Προς το περιεχόμενο

Τέλος αγορών από ΠΛΑΙΣΙΟ!


aktiZol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ΟΠΟΤΕ' date=' ΑΠΟΡΥΠΤΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ...

[/quote']

 

ama diavazes prosektika ti eipa..

esena eixe stixia tis eterias mesa????

fysika oxi ......

na kseroume ti leme

 

morning..

  • Απαντ. 184
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
ama diavazes prosektika ti eipa..

esena eixe stixia tis eterias mesa????

fysika oxi ......

na kseroume ti leme

 

morning..

 

ποιας εταιρίας φίλε μου;;; Του Πλαισίου;; Όχι, δεν είχε... είχε όμως δεδομένα μέσα ο δίσκος που πλήρωσα σαν καινούργιο... Όπως και να έχει όμως, δέχομαι πως δεν είχε στοιχεία της εταιρίας, χωρίς να αλλάζει κάτι όμως αυτό.

Δημοσ.

de ksero pos afinoun oi modelator na disfimizete i opia eteria edo!

me onoma me KEFALAIA gramata!

apo users name agnoston stoixion pou krivonte piso apo to pseftiko onoma tous

 

ayto de m aresei to theoro aniso kai kokovoulo

 

ayto leo toses ores..kai de ypostirizo kamia eteria pou kanei loumpinies

ite P..sio legete ite opos alios.

Δημοσ.

Εμένα με στεναχωρεί το γεγονός πως το πλαίσιο αρχίζει σιγα σιγά και χάνει το ονομά του. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον προσωπικό του. Βλέπω κάτι άσχετους στην τηλεφωνική υποστήριξη που τους ρωτάς κάτι δικτυακό και ψάχνονται. Βλέπω κάτι τεχνικούς όπως για παράδειγμα στην μεταμόρφωση που πηγαίνεις το κουτί σου 6 φορές για service μέσα σε ένα μήνα!!! στα αλλάζεί όλα και δεν βρίσκει το πρόβλημα και τέλος ανακαλύπτω πως έφταιγε η IDE-ταινία:). Ένας φίλος μου που τελείωσε οικονομικά απο τεχνικό λύκειο δουλεύει στο πλαίσιο και δεν έχει ιδέα απο Υπολογιστές:). Ας σοβαρευτούν λίγο γιατι μειώνοντας το κόστος του ανθρώπινου δυναμικού πέρνωντας απλά ανθρωπάκια γκρεμίζουν το όνομα που φτιάξανε.

 

Κρίμα...

Δημοσ.
Gia thimithite ti eixa pathei kai egw me to e-shop.

 

kalos pou to kaneis post na to mathenei o Kosmos.

 

έτσι ακριβώς... εδώ δεν προσπαθεί να δισφυμίσει κανείς καμμία εταιρία... άλλοστε, το λέμε... μην βασίζεστε μόνο σε εμάς, αλλά δείτε και τις δικές σας προσωπικές εμπειρίες... Τόσο απλά. Στον φόβο να μην δυσφημίσουμε/διαφημίσουμε κάποιους, έχουμε χάσει πολλά, ας μην χάσουμε και άλλα...

 

Αντίστοιχη αντιμετώπιση που έχουν τα ποστ που λένε πως το τάδε κατάστημα έχει καλό service ή έχει καλή παράδοση, ή ο τάδε παροχέας internet έχει γρήγορη σύνδεση, αντίστοιχη αντιμετώπιση πρέπει να έχει και αυτό το thread που κατηγορεί κάποια εταιρία... δεν είναι θέμα δυσφήμισης ή διαφήμησης σε καμμία περίπτωση... Τώρα, αν κάποια εταιρία έχει καταφέρει να διαφημίζεται γιατί παρέχει καλές υπηρεσίες, ή δυσφημίζεται γιατί παρέχει κακές υπηρεσίες, είναι πρόβλημα της εταιρίας και μόνο της εταιρίας... Σε καμμία περίπτωση δεν θα έπρεπε μία εταιρία να δίνει δικαίωμα στους πελάτες τις να έχουν παράπονα, αν θέλει να πάει μπροστά και να είναι ανταγωνιστική...

Δημοσ.

Ακριβώς.. Τέτοιου είδους παράπονα πρέπει πιστεύω να ακούγονται (βέβαια για όλα τα καταστήματα και όχι επιλεκτικά), γιατί πολύ απλά μας κάνουν να είμαστε πιο προσεκτικοί. Απλά απο ΤΟΣΟ μεγάλα καταστήματα, όπως και να το κάνουμε, έχουμε και κάποιες περισσότερες απαιτήσεις..

Δημοσ.
πάω στο Πλαίσιο' date=' αγοράζω έναν 2.5" δίσκο 80GB SEAGATE, στο κατάστημα του Πολυτεχνείου μου λένε πως το έχουν στο service γιατί έχει μείνει μόνο ένας, πάω στο service που είναι σχεδόν δίπλα και τον παίρνω, πάω σπίτι και βλέπω πως είναι γεμάτος... Αμέσως πέρνω τηλέφωνο στο Πλαίσιο και τους το λέω, μίλησα μάλιστα και με το παλικάρι που μου τον έδωσε στο service, και του το λέω... μου λέει, φέρτε τον πίσω να σας δώσουμε έναν άλλο (με είχαν διαβεβαιώσει πως έχουν μόνο 1 πιο πριν)... ΟΠΟΤΕ, ΑΠΟΡΥΠΤΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ...

