Dark_son20 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 sou leei 5 xronia apo mena kai teleiose distixos to elliniko apo mena einai sovaro provlima....eno stous kataskevastes oxi....thimame o pouliadis mia fora den mou eperne disko giati eixe leei grtzounistei to xroma poli sta plagia....fisika to estila WD kai teliosa :-P (ston epomeno tetio disko eksatsa memarkadoro kai kalipsa tis xodres eleos se kouti mpenei gratzounite an einai ligo stenaxora )
dpolal Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Καταρχήν για να λέμε τα πράματα με το όνομα τους επειδή πολλές γνώμες ακούστηκαν... Oι κλοπές ΠΑΝΤΟΤΕ περνάνε στην τελική τιμή των προϊόντων και ΠΟΤΕ δεν είναι αποδεκτή χασούρα για ΚΑΝΕΝΑ κατάστημα (μιλάμε για Σούπερ Μάρκετ, ρούχα, κοσμήματα, ηλεκτρονικά κλπ κλπ κλπ) Δεν είναι δυνατόν να καταχωρηθούν πάντα τα αυθεντικά s/n των ηλεκτρονικών αντικειμένων σε ένα ERP σύστημα (ακόμα και αν είναι SAP). Πρώτον επειδή πολλές εταιρίες ΔΕΝ τα στέλνουν μαζί με τα CMR (τιμολόγια πώλησης από εξωτερικό) οπότε πρέπει κάποιος να πάρει μία μία τις όποιες συσκευές και να κοιτάξει και καταχωρήσει το s/n ένα ένα... Αυτό σημαίνει ανθρώπινα λάθη στην πληκτρολόγηση και πολλές χαμένες ανθρωποώρες ειδικά αν είναι μεγάλες ποσότητες (πόσους δίσκους νομίζεται ότι παραλαμβάνει κάθε μήνα το Πλαίσιο και κάθε Πλαίσιο, 10-20-200- μερικές χιλιάδες;;;; ) άρα καθυστέρηση μέχρι να φτάσει το προϊόν στο ράφι και μεγάλο αριθμό προσωπικού που θα κάνει την δουλειά αυτή (---> που σημαίνει επιπλέον επιβάρυνση στην τελική τιμή). Δεύτερον πολλά συστήματα δίνουν έναν συγκεκριμένο κωδικό (εσωτερικό κωδικός ή φορολογικός κωδικός λέγεται αυτό) σε κάθε αντικείμενο και αυτόματα τυπώνουν ένα κατρελλάκι με τον αριθμό αυτό που θεωρείται ότι είναι το s/n του καταστήματος. Αυτό το καρτελλάκι φυσικά πρέπει να κολληθεί [b[ΠΑΝΩ[/b] στην συσκευή και όχι στην συσκευασία της για ευνόητους λόγους. Με αυτό το καρτελλάκι αναγνωρίζεται και πότε έχει αγοραστεί το προιόν, από πού και αν είναι ακόμα μέσα σε εγγύηση. (αν είναι με τιμολόγιο κιόλας φαίνεται και ποιός το αγόρασε). Πώς είναι δυνατόν να ξέρει κάποια εταιρεία αν το αντικείμενο της όταν πουλήθηκε ήταν ανοικτό ή όχι και να δεχτεί την εγγύηση του ή να την απορρίψει;;;;; Απλά ΔΕΝ γίνεται. Το μόνο που ισχύει είναι η περίπτωση ΟΕΜ που αναφέρθηκε ΑΛΛΑ τότε την εγγύηση πρέπει να αναλαμβάνει το κατάστημα και όχι φυσικά να μένει στο χέρι του άτυχου αγοραστή. (η απόδειξη αγοράς είναι πολύ χρήσιμη εδώ πάντως και πάντα πρέπει να φυλάσσεται. ) ΑΡΑ και για να συνοψίσω. Τα παραπάνω είναι κοινή τακτική ΟΛΩΝ των καταστημάτων της Ελληνικής αγοράς ότι και αν πουλάνε αυτά. Οι όποιες τακτικές ακολουθεί το καθένα αφορούν αυτό και μόνο την διοίκηση του που αποφασίζει και εφαρμόζει. Mάθετε τα δικαιώματα σας και υπερασπιστείται τα... Μάθετε να αγοράζεται σωστά...
