Προς το περιεχόμενο

PSP FW 2.00 Epitelous espase?


gherudos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

H hmera ths aneksarthsias gia to eurwpaiko psp eftase,xaris se ena overflow sto buffer oi filoi mas oi kinezoi prwtoi vrhkan auto to xploit,hdh kukloforei to prwto programa gia psp me firmware 2.00 to klassiko programma Hello World.

Filoi mou etoimasteite se liges hmeres ksekinaei h epanastash ;)

Prosoxh osoi exete ekdosh 1.50 mhn viasteite na to anavathmisete kathws tha perasoun akoma merikes hmeres wspou na teleiopoihthei h methodos!!!

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

αναφέρεσαι σε αυτό;

 

First Homebrew Code on 2.00

 

1. Set wallpaper to frame_buffer.png (without overflow.tif present

in the PHOTO directory, or it will crash).

2. Add overflow.tif to the PHOTO directory, and open into the photo

viewer. Custom code to paint the screen! Or to write a homebrew

app! Not to run illegal games.

 

How It Works?

 

1. The PNG contains a small amount of code in a known, fixed place

(the VRAM). If to look closely at the wallpaper, sees small

coloured pixels in the right down. The pixels are Allegrex

opcodes, with the highest byte all zero for the ALPHA. These

pixels do:

 

syscall 0x20C7 ; sceKernelDcacheWritebackInvalidateAll

slt a0, zero, sp ; put 1 into a0

sll a0, a0, 6 ; put 64 into a0

addiu a0, sp, a0 ; get screen painter address over SP

jr a0 ; jump to the screen painter

nop ; branch delay slot

 

2. The TIFF contains also some code and a buffer to trigger the

known BitsPerSample overflow in libtiff in the photo viewer.

The buffer makes a jump to the VRAM which has the PNG colours

by overwriting the safed ra (return address) on the stack.

The VRAM code uses SP and calculates the address of the buffer

then runs it. Then it jumps there. The screen is yellow as

the colour was 0x12345678 in Hex.

 

PSP Users:

 

We didn't do this so you could steal from Sony and game companies.

We believe in OSS. There are plenty of amazing programs that have

been written for the PSP. Use this as a gift and not as an excuse

to steal.

 

Sony:

 

If you wanted to find us i know you could. This release wasn't

intended as a way to run pirated software on the PSP. We believe

that everyone should be able to compile their own code and run it.

Nothing is kept secret forever and i'm sure you know this.

In the end, if it wasn't us. It would be some one else.

Fighting it would be like skating up a hill. You did create the

PSP and did an amazing job.

 

Toc2rta:

To the people of the Toc2rta development network. You're our phone

a friend. With out your friendship this would never of happened.

I hope this brings you as much happiness as it brings us.

Join us on irc.toc2rta.com.

 

 

Most importantly... Have fun!

Δημοσ.

Sigoura apo pleuras poiothtas kosmou ta pragmata kapote htane kalytera...Mpravo gia ton tropo pou grafete sta posts sas!Isws to palikari pou arxise to thread na htane ena vhma parakatw,diavaste edw loipon oi ypoloipoi kai afhste thn epi8etikothta kata merous,an de sas aresei kati yparxei kai allo tropos pera apo tis vrisies.

 

http://www.psp-hacks.com/2005/09

Δημοσ.

burning δεν νομίζω να γνωρίζεις περισσότερα από εμένα,και σε παρακαλώ να εκφράζεσαι πιο κόσμια καθώς πολλά παιδιά διαβάζουν αυτό το forum.

Το PSP 2.0 έχει σπαστεί ήδη και κυκλοφορεί το πρώτο homebrew και δεν είναι αυτό που αναφέρατε παραπάνω.

Είναι αυτό:

DSC02275.JPG

 

Andy Fung, the developer of DJSP/PSPAdvance, has emailed us his creation inspired by the original 2.0 exploit by Groepaz/Team Hitmen, a scrolling starfield demo. Here is what he said in the readme:

 

Based on the original 2.0 exploit code. I just love star fields. I blame it on the old qbasic days.

 

Written by me: Lok Tai (Andy) Fung da DJSP/PSPAdvance guy. Email: Cooleyandy[at]hotmail[dot]com

 

source is included for all you dev folks. I did this for fun. Absolutely no use whatsoever.

 

It was interesting writing this program when I don't even have a 2.0 yet. I had to scour the irc channels

for someone to help. Thanks FlongP.

