Προς το περιεχόμενο

bestshop = ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!


a123xxsp

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Θες να το ανοιξουμε και να δουμε ποσοι θα ειναι απο eshop,plaisio κτλ?

 

Είπε κανείς ότι δεν θα βρεθούνε και αυτοί μέσα ?

Αλλά για τις τιμές λίγο δύσκολο...

Μιλάμε μόνο για εικονικά προϊόντα και εικονικές τιμές, όχι για γενικά... ( service, comms, etc )

 

Απλώς μου την σπάει αυτή η ισοπέδωση "Ολοι ειναι απατεώνες εκτος απο το eshop , το πλαισιο και αλλους 5"

 

Δεν είπα κάτι τέτοιο, ούτε ανέφερα το παραμικρό πρός αυτή την μεριά.

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Δεν είπα κάτι τέτοιο' date=' ούτε ανέφερα το παραμικρό πρός αυτή την μεριά.[/quote']

 

Βασικά θα έπρεπε να καταγγέλονται' date=' και να βγαίνει τελείως η εταιρία από το skroutz.

Να δούμε έπειτα πόσοι θα μείνουν στην λίστα του skroutz...

My bet is...8 shops max.

[/quote']

 

Αρα αν οι απατεώνες έβγαιναν θα έμεναν μονο 8 αλλα εσυ δεν ειπες πουθενα τετοιο πράγμα right?

Και μαλιστα 8 max.

Αν είμασταν τυχεροί δηλαδη.

Διαφορετικα μπορει να ειναι και 3-4.

Ε?

Δημοσ.

Ναι ρε παιδιά κάντε κανένα poll για να δείτε πως το e-shop που ο bill έβαζε και το χέρι του στην φωτιά είναι το χειρότερο απ' όλα. Σε τιμές μπορεί όχι αλλά σε service αφήστε τα.

Δημοσ.

afou re paidia gia na glutosete ena kai duo euro pate se katasthmata pou den tous 3erei oute h mana tous !@ epomeno einai na bre8eite antimetwpoi me ka8e eidous lamogio pou ftiaxnei ena eikoniko katasthma kai perimenei na kanei thn arpaxth...

Δημοσ.

Κάντε λίγη υπομονή κ οι ευχές σας για αξιολόγηση των καταστημάτων θα πραγματοποιηθούν το συντομότερο δυνατό.

 

Μέχρι τότε προτείνω να σκεφτείτε αυτά που αναφέρθηκαν στα τελευταία 2 posts.

To φτηνότερο κατάστημα δεν είναι απαραίτητα το φτηνότερο/καλύτερο σε βάθος χρόνου.

 

 

 

/sc

Δημοσ.

Βασικα το φτηνο καταστημα ειναι η λυση που ζητανε ολοι.Το μονο που απευχονται ολοι ειναι να βρεθουν αντιμετωποι με το service του μαγαζιου(δεν λεω ονοματα,μιλαω γενικα).

Ουτε η στουρναρη ειναι πανακια.

Δημοσ.

Οι Υπεύθυνοι του καταστήματος έδωσαν τελικά το παρόν με το παρακάτω μήνυμα (ή μέρος αλλά ΜΑΛΛΟΝ περισσότερο ρεζίλι γίνονται αφού δεν είναι σε θέση να καταλάβουν το μέγεθος της ανευθυνότητας τους.

 

με λίγα λόγια λένε ότι είχανε κάνει μεγάλη παραγγελία αλλα τους ήρθαν τηλέφωνα από Αραβικά Εμιράτα και θα ήταν εκτός εγγύησης και τα γύρισαν πίσω και είχαν 3 επιλογές

 

.....

Είχαμε 3 επιλογές

1ον να σας δώσουμε nokia εισαγωγής Αραβικών εμιράτων (Χωρίς εγγύηση) κάτι που θα το μαθαίνατε μόνο αν το τηλέφωνο πάθανε κάτι και πηγαίνατε στην alpha copy.