Dark_son20 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Πρώτον επειδή πολλές εταιρίες ΔΕΝ τα στέλνουν μαζί με τα CMR (τιμολόγια πώλησης από εξωτερικό) οπότε πρέπει κάποιος να πάρει μία μία τις όποιες συσκευές και να κοιτάξει και καταχωρήσει το s/n ένα ένα... ego pio xronovoro to vlepo na 1)tiponeis kartelaki 2)koveis(anigeis) tin siskevasia 3)kolas kartelaki 4)klineis siskevasia apo to pernas me ton anagnosti BarCode kai teliose... kai to tracking gineta aneta meso SAP pou poulithike pote kai apo pio katastima...
dpolal Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 ego pio xronovoro to vlepo na1)tiponeis kartelaki 2)koveis(anigeis) tin siskevasia 3)kolas kartelaki 4)klineis siskevasia apo to pernas me ton anagnosti BarCode kai teliose... kai to tracking gineta aneta meso SAP pou poulithike pote kai apo pio katastima... Φίλε, από όσο έχω δεί οι σκληροί δίσκοι (όχι οι retail συσκευασίες βέβαια) συνήθως έρχονται σε κιβώτια σε χ ποσότητες και το s/n τους δεν είναι τυπωμένο πάνω στο αντιστατικό που είναι τυλιγμένοι. Άρα πρέπει να τους ανοίξεις πάλι. Επίσης έχουν επάνω τους τουλάχιστον 3-4 διαφορετικά barcodes οπότε τρέχα γύρευε ποιό πρέπει να σκανάρεις.
Dark_son20 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 scanareis kanonika pano apo to antistatiko kai to SN einai afto pou leei SN: dipla ta alla einai part number....model number kai polla alla...tora an to prosopiko apothikis sou den einai ikano na ksexorisei to SN pou aloste tha tous to diksei kapios...ok... o pouliadis,i quest,ta makedonika pws doulevoun pou exoun megaliteres apothikes? den milame na kanei to plaisio tin protoporia alla na doulevei opos doulevoun oloi...
red30 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Εχω κάτι πιο πρακτικό: Εστω οτι το eshop μου δίνει ενα δίσκο χ ευρω και το πλαισιο για να ειναι ανταγωνιστικό μου δίνει τον ιδιο δίσκο χ+10 ευρώ , να ειναι και λιγο τσιμπιμένη τιμη μη χάσει και τις συνήθειες του! Απορία 1η λοιπον, πως το eshop με το τζιρο που εχει μπορει να πετύχει καλη τιμή ενω το Πλαισιο δεν μπορεί να πετύχει τιμή με τις 5πλάσιες πωλήσεις του; ...και εστω οτι γίνεται αυτο, και το Πλαισιο για να κατεβάσει κόστος καταφεύγει στις ΟΕΜ παραγγελίες και ξεστοκάρισμα (βλεπεις, ιδιοι δίσκοι παίζουν σε ημ. παραγωγής απο Φεβ '05 ως Αυγ '05 !). Ερχεται η 2η απορία, Γιατι το κόστος στη βιτρίνα δεν ειναι χ-10 ευρώ αφου τα OEM προιόντα ειναι ΣΑΦΩΣ φτηνότερα κι απο τα retail και απο τα bulk; Γιατι μου το κρύβουν και το καταλαβαίνω (αν το καταλάβω) απο τα φόρουμ; Με λίγα λογια το γαμώτο ειναι η γυφτιά, που πας να πάρεις retail/bulk και το παίρνεις ΟΕΜ και 30-40% ακριβότερο απο οτι το παίρνει χοντρική "ο κλασσικός, ο Μ...ς, ο Ελληνέμπορας!". Δεν φτάνει δηλαδη να βοηθάμε εμεις τους εμπόρους, πρεπει κι αυτοι να εχουν λίγο τσίπα....
marios1957 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 .... Δεν φτάνει δηλαδη να βοηθάμε εμεις τους εμπόρους, πρεπει κι αυτοι να εχουν λίγο τσίπα.... Εγκρίνω,επαυξάνω και συμπληρώνω,ότι καιρός είναι να σταματήσουμε να τροφοδοτούμε τις εμπορικές αναζητήσεις των νεο-σκιτζήδων. Σαν σημεία αναφοράς μπορούμε κάλλιστα να χρησιμοποιούμε τα "βήματα" που μας δίνονται στα διάφορα fora(και δη το insomnia) και ποτέ δεν θα πιαστούμε στον ύπνο,αν ενημερωνόμαστε απ' τις (καταγεγραμμένες) εμπειρίες όλων μας...
