smagas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Έχω έναν σκληρό δίσκο Segate Barracuda 80GB SATA (model: st380013as) και έχει καεί. Πώς μπορώ να μάθω αν είναι εντός ή εκτός εγγύησης; (μέσω σειριακού του). Γνωρίζει κανείς ποιοί είναι οι προμηθευτές στην Ελλάδα; P.S.: Απόδειξη αγοράς δεν υπάρχει καθώς και το κατάστημα που αγοράστηκε!
leukonas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Mpes sto site tis eterias kai elegxe to.Sti maxtor as poume mporeis na deis tin egkiisi sou meso site.Allios bres pios ine o promitheytis stin ellada kai kane ena til ekei.Tha sou poune aytoi.
Gary_Kokkin Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2005 Η εγγύηση συνήθως ισχύει από την ημερ/νία αγοράς του καταναλωτή.-Αφορά σχέση πωλητή-πελάτη -Οπότε καλύτερα συμφέρει να απευθυνθείς εκεί που τον αγόρασες με το SN-Αν πας μόνος σου πρός τον κεντρικό προμηθευτή ή το εργοστάσιο, θα χάσεις σημαντικό χρόνο από την διάρκεια εγγυήσεως ,γιατί δεν ξερεις πόσο καιρό τον είχε ο έμπορος στην αποθήκη του .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.