maddimos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2005 Βρίσκομαι σε φάση αναζήτησης ενος νέου laptop και εφόσον στα μηχανήματα αυτά δεν είναι ότι πιο εύκολο να αντικαθιστάς χαάσμένα μέρη δίνω αρκετή σημασία στην εγγύηση και φυσικα΄όχι μόνο στη διάρκειά της αλλά και στο κατά πόσο εύκολα παρέχεται το service, ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη αλλα και τα εξοδα της μεταφοράς/αποστολής στην αντιπροσωπεία, δυνατότητα αντικατάστασης χαλασμένου laptop κτλ.... Οι μάρκες που με ενδιαφέρουν είναι: HP, Toshiba, και Acer. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να θέσω παράλληλα και το θέμα της (αμφισβητούμενης) αξιοπιστίας των Acer σε σχέση με τα (ανώτερα;) άλλα δύο
deathlok Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 gia toshiba pou exo prepei na to pas esi stin lenorman (Athina) kai to ftiaxnoun oti kai na exei edo stin ellada (tipokos xronos anamonis 10 ergasimes meres)
nimik Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2005 Η καλυτερη σ'αυτα ειναι η Dell και ακολουθουν οι υπολοιποι...3 χρονια εγγυηση & next business day..
panarab77 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Η καλυτερη σ'αυτα ειναι η Dell και ακολουθουν οι υπολοιποι...3 χρονια εγγυηση & next business day.. Ισχύει για όλα τα φορητά της, ή μόνο για κάποιες bussiness σειρές μόνο; Οσον αφορά τα ΗΡ που γνωρίζω, με ένα πακέτο επέκτασης εγγύησης (carepack) επεκτείνεις την εγγύηση από τους 12 μήνες στους 36. Αυτό όσον αφορά τα commercial φορητα (Pavilion). Καλύπτει τα πάντα εκτός της μπαταρίας (παραμένει στους 12 μήνες) και το software (δεν το καλύπτει ουτε 1 μέρα :grin: :grin: ) Oi bussiness σειρές της HP (nc, nw) έχουν 3 χρόνια μαμά εγγύηση.
georgeadams Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2005 Ισχύει για όλα τα φορητά της, ή μόνο για κάποιες bussiness σειρές μόνο; Μπες το http://www.dell.gr και κοίτα σε ποιά αναφέρεται. Πάντως νομίζω πως με κάποιο εππλέον κόστος μπορείς και σε αυτά να αναβαθμίσεις την εγγύηση...
platongr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2005 Η HP εκτός εγγύησης έχει πανάκριβα ανταλακτικά.
maddimos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2005 Τελικα η επέκταση της εγγύησης των Acer απο 1 σε 3 χρόνια με μόλις 132 ευρώ έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιλογή που έκανα στην αγορά laptop... Κάποιοι φίλοι μου λένε όμως οτι η αντιπροσωπεία της εταιρείας βρίσκει αφορμές και προφάσεις για να μην καλύπτει τα έξοδα σε περίπτωση βλαβών. Άκουσα μάλιστα ότι αυτό είναι περισσότερο σύνηθες στην εγγύηση που καλύπτει τα ατυχήματα αλλά καθόλου σπάνιο και σε εκείνη που αφορά κοινές βλάβες. Αληθεύει αυτο; Μήπως τελικα η εγγυήσεις και η επέκτασή τους στην Acer είναι μια ΠΑΡΩΔΙΑ ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.