sidis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Πριν κανα μηνα μου χαλασε η καρτα γραφικων μου ( Prolink Geforce 6600 GT) και την παω στο e-shop απο οπου την ειχα αγορασει (Πριν 5-6 μηνες). Μου λενε θα την ελεγξουν και θα την στειλουν αντιπροσωπεια (info-quest). Οντως ετσι γινεται, μετα απο μερες τους παιρνω τηλ και μου λενε οτι δεν επιδιορθωνεται και θα μου την αντικαταστησουν με καινουργια. Οταν μου εφεραν την καρτα σπιτι συνειδητοποιω οτι η καρτα ειναι μεταχειρισμενη. Το πιθανοτερο ειναι καποια ανακατασκευη καποιας αλλης χαλασμενης καρτας. Η καρτα ηρθε στο κουτι της παλιας μου καρτας. Απο εκει ξεκινησε ενας γολγοθας τηλεφωνηματων σε e-shop και info-quest. Με τα πολλα το πορισμα που βγηκε απο τα τηλ ειναι οτι αφου η καρτα δουλευει δεν γινεται να μου την αλλαξουν. Το ερωτημα μου ειναι αν γινεται να μου αντικαταστησουν καρτα, εντως εγγυησεως, με μια μεταχειρισμενη?? Η καρτα δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ειναι μεταχειρισμενη.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phovos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Η αντικατασταση πρεπει να γίνει με ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ καρτα.Αφου εισαι Αθηνα ασε τα τηλεφωνα και πήγαινε απο το e-shop και βαλτους τη εκει που ξερουν... Απο που εβγαλες το συμπερασμα ότι ειναι μεταχειρισμένη η καρτα που σου εστειλαν? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sidis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Η καρτα μου ηρθε χυμα μεσα στο κουτι της παλιας, αλλα το κραυγαλεο ειναι οτι το ανεμιστηρακι και η ψυχτρα ειχαν πανω μακα, αυτο το πραγμα που δεν βγαινει απλα με ενα φυσημα, και οχι απλη σκονη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Δεν υπόσχομαι τίποτα, αλλά θα το κοιτάξω και θα δω τι παίζετε. Σαφώς και έπρεπε να παραλάβεις καινούργια κάρτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bend Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Φωτογράφησε την κάρτα μζί με τα παραστατικά και μια εφημερίδα που να φαίνεται η ημερομηνία, πήγαινε μετά στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου και κατέθεσε μύνηση/αγωγή (δεν ξέρω ποιό αρμόζει). Όταν θα έρθει η ώρα της δίκης, έσυ τη δουλεία σου μέχρι τότε με την κάρτα που έχεις θα την έχεις κάνεις αλλά το κατάστημα τότε θα πρέπει να σε αποζημιώσει για την αξία της κάρτας με την αξία χρήματος της ημερομηνίας κατάθεσης της μύνησης/αγωγής. Αν δεν μπορέις να βρείς κάτι καλύτερο να κάνεις τότε σπείρε τώρα για να θερίσεις σε μερικά χρόνια ή όποτε γίνει η δίκη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
^ACID_BURN^ Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Μια είναι η λύση (κατά την γνώμη μου)! Στείλε επιστολή σε κάποιο περιοδικό που ασχολείται και θα δείς πολυυυυυύ σύντομα νέα κάρτα και μερικά λυπούμαστε για την ενόχληση! Μην μπλέξεις με αστυνομία αρχικά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sidis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Με δικη δεν λεει να μπλεξω διοτι τα εξοδα θα ειναι πολυ περισσοτερα απο το κοστος της καρτας. Αυτο το λεω διοτι εχω μιλησει ηδη με δικηγορο. Εχω κανει μια καταγγελια στο ΙΝΚΑ και περιμενω να δω τι θα γινει. Το προβλημα ειναι οτι τους παιρνω τηλ για να μαθω σε ποιο σταδιο ειναι η καταγγελια και δεν το σηκωνουν. Επισης καταγγελω το e-shop στο φαξ που τους εστειλα. Τωρα βεβαια δεν ξερω αν επρεπε να καταγγειλω αυτους ή την info-quest. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Darth Sniper Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 ως προς εσενα ευθυνη εχει μονο το e-shop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
^ACID_BURN^ Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Sidis μάλλον με αγνόησες.. Επειδή ξέρω τι σου λέω αν θέλεις να μάθεις περισσότερα στείλε μου PM... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bend Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Με δικη δεν λεει να μπλεξω διοτι τα εξοδα θα ειναι πολυ περισσοτερα απο το κοστος της καρτας. Αυτο το λεω διοτι εχω μιλησει ηδη με δικηγορο.