paravatis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 γεια σας παίδες. Αποφάσισα κι εγώ ν'ασχοληθώ με το Linux αλλά είδα ότι υπάρχουν τόσες πολλές διανομες που έπηξα. Ποια είναι η καλύτερη? Λάβετε υπόψη σας ότι είμαι αρχάριος με το λειτοθργικό αλλα γενικά τα παίρνω εύκολα και έχω αρκετή πείρα με Η/Υ<p>thx!!
placid Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 suse... eidika gia na arxiseis ine telio, meta dokimaze kai alles dianomes opos redhat
paravatis Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 ti egine re paidia, pou pigan oloi oi linuxades tis insomnia?
Super Moderators billdanos Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 Super Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 Gia arhi Mandrake (pio aplo sthsimo den yparhei), meta Suse kai afou gineis expert pas se redhat klp.
kafros Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2002 Βασικά οι διαφορές των distributions βρίσκονται κυρίως στο τρόπο που κάνεις την εγκατάσταση και το περιβάλλον που χρησιμοποιούν γι'αυτό το σκοπό. Από εκεί και πέρα όλα είναι παρόμοια, αν όχι ακριβώς ίδια. Όλες οι καινούριες εκδόσεις Suse, Mandrake και Redhat πιστεύω έχουν αρκετά φιλικό περιβάλλον εγκατάστασης. Συμφωνώ με τον billdanos ότι το Mandrake ίσως είναι λίγο πιο απλό από τα άλλα (λίγο όμως). Από εκεί και πέρα με το KDE ή το Gnome, ελάχιστες διαφορές θα βρεις μεταξύ τους αλλά και γενικότερα με τα windows όσον αφορά τον τρόπο χρήσης.
pyro Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2002 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2002 να πω την ταπηνη μου γνωμη... το linux ειναι ευκολο, οι drivers ειναι δυσκολοι...