jobous Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2005 Αντιγράφω από Ram-Shop : "Acer Call Center 801 500 2000 Η ACER ακολουθώντας τη δέσμευση της για συνεχή βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τον Έλληνα καταναλωτή, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την αναβαθμισμένη λειτουργία της τηλεφωνικής πληροφόρησης των καταναλωτών. Ο αριθμός που καλείτε είναι ο 801 500 2000 (χρέωση 1 αστική μονάδα) Καλώντας τον παραπάνω αριθμό ακούτε ένα ηχογραφημένο μήνυμα το οποίο σας προτρέπει να πατήσετε κάποια πλήκτρα ώστε να διαπιστωθεί η συμβατότητα της τηλεφωνικής σας συσκευής με το ψηφιακό κέντρο πληροφόρησης της ACER και έπειτα αυτόματα συνδέεστε με τον υπεύθυνο συνεργάτη (για την Ελλάδα) του κέντρου πληροφόρησης. Επιπλέον σύμφωνα με την ACER ο ενδεδειγμένος πλέον τρόπος, όσον αφορά το service όλων των προϊόντων, είναι να καλεί ο τελικός πελάτης-καταναλωτής στον παραπάνω αριθμό ώστε να περιγράψει το πρόβλημα της συσκευής του και από το κέντρο πληροφόρησης να λάβει τον ειδικό κωδικό (case ID) που είναι απαραίτητος πλέον για να παραλάβει το service center το ελαττωματικό προϊόν. Εναλλακτικά ο τελικός πελάτης μπορεί να περιγράψει το πρόβλημα του προϊόντος του, στέλνοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση support_greece@acer_euro.com (χρησιμοποιώντας Ελληνικούς ή λατινικούς χαρακτήρες). Η εγγύηση παρέχεται από τα εξουσιοδοτημένα service center Alman Hellas (τηλ 210 2409150) και MDI AE (τηλ 210 4804500). Επισημαίνεται ότι σε όλα τα προϊόντα ACER, σε περίπτωση βλάβης, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η επισκευή του προϊόντος, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, από το service των αρμόδιων εταιρειών. Η παραπάνω τηλεφωνική γραμμή είναι ο μόνος τρόπος για επικοινωνία και ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της επισκευής οποιοδήποτε προϊόντος έχει σταλεί σε service center. Για την δική σας διευκόλυνση και άμεση εξυπηρέτηση παρακαλούμε να επικοινωνείτε απ΄ ευθείας με την ACER στην παραπάνω γραμμή." Το σημείο όπου αναφέρεται για την επισκευή : ""Επισημαίνεται ότι σε όλα τα προϊόντα ACER, σε περίπτωση βλάβης, η διαδικασία που ακολουθείται είναι η επισκευή του προϊόντος, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, από το service των αρμόδιων εταιρειών."" Αυτό θα ήθελα να το δώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.