2ον να σας πούμε ότι άλλαξε η τιμή ώστε να σας παραδώσουμε ένα nokia 6030 (με εγγύηση)

3ον να χρεωθούμε εμείς τη διαφορά και να σας στείλουμε ένα 6030 που αγοράσαμε 105 στην τιμή των 89.

Ο υπεύθυνος του καταστήματος επέλεξε τη 2 option που είναι στη μέση.

 

ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ! είχαμε μιλήσει (γιατί παραξενεύτητα απ την τιμή) και σας ρώτησα αν το τηλέφωνο μου θα έχει Ελληνικό μενού και μου είπατε ΝΑΙ!, τότε έκανα την παραγγελία. Αν δεν είσαστε σε θέση να διεκπαιρεώσετε μία παραγγελία ΜΗΝ ΤΗΝ ΔΕΧΕΣΤΕ!!!! όταν πήρα τηλ μου είπατε ότι θα έχω το κινητό ΣΠΙΤΙ σε 2 μέρες. ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΠΛΗΡΩΣ για το αν σας κοροίδεψε εσάς ο προμηθευτής σας και στην συνέχεια κοροιδέψατε εσείς εμένα, εγώ σαν πελάτης περίμενα 8 μέρες με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ενημέρωση από εσας και αν δεν είχα πάρει εγώ τηλ χμ... 5+ φορές ακόμα θα περίμενα. Σκόπιμη βλάβη σε σας? Αυτό τι είναι ανέκδοτο? Ας το κρίνουν οι αναγνώστες... όπως και άλλα όμορφα σημεία του μηνύματος... όσο για την δική μου βλάβη που δεν καταλαβαίνετε ποια είναι.... ας το κρίνουν και πάλι αυτό οι αναγνώστες... Εγώ δημοσίευσα την εμπειρία μου ως όφειλα και την άποψη μου για την συμπεριφορά του καταστήματος σας... νομίζω ότι μπορώ να έχω άποψη για την συμπεριφοράς ε?

 

το μήνυμα που έλαβα είναι ολόκληρο παρακάτω...

------------------------------------------------

Αγαπητέ κύριε χχχχ παρότι δεν ρωτήσατε να μάθετε το λόγο που έγινε αυτό και κατευθείαν δημοσιεύσατε μια πολύ αρνητική δήλωση στο forum του insomnia εμείς θα σας ενημερώσουμε γιατί το κατάστημα, σας είπε ότι το τηλέφωνο δεν μπορούσε να παραδοθεί σε αυτή την τιμή.

Η επίσημη τιμή χονδρικής για το Nokia 6030 είναι 105 euro και ξανά τονίζουμε ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ τιμή που αγοράζουμε εμείς και η τιμή πώλησης είναι γύρω στα 115 ευρώ αυτό για να απαντήσουμε κατ’ αρχήν στα μηνύματα ότι τα eshop κάνουν αρπαχτές κύριοι σας πληροφορούμε ότι δουλεύουμε με ελάχιστο ποσοστό κέρδους, Απλά αγοράζουμε παρτίδες προϊόντων μερικές φορές σε πολύ καλές τιμές και μπορούμε να βγάζουμε κάποιες προσφορές. Έτσι έγινε και με το 6030 προμηθευτήκαμε κινητά τηλέφωνα nokia 6030 σε ειδική τιμή και μπορούσαμε να τα πουλήσουμε στην τιμή των 89 euro και όχι στην τιμή των 87 όπως γράφετε όμως για κακή μας τύχη (διότι δεχθήκαμε τα τόσο αρνητικά σχόλια χωρίς καν να ξέρετε γιατί ) Παραλάβαμε τηλέφωνα εισαγωγής Αραβικών εμιράτων από τον Έλληνα dealer και τα οποία δεν καλύπτονται από εγγύηση Alpha Copy εμείς σε καμία περίπτωση δεν παραδίδουμε προϊόντα που δεν έχουν επίσημη εγγύηση αντιπροσωπείας και έτσι όταν μετά από 2 μέρες παραλάβαμε τα τηλέφωνα αναγκαστήκαμε να τα επιστρέψουμε. Το 6030 είχε γενική έλλειψη και δεν ήταν δυνατό να το προμηθευτούμε και να σας το παραδώσουμε Όταν τελικά βρέθηκε πάλι σε διαθεσιμότητα η τιμή είχε αλλάξει κατά πολύ.