Jimmy_BlinD Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Συμφωνώ απόλυτα με τον Μάριο , τουλάχιστον εμείς εδω που έχουμε την ευκαιρία να συζητάμε τις εμπειρίες μας , ας προσέχουμε και να γνωρίζουμε τα κατά / υπέρ του κάθε μαγαζιού , εταιρείας και αν μπορούμε αυτά να τα μεταφέρουμε και στους φίλους μας (Πιθανοί πελάτες των Χ,Υ,Ζ μαγαζιών). Εγω Προτείνω ΟΛΟΙ όσοι έχουν άσχημες εμπειρίες με αγορές προιόντων απο μαγαζιά << Υψηλής >> Κλάσης , ας μας τα αναφέρουν ... ΑΦΟΒΑ!
dpolal Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Εχω κάτι πιο πρακτικό: Εστω οτι το eshop μου δίνει ενα δίσκο χ ευρω και το πλαισιο για να ειναι ανταγωνιστικό μου δίνει τον ιδιο δίσκο χ+10 ευρώ ' date=' να ειναι και λιγο τσιμπιμένη τιμη μη χάσει και τις συνήθειες του! Απορία 1η λοιπον, πως το eshop με το τζιρο που εχει μπορει να πετύχει καλη τιμή ενω το Πλαισιο δεν μπορεί να πετύχει τιμή με τις 5πλάσιες πωλήσεις του; [/quote'] Aς πούμε γιατί το Πλαίσιο έχει κανονικά καταστήματα για τα οποία πληρώνει ενοίκια, φώς, νερό, τηλέφωνα, κοινόχρηστα, φόρους, υπαλλήλους, ασφάλεια, καθαρίστριες κλπ κλπ κλπ (και είπαμε μόνο για τα τρέχοντα δεν αναφέρθηκα σε έξοδα παγίων, στήσιμο καταστήματος κλπ κλπ κλπ)... Νομίζεις ότι αυτά τα ολίγα μηνιαία έξοδα απλά θα βγαίνουν από την τσέπη του ιδιοκτήτη;;;;;;; ...και εστω οτι γίνεται αυτο' date=' και το Πλαισιο για να κατεβάσει κόστος καταφεύγει στις ΟΕΜ παραγγελίες και ξεστοκάρισμα (βλεπεις, ιδιοι δίσκοι παίζουν σε ημ. παραγωγής απο Φεβ '05 ως Αυγ '05 !). Ερχεται η 2η απορία, Γιατι το κόστος στη βιτρίνα δεν ειναι χ-10 ευρώ αφου τα OEM προιόντα ειναι ΣΑΦΩΣ φτηνότερα κι απο τα retail και απο τα bulk; Γιατι μου το κρύβουν και το καταλαβαίνω (αν το καταλάβω) απο τα φόρουμ; Με λίγα λογια το γαμώτο ειναι η γυφτιά, που πας να πάρεις retail/bulk και το παίρνεις ΟΕΜ και 30-40% ακριβότερο απο οτι το παίρνει χοντρική "ο κλασσικός, ο Μ...ς, ο Ελληνέμπορας!". Δεν φτάνει δηλαδη να βοηθάμε εμεις τους εμπόρους, πρεπει κι αυτοι να εχουν λίγο τσίπα.... [/quote'] Καταρχήν δεν είναι φθηνότερα έτσι απλά, οι τιμές μονάδας διαμορφώνονται με το πακέτο που αγοράζεις και μιλάμε για κομμάτια της τάξης των μερικών χιλιάδων.... (αν θυμάσαι και οι τιμές πώλησης των επεξεργαστών καθορίζονται από τον αριθμό που θα αγοράσεις) 30-40% κέρδος ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Μα καμμία παναγία.. Μιλάμε για μονοψήφια περιθώρια κέρδους πλέον...
