Προς το περιεχόμενο

dual core η απλος???


Labros_b

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδια! Ενδιαφερομαι για επεξεργαστη... ειδα οτι εχει κυκλοφορισει ο P4 3.2Ghz 'dual core' διπλο πυρηνα επεξεργαστη) ο οποιος μαλιστα ειναι πιο ακριβος ακομη και απο τον απλο P4 3.6Ghz!! Εχει πραγματικα τοσο μεγαλη διαφορα στις επειδοσεις? Θα μου προτεινατε να αγορασω εναν dual core η εναν με περισσοτερα Ghz στην ιδια περιπου τιμη?? Thanx εκ των προτερων!!

Δημοσ.

Να ξέρεις πάντως ότι οι επεξεργαστές της intel με διπλό πυρήνα ζεστένονται πάρα πολύ.Εγώ επέλεξα με ένα πυρήνα τον Pentium 4 630 στα 3GHz ο οποίος έχει Hyper Threading και είναι και 64bit.Δεν νομίζω να είναι τόσο απαραίτητοι οι dual core,καλύτερα πάρε με έναν πυρήνα και περισσότερα MHz.

Δημοσ.

Εγω θα σου προτεινα να αγορασεις ενα AMD64, αλλα αν σκεφτεσαι για dual core, πρεπει να σκεφτεις αν εχεις εφαρμογες που εκμεταλλευονται και τους δυο πυρηνες ή αν ο ενας απο τους δυο θα καθεται συνεχεια.

Δημοσ.

Αν έχει κανεις εναν επεξεργαστη στα 3.2GHz dual core και η εφαρμογη δεν υποστηριζει dual core τοτε ο ενας απο τους δύο επεξεργαστες θα τρεχει με την μεγιστη-ονομαστικη ταχυτητα του επεξεργαστη?

Δημοσ.
Αν έχει κανεις εναν επεξεργαστη στα 3.2GHz dual core και η εφαρμογη δεν υποστηριζει dual core τοτε ο ενας απο τους δύο επεξεργαστες θα τρεχει με την μεγιστη-ονομαστικη ταχυτητα του επεξεργαστη?

Αν τρέχεις μία εφαρμογή, που δεν είναι σχεδιασμένη ώστε να εκμεταλεύεται και τους δύο επεξεργαστές, τότε ναι, θα δουλεύει ο ένας επεξεργαστής.

Τρανό παράδειγμα η πλειοψηφία των παιχνιδιών. Θέλουν GHz, αφού αγνοούν τον δεύτερο πυρήνα.

 

Όμως σε desktop χρήση, όταν τρέχεις 4-5 προγράμματα ταυτόχρονα και απαιτούν CPU, θα φροντίσει το λειτουργικό να τα μοιράσει και στους δύο πυρήνες. Μπορείς, π.χ., να κάνει encode ένα video στον έναν πυρήνα και με τον άλλον να παίζεις κάποιο παιχνίδι.

 

Οι Dual της Intel έχουν δύο μειονεκτήματα: είναι δύο Prescott και έτσι θερμαίνονται πολύ, και επίσης οι δύο πυρήνες επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω του FSB, αντί απ'ευθείας όπως οι AthlonX2, κάτι που εισάγει καθυστέρηση μεταξύ τους και η οποία εξαρτάται άμεσα και από το φόρτο του FSB κάθε στιγμή.

Πάνω σε αυτά τα προβλήματα δουλεύει η Intel και ετοιμάζει τους καινούργιους διπλοπύρηνους (Pentium D 9xx) που θα κυκλοφορήσουν αρχές 2006.

Δημοσ.
Αν τρέχεις μία εφαρμογή' date=' που [b']δεν[/b] είναι σχεδιασμένη ώστε να εκμεταλεύεται και τους δύο επεξεργαστές, τότε ναι, θα δουλεύει ο ένας επεξεργαστής.

Τρανό παράδειγμα η πλειοψηφία των παιχνιδιών. Θέλουν GHz, αφού αγνοούν τον δεύτερο πυρήνα.

 

Όμως σε desktop χρήση, όταν τρέχεις 4-5 προγράμματα ταυτόχρονα και απαιτούν CPU, θα φροντίσει το λειτουργικό να τα μοιράσει και στους δύο πυρήνες. Μπορείς, π.χ., να κάνει encode ένα video στον έναν πυρήνα και με τον άλλον να παίζεις κάποιο παιχνίδι.

 

Οι Dual της Intel έχουν δύο μειονεκτήματα: είναι δύο Prescott και έτσι θερμαίνονται πολύ, και επίσης οι δύο πυρήνες επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω του FSB, αντί απ'ευθείας όπως οι AthlonX2, κάτι που εισάγει καθυστέρηση μεταξύ τους και η οποία εξαρτάται άμεσα και από το φόρτο του FSB κάθε στιγμή.

Πάνω σε αυτά τα προβλήματα δουλεύει η Intel και ετοιμάζει τους καινούργιους διπλοπύρηνους (Pentium D 9xx) που θα κυκλοφορήσουν αρχές 2006.

 

Right on spot εκτος απο τα games. Multi threaded drivers anyone?(8x.xx) :)

Δημοσ.

Το multithreading πρέπει να γίνεται στο επίπεδο της εφαρμογής και θέλει πολύ μα πάρα πολύ σωστό σχεδιασμό για να είναι αποδοτικό.

