reo Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2005 όντως επειδή και εγω δεν εχω δεί καμμένο Pixel οφείλω να πω πως αυτά που παρατηρώ στην οθόνη μου πρέπει κατά κάποιο τρόπο να είναι pixel καμμένα αλλά είναι πολύ μικρά. Όταν σερφάρω ή βλέπω ταινία δεν υπάρχουν καν στην οθόνη.Απλά θα περιμένω λίγο ακόμη μπας και ανακαλύψω τίποτε άλλο και μετά θα σκεφτώ τι να κάνω. Πέρα όμως απο αυτά η οθόνη είναι πολύ καλή. Ωραία χρώματα και γεωμετρία πολύ καλές γωνίες θέασης καθόλου ghosting (δεν είμαι και ο εμπειρότερος σε αυτό) κια γενικά είμαι ευχαριστημένος εως πολύ...
Shinta Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2005 lcd de thelate.....parteeeeeeee tooooraaaaaaaaa lcddddddddddddddd....axxaxaxax pfffff psinese na arxisoume flamethread etsi?Goustaro na karazo opote den theleis na arxiso..
poulinos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2005 pfffff psinese na arxisoume flamethread etsi?Goustaro na karazo opote den theleis na arxiso.. iremia .o kathenas pernei auto pou antexei i tsepi tou kai auto pou thelei.kapoious tous niazei to mikro katharo elafri kai pernoun tft kapoioi theloun megales diagonious kai othones gia cad opote pane se crt/
^ACID_BURN^ Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2005 Δεν βλέπω από τα παραπάνω να υπόθηκε κάποια απάντηση για βοήθεια. Από που αγόρασες την οθόνη; Πάρε πρώτα εκεί τηλέ- φωνο και μάθε τον αριθμό των pixel που καλύπτουν.
aliendna51 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2005 Καλή τύχη με την εγγύηση φίλε. Πάντως συγχαρητήρια στον NeTeD για την καλύτερη επεξήγηση που έχω δεί! Υπερβολικά απλή-κατανοητή και ταυτόχρονα περιεκτικότατη!
poulinos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2005 Απο εχθές είμαι κάτοχος της Fujitsu - Siemens C19-7.Θα ήθελα να σας κάνω ενα review αλλά δυστυχώς θα αναφερθώ στα προβλήματα που παρουσιάστηκαν Μετά απο το tft-test προγραμματάκι που έτρεξα βρήκα 4 καμμένα pixel ή subpixel καθώς δεν καταλαβαίνω απόλυτα τη διαφορά τους και αν το pixel είναι μεγαλύτερο απο το subpixel ή οχι..Έχουμε και λέμε: 1) Ενα μαύρο σημαδάκι όταν τρέχω την οθόνη σε μπλέ φόντο στα αριστερα και πάνω στο μέρος της οθόνης (οχι ιδιαίτερα μεγάλο έτσι ώστε να το βλέπεις συνέχεια αλλά αν κοιτάξεις καλά φαίνεται ξεκάθαρα) 2) Τρία άσπρα σημαδάκια όταν τρέχω την οθόνη σε μαύρο φόντο όλα στην ίδια περιοχή κάτω και δεξιά της οθόνης (Αυτά μπορώ να πω είναι μικρότερα και πρέπει να δείς καλά για να τα βρείς' date=' αλλά και αυτά δυστυχώς φαίνονται) Οπότε έχω τις εξης ερωτήσεις: 1) Είναι pixel ή subpixel? 2) Ξέρει κανείς για την εγγύηση της Fujitsu - Siemens και τι ακριβώς καλύπτει? 3) Αυτά συνέβησαν την πρώτη μέρα λειτουργίας της.Πρίν την πάω αντιπροσωπεία να περιμένω και άλλο?(Αλήθεια η Infoquest την υποστηρίζει πλέον?) 4)Τι να κάνω?????? Στεναχωρήθηκα είναι αλήθεια γιατί την αγορά μιας TFT την σχεδίαζα πολύ καιρό...και τώρα δεν ξέρω αν θα βγάλω μια άκρη με όλα αυτά... Περιμένω τις γνώμες σας.....[/quote'] xekina me to katastima pou tin agorases kai ama den bgei akri pare til tin antiprosopia na matheis ti isxuei.
Gary_Kokkin Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2005 Θα γράφει τι ισχύει, η γραπτή εγγύηση, στην συσκευασία.
reo Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 επικοινώνησα σήμερα με το technixx και μου είπαν πως αύριο θα έχουν απάντηση για την εγγύηση απο την αντιοπροσωπεία. Τους είπα να ρωτήσουν και για το χρόνο επιστροφής κ.τ.λ αλλά η κοπέλα στο techixx μου είπε πάνω κάτω 20-25 μέρες..Αυτό δεν ήθελα που λέει και ο τίτλος του Topic... Τέλος πάντων εγω αύριο θα επικοινωνήσω και με την Infoquest που υποστηρίζει την Fujitsu και θα δω τι θα βγάλω απο εκεί.. Θα σας ενημερώνω για οτιδήποτε έστσι ώστε να έχετε το νου σας.... Υ.Γ Τα καμμένα pixel μου είναι τελικά 6(!!!!)...ποιός τη χάρη μου...θα τρελαθώ!