red30 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δηλαδη με λίγα λόγια μου λες οτι στην Ελλαδα (ή και αλλου; ) για να επιβιώσεις ως μαγαζι πρέπει να αρχίσεις τις απάτες βλ. παιρνω ΟΕΜ τα βαφτίζω retail, πουλάω refurbished ASUS κτλ κτλ; Δεν το νομίζω... μάλλον για το παντεσπάνι γίνονται ολα, οχι για το ψωμακι... Επίσης θα γράψω ενα απλο μαθηματικό υπολογισμό: οταν το eshop πουλάει κάτι 100ε και το Πλαισιο 110ε σήμαινει οτι βγάζει τουλάχιστον 10%. Αν τώρα αυτο το προιόν ειναι ΟΕΜ (που σημαίνει τουλάχιστον -10%) αυτο δίνει 20% κέρδος... και δεν σου έχω υπολογίσει το κέρδος απο την χονδρική στην λιανική, αυτο που μου γράφεις (και συμφωνω) οτι παίζει σε μονοψήφια νούμερα.... Με λίγα λόγια το "πακετακι" παει πάνω απο 25% , ετσι βεβαιως δικαιολογεί και το ρίσκο (της απάτης), οταν κάτι εχει 5% κι εσυ βγάζεις 25% σκέψου τι γίνεται στα χαρτικά που έχεις 40-50% κέρδος στη λιανική!!! μετά απορούμε γιατι δεν φτιάχνονται βίλλες με 600ε το μήνα ....
plpapadopoulos Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 @urezin sou exw apanthsei me pm hdh. Den to phra proswpika, apla kati isws na mhn eksefrases swsta. Anyway 8a ta deis ola sto pm pou esteila kai to lhgoume edw ws exei ;-) No offense.
dpolal Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Δηλαδη με λίγα λόγια μου λες οτι στην Ελλαδα (ή και αλλου; ) για να επιβιώσεις ως μαγαζι πρέπει να αρχίσεις τις απάτες βλ. παιρνω ΟΕΜ τα βαφτίζω retail' date=' πουλάω refurbished ASUS κτλ κτλ; Δεν το νομίζω... μάλλον για το παντεσπάνι γίνονται ολα, οχι για το ψωμακι... Επίσης θα γράψω ενα απλο μαθηματικό υπολογισμό: οταν το eshop πουλάει κάτι 100ε και το Πλαισιο 110ε σήμαινει οτι βγάζει τουλάχιστον 10%. Αν τώρα αυτο το προιόν ειναι ΟΕΜ (που σημαίνει τουλάχιστον -10%) αυτο δίνει 20% κέρδος... [b']και δεν σου έχω υπολογίσει το κέρδος απο την χονδρική στην λιανική[/b], αυτο που μου γράφεις (και συμφωνω) οτι παίζει σε μονοψήφια νούμερα.... Με λίγα λόγια το "πακετακι" παει πάνω απο 25% , ετσι βεβαιως δικαιολογεί και το ρίσκο (της απάτης), οταν κάτι εχει 5% κι εσυ βγάζεις 25% σκέψου τι γίνεται στα χαρτικά που έχεις 40-50% κέρδος στη λιανική!!! μετά απορούμε γιατι δεν φτιάχνονται βίλλες με 600ε το μήνα .... Περίπου τα ίδια λέμε. Για το θέμα των ΟΕΜ που δίνονται bulk (όχι retail αφού πρέπει να είναι σφραγισμένοι σε κουτί) δεν γνωρίζω, ούτε μου έχει τύχει καμμιά περίπτωση. Μπορεί και να είναι έτσι αν και τέτοιες πρακτικές δεν έχουν νόημα αφού αργά ή γρήγορα η απάτη θα αποκαλυφθεί. (εκτός από την διαφορά κέρδους στην τιμή πώλησης, αν και πάλι το κατάστημα δίνει εγγύηση π.