Προς το περιεχόμενο

Αυτό που δεν ήθελα.....:(


reo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

όντως επειδή και εγω δεν εχω δεί καμμένο Pixel οφείλω να πω πως αυτά που παρατηρώ στην οθόνη μου πρέπει κατά κάποιο τρόπο να είναι pixel καμμένα αλλά είναι πολύ μικρά.

Όταν σερφάρω ή βλέπω ταινία δεν υπάρχουν καν στην οθόνη.Απλά θα περιμένω λίγο ακόμη μπας και ανακαλύψω τίποτε άλλο και μετά θα σκεφτώ τι να κάνω.

 

Πέρα όμως απο αυτά η οθόνη είναι πολύ καλή. Ωραία χρώματα και γεωμετρία πολύ καλές γωνίες θέασης καθόλου ghosting (δεν είμαι και ο εμπειρότερος σε αυτό) κια γενικά είμαι ευχαριστημένος εως πολύ...

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
pfffff psinese na arxisoume flamethread etsi?Goustaro na karazo opote den theleis na arxiso..

 

iremia .o kathenas pernei auto pou antexei i tsepi tou kai auto pou thelei.kapoious tous niazei to mikro katharo elafri kai pernoun tft kapoioi theloun megales diagonious kai othones gia cad opote pane se crt/

Δημοσ.

Δεν βλέπω από τα παραπάνω να υπόθηκε κάποια απάντηση για

βοήθεια. Από που αγόρασες την οθόνη; Πάρε πρώτα εκεί τηλέ-

φωνο και μάθε τον αριθμό των pixel που καλύπτουν.

Δημοσ.

Καλή τύχη με την εγγύηση φίλε. Πάντως συγχαρητήρια στον NeTeD για την καλύτερη επεξήγηση που έχω δεί! Υπερβολικά απλή-κατανοητή και ταυτόχρονα περιεκτικότατη!

Δημοσ.
Απο εχθές είμαι κάτοχος της Fujitsu - Siemens C19-7.

Θα ήθελα να σας κάνω ενα review αλλά δυστυχώς θα αναφερθώ στα προβλήματα που παρουσιάστηκαν

Μετά απο το tft-test προγραμματάκι που έτρεξα βρήκα 4 καμμένα pixel ή subpixel καθώς δεν καταλαβαίνω απόλυτα τη διαφορά τους και αν το pixel είναι μεγαλύτερο απο το subpixel ή οχι..Έχουμε και λέμε:

 

1) Ενα μαύρο σημαδάκι όταν τρέχω την οθόνη σε μπλέ φόντο στα αριστερα και πάνω στο μέρος της οθόνης (οχι ιδιαίτερα μεγάλο έτσι ώστε να το βλέπεις συνέχεια αλλά αν κοιτάξεις καλά φαίνεται ξεκάθαρα)

 

2) Τρία άσπρα σημαδάκια όταν τρέχω την οθόνη σε μαύρο φόντο όλα στην ίδια περιοχή κάτω και δεξιά της οθόνης (Αυτά μπορώ να πω είναι μικρότερα και πρέπει να δείς καλά για να τα βρείς' date=' αλλά και αυτά δυστυχώς φαίνονται)

 

Οπότε έχω τις εξης ερωτήσεις:

 

1) Είναι pixel ή subpixel?

2) Ξέρει κανείς για την εγγύηση της Fujitsu - Siemens και τι ακριβώς καλύπτει?

3) Αυτά συνέβησαν την πρώτη μέρα λειτουργίας της.Πρίν την πάω αντιπροσωπεία να περιμένω και άλλο?(Αλήθεια η Infoquest την υποστηρίζει πλέον?)

4)Τι να κάνω??????

 

Στεναχωρήθηκα είναι αλήθεια γιατί την αγορά μιας TFT την σχεδίαζα πολύ καιρό...και τώρα δεν ξέρω αν θα βγάλω μια άκρη με όλα αυτά...

Περιμένω τις γνώμες σας.....[/quote']

 

xekina me to katastima pou tin agorases kai ama den bgei akri pare til tin antiprosopia na matheis ti isxuei.

Δημοσ.

επικοινώνησα σήμερα με το technixx και μου είπαν πως αύριο θα έχουν απάντηση για την εγγύηση απο την αντιοπροσωπεία. Τους είπα να ρωτήσουν και για το χρόνο επιστροφής κ.τ.λ αλλά η κοπέλα στο techixx μου είπε πάνω κάτω 20-25 μέρες..Αυτό δεν ήθελα που λέει και ο τίτλος του Topic...

Τέλος πάντων εγω αύριο θα επικοινωνήσω και με την Infoquest που υποστηρίζει την Fujitsu και θα δω τι θα βγάλω απο εκεί..

Θα σας ενημερώνω για οτιδήποτε έστσι ώστε να έχετε το νου σας....

 

 

Υ.Γ Τα καμμένα pixel μου είναι τελικά 6(!!!!)...ποιός τη χάρη μου...θα τρελαθώ!

Δημοσ.

Η fujitsu δεν ειχε ποτε προβλημα αντικαταστασης απο οσο ξερω εγω οποτε γιατι θα σου παρει 20-25 μερες ???

