Προς το περιεχόμενο

ibook alagh sklhrou


IKARIWTHS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

paidia eimai etoimos na kanw to megalo bhma apo windows forhto na paw se ibook.ayto pou me apasxwlei einai o xalia sklhros tou..me endiaferei na balw enan 80gb kai 7200rpm,xerei kanenas th diadikasia?einai eykolo na ginei?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Υπάρχουν 80άρηδες (και 7200) σε 2.5"; Θυμίσου ότι οι δίσκοι στα φορητά (και στο iBook) είναι 2.5" ενώ στα desktops είναι 3.5".

 

Γιατί αν υπάρχουν 2.5" (δεν ξέρω, είμαι άσχετος από hardware), δεν υφίσταται κανένας λόγος να μην το κάνεις.

 

Εκτός των ειδικευμένων sites*, δώσε e-mail να σου στείλω το service manual του iBook - εξηγεί τα πάντα step-by-step. ;)

 

 

* Εξειδικευμένα sites:

http://www.xlr8yourmac.com/

http://www.macmod.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξέρω για τους ibook πάντως σε έναν toshiba P4 3.2 με 1GB μνήμη και ATI 9700 Mobility η διαφορά ταχύτητας μετά την αλλαγή του Hitachι που είχε με έναν Travelstar 7,2k ήταν κάτι παραπάνω απο εμφανής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Well για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους...

 

Η πικρη αληθεια ειναι πως οντως οι δισκοι των iBook ειναι αρκετα πονεμενη ιστορια, οχι τοσο λογω χωρητικοτητας, οσο λογω συχνοτητας περιστροφης (5400 rpm sucks)

 

Ομως, εχω την εντυπωση πως η εμμονη της apple δεν γινεται λογω κολληματος. Πολυ απλα, εχει να κανει με δυο βασικοτατα ζητηματα που πρεπει να λαμβανονται υπ' οψιν κατα το σχεδιασμο ενος φορητου:

 

α) Καταναλωση (δλδ αυτονομια)

β) Θερμοτητα