Προς το περιεχόμενο

Το Πλαισιο πουλαει μεταχειρισμενα...και μας τα χρεωνει για καινουργη ???........ΕΛΕΟΣ


Palm

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολλες φορες σ'ενα μαγαζι παριστανω τον ασχετο για να δω συμπεριφορα υπαλληλων. εχω γραψει και σχετικο αρθρο σε εφημεριδα. Στο πλαισιο μου φερθηκαν "αφου εισαι ασχετος τι το θελεις? πανε σε κανα μαστορα". Κι αυτο οχι 1 φορα.

Το θεμα ειναι οτι ειναι απροσωπη επιχειρηση με ολα τα παρελκομενα.

Δλδ δεν μπορεις να εχεις επιπλεον απαιτησεις απο ενα απλο υπαλληλο (πχ να σου εξηγησει με λεπτομερεια πως να αλλαξεις μια μητρικη).

  • Απαντ. 211
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το έχω κάνει και εγώ αυτό και σε αρκετά PC Stores! Καλά

δε το συζητώ.. Αθλιότητα. Ασε που σου μιλάνε λες και ξέρουν

τα πάντα και λένε ένα μα ένα σωρό μ......! :)

Δυστυχώς όπως και να το κάνουμε οι μή γνώστες του h/w,

99% παίρνουν ότι τους πασάρουν και ας είναι και μεταχειρισμένο...

Που να το ξέρουν άλλωστε... Και μένουν και ευχαριστημένοι!

Πολλά λεφτά το Πλαίσιο λέμε!

Δημοσ.

ρε παιδιά να σας πώ κάτι;αυτό είναι το πρώτο μου μήνυμα.τοσο καιρο διάβαζα αυτό το θέμα αλλα δεν αντέχω άλλο!θα σκάσω αν δεν τα πώ!!!είμαι υπάλληλος στο πλαίσιο.βλέπω τι γίνεται κάθε μερα.στην πρώτη γραμμή είμαι με τον καταναλωτή.καταρχήν να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα με τις μνήμες:οι μνήμες ήταν χύμα γιατι οι κατασκευαστές μας τις έφερναν σε σφραγισμένες συσκευασίες εκατοντάδων!!!μπορεί τα άλλα μαγαζιά να τις είχαν σε κουτάκια αλλά εμείς τις είχαμε bulk για καλύτερη τιμή.δεν σας άρεσε;ωραία.τώρα οι jetram είναι σε retail με αποτέλεσμα να ανέβει κ η τιμή τους.τις kingston τις έχουμε ακόμα έτσι μέχρι να τις φέρουμε κ αυτές retail.κ κάτι άλλο!πού το κακό να είναι χύμα;εγω για μένα πήρα μια kingston που ούτε την συσκευασία δεν είχαμε!τι πάει να πεί;πως μου αρέσει να παίρνω ελλατωματικά πράγματα;πως είμαστε μοναστηράκι;ξέρετε πόσα πράγματα έχω αλλάξει μόνο κ μόνο επειδή υπήρχε αυτό το αυτοκολλητάκι;μέσα στα καταστήματα γίνεται πανικός!αν το αυτοκόλλητο δεν είχε το 6ψήφιο για να περνάμε στο σύστημα τα πράγματα για να πάτε εσείς στο ταμείο θα έπρεπε με bar code να τα περνάμε ένα ένα!που σημαίνει καθυστέρηση!που σημαίνει ουρά!που σημαίνει αγανάκτηση!δική σας αγανάκτηση!κ οι σκληροί δίσκοι;δεν γνωρίζω τον άνθρωπο που έπαθε αυτό το πράγμα με τον σκληρό αλλά ούτε εξήγηση μπορώ να δώσω κ έχει κ την απόλυτη κατανόησή μου κ συμπαράσταση.εγώ ο ίδιος βάζω τα πράγματα στα ράφια και ξέρω πολύ καλά πως είναι αμεταχείριστα!από το ίδιο ράφι που θα δώσω στον πελάτη θα πάρω κ εγώ για το δικό μου μηχάνημα.αν τους βάζουμε όλους με αυτά τα ογκώδη κουτιά τους θα θέλαμε ένα ολόκληρο μαγαζί μόνο για τους σκληρούς!κ το άλλο με τα ανοιχτά κουτιά!!!