χ. 5 ετών τότε ο καταναλωτής καλύπτεται, έστω και έτσι, απαράδεκτο πάντα). Για το περιθώριο κέρδους γενικά το θέμα είναι ποιό περίπλοκο και έχει ως εξής. Όταν το eshop έχει λειτουργικά έξοδα π.χ. 1000ε το μήνα και το Πλαίσιο φτάνει τα 3000ε (η διαφορά μπορεί να είναι και μεγαλύτερη) λογικά το δεύτερο θα πουλάει ακριβότερα. Η χονδική τιμή είναι περίπου η ίδια αφού όλοι αγοράζουν από τον ίδιο εισαγωγέα αν και εδώ πάλι έχουμε διάφορες εκπτώσεις ανάλογα με την παραγγελθείσα ποσότητα, την περίοδο αποπληρωμής (επιταγές 3μηνες, 6μηνες, 12μηνες κλπ). Η αύξηση τώρα που μπαίνει για να διαμορφώσει την λιανική τιμή εξαρτάται από το κόστος πώλησης (επιμερισμός λειτουργικών εξόδων ανά τεμάχιο) και το περιθώριο κέρδους που καθωρίζεται από την πολιτική της εκάστοτε εταιρείας. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Για το eshop συγκεκριμένα όλοι παραδέχονται ότι τώρα τελευταία αύξησε αισθητά τις τιμές του... Γιατί έγινε αυτό; Aπλά επειδή όλοι πλέον μιλάνε για αυτό και οι ιδιοκτήτες είπαν ευκαιρία είναι τώρα να τα αρπάξουμε;;;;;;; ή μήπως επειδή μετακόμισε σε νέες εγκαταστάσεις, μεγαλύτερη αποθήκη, αγόρασε δικά του φορτηγά για να κάνει διανομές στην Αθήνα, αύξησε το προσωπικό του, κάνει μεγαλύτερη διαφήμιση κλπ κλπ κλπ και γενικότερα αύξησε τα κόστη του;;;;;; Ολα τελικά είναι θέμα εμπορίου και δυστυχώς οι νόμοι που το διέπουν είναι σκληροί. Στα παραπάνω βέβαια μπαίνουν και άλλες παράμετροι που απλά δεν έχω λάβει υπόψιν.
Dark_son20 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Η χονδική τιμή είναι περίπου η ίδια αφού όλοι αγοράζουν από τον ίδιο εισαγωγέα αν και εδώ πάλι έχουμε διάφορες εκπτώσεις ανάλογα με την παραγγελθείσα ποσότητα, την περίοδο αποπληρωμής min ksexname oti to plaisio kanei kai dikes tou isagoges..prama pou to eshop to kanei se poli liga komatia (an thimaste eixe proto venice kai tetia) to eshop mexri telos 2004 toulaxiston douleve me tziro kai oxi me kerdos. dld pigene ton isagogea kai tou eksasfalize posotita oste na parei akoma xamiloteri otan px ena apo magazi agoraze kati apo quest/pouliadi 100 kai to poulage +10% kerdos +18% fpa to eshop to poulage 100+18% mono ta kerdi ta ide sto telos tou xronou apo tin kinisi pou eixe kanei stous isagogeis.
