Προς το περιεχόμενο

Philips 190x6fb 19'' Tft


Haros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 276
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ναι, γιατί να κάνεις κάτι άλλο... Προφανώς είναι πρόβλημα και καλύτερα να την αλλάξεις!

Δημοσ.

Τελικά επικοινώνησα με τη Philips απ' όπου μου είπαν οτι πριν μπούμε σε διαδικασία αντικατάστασης πρέπει να δω μήπως φταίει κάτι άλλο.

Μου ζήτησαν πχ να δοκιμάσω συνδεση με αναλογικό καλώδιο μήπως κι έχει πρόβλημα το DVI.Αυτό δυστυχώς δεν μπορούσε να γίνει άμεσα αλλα μεχρι αύριο θα το δοκιμάσω.

Μια άλλη εξήγηση που μου έδωσαν ήταν οτι μπορεί να φταίει η μπρίζα που συνδέεται ο υπολογιστής εαν δεν έχει γείωση.Βέβαια ούτε αυτό μπορούσα να το επιβεβαιώσω εκείνη τη στιγμή ανοίγοντας τη μπρίζα!!!

Ωστόσο γνωρίζει κανείς αν αυτό προκαλεί τέτοιου είδους προβλήματα σε οθόνες ή απλά προσπαθούσαν να αποφύγουν την αλλαγή της;

Δημοσ.

Και αν έχει πρόβλημα το dvi τι θα γίνει;

Θα είσαι αναγκασμένος να την δουλεύεις με αναλογικό καλώδιο;

Τι είναι αυτοί ρε;

Πήγαινε service να την τεστάρουν αυτοί.....

Δημοσ.

Φιλε Αντώνη συμφωνώ οτι αυτοί πρέπει να την τεσταρουν αλλά φοβάμαι μηπως αν τους δώσω την οθόνη "ξεχάσουν" να την επιστρέψουν κι ετσι μείνω για αρκετό καιρό χωρίς υπολογιστή.Εκτος αν για το διάστημα αυτό μου δωσουν κάποια άλλη.Πάντως σχετικά με το DVI που ανέφερα, αυτό που μου είπε ο τεχνικός ήταν μήπως έχει πρόβλημα το καλώδιο κι οχι η σύνδεση της οθόνης.Εννοείται πως δεν προκειται να δεχτω να δουλεύω με αναλογική σύνδεση!

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Τελικά ειδοποίησα τη Philips για το πρόβλημα και σήμερα ήρθαν και πήραν την οθόνη δίνοντάς μου μια άλλη.Το θέμα είναι οτι η οθόνη που μου έφεραν "μοιάζει" μεταχειρισμένη (μπορεί να είναι και μια επισκευασμένη).Καταρχήν δεν ήταν μέσα στο κουτί της αλλά ανοιγμένη.Επιπλέον συγκρίνοντάς την με την προηγούμενη λείπουν κάποια χαρακτηριστικά που με κάνουν να πιστεύω οτι είναι παλιά κατασκευή.Υπάρχει τρόπος π.χ μέσω serial number να βεβαιωθώ αν όντως πρόκειται για παλιότερη οθόνη?Κι αν ναι τότε τι προτείνεται να την κρατήσω ή να ζητήσω να μια καινούργια αφού η προηγούμενη είχε μόλις 2-3 βδομάδες ζωής?

Δημοσ.

Όντως, ποια χαρακτηριστικά λείπουν; Πάντως αν κοιτάξεις στην πίσω πλευρά κάτω από το καπάκι, γράφει Serial Number και μήνα κατασκευής.

Δημοσ.

Από τον έλεγχο του serial number φαίνεται ότι η οθόνη κατασκευάστηκε το 2005 ενώ η προηγούμενη ήταν του 2006.Αυτό βέβαια δε σημαίνει απαραίτητα οτι είναι μεταχειρισμένη αλλά αν λάβω υπόψη το οτι δεν ήταν σφραγισμένη και κάποιες άλλες ενδείξεις (πχ. σημάδια στην πίσω πλευρά που συνδέοντα τα καλώδια) μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει.Σε κάθε περίπτωση δε νοείται να αλλάζουν οθόνη και να φέρνουν παλιότερη και πιθανότατα μεταχειρισμένη ή ακόμα χειρότερα επισκευασμένη χωρίς μάλιστα να με έχουν ενημερώσει σχετικά.