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΠΕΙ ΣΕ ΠΕΛΑΤΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ Κ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΦΑΣΑΡΙΑ;;;Α-Π-Ε-Ι-Ρ-Ε-Σ!!!ο κόσμος μας αναγκάζει να το ανοίγουμε για να δεί κ τις περισσότερες φορές δεν το παίρνει!μετά εγω αυτό το ανοιχτό κουτί τι θα το κάνω;ή οι αλλαγές!πόσοι μου έρχονται για να τους αλλάξω κάτι απλά επειδή δεν τους άρεσε κ εγώ αρνούμαι;ξέρετε γιατί;γιατί ξέρω πως

μετά θα έχω πρόβλημα με τον επόμενο πελάτη που θα θέλει το πράγμα που μόλις άλλαξα!όταν κάτι δηλαδή δεν έχει μεταχειριστεί αλλά απλά έχει ανοιχτεί τι θα κάνω με αυτό;να το επιστέψω στον κατασκευαστή;κ ποιός ο λόγος;η αιτιολόγηση;"ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ";

αφήστε τα παιχνίδια.τώρα τα παιχνίδια τα βάζουμε σε κουτιά για να τα βλέπετε απο κοντά.βγάζουμε τα cd κ τα κρύβουμε για να αποφύγουμε τις κλοπές.ξέρετε τί έχουν δεί τα μάτια μου;προγράμματα εκατοντάδων ευρώ να κάνουν φτερά!ξεδιάντροπα ανοιγμένα κουτιά πεταμένα σε μια άκρη με το λογισμικό να λείπει!εμέις τί φταίμε;ποιός σας είπε ότι τα αντιγράφουμε;το ξέρετε ότι αν υπάλληλος πιαστεί να φεύγει με οποιοδήποτε υλικό αντεγραμμένο απολύεται;δεν επιτρέπεται καν να μπαίνουμε στο κατάστημα με δικά μας cd!προσωπικά φτιαγμένα στο σπίτι μας!όποτε δεν υπάρχει ένα παιχνίδι σφραγισμένο δείχνω στον πελάτη την επιφάνεια του cd να το δεί ο ίδιος.κ τον ενημερώνω πως αν του παρουσιάσει πρόβλημα θα του το αλλάξω!κ το έχω κάνει πολλές φορές!κ καμμιά φορά τυχαίνει παιχνίδι σφραγισμένο να έιναι ελλατωματικό!κ αυτά τα αλλάζουμε!δεν είμαστε παράλογοι!αλλά το να αλλάξω ένα παιχνίδι επειδή απλά δεν άρεσε ή είναι δύσκολο;ε όχι.λυπάμαι αλλά όχι.εγώ μετά αυτό αν το αλλάξω θα σπάσω το κεφάλι μου να βρώ τί να το κάνω!

 

κατανοήστε μας λίγο.πασχίζουμε να είστε ευχαριστημένοι,να χαμογελάτε, βάζουμε τα προσωπικά μας κ ότι άλλες έγνοιες έχουμε εμείς για να είστε εσείς ευχαριστημένοι.το περισσότερο της ημέρας το περνάμε στο κατάστημα.η ζωή μας είναι το κατάστημα.κάνουμε πλάκες όποτε μπορούμε μαζί για να περάσει πιο έυκολα κ η δική σας ώρα αλλά κ η δική μας.δεν είμαστε οι κακοί που τους αρέσει να ταλαιπωρούν τον κόσμο.όταν εσείς είστε ικανοποιημένοι με εμάς εμείς νιώθουμε ακόμα καλύτερα!και σαν άνθρωποι κ ξέρουμε πως είμαστε ασφαλείς στις δουλειές μας!γιατί ένα λάθος σε δυσαρεστημένο πελάτη για εκέινον είναι απλά ένα λάθος!αλλά για μας μπορεί να είναι η δουλειά μας

Δημοσ.

Ok... Δε διαφωνώ σε αρκετά..

Για πές μου όμως και κάτι άλλο.. Ολοι οι πωλητές

πιστεύεις ότι είναι σαν εσένα (που δεν σε ξέρω αλλά

τέλος πάντων δέχομαι πως είναι όπως τα λές) και με

τέτοιο σθένος υποστηρίζουν το κατάστημα και δεν

κάνουν τίποτε άλλο από το να μας εξυπηρετούν;;;

Και το σημαντικότερο... Είναι γνώστες;;;

Δημοσ.

gusd. πολύ καλή η εξήγηση σου. μου έλυσε πολλές απορίες που είχα διαβάζοντας τόσο καιρό τις διάφορες δημοσιεύσεις για το συγκεκριμένο θέμα. Θα ήθελα να ξέρω σε πιο κατάστημα είσαι για να ψωνίζω από εκεί.

nmtray2. μήπως έκανες λάθος ερώτηση σε λάθος άτομο?(πχ να σου εξηγησει με λεπτομερεια πως να αλλαξεις μια μητρικη). Αυτή είναι ερώτηση που θα έπρεπε να κάνεις σε τεχνικό και όχι σε πωλητή.