Πηγαινε την εσυ ο ιδιος στην Fujitsu και σε 5 το πολυ μερες θα εχεις παλι καινουργια γιατι κυριολεκτικα περισσοτερη δυναμη εχει ο ιδιωτης στις αντιπροσωπειες απο οτι τα μαγαζια.

Δημοσ.

Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι η οθόνη δεν έρχεται Ελλάδα παρά μόνο απο το technixx και δεν γνωρίζω κατά πόσο θα μου φέρουν την ίδια (άραγε καινούρια ή αντικαταστάτρια?) και αν ναι πόσο καιρό θα κάνει

Δημοσ.

Αν την εισαγει ενα συγκεκριμενο μαγαζι την εκατσες εφοσον θα πρεπει να την στειλει εξω για αντικατασταση.

Απο την αλλη αν εχει κανει συμφωνια το εν λογω μαγαζι με την αντιπροσωπεια για την διαθεση του συγκεκριμενου μοντελου θα εισαι τυχερος.

Δημοσ.

περα απο τα τηλεφωνα και το τι θα πει ο κάθε "αρμόδιος", υπαρχει και το ιντερνετ, και η εταιρεια ειναι αρκετά μεγάλη για να το διατηρεί και πολύγλωσσο.

 

οροι εγγυησης σε pdf

http://www.fujitsu-siemens.com/support/warranty/index.html

καπου εκει στο ελληνικο κειμενο διαβάζω...

 

[quote name="Εγγύηση για προϊόντα

Fujitsu Siemens Computers]Η εγγύηση δεν καλύπτει:

• σφάλματα εικονοψηφίδων σε οθόνες Notebook και οθόνες LCD εντός των ορίων της

κατηγορίας σφάλματος II σύμφωνα με το πρότυπο ISO 13406-2

 

τωρα' date=' τι ειναι σφάλμα 2, δεν ηξερα..

εβαλα ενα Fujitsu Siemens C19-7 warranty στο Γκουγκλη και μας πέταξε

http://www.prad.de/en/guide/screen2401.html

Pixel Error Class: 2

 

GLOSSARY

http://www.prad.de/en/monitore/shownews_lex90.html

Pixel errors are a side effect that is due to the specific technology and the way it is ...μπλα, μπλά

839616356971716

δηλ, κλάση 2 = εως 2 άσπρα, 2 μαύρα, και 5 subpixel.

 

Ας ελπισουμε να εχεις περισσότερα (ή όχι; αν εχεις 1 και δεν το βλέπεις χωρις τεστ, ισως ευχεσαι το αντιθετο :). τυχερουλη, 6 εχεις, τωρα ειδα )

 

http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Diagscript/monitor/ISO_13406-2.htm

 

Warranty info and service lookup

http://www.fujitsu-siemens.gr/support/warranty/standard.html'>http://www.fujitsu-siemens.gr/support/warranty/standard.html

Warranty terms & conditions

Place of purchase: Greece

Product: C19-2

Warranty: 3 years Door-to-Door Exchange Service

Service location: Greece

Maximum Service Level: On -Site. Regional limitations possible.

Helpdesk: +30 210 24 09 150

Web site:: http://www.fujitsu-siemens.gr/

Δημοσ.
Η fujitsu δεν ειχε ποτε προβλημα αντικαταστασης απο οσο ξερω εγω οποτε γιατι θα σου παρει 20-25 μερες ???

Πηγαινε την εσυ ο ιδιος στην Fujitsu και σε 5 το πολυ μερες θα εχεις παλι καινουργια γιατι κυριολεκτικα περισσοτερη δυναμη εχει ο ιδιωτης στις αντιπροσωπειες απο οτι τα μαγαζια.

 

Tελευταία έχει αλλάξει πολιτική-Απευθύνεσαι αποκλειστικά στο εξουσ. έμπορο που την πήρες και κανονίζουν εκείνοι-Σε προιόν που εισάγεται κατόπιν παραγγελίας η απάντηση σε service είναι 3 βδομάδες-Σε άμεσα διαθέσιμα προιόντα 1 βδομάδα-Τώρα συμπεραίνει κανείς τι θα ισχύει για ανεξάρτητες εισαγωγές.....

Δημοσ.

έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια νομίζω...

Μόλις επικοινώνησα με την Alman και μου είπαν οτι καλύπτουν πάνω απο

8-9 pixel ή subpixel......

Τους ρωτάω ακριβώς να μου πούν πόσα pixel - subpixel και μου επαναλαμβάνουν 8 με 9....

Αυτό σίγουρα δεν είναι Class II...

Ε ρε που 'εμπλεξα..

Δημοσ.

Στείλε ένα e-mail απευθείας στην Fujitsu (όχι Ελλάδας) με κοινοποίηση τον Ελληνα αντιπρόσωπο και περιέγραψε ακριβώς το πρόβλημα σου. Ρώτα τους τι ακριβώς καλύπτει η διεθνής εγγύηση και τι μπορεί να γίνει στην δική σου περίπτωση.

 

Να είσαι σίγουρος πως θα λάβεις ακριβής απάντηση. ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...