gassim Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Να συμπληρώσω -αν μου επιτρέπετε- την όμορφη ιστορία: :evil:Ο πελάτης που λέγαμε' date=' είχε ξυπνήσει απ' τα χαράματα για να πάει στη δουλειά του, προκειμένου να φύγει νωρίτερα, αφού είχε γενέθλια ο μικρός του γιός. Δούλεψε ένα δεκατετράωρο χωρίς να σηκώσει κεφάλι, μάλωσε στο τηλέφωνο με συνεργάτες, πελάτες και προμηθευτές και κατάφερε κάποια στιγμή να φύγει ξεθεωμένος, έχοντας βάλει στο στόμα του μόνο καφέδες και τσιγάρα κατά στις οκτώ από το γραφείο του (κάπου στο Χίλτον) για να προλάβει ανοικτό το μαγαζί της μεγάλης αλυσίδας (κάπου στη Στουρνάρα). Παραβίασε δυό-τρία κόκκινα κι άλλα τόσα στοπ, ικέτευσε γονατιστός και τον καρδινάλιο που κρατούσε το πάρκινγκ στη Σολωμού, αλλά τα κατάφερε: Πέντε λεπτά πριν τις οκτώμισι, έδειχνε το Colin Mc Rae Rally 3 στον ανυπόμονο πωλητή [i']"που πήρε το κουτάκι μπροστά στον πελάτη και του το γέμισε ωραία ωραία".[/i] Απ' τα Εξάρχεια ως τη Νέα Σμύρνη, ο φίλος μας πέρασε άλλο ένα Γολγοθά, αλλά κατάφερε να φτάσει σπίτι του πριν τελεώσει το παιδικό πάρτυ. Οταν ο μικρός βλέποντας το πράσινο κουτί, φωτίστηκε ολόκληρος, ο φίλος μας ένιωσε πως άξιζε το κόπο η ταλαιπωρία. Το παιδί παράτησε φίλους, τούρτες, τραινάκια και επιτραπέζια κι έσυρε στον πατέρα του στο XBOX, για να διαπιστώσουν κι οι δυό με φρίκη, ότι το ολοκαίνουργο παιχνίδι κολλούσε. Ο μικρός κοιμήθηκε με αναφυλλητά κι ο πατέρας του, πρωί-πρωί την άλλη μέρα (αφού ακύρωσε ένα σοβαρό ραντεβού) ξανατράβηξε στα Εξάρχεια για να εισπράξει τη βεβαιότητα του προσωπικού της αλυσίδας ότι το παιχνίδι χάλασε στα χέρια του. Ο φίλος μας προτίμησε να πετάξει στα σκουπίδια τα εβδομήντα ευρώ που κόστιζε το παιχνίδι (μεροκάματο ενός μχανικού του δημοσίου BTW) καθώς το ποσό (που είχε προσαυξηθεί σημαντικά με τα πάρκινγκ) δεν ήταν ασήμαντο, αλλά και δεν άξιζε ένα χαμένο πρωινό σε καυγάδες και κάμποσα ακόμη σε δικηγόρους ή καταγγελίες στο ΙΝΚΑ. Βρήκε ένα άλλο μαγαζί, αγόρασε σφραγισμένο αυτή τη φορά το παιχνίδι κι αποφάσισε τρία πράγματα: Να μην ξαναπατήσει σε μαγαζί της συγκεκριμένης αλυσίδας κι ας ένοιωθε συναισθηματικά δεμένος μαζί της. Κάπου εικοσιπέντε χρόνια πριν, η συγκεκριμένη αλυσίδα ήταν ένα στριμωγμένο ισόγειο με χαρτικά. Κι ο φίλος μας βγαίνοντας απ' το πρώτο του μάθημα στο Πολυτεχνείο είχε αγοράσει από κει τους πρώτους του ραπιντογράφους. Να μην ξαναγοράσει παιχνίδι για το XBOX ή για το Playstation από την Ελλάδα, όσο οι τιμές θα εξακολουθούσαν νάναι διπλάσιες απ' αυτές των αγγλικών e-shops. Να διαβάσει λίγο πιό συστηματικά αυτά που συναντούσε τυχαία στο Internet για το softmod και νάχει τα μάτια του ανοιχτά για κάτι αντίστοιχο στο PS2. Πες, λοιπόν στον πρώην εργοδότη σου φίλτατε gassim (που δεν έχω τίποτε μαζί σου), ότι η προστασία της επιχείρησής του από τις κλοπές, είναι δικό του πρόβλημα κι όχι δικό μου. Πες του, ότι οι ανταγωνιστές του έχουν βρεί τρόπους (security, κάμερες, ηλεκτρονικές πύλες και δεν ξέρω τί άλλο) να προστατεύουν το εμπόρευμά τους ή εκτιμούν ότι είναι καλύτερα να τους κλέψουν δέκα