Δημοσ.

Δυστυχώς έτσι γίνεται, η ΑΛΜΑΝ που αναλαμβάνει τις αντικαταστάσεις οθονών Philips στην Ελλάδα δίνει μεταχειρισμένες, εκτός και αν η οθόνη είναι μέχρι 7 ημερών, οπότε και παίρνεις του κουτιού. Δεν ξέρω αν αυτό είναι ελληνική πρωτοβουλία ή της Philips γενικότερα. Και στις LG το ίδιο κάνουν σίγουρα. Πάντως εγώ που είμαι καμμένος και από αυτή την οθόνη μου (190Χ6FB), ένα έχω να σου πω: φώναξε, φώναξε, φώναξε... Άσε που περίμενα περίπου ένα μήνα μέχρι να την αντικαταστήσουν λόγω μη διαθεσιμότητας. Και το αποτέλεσμα ήταν ότι μου έφεραν μεταχειρισμένη, γρατζουνισμένη κατασκευής Σεπτ. 2005 (η δικιά μου ήταν Μαρτ. 2006) κλπ. την οποία βέβαια αρνήθηκα να παραλάβω... Και τελικά μου έφεραν καινούρια...

Δημοσ.

Αγόρασα την οθόνη αρχές Μαϊου κι επειδή το πρόβλημα εμφανίστηκε από την πρωτη στιγμή που άνοιξα την οθόνη σε λιγότερο από μια βδομάδα πηρα τηλ. την Philips.Οπως όμως ανέφερα και σε προηγούμενο μήνυμα εκείνοι μου είπαν οτι πριν προχωρήσουμε σε αντικατάσταση καλό θα ήταν να δω μήπως φταίει κάτι άλλο πχ. καλώδιο,μπρίζα.Οπότε δεν ήταν δυνατόν να προλάβω αυτη την προθεσμία των 7 ημερών για να φέρουν καινούργια.Εκτός αυτού ακόμα κι όταν απέκλεισα άλλες πιθανές αιτίες και δοκίμασα να ξαναπάρω τη Philips,ήταν αδύνατο να πιάσω γραμμή (καλούσα απόγευμα αλλά από οτι ξέρω το service είναι ανοιχτό μέχρι 21:00).Τελικά όταν τα κατάφερα,με συνδέσαν με μια υπάλληλο που μιλούσε μόνο Αγγλικά.Και καλά εγώ μπόρεσα και λίγο πολύ συνεννοήθηκα αλλά κάποιες λεπτομέρειες που ήθελα να αναφέρω χάθηκαν στη μετάφραση κι έτσι φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση!

Δημοσ.

Φιλοι μου καλησπερα,ειμαι και εγω κατοχος αυτης της οθονης και μεχρι τωρα δοξα το θεο ειμαι ικανοποιημενος αν και το σφαλμα δεν ξερεις ποτε ποτε θα ελθει.Με την παλια μου την LG ειχα ταλαιπωρηθει λιγακι αλλα με αυτην ειμαι ικανοποιημενος.Θα ηθελα να πω επισης οτι εστω και αν σας δινουν μεταχειρισμενη δεν χαλασε ο κοσμος.Κ το αυτοκινητο να μας τρακαρουν αναλογως την ηλικια του η ασφαλιστικη εταιρια καλυπτει ολοκληρη η εν μερη τις βλαβες..Κατι παρομοιο συμβαινει και στην περιπτωση μας..

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Υπάρχει η δυνατότητα να αλλαχθούν οι ρυθμίσεις του lightframe που έχει η ίδια η οθόνη; Μου τη σπάει πως κάνει την εικόνα κάπως πιο θολή (αν και στο πρόγραμμα έχει επιλογή για να το κάνει ή όχι);

Δημοσ.
Αγόρασα σήμερα την οθόνη. Πρόβλημα με pixel δεν βλέπω, πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι στιγμής.

 

Και φυσικά οι εντυπώσεις μου άλλαξαν και όταν η οθόνη κάηκε στις 13 ημέρες και η Philips μου έφερε μεταχειρισμένη. Στις 15 μέρες δηλαδή έχω μεταχειρισμένη.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...