 

Πάω πίσω στο Πλαίσιο (20 λεπτά με το αμάξι σε κίνηση), τον δίνω πίσω, και μου λέει το ίδιο παλικάρι πως πρέπει να πάει από το άλλο μαγαζί (όχι στο service) να δώσει αυτόν και να πάρει τον άλλο... του λέω, "άσε, πάω εγώ"... Μου λέει "όχι, δεν πειράζει, αφού κάναμε και το λάθος και σας δώσαμε λάθος δίσκο, καθήστε εδώ και θα σας εξυπηρετήσω εγώ"... Μπράβο εξυπηρέτηση!!!...

 

Έρχετε πίσω με τον δίσκο, πάω σπίτι... άδειος ο δίσκος... Γουστάρω... Κοιτάω serial number... ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ... Με λίγα λόγια, το παλικάρι δεν νοιάστηκε να με εξυπηρετήσει, αλλά ήθελε να κάνει format στον δίσκο... κάνω recovery, να πάλι τα ίδια... Του πέρνω πάλι τηλέφωνο, μιλάω με τον ίδιο, και μου λέει πως αποκλείεται να είναι ο ίδιος που είχε δώσει στην αρχή γιατί τον έχει εκεί, και μάλιστα ήταν και άδειος ακόμα και όταν τον πήρα την πρώτη φορά... "Και ευτυχώς που δεν τον ελένξαμε την πρώτη φορά που ήρθατε για αντικατάσταση, γιατί θα σας είχα δώσει τον ίδιο αφού δεν ήταν γεμάτος" (αυτά ήταν τα ακριβή του λόγια)... Του ζητάω να μιλήσω με τον υπεύθυνό του, και μου απαντάει πως δεν υπάρχει γιατί έχει φύγει...

 

Κάτι ακόμα... Για να μην λέμε μόνο τα άσχημα... Μέχρι τώρα, αν και οι αγορές που έχω κάνει από το Πλαίσιο (λόγω απόστασης) δεν ήταν άσχημες, και οι εργαζόμενοι ήταν πολύ εξυπηρετικοί (εκτός από μία φορά που πήρα έναν AMD3500+, και η υπάλληλος ήταν ανεδέστατη, αλλά και ο επεξεργαστής ελατωματικός, κάτι το οποίο ομολογώ πως δεν φταίει το Πλαίσιο)... Παρ'όλα αυτά, στην παρούσα περίπτωση, η συμπεριφορά του άσχετου ή ψεύτη υπάλληλου ήταν τουλάχιστον άθλια, καθώς και η κατάσταση του δίσκου χάλια, αφού δεν άρμοζε στην τιμή πώλησης...

 

Να σημειώσω πως όλα αυτά δεν τα γράφω για να "αλλάξω" κάτι, αφού τελικά υπάρχουν πάντα οι χρήστες που δεν "ξέρουν" ή πολύ απλά δεν θέλουν να ξέρουν (και καλά κάνουν)... Αν δηλαδή το γραφείο μου εμένα είναι στο Πολυτεχνείο και θέλω ΤΩΡΑ ένα καινούργιο δίσκο, θα προτυμήσω τον πιο φτηνό... οπότε πάω Πλαίσιο... Όλα αυτά λοιπόν, τα γράφω και τα γράφει οποιοσδήποτε όχι για να ακούν οι πωλητές/αντιπρόσωποι, αλλά για να ακούει το καταναλωτηκό κοινό... και όταν έρχετε η ώρα για τις προσωπικές του αγορές να προσέξει λίγο λιγότερο τι και από που θα το πάρει...

 

Για την Ελληνική αγορά έχω και άλλα παραδείγματα, και μάλιστα από αντιπροσωπίες που πουλούσαν και πουλάνε ακόμα μεταχειρισμένα προϊόντα στην αγορά, αλλά δυστυχώς το στόμα μου είναι κλειστό γιατί θα βρώ κανα μπελά... Ένα πράγμα μόνο θα προσθέσω.,.. όταν πέρνετε κάτι από Ελλάδα, π.χ. μια κάρτα γραφικών, κάντε ένα search στο google για το serial number, και κυρίως για εικόνες... Μπορεί να βρείτε την ίδια κάρτα ανοιγμένη σε κανένα review κανενός Αγγλικού site...