Είχαμε 3 επιλογές

1ον να σας δώσουμε nokia εισαγωγής Αραβικών εμιράτων (Χωρίς εγγύηση) κάτι που θα το μαθαίνατε μόνο αν το τηλέφωνο πάθανε κάτι και πηγαίνατε στην alpha copy.

2ον να σας πούμε ότι άλλαξε η τιμή ώστε να σας παραδώσουμε ένα nokia 6030 (με εγγύηση)

3ον να χρεωθούμε εμείς τη διαφορά και να σας στείλουμε ένα 6030 που αγοράσαμε 105 στην τιμή των 89.

Ο υπεύθυνος του καταστήματος επέλεξε τη 2 option που είναι στη μέση.

Πιστεύουμε ότι η (σκόπιμη) βλάβη που προκαλείτε στο κατάστημα μας είναι μεγαλύτερη από τη βλάβη που σας προκαλέσαμε ( Δεν σας κλέψαμε χρήματα δεν σας εξαπατήσαμε βάλατε μια παραγγελία για ένα προϊόν που δεν εκτελέστηκε. Έχετε υπόψιν σας ότι διατηρούμε κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποστέλλουμε παραγγελίες με αντικαταβολή οι οποίες θεωρούνται αναξιόπιστες κατά τη δική μας κρίση.)

Παρακαλούμε για την απάντηση σας στο φόρουμ του insomnia και δημοσίευση και της δικής μας απάντησης χωρίς αλλοίωση.

Επίσης το νομικό μας τμήμα διατηρεί κάθε δικαίωμα για την άσκηση των νόμιμων δικαιωμάτων μας απέναντι στους χαρακτηρισμούς που έχετε χρησιμοποιήσει στη δημοσιοποίηση του θέματος. Έχετε κάθε δικαίωμα να περιγράψετε την κατάσταση που βιώσατε όπως εσείς από τη δική σας οπτική γωνία τη βιώσατε όμως δεν έχετε κανένα δικαίωμα να χρησιμοποιείτε δυσφημιστικούς χαρακτηρισμούς.

 

Με τα τιμής

Γενική Διεύθυνση

Cubic Laboratories

http://www.bestshop.gr

Δημοσ.

είναι εντυπωσιακό επίσης ότι οι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ εμφανίστηκαν μετά από ΠΟΛΛΑ δικά μου τηλέφωνα και την δημοσίευση εδώ... μέχρι τότε εγώ περίμενα ήσυχος να εκτελεστεί η παραγγελία μου... α... συγνώμη κακός περίμενα αφού σύμφωνα με το μήνυμα τους έχουν κάθε δικαίωμα να μην στείλουν παραγγελία με αντικαταβολή... ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΡΙΟΙ αν είχα κάνει την παραγγελία με την πιστωτική μου θα το είχατε στείλει??? και πόσο θα είχατε χρεώσει? 89 ή 110? ή 115? ή ότι άλλο ΚΛΗΡΩΝΕ?

Δημοσ.

kala tora zitane kai ta resta ????anti na xanazitisoune syggnomi diamartyrontai giati tous ekraxes kai to mathane kai oi alloi ????ADE RE APARADEKTOI POU EXETE MATHEI NA KOROIDEYETE TON KOSMO KAI ZEITATE KAI TA RESTA !!!! tha eprepe na dialegane tin triti epilogi pou lene kai na mathanane aytoi kai oxi o pelatis ... ta noumera ......

Δημοσ.

Για μένα είναι 100% λάθος χειρισμός της κατάστασης εκ μέρους του καταστήματος. Το κατάστημα βρέθηκε σε δύσκολη θέση αλλά αντί να διαλέξει να τιμήσει την αρχική τιμή και παραγγελία (ακόμα και αν είχε ζημία) και να κρατήσει ικανοποιημένο τον πελάτη (το οποίο είναι σημαντικότερο μακροπρόθεσμα κατά την άποψή μου) διάλεξε να μεταβιβάσει την όλη κατάσταση και να επιβαρύνει τον πελάτη με την νέα τιμή.

