικασία από μέρους του ΟΤΕ (α ναι... καλό μήνα, είναι πλέον 1/11 - μπήκαμε στο Νοέμβριο). Ο ΟΤΕ φυσικά δεν κάνει ενεργοποίηση εντός δύο ημερών όπως κάνει με τις δικές του αιτήσεις αλλά περιμένει και την κάνει την 9η μέρα (και μη μου γράψει κανένας εργαζόμενος στην ΟΤΕnet για φόρτο εργασίας γιατί θα πέσει καντήλι). Ενημερώνει ο ΟΤΕ την Vivodi Παρασκευή 11/11. Η Vivodi κωλοβαράει και με δουλεύει για το διάστημα Δευτέρα εως Παρασκευή. Μου λένε ότι δεν έχουν ενημερωθεί κτλ. Η αλήθεια πρέπει να ήταν ότι ή δεν είχαν πόρτες ή περίμεναν να ενεργοποιήσουν πολλες συνδέσεις μαζί. Αποτέλεσμα; Πήρα κωδικό πρόσβασης στις 16:20 την Παρασκευή 18/11, μόλις 29 μέρες αφού αγόρασα το πακέτο... Συμβουλή μου: παίρνε συνέχεια τηλέφωνο, ζάλισέ τους, ζήτα κάποιον υπέυθυνο και βρίσε αυτόν (και όχι τον τύπο/την τύπισσα που δουλεύει στο τηλεφωνικό κέντρο). Πρήξ' τους και πέστους στα ίσα να σε ενημερώσουν πότε θα ενεργοποιήσουν την σύνδεσή σου, αλλιώς να σου πουν ποιό είναι το πρόβλημα χωρίς να σε κοροϊδεύουν. Απλά πράγματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.