Αυτό που θα κάνει ο νέος driver δεν θα είναι τίποτα τρομερό. Εξάλλου το θέμα στο multi-cpu είναι να σπάει σε παράλληλα threads ο κώδικας που εξαρτάται από τη cpu, π.χ, ο ένας πυρήνας να τρέχει παράλληλα τα physics, και όχι από την κάρτα γραφικών.

 

Ο driver δεν πρόκειται να δει για παράδειγμα ποτέ τα physics ώστε να τα στείλει στην cpu (εντελώς απλοϊκά). Μόνο με τα γραφικά ασχολείται.

Δημοσ.
Το multithreading πρέπει να γίνεται στο επίπεδο της εφαρμογής και θέλει πολύ μα πάρα πολύ σωστό σχεδιασμό για να είναι αποδοτικό.

Αυτό που θα κάνει ο νέος driver δεν θα είναι τίποτα τρομερό. Εξάλλου το θέμα στο multi-cpu είναι να σπάει σε παράλληλα threads ο κώδικας που εξαρτάται από τη cpu' date=' π.χ, ο ένας πυρήνας να τρέχει παράλληλα τα physics, και όχι από την κάρτα γραφικών.

 

Ο driver δεν πρόκειται να δει για παράδειγμα ποτέ τα physics ώστε να τα στείλει στην cpu (εντελώς απλοϊκά). Μόνο με τα γραφικά ασχολείται.[/quote']

 

Ναι ισως η ονομασια Multi threaded για αυτους τους οδηγους ισως να ειναι αστοχη. Ομως δεν γινεται σε επιπεδο εφαρμογης αλλα σε γενικο επιπεδο. Αυτο που ξερω ειναι οτι η δευτερη cpu αναλαμβανει να βοηθησει στο vertex offload(απο την gpu) ή να κανει ο ιδιος vertex processing, αυξανοντας ετσι τις επιδοσεις συνολικα sta games. Δεν μιλαμε φυσικα για ποσοστα υψους 50-70% παραπανω αλλα μ.ο 10-15%, το οποιο ομως δεν ειναι και ασχημο καθολου θα ελεγα. :)

Δημοσ.

exo enan intel pentium d 830 .

den ton exo dokimasei se 64bit giati mazebo drivers gia tis siskeves mou

 

1)to kodiko onoma den einai Prescott alla SmithField

 

2)douleyo ton anemistira tis ''mamas'' stis 1000 strofes kai o epeksergasths se litourgia 100% den anebazei pano apo 58c otan h mitrikh mou exei 43c

 

3)o epeksergasths, se mia efarmogh, thn mirazei kai stous dyo pirines.

 

4)o 3,2 pou eixa me HT ,shnithos to ena Thread tempeliaze

 

5)sas exo ena link gia tous SmithField (dualcore)

http://www.intel.com/employee/retiree/circuit/dualcore.htm

Δημοσ.
1)den exei pirines Prescott alla SmithField

2)douleyo ton anemistira tis ''mamas'' stis 1000 strofes kai o epeksergasths se litourgia 100% den anebazei pano apo 58c otan h mitrikh mou exei 43c

3)o epeksergasths' date=' se mia efarmogh, thn mirazei kai stous dyo pirines.[/quote']

 

O πυρήνας Smithfield αποτελείται από δύο Prescott.

Δεν μοιράζεται. Τους βλέπεις να γεμίζουν και οι δύο 100% ή μήπως 50+50? :)

Δημοσ.
O πυρήνας Smithfield αποτελείται από δύο Prescott.

Δεν μοιράζεται. Τους βλέπεις να γεμίζουν και οι δύο 100% ή μήπως 50+50? :)

einai merikes meres pou estisa to mixanima. tha exo perisoteres apantiseis sto melon.

Δημοσ.

Χωρίς να θέλω να φανώ εριστικός, εάν μία εφαρμογή αποτελείτε από ένα thread είναι σχεδόν αδύνατον (και σίγουρα δεν το κάνει η intel) να μοιραστεί σε δύο CPU...

Αυτό συμβαίνει διότι οι εφαρμογές είναι φτιαγμένες για σειριακή εκτέλεση των εντολων και κατα μεγάλη πιθανότητα η προηγούμενη εντολή επηρεάζει την επόμενη, και άρα είναι δώρο-άδωρο να μοιραστούν σε ν-CPU αφού έτσι και αλλιώς πρέπει να τηρείται η σειρά τους.

 

Τώρα, χωρίς να ξέρω τι είδες, είτε ο task manager κάνει λάθος είτε όταν λέει 50-50 δεν εννοεί οτι μοιράζει την ίδια εφαρμογή στα δύο CPUs αλλά ότι τα συνολικά threads που τρέχουν στο σύστημα μοιράζονται στα CPUs. Άλλο το ένα, και άλλο το άλλο.

 

Σε κάθε περίπτωση, και αφού τρέχουν αρκετά threads στο PC (Services, Tray Programs etc) σίγουρα ένας Dual Core μπορεί να στείλει μία βαρία εφαρμογή στην μία CPU και όλα τα άλλα στην άλλη, ώστε να δώσει όλη την ισχύ της μίας σε ένα παιχνίδι λόγου χάρι, σε καμία όμως περίπτωση μία εφαρμογή που έχει γραφτεί ώς single thread application δεν μπορεί να εκμεταλευτεί παραπάνω από μία CPU

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...