 

[edit'] Να συμπληρώσω κάτι ακόμα... Ο πελάτης σε καμμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος να έχει το όνομα του υπαλλήλου που έχει κάνει λάθος... Δεν θα βοηθήσουμε εμείς σαν καταναλωτές το management της εταιρίας, αν η ίδια δεν μπορεί ή δεν έχει την διάθεση να το κάνει... Από την άλλη, για να βρεί ο πελάτης το δίκιο του, καλό είναι τα πάρει το όνομα του υπαλλήλου που έχει κάνει κάτι λάθος... αλλά επαναλαμβάνω πως αν ο πελάτης δεν έχει το όνομα και τα στοιχεία του υπαλλήλου, δεν σημαίνει πως έχει άδικο... απλά το αίτημά του δεν θα γίνει δεκτό (και καλά θα κάνει)

 

Ακόμα, το Πλαίσιο έχει κάνει κάτι πολύ καλό. Είναι από τα λίγα μαγαζίά που επιτρέπει την επιστροφή μέσα σε λίγες ημέρες από την αγορά, και την ανταλλαγή με κάτι άλλο χωρίς πολλές πολλές ερωτήσεις... Πολύ καλό, και ελπίζω να το κάνουν και σε άλλα καταστήματα... Μην ξεχνάμε πως στην Μ. Βρετανία το κάνουν όλα τα καταστήματα βάση νόμου... Παρ'όλα αυτά, με τίποτα δεν θα δεχτώ κάτι το μεταχειρισμένο στην τιμή του καινούργιου... ακόμα και αν είναι από τέτοιες επιστροφές... Στην Μ.Βρετανία, οι επιστροφές πωλούνται σε χαμηλότερες τιμές ή στις περισσότερες περιπτώσει επιστρέφονται στην εταιρία παραγωγής/διανομής και αντικαταστούνται με καινούργια...

 

Φυσικά, καλό είναι να μην κρίνετε μόνο από την δικιά μου εμπειρία, αλλά να με διαβάζετε και εμένα με μισό μάτι, καθώς μπορεί να είμαι και εγώ ένας ακόμα επαναστάτης χωρίς αιτία που έβγαλα μια ισταρία από το μυαλό μου... Απλά, θα βοηθηθεί το καταναλωτικό κοινό αν με βάση την δικιά μου εμπειρία προσέξει τις αγορές του, και αν κάπου γίνει το ίδιο ας ρίξουμε μαύρο... Οπότε μην κρίνετε μόνο από την δικιά μου εμπειρία, αλλά αρχίστε να κρίνετε μόνοι σας... Άλλοστε, η προσωπική κρίση είναι ισχυρότερη του καθενος

 

 

Γειά σου ρε Σώτο :D

Τι παραπονιέσαι και εσύ ρε...αντί να τους πείς ευχαριστώ για τα σπάνια MP3 που είχε μέσα ο δίσκος πας και ζητάς τα ρέστα ?

Καλά σου τα χώνει ο ANEMOS_V... :D

ROFLMAO.

 

@ANEMOS_V: Όταν στα άλλα thread τα χώνουν σε άλλα διάφορα καταστήματα...π.χ. e-shop...hardshop...κλπ εσύ εκεί άγιος και υποστηρίζεις το μπήξιμο...

εδώ στο Πλαίσιο κ****σες...τι έγινε συνεργάτης του Πουλιάδη είσαι ? :D

 

@Σωτήρη ( kogos ) αυτό με τα reviews ξαναπέστο αγορίνα μου...

δεν θυμάμαι αν είχες δεί ένα thread που είχα κάνει σχετικά με τι παίζει εδώ στην Ελλ. Αγορά, αλλά μόλις ήταν να μην πούμε ονόματα ( και για λόγους τους οποίους εξηγώ στο post ) πέσαν όλοι σαν τα σκυλιά να μας φάνε...

 

Αλλά δεν πειράζει...αυτοί που ξέραν να στέλνουν PM τσίμπησαν την λίστα με τα ονοματάκια...

 

Μετανιώνω που ασσχολούμαι με κάτι τέτοια...

Δημοσ.

εχω γνωστο που δουλευε στο ΠΛΑΙΣΙΟ και περνανε σπιτι τους τα παιχνιδια για PC και PS και τα αντιγραφανε!!!!!!!!! Αυτο βεβαια είναι παραμονο (ειδικα οταν γίνεται απο "επαγγελματίες") και βεβαια το game σταματα να αποκαλείται καινούργιο απο την στιγμή που εχει χρησιμοποιηθεί!!!! Παντως δε νομιζω να γίνεται μονο στο ΠΛΑΙΣΙΟ, αλλα απο εκει εχω την δικη μου εμπειρια!!!

Δημοσ.

tha se simvouleya filika na aposireis olo ayto giati eine askopo ' date=',

na valeis tora an oxi olous ,tous misous pou piran HDs apo tin eteria na kanoun recovery kai na psaxnonte kai na mi ftanoun..[/quote']

 

idi arxizw na mazeyw leyta na agorasw 2-3 mpas ke xtipisw kana diamanti ,

pantos exw aporia na dw ti ine to mouni.wma :P

Δημοσ.
idi arxizw na mazeyw leyta na agorasw 2-3 mpas ke xtipisw kana diamanti ' date='

pantos exw aporia na dw ti ine to mouni.wma :P[/quote']

hahahaha

πάμε λοιπόν για warez and porn με τη χρύση εγγύηση πλαίσιο + δώρο ο δίσκος που τα περιλαμβάνει

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...