 

Με αυτό τον τρόπο το κατάστημα δεν ζημιώθηκε οικονομικά, αλλά ζημιώθηκε στο θέμα εμπιστοσύνης και συνέπειας απέναντι στον πελάτη και σε μελλοντικούς υποψήφιους πελάτες. Θα ήταν πολύ καλύτερο να είχε ενημερώσει τον πελάτη για το τι είχε γίνει αλλά παρόλα αυτά να έλεγε ότι εφόσον η παραγγελία έγινε για την τάδε τιμή, θα ολοκληρωθεί έτσι όπως άρχισε. Τότε θα είχαν κερδίσει έναν πελάτη και πιθανώς και μερικούς ακόμα.

 

Δυστυχώς τα περισσότερα ελληνικά καταστήματα μάλλον έτσι θα αντιδρούσαν σε ανάλογη περίπτωση. Αλλά κάτι τέτοια περιστατικά είναι που ξεχωρίζουν ένα κατάστημα από ένα άλλο. Η εξυπηρέτηση απέναντι στον πελάτη, η συνέπεια και το χτίσιμο ενός καλού ονόματος και μιας καλής φήμης πρέπει να είναι πρωτεύων στόχοι αν θέλει κάποιος να επιβιώσει στην αγορά μακροπρόθεσμα. Αν όχι.....

Δημοσ.

Αγαπητέ κύριε χχχχ παρότι δεν ρωτήσατε να μάθετε το λόγο που έγινε αυτό και κατευθείαν δημοσιεύσατε μια πολύ αρνητική δήλωση στο forum του insomnia εμείς θα σας ενημερώσουμε γιατί το κατάστημα' date=' σας είπε ότι το τηλέφωνο δεν μπορούσε να παραδοθεί σε αυτή την τιμή.[/quote']

 

 

Ε τώρα που έμαθες το λόγο, καταλαβαίνεις ότι δεν έπρεπε να το κάνεις θέμα, έτσι δεν είναι ??!!!! Εγώ τους δίνω χίλια δίκια πάντως..... :lol:

 

 

 

Επίσης το νομικό μας τμήμα διατηρεί κάθε δικαίωμα για την άσκηση των νόμιμων δικαιωμάτων μας απέναντι στους χαρακτηρισμούς που έχετε χρησιμοποιήσει στη δημοσιοποίηση του θέματος. Έχετε κάθε δικαίωμα να περιγράψετε την κατάσταση που βιώσατε όπως εσείς από τη δική σας οπτική γωνία τη βιώσατε όμως δεν έχετε κανένα δικαίωμα να χρησιμοποιείτε δυσφημιστικούς χαρακτηρισμούς.

 

 

Προς γνώση και συμμόρφωση και των μελλοντικών υποψήφιων πελατών. ΟΚ το πήραμε το μήνυμα !

Δημοσ.

a123xxsp ευχαριστούμε για το χρόνο που διέθεσες για να μας αναφέρεις την εμπειρία σου. Πολύ σωστά έπραξες. Ελπίζω όλοι οι χρήστες να κάνουν το ίδιο, είτε με θετικά είτε με αρνητικά σχόλια για να ξεχωρίσουμε τους σοβαρούς επιχειρηματίες από τους υπόλοιπους. (Όταν έρθει η ώρα θα το καταλάβετε ;) )

 

Μερικά "καταστήματα" καλό είναι να μάθουν ότι είναι καλύτερο να χάσουν ~15Ε παρά ένα πελάτη ( που είναι ένας; ;) ).

Πόσο μάλλον ότι η υπόσχεση είναι υπόσχεση, κ οφείλουν να την τηρούν όπως & όταν το υποσχέθηκαν.

Με τέτοιες απαντήσεις κ πράξεις το μόνο που καταφέρνουν είναι να χάνουν φήμη άρα κ πελάτες.

 

 

 

/sc

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...