k_w_t Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2005 1ον να σας δώσουμε nokia εισαγωγής Αραβικών εμιράτων (Χωρίς εγγύηση) κάτι που θα το μαθαίνατε μόνο αν το τηλέφωνο πάθανε κάτι και πηγαίνατε στην alpha copy. Δηλαδη τελικα η ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗ ειναι ΝΟΜΙΜΗ? Εγω δεν το ανεχτηκα αυτο οταν μου συνεβει: http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=85361&highlight=6230+nokia
nikoskon Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2005 Γιατί να μήν είναι; Στις ηλεκτρικές κιθάρες Ibanez ο οίκος Τρίμη είναι επίσημος αντιπρόσωπος της στην Ελλάδα.Για το λόγο αυτό σηκώνει τις τιμές στο Θεό.Μια κιθάρα που ήθελα την βρήκα στο Τρίμη 1180? και σε ένα μαγαζί γυρω στην Ομόνοια 890?.Japan made και οι 2 κιθάρες.Μιλάμε για 290? διαφορά.
k_w_t Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2005 Δεν πιστευεις οτι πρεπει να εχει σχετικη ενημερωση ο πελατης οτι ξερεις το περνεις πιο φτηνα ΑΛΛΑ.... Και δευτερον δεν αποκλειεται να αγοραζουμε προιοντα μαιμου!!! (πλεον οι κινεζοι φτιαχνουν τα παντα!!)
NickTheGreek Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Η ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο!Εγω θα δεχθώ για χάρη της συζήτησης ότι αντιμετωπίσαν πρόβλημα με το συγκεκριμένο προιόν και δεν κάνανε απατεωνιά με την τιμή.Αντί να σου τηλεφωνήσουν αυτοί (και το κάθε κατάστημα) ΑΜΕΣΩΣ, να σου εξηγήσουν πως έχει η κατάσταση και ευγενικά να ζητήσουν συγνώμη για τον χρόνο που έχασες με αυτούς, σε αφήνουν για 1 εβδομάδα στο σκοτάδι και σε αναγκάζουν να τηλεφώνεις επανειλημμένως και να αποκτάς από πάνω και τύψεις νομίζοντας οτι γίνεσαι ενοχλητικός!!! Κι όταν στο τέλος αποκαλύπτεται η γύμνια τους,αντί να ζητήσουν 1000 ΣΥΓΝΩΜΗ, σου στέλνουν e-mail το οποίο στο τέλος του αφήνει σαφή υπαινιγμό-προειδοποίηση για νομικά μέτρα εναντίον σου για δυσφήμιση την οποία ουσιαστικά οι ίδιοι έκαναν!!!ΗΜΑΡΤΟΝ!!!Νομίζουν οτι οι e-πελάτες είναι τίποτα καθυστερημένα παιδάκια του δημοτικού που δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα τους και θα φοβηθούν τον μπαμπούλα όταν αυτός τους απειλήσει δικαστικά!Κάνε μία καταγγελεία στο ΙΝΚΑ μπας και καταλάβουν επιτέλους τι σημαίνουν οι λέξεις εξυπηρέτηση και δικαιώματα του καταναλωτή.Καραγκιόζηδες
nk_surfer Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Κάνε μία καταγγελεία στο ΙΝΚΑ μπας και καταλάβουν επιτέλους τι σημαίνουν οι λέξεις εξυπηρέτηση και δικαιώματα του καταναλωτή.Καραγκιόζηδες Συμφωνώ και εγώ. Καταγγελία στο ΙΝΚΑ χαλαρά. Πρέπει τελικά να φτάνεις στα άκρα για να καταλάβουν μερικοί επαγγελματίες ότι δεν έχουν μόνο δικαιώματα αλλά ΚΑΙ υποχρεώσεις (οι οποίες απορρέουν από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία).
Jiakomo Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Έχετε υπόψιν σας ότι διατηρούμε κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποστέλλουμε παραγγελίες με αντικαταβολή οι οποίες θεωρούνται αναξιόπιστες κατά τη δική μας κρίση. Μετα τιμής Γενική Διεύθυνση Έχετε υπόψη σας οτι διατηρούμε κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αγοράζουμε από εμπόρους οι οποίοι θεωρούνται αναξιόπιστοι κατά τη δική μας κρίση. Μετά τιμής, Οι πελάτες.
