Προς το περιεχόμενο

Τέλος αγορών από ΠΛΑΙΣΙΟ!


aktiZol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Egw tha elega na phgaines sta kentrika kai na zhtouses na sou dwsoun os antallagma oti goustareis san apozhmiwsh. Apo disketa mexri laptop kai bale. Alliws trabato sta dikastiria, ekei tha breis lysh alla to plaisio tha se prolabei me mia kalh antallagh prointwn...

  • Απαντ. 184
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν δίνει ΠΟΤΕ σφραγιμσένους δίσκους/μνήμες!

Πάντα σε ζελατίνα με αυτοκολλητάκι "5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟ" ...

 

Nai odos giati oi mnimes kai oi skliroi einai panta anoigmenoi ? tous chekaroun kai kala ?

Δημοσ.

Έτσι κι αλλιώς τον έχεις δώσει ήδη τον υπάλληλο.

Στα attachment γράφει το μέιλ του τεχνικού. [Αν είναι μέιλ που χρησιμοποιεί ένα μόνο άτομο και όχι ολόκληρη ομάδα τεχνικών..]

Δημοσ.
Nai odos giati oi mnimes kai oi skliroi einai panta anoigmenoi ? tous chekaroun kai kala ?

 

Όχι, βάζουν το αυτοκολλητάκι με δικό τους serial number ανά προϊόν...

λες και το υπάρχον με το SN & τα λοιπά που βάζει ο κατασκευαστής του προϊόντος δεν τους ικανοποιεί τα...tracking τους...

Δημοσ.

Εαν δεν είναι σφραγισμένο οποιοδήποτε προϊόν μη το αγοράζετε. Την εγγύηση (ειδικά στους HD) την δίνει ο κατασκευαστής.

 

Ευγενικά ζητάτε να σας το φέρουν όπως πρέπει ειδάλλως υπάρχουν και άλλοι.

 

Και λογικό είναι ο aktiZol να έχει νεύρα. Στη θέση του εγώ θα τους τον πέταγα στα μούτρα. Και θα έβγαζα όλοι την αλληλογραφία τους (και τις φωτογραφίες του τύπου) σε κοινή θέα.

Δημοσ.

Για εμένα πάντως παιδία το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι πολύ άθλιο σαν μαγαζί. Κάποτε ήτανε φτηνό και άξιζε να αγοράζεις από εκεί, αλλά τώρα πλέον που δεν είναι, το μόνο που αξίζει είναι να πηγαίνεις και να βλέπεις μόνο τα προϊόντα που τα έχει σε display και να τα αγοράζεις από αλλού (βλέπε internet). Το 90% των ανθρώπων που δουλεύει εκεί είναι άσχετοι με υπολογιστές, έχουν βάλει το κάθε παιδάκι, που από γνώσεις για PC είναι μηδέν και νομίζουν ότι κάτι έχουν. Τους ρωτάς κάτι σχετικό με ένα προϊόν και ψάχνονται από εδώ και από εκεί και στο τέλος σου λένε “Συγνώμη δεν γνωρίζω”. Ο μοναδικός λόγος που έχει γίνει γνωστό και θεσμός όπως λένε κάποιοι, είναι επειδή έχει αρκετά προϊόντα σε display και ότι ψωνίζει ο κάθε ένας που δεν έχει σχέση με PC και θέλει να δει τι παίρνει πριν το πάρει, ανεξάρτητα αν το Case που του δίνουν περιέχει ότι stock τους έχει περισσέψει. Για εμένα προσωπικά αυτό είναι το ΠΛΑΙΣΙΟ, κάποτε έπαιρνα και εγώ πράγματα από εκεί και τους έχω δώσει πολλά λεφτά, αλλά εδώ και αρκετά χρόνια, ο μόνος λόγος που περνάω από εκεί καμία φορά, είναι όταν θέλω απλά να δω πως είναι κάποιο προϊόν πριν το πάρω από αλλού, το οποίο το έχω ψάξει στο internet πρώτα, όποτε δεν χρειάζεται να μιλήσω και με κανέναν πιτσιρικά εκεί μέσα και να ακούσω τίποτα κουφό.

Αν έχω προσβάλει κανένα παιδί που ανήκει στο 10%, που κάνουν δουλεία εκεί μέσα, δεν νομίζω να διαφωνεί μαζί μου, ότι το κλίμα εκεί μέσα είναι χάλια. Εξάλλου δεν νομίζω ότι οποίος είναι εργατικός και με γνώσεις εκεί μέσα, θα συνδέσει την ζωή του με το ΠΛΑΙΣΙΟ, προφανέστατα το κάνει για μια προσωρινή εργασία.

Φίλε aktizol καλά έκανες και ανάφερες το πρόβλημα σου και εννοείτε είναι φυσική η στάση σου, είμαι 100% μαζί σου. Αν είναι δυνατόν αν δίνεις τα λεφτά σου για κάτι καινούργιο και να συνειδητοποιείς μετά ότι είναι χρησιμοποιημένο. Τώρα όσον αφορά τον σεβασμό προς το πελάτη, τι πράμα ??? δεν νομίζω να υπάρχει στο λεξιλόγιο τους, πόσες φορές έχω μπει στο ΠΛΑΙΣΙΟ και ξυπνάνε από το ξύσιμο κάποιοι πωλητές και με εξυπηρετούνε μετά από κανα 10 λεπτό που είμαι μέσα (ουτε δημόσιοι υπάλληλοι να ήταν) και ακόμα χειρότερα μερικές φορές πρέπει να τους ψάχνω κιόλας, λες και είναι μικρά παιδάκια και πρέπει να τους πάρω από το χεράκι και δεν μιλάω για μέρες που γίνεται πανικός από κόσμο. Είναι απλά απαράδεκτοι οι άνθρωποι. Ίσως αν βάλουν πιο δύσκολα κριτήρια στην επιλογή υπαλλήλων, ίσως και μόνο τότε, μπορεί και να γίνουν κάπως σοβαροί, άκου εκεί κριτήριο απόφοιτος Λυκείου!!!!