HellasVagabond Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Η fujitsu δεν ειχε ποτε προβλημα αντικαταστασης απο οσο ξερω εγω οποτε γιατι θα σου παρει 20-25 μερες ??? Πηγαινε την εσυ ο ιδιος στην Fujitsu και σε 5 το πολυ μερες θα εχεις παλι καινουργια γιατι κυριολεκτικα περισσοτερη δυναμη εχει ο ιδιωτης στις αντιπροσωπειες απο οτι τα μαγαζια.
reo Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι η οθόνη δεν έρχεται Ελλάδα παρά μόνο απο το technixx και δεν γνωρίζω κατά πόσο θα μου φέρουν την ίδια (άραγε καινούρια ή αντικαταστάτρια?) και αν ναι πόσο καιρό θα κάνει
HellasVagabond Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Αν την εισαγει ενα συγκεκριμενο μαγαζι την εκατσες εφοσον θα πρεπει να την στειλει εξω για αντικατασταση. Απο την αλλη αν εχει κανει συμφωνια το εν λογω μαγαζι με την αντιπροσωπεια για την διαθεση του συγκεκριμενου μοντελου θα εισαι τυχερος.
random Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2005 περα απο τα τηλεφωνα και το τι θα πει ο κάθε "αρμόδιος", υπαρχει και το ιντερνετ, και η εταιρεια ειναι αρκετά μεγάλη για να το διατηρεί και πολύγλωσσο. οροι εγγυησης σε pdf http://www.fujitsu-siemens.com/support/warranty/index.html καπου εκει στο ελληνικο κειμενο διαβάζω... [quote name="Εγγύηση για προϊόντα Fujitsu Siemens Computers]Η εγγύηση δεν καλύπτει: • σφάλματα εικονοψηφίδων σε οθόνες Notebook και οθόνες LCD εντός των ορίων της κατηγορίας σφάλματος II σύμφωνα με το πρότυπο ISO 13406-2 τωρα' date=' τι ειναι σφάλμα 2, δεν ηξερα.. εβαλα ενα Fujitsu Siemens C19-7 warranty στο Γκουγκλη και μας πέταξε http://www.prad.de/en/guide/screen2401.html Pixel Error Class: 2 GLOSSARY http://www.prad.de/en/monitore/shownews_lex90.html Pixel errors are a side effect that is due to the specific technology and the way it is ...μπλα, μπλά δηλ, κλάση 2 = εως 2 άσπρα, 2 μαύρα, και 5 subpixel. Ας ελπισουμε να εχεις περισσότερα (ή όχι; αν εχεις 1 και δεν το βλέπεις χωρις τεστ, ισως ευχεσαι το αντιθετο . τυχερουλη, 6 εχεις, τωρα ειδα ) http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Diagscript/monitor/ISO_13406-2.htm Warranty info and service lookup http://www.fujitsu-siemens.gr/support/warranty/standard.html'>http://www.fujitsu-siemens.gr/support/warranty/standard.html Warranty terms & conditions Place of purchase: Greece Product: C19-2 Warranty: 3 years Door-to-Door Exchange Service Service location: Greece Maximum Service Level: On -Site. Regional limitations possible. Helpdesk: +30 210 24 09 150 Web site:: http://www.fujitsu-siemens.gr/
Gary_Kokkin Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2005 Η fujitsu δεν ειχε ποτε προβλημα αντικαταστασης απο οσο ξερω εγω οποτε γιατι θα σου παρει 20-25 μερες ???Πηγαινε την εσυ ο ιδιος στην Fujitsu και σε 5 το πολυ μερες θα εχεις παλι καινουργια γιατι κυριολεκτικα περισσοτερη δυναμη εχει ο ιδιωτης στις αντιπροσωπειες απο οτι τα μαγαζια. Tελευταία έχει αλλάξει πολιτική-Απευθύνεσαι αποκλειστικά στο εξουσ. έμπορο που την πήρες και κανονίζουν εκείνοι-Σε προιόν που εισάγεται κατόπιν παραγγελίας η απάντηση σε service είναι 3 βδομάδες-Σε άμεσα διαθέσιμα προιόντα 1 βδομάδα-Τώρα συμπεραίνει κανείς τι θα ισχύει για ανεξάρτητες εισαγωγές.....
reo Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια νομίζω... Μόλις επικοινώνησα με την Alman και μου είπαν οτι καλύπτουν πάνω απο 8-9 pixel ή subpixel...... Τους ρωτάω ακριβώς να μου πούν πόσα pixel - subpixel και μου επαναλαμβάνουν 8 με 9.... Αυτό σίγουρα δεν είναι Class II... Ε ρε που 'εμπλεξα..
sa1901 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2005 Στείλε ένα e-mail απευθείας στην Fujitsu (όχι Ελλάδας) με κοινοποίηση τον Ελληνα αντιπρόσωπο και περιέγραψε ακριβώς το πρόβλημα σου. Ρώτα τους τι ακριβώς καλύπτει η διεθνής εγγύηση και τι μπορεί να γίνει στην δική σου περίπτωση. Να είσαι σίγουρος πως θα λάβεις ακριβής απάντηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.