Sorath Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Η απάντηση του best(!)shop με έπεισε να μην αγοράσω ποτέ απο αυτούς. Συγχαρητήρια κύριοι.... ΥΓ: Μου αρέσε που θέλατε να γίνει post η απάντησή σας χωρίς να παραποιηθεί τίποτα.... Αυτό σας μάρανε... αχαχαχαχα....
tornado Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Για μισο λεπτο γιατι φτανουμε απο το ενα ακρο στο αλλο.... 1. Ειναι αδικο να τσουβαλιαζουμε ολους τους "μικρους" οτι δεν μπορεις να τους εμπιστευεσαι. Το ειπα και στην αρχη του θρεντ, οποιος πουλαει φουμαρα να παιρνει ποδι, οι υπολοιποι τι σχεση εχουν??? 2. Τωρα για τους επιτηδειους..... Αν δω εγω μια μνημη 512 sdram οτι την πουλαει το Χ καταστημα 50 ευρω δεν ειναι λογικο να σηκωσω τηλεφωνο και να πω την αγοραζω??? Επισης δεν ειναι λογικο να κραταω 50 ευρω και να περιμενω 512 μνημη??? Και τελος το λογικοτερο απο ολα οταν για καποιο λογο μου δινουν 256 αντι 512 δεν πρεπει να βριζω και να κανω καταγγελια??? Αποτελεσμα ολων αυτων δεν πρεπει να ειναι οτι το καταστημα θα βγαινει απο οποιοσδηποτε search engine τυπου σκρουτζ??? 3. Θα αναφερωμια περιπτωση που ειναι πιο περιπλοκη.... Μου καιγεται μια μητρικη 6 μηνων (και μεσα στην εγγυηση). Αρχικα το μαγαζι την παιρνει για ελεγχο και αλλαγη αργοτερα... Οταν παω μετα απο 10 μερες μου λενε οτι δεν την αλλαζει η αντιπροσωπεια... Παω στην αντιπροσωπεια και εκει κανανε τους κινεζους... Στελνω e-mail στα κεντρικα της μητρικης στη Ταιβαν και αυτοι τελικα συνεννουνται να μου δωσουν μια καινουρια την οποια εχω μεχρι και σημερα. Αυτοι λοιπον ειναι οι μεγαλοι απατεωνες, οι υπολοιπες περιπτωσεις ειναι οι μικροι.... Σε καθε περιπτωση ομως πρεπει να υπαρχει συγκεκριμενη καταγγελια και οχι γενικοτητες...
madsc Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Η συζήτηση ξεκίνησε βασιζόμενη πάνω στη συμπεριφορά του καταστήματος bestshop, η οποία κ κατακρίθηκε. Οι υπόλοιπες αναφορές που γίναν, γίναν με τα ονόματα των εν λόγω καταστημάτων. "Τσουβάλιασμα" που είδες; O skroutz υπάρχει κ καλά κάνει κ υπάρχει κ λειτουργεί όπως λειτουργεί κατά την γνώμη μου. Επιτρέπει σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να "ακουστούν" δίνοντας μια πιο πλήρη εικόνα της αγοράς στον καταναλωτή. Ακόμα κ να είχαν όλοι τον προϋπολογισμό για ακριβή διαφήμιση, αυτό θα περνούσε στην τελική τιμή του προϊόντος τελικά με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. /sc
KGP Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 katarchin an i paragelia ginotane meso pistotikis/chreostikis kartas kai ochi meso antikantavolis o pelatis tha eiche olo to dikaioma efoson den anaferontai safos stous orous gia opiadipote tipografika lathi etc etc etc. otan ginete meso pistotikis/chreostikis tote to meros einai safos me to meros tou pelati. tora otan ginete meso antikantavolis pezoume mesa se mia griza periochi kathoti i oli diadikasia apodochis kai pliromis tou proiontos ginete akrivos tin stigmi pou ginete i pliromi tis antikantavolis ektos kai an eiparchei analogi sinfonia ek ton proteron (edo den mporo na voithiso/sinvouleuso gia auto kai tonizo oti einai mia "griza periochi") opote kai o promitheuthis apo oti fenete mporese kai "ekane piso" kai den apodechtike opos fenete tin diekpereosi tis paragelias, opos akrivos mporei na kanei kai nomika o pelatis mechri kai 14 meres meta tin diekpereosi tis paragelias (ekserountai esoroucha -ektos an mporei na apodichtei oti den echoun chrisimopiithei-, CD/DVD, kai proionta pou einai eupathei i diatrechoun idietero kindio eite se peiratia eite pros tin dimosia igia panta omos mesa apo dedomenes parametrous). stin ousia me tin praksi auti tou filous mas me tin antikantavoli den einai 100% dieukrinismeno gia to pios echei dikio kathoti den eiparchei apo oti katalava kapia sinfonia, opos episis den egine kamia agora "epi topou", alla apla mia sinfonia agoras.
