Προς το περιεχόμενο

provlima ma dc++ kai emule

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Geia sas!

Molis prosfata evala dsl.Sti prospatheia mou na fortoso kai na doulepso me ta emule kai dc++ diapistosa oti kanena apo ta dyo den mporei na syndethei.

To emule sto test page pou eixe vrike kapoio sfalma sxetika me to tcp.

Mporei na me voithisei kapoios??

Tha to ektimousa para poly.

Dimitris

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

apo emule den ksero alla apo DC++ mporo na se kathofigiso se kalo dromo.. loipon to idio problhma eixa kai ego otan protoasxolhthika me to DC++. sto oti h port pou xrhshmopoiei to dc++ einai klhsth kai den mporeis na gineis active, mexri na anoikseis thn port gia na gineis active mporeis na to baleis na leitourgei se passive mode, h diafora me to active kai to passive einai: oi acitve katebazoun apo active kai passive eno oi passive mporoun na katebasoun mono apo passive. molis to baleis passive prepei na kaneis kai alles rythmiseis

1)gine passive (mexri na anoikseis thn port gia na to kaneis setup se active mode)

2)bale fakelous na kaneis share

3)sto sharing kato deksia sou grafei "Upload Slots" kata protimisi balto sto "5"

ayta molis kaneis ayta phgene: View->Public Hubs tha sou bgalei ena soro hubs kai dialekse opoio thes :D (merika hubs zhtane kapoia pramatakia na kaneis stis rythmiseis sou gia na mporeis na syndetheis kai na katebaseis alla sou grafoun ti zhtane kai pos na to kaneis, ta perisotera toulaxiston) gia perisoteres plhrofories mporeis na deis edo:

http://www.angelos0.com/

sta Χρήσιμα Άρθρα kai sto FAQ mporeis na breis lyseis. :D

...... h diafora me to active kai to passive einai: oi acitve katebazoun apo active kai passive eno oi passive mporoun na katebasoun mono apo passive.

Μιά μικρή διόρθωση:

passive με passive δε μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους μόνο μέ active μπορούν νά συνδεθούν.

a nai? oO den to iksera ayto... xm.. tote omos ti diafora exoun oi passive me tous active users ean den mporoun na syndethoun passive me passive?

(Xontrika)

To DC++ xrhsimopoiei ws default protocol to UDP gia thn metafora data. Etsi enas user pou xrhsimopoiei to DC++ san Active xrhsimopoiei to UDP protocol kuriws kai to TCP protocol san deutereuwn. Apo thn allh enas Passive xrshimopoiei to TCP.

Active me Active - Sundesh : Nai

Active me Passive - Sundesh : Nai

Passive me Passive - Sundesh : Oxi

Active me Socks5 - Sundesh : Nai alla ligo duskolo

Passive me Socks5 - Sundesh : Nai alla duskolo.

Gia ru8miseis ths DSL diabase edw: http://www.angelos0.com

Apo Emule den 3erw man sorry.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...