δίσκους το μήνα, αντί να με χάσουν από πελάτη, πάντως στα μαγαζιά τους βρίσκω σφραγισμένα αυτά που ο ίδιος πουλάει ανοικτά. Πές του, πως αν ήταν το παιχνίδι σφραγισμένο, θα ήμουν το ίδιο αγανακτισμένος με την Codemasters ή την Microsoft, αλλά δεν θα τον θεωρούσα υπεύθυνο. Τώρα, έχω κάθε δικαίωμα να πιστεύω, ότι το προσωπικό του χρησιμοποιεί τους δίσκους για παιχνίδι ή παράνομα αντίγραφα ή ότι ο ίδιος μοιράζει κάμποσα κομμάτια στα videoclub όταν βγαίνει ένα παιχνίδι και κάνεις αίτηση να το βρεις κι όταν η μόδα του παιχνιδιού περάσει, τα μαζεύει και τα πουλάει σαν καινούργια. Πες του, να μη θεωρεί ότι χάνει μόνο τους τρεις που κάνουν μεταβολή, αλλά να (βρει τρόπο να) μετρήσει κι αυτούς που δεν ξαναπέρασαν την πόρτα του. Είναι πολύ πιθανό να σου απαντήσει ότι μας έχει όλους γραμμένους στα παλιά του τα παπούτσια. Καλά κάνει, επειδή έχουμε πιό σοβαρά πράγματα ν' ασχοληθούμε. Είμαι όμως περίεργος να μάθω την άποψη της Sony και της Microsoft για το ζήτημα. Συγγνώμη για το μέγεθος του μηνύματος. λοιπόν.... ολα αυτά τα προβλήματα (οχι το κυκλοφοριακό της αθήνας και τα χαμένα ραντεβού του πελάτη) λύνονται ως εξής: πρίν βάλεις το παιχνίδι στο κουτάκι το βάζεις στο xbox τον αφήνεις και λίγο να παίξει και έτσι φεύγει σίγουρος ξέροντας οτι το παιχνίδι του δεν κολλάει. Αν έρθει την άλλη μέρα με κολλημένο παιχνίδι είσαι κι εσυ σίγουρος οτι μάλλον ακούμπησε τον καφέ του πάνω. Το θέμα της πειρατίας που έθεσες δεν στέκει πουθενά, το οτι το software είναι ανοιχτό δεν συνεπάγεται οτι έχει αντιγραφεί κιόλας, με αυτή την λογική θα έπρεπε να κατηγορηθούν ολα τα dvd clubs γιατί μπορεί και να αντιγράφουν ταινίες. Ισως και να υπάρχουν καλύτεροι τρόποι για να προστατευθεί κάποιος απο τις κλοπές, το κόλπο με τα εκτυπωμένα covers μου άρεσε αν και μάλλον έχει πολύ φασαρία και κόστος. Αυτό που είπε κάποιος για τα άδεια κουτιά δεν το κατάλαβα.....που έβρισκε άδεια κουτιά για όοοολα τα πακέτα λογισμικού; πόσοι μπαίνανε κάθε μέρα στο κατάστημα και δεν είχε ποτέ πρόβλημα κλοπων χωρίς να χρησιμοποιεί κάμερες; ΥΓ Τώρα δεν μπορώ να πω τίποτα στον τότε εργοδότη μου γιατί δεν τον βλέπω πια. ΥΓ2 στα ράφια του πλαισιου στο software ολα ανοιχτά τα βλέπω, δεν τα πουλάει τα παιχνίδια της βιτρίνας;
random Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Καλό αυτό μονο στους κονσολάδες θα παρέχεται η υπηρεσία? Φαντάσου να ζητησει game for PC σε 4 cd version. Μισό λεπτάκι-ωράκι να τελειώσουμε το σεταπ μεχρι το 4ο δισκακι, και το παιρνετε (αν δεν εχουμε κανενα bsod, CRC error, κλπ απο φταιξιμο pc/cd του καταστήματος) ούπς! το παιχνιδι θελει online registration! μηπως σας περισσεύει κανενα κρακ? Η λυση ειναι μία: ο Σουγκλάκος στο υπόγειο του Π, ενα ταχύρυθμο σεμιναριο στο gamespot για να μην κάθεται άπραγος, και να "χαζευει" κι αυτος τα παιχνίδια μαζι σου, και να δινει και κανα tip: Φιλε αυτο μαμάει! 10/10 αστερια, αυτό άστο εχει starforce, αυτο θελει 1 gb ram, Έεεπ! που πάμε με το κουτάκι? απ το ταμείο περάσαμε για κέρασμα? :) :) :)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.