Εχω κανει μια καταγγελια στο ΙΝΚΑ και περιμενω να δω τι θα γινει. Το προβλημα ειναι οτι τους παιρνω τηλ για να μαθω σε ποιο σταδιο ειναι η καταγγελια και δεν το σηκωνουν. Επισης καταγγελω το e-shop στο φαξ που τους εστειλα. Τωρα βεβαια δεν ξερω αν επρεπε να καταγγειλω αυτους ή την info-quest. Εννοείται πως αν έχεις δίκιο και πράγματι έπρεπε να σου αλλάξουν την κάρτα με καινούρια, την δίκη θα την χάσουν και όλα τα έξοδα θα τα επιβαρυνθούν αυτοί. Άσε που αν έχεις δίκιο και τους κοινοποιηθεί η μήνυση/αγωγή σίγουρα θα σου πουν να την αποσύρεις και θα σου κάνουν την αλλαγή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ee3509 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 πρέπει να διαβάσεις την εγγύηση για να δεις εάν πρέπει να την αντικαταστήσουν με καινούργια ή μεταχειρισμένη κάρτα και αν έχεις νέα εγγυήση απο εκεί και πέρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ThanasisAR Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Ελάτε ρε παιδιά , όχι και μήνυση.... Sidis πάρε τη κάρτα και πήγαινε στο κατάστημα και μην φύγεις αν δεν λύσεις το θέμα. Θα βρείς σίγουρα άκρη εκεί. Στην ανάγκη κράξε τους λίγο, γιατί είναι πολύ χοντρό αυτό που έγινε. Σε καμμία περίπτωση δεν στέλνουν για αντικατάσταση μεταχειρισμένα και στην περίπτωση που το υλικό δεν υπάρχει ή έχει σταματήσει η παραγωγή του κόβουν πιστωτικό ισόποσο με την αξία αγορας και παίρνεις κάτι άλλο, γιατί επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται. Πάντως ενημέρωσέ μας για το τι θα γίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sidis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Το να παω την καρτα απο εκει δεν πιστευω να βγει κατι...Το πολυ πολυ να μου πουν οτι θα την στειλουν στην αντιπροσωπεια και ΑΝ την αλλαξουν εκει εχει καλως, οπως και μου εχουν πει. Το αν την αλλαξουν βεβαια δεν μου λεει κατι. Θα μεινω χωρις υπολογιστη για 2 εβδομαδες τουλαχιστον για αν μου την αλλαξουν??? Ειναι λιγο κουλο και δεν βασιζομαι σε μια τετοια υποθεση. Το να παω απο εκει και να κανω φασαρια ειναι κατι ευκολο, το θεμα ειναι θα βρει αποτελεσμα??? Η απλα θα μου πουν εχετε δικιο, αλλα δυστηχως δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
littlelouievegos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Ελάτε ρε παιδιά ' date=' όχι και μήνυση.... Sidis πάρε τη κάρτα και πήγαινε στο κατάστημα και μην φύγεις αν δεν λύσεις το θέμα. Θα βρείς σίγουρα άκρη εκεί. Στην ανάγκη κράξε τους λίγο, γιατί είναι πολύ χοντρό αυτό που έγινε.[/quote'] Μεχρι εδω πολυ σωστος. Σε καμμία περίπτωση δεν στέλνουν για αντικατάσταση μεταχειρισμένα και στην περίπτωση που το υλικό δεν υπάρχει ή έχει σταματήσει η παραγωγή του κόβουν πιστωτικό ισόποσο με την αξία αγορας και παίρνεις κάτι άλλο, γιατί επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται. Πάντως ενημέρωσέ μας για το τι θα γίνει. Το νταβατζιλικι των καταστηματων οτι δεν επιστρεφονται χρηματα εφοσον το προιον ειναι ελλατωματικο(εντος ενος λογικου χρονικου πλαισιου βεβαια ετσι) ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Εχεις καθε δικαιωμα επιστροφης χρηματων και πρεπει να το απαιτεις παντα. Αυτη η πολιτικη (επειδη βαριουνται τρεξιματα ή μπλεξιματα με εφοριες) πρεπει καποια στιγμη να σταματησει γιατι δεν κρυβει ιχνος αληθειας. Μαθετε τα δικαιωματα σας. Aυτο ενημερωτικα καθως σε αυτη την περιπτωση η μονη λυση ειναι η αλλαγη με καινουργιο προιον εφοσον υπαρχει διαθεσιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
littlelouievegos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Share Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2005 Το να παω την καρτα απο εκει δεν πιστευω να βγει κατι...Το πολυ πολυ να μου πουν οτι θα την στειλουν στην αντιπροσωπεια και ΑΝ την αλλαξουν εκει εχει καλως' date=' οπως και μου εχουν πει. Το αν την αλλαξουν βεβαια δεν μου λεει κατι. Θα μεινω χωρις υπολογιστη για 2 εβδομαδες τουλαχιστον για αν μου την αλλαξουν??? Ειναι λιγο κουλο και δεν βασιζομαι σε μια τετοια υποθεση.Το να παω απο εκει και να κανω φασαρια ειναι κατι ευκολο, το θεμα ειναι θα βρει αποτελεσμα??? Η απλα θα μου πουν εχετε δικιο, αλλα δυστηχως δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα???[/quote'] Sidis καλως η κακως σε τετοιες περιπτωσεις για να βρεις το δικιο σου μερικες φορες χρειαζεται και καιρος. Το καλυτερο που μπορεις να κανεις ειναι να πας απο εκει και να επιμενεις φωναζοντας. Εαν σου πουν οτι δεν φερουν ευθυνη πες τους παρτε εδω και τωρα την αντιπροσωπεια παρουσια μου να μου το επιβεβαιωσει. Οποτε θα ξερεις επιτοπου που να στρεψεις την προσοχη σου για την αλλαγη της καρτας. Αν δεν σου λεει πιπ@$ το e-shop τοτε στρεφεσαι στην αντιπροσωπεια και ζητας το δικιο σου απο εκει. Απλα θα ειναι χρονοβορο... Ετσι ειναι αυτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.