tornado Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Η συζήτηση ξεκίνησε βασιζόμενη πάνω στη συμπεριφορά του καταστήματος bestshop' date=' η οποία κ κατακρίθηκε.Οι υπόλοιπες αναφορές που γίναν, γίναν με τα ονόματα των εν λόγω καταστημάτων. "Τσουβάλιασμα" που είδες; O skroutz υπάρχει κ καλά κάνει κ υπάρχει κ λειτουργεί όπως λειτουργεί κατά την γνώμη μου. Επιτρέπει σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να "ακουστούν" δίνοντας μια πιο πλήρη εικόνα της αγοράς στον καταναλωτή. Ακόμα κ να είχαν όλοι τον προϋπολογισμό για ακριβή διαφήμιση, αυτό θα περνούσε στην τελική τιμή του προϊόντος τελικά με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο. /sc[/quote'] H αναφορα για το bestshop, εγινε και καλως εγινε.... η υπολοιπη ονοματολογια σε τι χρησιμευει και μαλιστα πιστευω εντελως τυχαια??? και φυσικα χωρις καν να υπαρχει υπονοια κακου σερβις???? Ξερεις υπαρχει η ταση πες - πες ολο κατι θα μεινει. Και να στο εξηγησω. Ας υποθεσουμε οτι ο madsc ξεκιναει μια επειχειρηση μικρου μεγεθους για Η/Υ. Χωνεται και στον Σκρουτζ..... την ονομαζει FastPC ΕΠΕ. Καθως ο madsc κοβει βολτες σε ενα φορουμ, διαβαζει οτι η FastPC ΕΠΕ ειναι απο αυτες τις εταιρειες μικρου κοστους - αρα παροχη αμφιβολη - αρα μπορει και να παρεις το προιον πουαγορασες μπορει και οχι.... Πες μου τωρα πως αισθανεσαι οταν διαβαζεις κατι τετοιο..... Ο σκρουτζ οντως ειναι πολυ καλος και με εχει σωσει. Απλα σκεφτηκα μηπως θα ηταν προς ωφελος μας, οι πονηροι που δεν τους απασχολει να εκπληρωνουν αυτα που διαφημιζουν να περνανε απο φιλτρο... Εγω δεν θα ηθελα να μου φερνει τετοια καταστηματα στα αποτελεσματα μου. :wink:
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Συμφωνω με τον φιλο Tornado... Ο skroutz κανει φανταστικη δουλεια και μας εχει λυσει τα χερια οσο αφορα το ψαξιμο τιμων. Απο εκει και περα πιστευω οτι πρεπει να γινει πιο αυστηρο οσο αφορα την αξιοπιστια των διαφορων e-shops και ενα καλο ξεκινημα θα ηταν η απομακρυνση απο τη λιστα του best-shop.
sa1901 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δεν νομίζω ότι χρείαζεται να απομακρυνθεί κανένα e-shop από την λίστα (εκτός αν μιλάμε για τρανταχτες περιπτώσεις απαταιώνων). Μπορούν ίσως, να χρησιμοποιήσουν το σύστημα που έχει μια αντίστοιχη γερμανική search engine που δίνει την δυνατότητα σε χρήστες να αξιολογούν τα online shops και αθροιστικά να φαίνεται η βαθμολογία του κάθε καταστήματος. Φυσικά μπορείς να διαβάσεις και τι έχει γράψει αυτός που ψήφισε. Π.χ. http://www.geizhals.at/eu/a165449.html Κοιτάχτε την λίστα με το όνομα "Händler-Bewertung"
vagos789 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Ο skroutz δεν εχει καμια δουλεια να ψαχνει ποιο καταστημα ειναι αξιοπιστο ή όχι και να μπαινοβγαζει απο τις λίστες του. Φανταστειτε τον admin του skroutz να καθεται να διαβαζει καθημερινα ατελειωτες καταγγελίες και να προσπαθεί να κάνει τον δικαστή και να βγάλει άκρη.Μονο σε πολυ εξόφθαλμες περιπτωσεις θα μπορει να κανει κατι τετοιο,οταν πχ εχει ηδη παρεμβει η δικαιοσύνη και η εφορία! Υπαρχει βέβαια και το συστημα με τις αξιολογήσεις, για το οποιο κατι διαβασα προηγουμένως ότι καποιοι (απο insomnia;) το δουλευουν.