Δημοσ.

exo pei kiali fora oti prepei prota na epikinonoume me to opio,katastima..

kai an de vroume ekei katanoisi kai to dikio mas,tote as bgoume sto aera!!

kai go eixa merikes diafores me to en logo katastima..kai lithikan me 1 tilefono mou!!

aman pia, pos afinoun na rezileyete etsi mia eteria oi modalators ?

ego aporo pos yparxei akoma ayto to topic..nomiza oti eklise to thema!!

Δημοσ.

Gusd, σε ορισμένα πράγματα έχεις δίκιο σε αρκετά διαφωνώ. Η ανάλυση σου ήταν πολύ "πλαισιοκεντρική" και λιγότερο πελατοκεντρική. Για να εξηγούμαι λοιπόν: Όπως το πλαίσιο δε θέλει να του ανοίγουν προϊόντα και να τα επιστρέφουν έτσι κι εγώ θέλω όταν πληρώνω κάτι για καινούργιο να το παίρνω σφραγισμένο όπως έρχεται από το εργοστάσιο.

-Δεν έχετε χώρο να βάζετε τους σκληρούς με τα κουτιά ? ε αγοράστε χώρο

-Σας κλέβουν προγράμματα? Αγοράστε καλύτερη ασφάλεια αλλά ΜΗΝ ανοίγετε τις συσκευασίες

-Πρέπει να περιμένει ο κόσμος στο ταμείο για τα bar codes? Πάρτε περισσότερους υπαλλήλους

Είναι μια λογική να ανοίγεις κουτιά και να κάνεις ότι είναι δυνατόν για να μην αυξάνεις το κόστος σου σε βάρος του πελάτη (που πληρώνει καινούργιο και θέλει σφραγισμένο) αλλά είναι αντίθετη με τη δικιά μου (ως καταναλωτή).

Δημοσ.

aman pia' date=' pos afinoun na rezileyete etsi mia eteria oi modalators ?

ego aporo pos yparxei akoma ayto to topic..nomiza oti eklise to thema!![/quote']

 

το "μαρουλάκι" κάθε 1η του μήνα ερχεται ε;; Ουτε ο Κουγιας τέτοια υπερασπιστική γραμμή ;) Κριμα, γιατι δεν τα δίνουν bonus στους υπαλλήλους που τα δουλεύουν κιολας.....

 

Ομως, για τους OEM seagate δίσκους που ειναι απάτη μεγίστου βαθμού δεν απάντησε κανεις, ουτε για τα ανοικτα σακούλια με δίσκους 5-6 μηνών παραγωγής με μειωμένη εγγύηση (5 μήνες παλιο=15% λιγότερη εγγύηση). Αν αναλάβεις τα δικαστικά έξοδα μπορω να σου δώσω τα στοιχεία πχ. για τους OEM seagate εχω απόδειξη αγοράς & φωτογραφίες απο τις βιτρίνες, οπως επίσης και απο τους WD εχω φωτογραφίες με τα ανοιχτά σακούλια και τις ημερομηνίες παραγωγής 5-6 μηνών πίσω.

 

Η λες καλύτερα να στείλω τα στοιχεία πεσκέσι στην μητρική Seagate και την μητρική WD για να μη ξαναμπει δίσκος στις προθήκες αυτης της σοβαρής εταιρίας; Για να μη λέμε μονο τσαχπινιές & χαζομαρούλες ;)

Δημοσ.

red30 ..m aresei pou ekanes quote to miso minima mou...

malon esi kati exeis sto myalo sou kata tou PLAISIO ,kai oxi ego san yperaspistis..

tora pos katalaves oti eime ypallilos...hehaha de kaneis gia medium

Δημοσ.

Όχι αγαπητέ,δεν θέλουμε να χαντακώσουμε κανέναν.Απλά λέμε αυτά που συναντάμε,μπας και κάποιος αρμόδιος δει εδώ μέσα και περάσει κανούργια γραμμή,στην οποία θα αντιμετωπιζώμαστε σαν πελάτες και όχι σαν πεντοχίλιαρο με πόδια...

Δημοσ.

prin akoma sizitisis me kapion ypeythino tis eterias gia to provlima pou proekipse..?

na vgeis kai na peis edo sto aera..oti sou katevei?

kala re paidia.. kai an o opiosdipote lei ena paramithi...etsi gia na ekdikithei,i gia plaka..

ti ftei meta to magazi?

ego exo pathei kati plakes palioter me alla katastimata..foveres apates!! kai den exo pei kan kati gia ta onoma ta ton magazion dimosia..

giati na pisteyete opindipote piso apo ena user name avatar comiks ?

min eiste afeleis... min eiste toso kakoi ..agapate allilous :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...