iforbet Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Θα κάνω activate τα windows σήμερα. Δε το χω κάνει ποτέ, αλλά θα το κάνω για ένα και μόνο λόγο. Για να τους κατεβάζω καντήλια. Κάθε φορά που θα χω πρόβλημα με τη δευτεράτζα λογισμικό τους που με εξαναγκάζουν λόγοι συμβατότητας να έχω, αντί να βγάζω εγώ το καρκίνο, θα τους παίρνω και θα τους ξεχέζω. Με την ενεργοποίση θα φάνε ένα χοντρό βρισίδι γιατί όλες τις φορές που έχω δώσει τα ωραία μου λεφτά να αγοράσω τα windows δε βρέθηκε μία, μα μία φορά, να περιλαμβάνουν ένα user manual, γιατί τι να το κάνω εγώ ο χρήστης το έντυπο user manual, να τυπώσω σελίδα, σελίδα το help ή να ρωτήσω το πιξελαρισμένο σκυλάκι... Φαντάσου αν οι τηλεοράσεις που αγοράζαμε σου λέγανε δεν έχει manual, στο χω firmware σε αυτό το κανάλι σαν help βάλτω να το δεις...ή τα κασσετόφωνο να στο 'χανε σε σι ντι να το ακούσεις... Αλλά έτσι διαλέξανε έτσι θα τα ακούσουν τώρα.
iforbet Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 άκου ρε μαλάκα, σε 'χουν με ηχογραφημένο μήνυμα να κάνεις την ενεργοποίηση, κι εδώ περικοπή κόστους, κι εδώ να κάθεσε σα το βλάκα να ακούς δέκα λεπτά τη κασέτα αντί να μιλήσεις με κάποιον να κάνεις τη δουλειά σου... δε κατάλαβαν καλά δε θα ακούω εγώ τη κασετούλα θα μου μιλήσει κάποιος. Μίλησα με κάποιον του λέω δε μπορώ να ακούω τη κασέτα (φαντάσου πάλι να το κάναν όλοι αυτό, να γίνει ο οτέ με κασέτες προεπιλογών, η δέη...)
iforbet Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2005 άκου ρε μαλάκα τους ελεεινούς, μιλάμε με χουν κάνει τούρκο, πρώτον λέει αν έχεις προεγκατεστημένα τα windows τεχνική υποστήριξη έχεις μόνο από το κατασκευαστή (!!!) τους λέω ρε μπαγάσα, εγώ το δικό σου προιόν αγόρασα του κάνω, αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας, αν θέλετε βέβαια εμείς μπορούμε να σας δώσουμε τεχνική υποστήριξη επί πληρωμή, κάτσε του λέω γιατί μου τα παίρνετε δέκα χρόνια τώρα δε θα μου τα πάρετε ξανά, του λέω μετά αλλά έχω και windows στο κουτί, μου λέει τότε έχετε δωρεάν υποστήριξη για 2!!! φορές, μιλάμε τα άτομα είναι η αποθέωση της ξεφτίλας και της λαμογιάς, είναι για πολύ ξύλο λέμε, δύο φορές του κάνω με δουλεύεις, έχω δύο τηλεφωνήματα....έχω πάθει τη πλάκα μου.... Μετά μπαίνω στο θέμα του manual, του λέω που είναι ρε μπαγάσα το manual, μου κάνει έχει μέσα το κουτί, του λέω, άσε δε θέλω το διαφημιστικό φυλλάδιο, manual θέλω, να διαβάσω ξέρω εγώ τι είναι το registry, μου κάνει α δεν περιλαμβάνει τόσο τεχνικά θέματα, πλάκα μου κάνεις ρε του λέω, εδώ το κάθε πρόγραμμα γράφει στο registry, εδώ έχεις μέσα registry editor, που θα τα μάθω εγώ αυτά, μου λέει εκπαιδευτικά βιβλία αν θέλετε έχει ο εκδοτικός οίκος της microsoft...ε, εκεί τρελλάθηκα, δε κατάλαβες του λέω που θα μου τα πάρετε και από κει, ελεεινοί, δε ντρέπεστε, δεν έχω αγοράσει συσκευεί που να μην έχει manual μέσα να μου πειτε πως θα μου το παρέχετε, αυτή είναι οι πολιτική μας μου κάνει, α ναι του λέω, ωραία πολιτική, και η σόνι που πήρα η τηλεόραση δεν είχε manual και μου παν να πάω στον εκδοτικό οίκο της sony να αγοράσω για να λειτουργήσω τη tv μου... Μου κάνει έχει online βοήθεια, ακολούθησαν κάποια καντήλια που δε γράφονται, και ζήτησα προϋστάμενο που φυσικά δε μου δώθηκε...μου πε άφησε όνομα και τηλέφωνο... σε αυτούς ; μετά από όλα αυτά; Θα τους ξαναπάρω, θα μου πεις θα αλλάξεις εσύ τα λαμόγια, όχι, αλλά δε μπορώ και να με περνάνε για λακαμά, ε όχι. Γενικό συμπέρασμα, το ήξερα ότι ο bill και οι υπόλοιποι που δουλεύουν εκεί μέσα είναι top down σκατά, αλλά εδώ συνειδητοποιώ ότι αυτοί δε κρατάνε ούτε τα προσχήματα, μιλάμε είναι οι χειρότεροι νταβάδες του είδους, η ρώσικη μαφία έχει πιο φιλική συμπεριφορά στο πελάτη...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.