ga25 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Στην προσωπικότητα όλοι καλοί και ξηγημένοι είναι.Στην μπίσνα όμως είναι αλλιώς τα πράγματα. Αν ανοίξει ένα thread "ψεύτικες τιμές στα site που μπαίνουν στον skroutz" θα δείς πόσες καταγγελίες θα υπάρξουν από πολλούς χρήστες. Η κουβέντα που ανοίξαμε είναι μεγάλη και για να είμαστε σωστοί πρέπει να συζητάμε με όλα τα δεδομένα και τα κακά και τα καλά και για όλους και για εμάς τους πελάτες και για του προμηθευτές είτε είναι ηλεκτρονικά καταστήματα είτε όχι. Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια όταν το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα ήταν σε πολύ χαμηλά στάδια ανάπτυξης , υπήρχαν πολλά παρόμοια φαινόμενα κακής αντιμετώπισης πελατών από διάφορα καταστήματα. Απλά τότε οι περισσότεροι πελάτες δεν έμπαιναν στην διαδικασία να ασχοληθούν ίσος επειδή η νομοθεσία δεν τους κάλυπτε στις περισσότερες περιπτώσεις. Αν δε κάποιος έμπαινε στην διαδικασία αυτή, απλά κοινοποιούσε σε ένα περιοδικό ΕΠΩΝΥΜΑ το πρόβλημα του και έπαιρνε και την ανάλογη απάντηση από το κατάστημα που δημιούργησε το πρόβλημα. Ευτυχώς για όλους μας τα πράγματα με την βοήθεια του Internet είναι πιο εύκολα αλλά δυστυχώς έχουν γίνει και πιο σύνθετα. Για παράδειγμα θα μπορούσε φαντάζομαι πολύ εύκολα ο Skroutz ή αν θέλετε το Insomnia να φτιάξουν ένα χώρο όπου οι χρήστες θα μπορούν να γράφουν τις κακές εμπειρίες τους από τις συναλλαγές με τα καταστήματα. Το πρόβλημα είναι κατά την γνώμη μου και εδώ δεν πρέπει να κρυβόμαστε ότι ο καθένας ακόμα και τα καταστήματα αν θέλετε φτιάχνοντας ένα ή πολλά email accounts στο hotmail, στο gmail κλπ θα μπορούσαν να πετάνε λάσπη πανεύκολα και κυρίως ανώνυμα (χωρίς να έχουν καμιά συνέπεια) σε οποιοδήποτε forum ή οποιοδήποτε σημείο αξιολόγησης για τους ανταγωνιστές τους ή να λένε καλά λόγια για το μαγαζί τους ή τον συνεργάτης τους κάτι που ξέρουμε ότι είδη συμβαίνει. Ποιος λοιπόν μπορεί να εγγυηθεί σε όλους μας ότι όλες αυτές οι αξιολογήσεις θα είναι αληθείς και ότι δεν θα μας κατευθύνουν όλοι αυτοί εκεί που θέλουν. Από την άλλη θα μπορούσε ο Skroutz όπως αναφέρεται από κάποιους να βγάζει όσους δεν συμπεριφέροντε σωστά εμπορικά προς τους καταναλωτές. Αν δεν κάνω λάθος εδώ στο Insomnia έχω δει πολλές φορές πολλούς χρήστες να αναφέρουν την κακή τους εμπειρία για κάποιο κατάστημα και πάρα πολλούς επίσης την καλή τους εμπειρία. Με ποιο κριτήριο ο κάθε Skroutz θα μπορεί να βγάζει και να προσθέτει καταστήματα όταν πρέπει όλοι να παραδεχθούμε ότι κάποιο από εμάς μπορεί να τύχουν κακής αντιμετώπισης και κάποιο άλλοι από το ίδιο κατάστημα άριστης. Πιστεύω λοιπόν ότι ναι όλα αυτά πρέπει να γίνουν να μπουν αξιολογήσεις να βγαίνουν αν θέλετε οι κακοί έμποροι από το κάθε Skroutz αλλά με αποδεδειγμένα και μόνο στοιχεία και αν θέλετε να έχουν και την δυνατότητα να ξαναμπούν με δεδομένο ότι κάποια από τα καταστήματα κατά καιρούς και περιοδικά έχουν διάφορα λειτουργικά προβλήματα που ως αποτέλεσμα έχουν την κακή αντιμετώπιση των πελατών τους κάτι που σίγουρα αλλάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.