Αυτά, τα είπα και ξαλάφρωσα.

Δημοσ.

το απόφοιτος λυκείου είναι προφανώς για να δικαιολόγησουν τον βασικό μισθό που θα τους δίνουν.

αλήθεια δεν υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να έχει δουλέψει στο ΠΛΑΙΣΙΟ να μας πεί?

Δημοσ.
Καλα ο σκληρος δεν ητανε σφραγισμενος οταν τον πηρες?

 

δεν δίνει ΠΟΤΕ σφραγιμσένους δίσκους!

Πάντα σε ζελατίνα και σου λεει "έτσι τους φέρνει το εργοστάσιο!"

Δημοσ.

mhn talaipwrhse kai mhn ekneyrizesai adika...apla phgaine se enan dikhgoro kai kane agwgh. Me to yliko poy exeis ston disko soy kai thn apodei3h agoras den tha exeis problhma na pareis apozhmeiwsh xrhmatikh.Epishs kane mia anafora sto INKA na analaboyn kai aytoi mia wraia episkpepsh sto magazi kai steile kai ena email me ola ta dedomena prin thn agwgh se kapoio ypsilobatmo stelexos. THa parei ligo xrono h olh diadikasia alla mono etsi sthn ellada ftiaxnoyn ta pragmata.To basikotero mhn gyriseis pisw ton disko exases olo to paixnidi.....

Δημοσ.
Όχι' date=' βάζουν το αυτοκολλητάκι με δικό τους serial number ανά προϊόν...

λες και το υπάρχον με το SN & τα λοιπά που βάζει ο κατασκευαστής του προϊόντος δεν τους ικανοποιεί τα...tracking τους...[/quote']

 

Ναι, έτσι είναι. Σε μένα ένας δίσκος που τα παιξε και δεν είχα απόδειξη, χάρη σε αυτό το αυτοκολλητάκι που πιστοποιούσε την αγορά του δίσκου από το Πλαίσιο μου τον άλλαξαν αμέσως.

Τώρα γιατί δε χρησιμοποιούν το S/N του δίσκου είναι δική τους υπόθεση.

Προσωπικά προτιμώ Πλαίσιο βασικά λόγω της αμεσότητας στην αλλαγή ελαττωματικών προϊόντων. Δε συμβαίνει συχνά, αλλά ... αν σου κάτσει; :)

Δημοσ.
mhn talaipwrhse kai mhn ekneyrizesai adika...apla phgaine se enan dikhgoro kai kane agwgh. Me to yliko poy exeis ston disko soy kai thn apodei3h agoras den tha exeis problhma na pareis apozhmeiwsh xrhmatikh.Epishs kane mia anafora sto INKA na analaboyn kai aytoi mia wraia episkpepsh sto magazi kai steile kai ena email me ola ta dedomena prin thn agwgh se kapoio ypsilobatmo stelexos. THa parei ligo xrono h olh diadikasia alla mono etsi sthn ellada ftiaxnoyn ta pragmata.To basikotero mhn gyriseis pisw ton disko exases olo to paixnidi.....

 

Τελικά οι ιστορίες με τους δικηγόρους αξίζουν τον κόπο? ή μήπως σκας ένα σκασμό λεφτά, θυσιάζεις χρόνο και συγχίζεσαι για να πάρεις το αυτονόητο...

Η καταγγελεία πρέπει να γίνει αλλά τα δικαστήρια σε αυτές τις περιπτώσεις δεν ξέρω αν αξίζουν τον κόπο. Αν έχει κανένας εμπειρία ας γράψει για να ξέρουμε τι πρέπει να κυνηγάμε και τι όχι

Δημοσ.

****** ΤΟΥΣ, ΤΟΥΣ ********!!!!!!

 

Να μιλήσεις με έναν υπεύθυνο και να ζητήσεις εξηγήσεις... Στο κάτω-κάτω έχεις πληρώσεις για αυτό το δίσκο δεν στον δώσανε δώρο....

 

*****.....

 

 

 

Edited by ChrisAce

 

Molis kerdises ena ebdomadiaio ban...

Etsi gia na prosexeis thn epomenh fora ti grafeis..

Δημοσ.
Όχι, βάζουν το αυτοκολλητάκι με δικό τους serial number ανά προϊόν...

Τουλάχιστον παλιότερα έκαναν ένα κόψιμο 5-6 εκατοστών στο σακουλάκι του δίσκου για να μπορέσουν να κολλήσουν το αυτοκόλητο τους. Το κόψιμο ήταν τόσο μικρό που ήξερες πως ο δίσκος δεν έχει βγει από το σακουλάκι.

 

Αντίθετα, τον τελευταίο καιρό τα σακουλάκια είναι εντελώς ανοιχτά και δεν μπορείς να ξέρεις αν ο δίσκος είναι καινούριος ή όχι :(

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...