 

Shameless plug: PSPAdvance Coming soon.

 

And thanks again to Groepaz/Hitman for the exploit code.

 

και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:

 

http://files.pspupdates.qj.net/cgi-bin/cfiles.cgi?0,0,0,0,32,1378

 

Και άλλη φορά όταν απαντάτε σε ένα θέμα καλά θα κάνετε να γνωρίζετε γι αυτό το θέμα,οι αερολογίες δεν αρέσουν σε κανένα!!!

Δημοσ.
Και άλλη φορά όταν απαντάτε σε ένα θέμα καλά θα κάνετε να γνωρίζετε γι αυτό το θέμα,οι αερολογίες δεν αρέσουν σε κανένα!!!

gherudos έχω να σου πω αρκετά πράγματα, σε φιλικό πάντα πνεύμα.

 

Πρώτα απ' όλα, έχω βαρεθεί να διαβάζω σε ξένα forums, posts με τίτλους "2.0 hacked!" κλπ, και όταν βλέπω αντίστοιχες δημοσιεύσεις να έρχονται και στον ελληνικό χώρο, ε... τρελαίνομαι λιγάκι. (Από αυτή την άποψη καταλαβαίνω τον burnin)

 

Αν και αναφέρθηκε ήδη, το ξαναλέω: το PSP firmware 2.0 ΔΕΝ έχει σπάσει. Αυτό που ανακαλύφθηκε είναι ένα χρήσιμο exploit το οποίο επιτρέπει την εκτέλεση unsigned κώδικα. Ως εδώ καλά. Το πρόβλημα είναι ότι ο κώδικας εκτελείται σε user mode, και υπάρχει περιορισμός στη μνήμη στην οποία μπορεί να γίνει αναφορά (64kb max). Για να ξεπεραστεί ο περιορισμός στη μνήμη, απαιτείται η εκτέλεση κώδικα σε kernel mode (ώστε να γίνει μια κλήση που π.χ. θα δεσμεύει μνήμη). Όσο δεν εκτελείται κώδικας σε kernel mode το firmware 2.0 θα παραμένει un-hacked. Και αυτά δεν τα λέω εγώ - αν ψάξεις λιγάκι θα τα βρεις δημοσιευμένα από τους ίδιους τους δημιουργούς του exploit. Οι ίδιοι αναφέρουν πως από την εκτέλεση κώδικα σε user mode μέχρι το kernel mode υπάρχει ένα μεγάλο κενό και θα απαιτηθεί πολύ δουλειά και κόπος για να τα καταφέρουν.

 

Με λίγα λόγια, γίνεται πρόοδος στο 2.0 αλλά ακόμη τίποτα δεν έχει σπάσει. Και αυτό το οποίο δείχνεις στο τελευταίο σου post δεν είναι κάτι διαφορετικό από μια παραλλαγή του hello world, που με τη σειρά του είναι μια παραλλαγή του αρχικού exploit. Όσο εκτελούνται ολα αυτά σε user mode όμως, μην περιμένεις να δεις emulators ή οτιδήποτε σχετικό στο 2.0 ...

 

Υ.Γ. Κάτι έλεγες για αερολογίες...

Δημοσ.

clairvoyant έχεις απόλυτο δίκιο και δεν διαφωνώ

αλλά αν διαβάσεις το ποστ μου θα δείς ότι δεν αναφέρομαι σε emulators και isos κτλπ

αναφέρομαι στην 1η Homebrew application που τρέχει με unsigned code.

Πάντως οφείλω να πω οτι γνωρίζεις αρκετά πράγματα.

Τώρα μένει το πιο απλό πράγμα να γίνει κι όχι το exploit,τα 64Κ είναι αρκετά για να γίνει το patch στο firmware και απλά να του αλλάξουμε την έκδοση.

Αυτό τι σημαίνει?Ότι αν το psp νομίζει ότι το firmware του είναι 1.00 τότε θα μας αφήσει να τρέξουμε το firmware update 1.50.εκεί στηρίζεται το exploit,όσο για ένα πραγματικό hack για να τρέχουμε emulators,isos κτλπ σε kernel mode θα αργήσει άλλα θα γίνει.Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Δημοσ.

OK βρε συ, εξάλλου αν ψάχνουμε για ορισμό του "σπασίματος" τότε κάλιστα μπορούμε να πούμε ότι και αυτό είναι ένα είδος hack, αφού τρέχει unsigned κώδικα. Απλώς υπάρχει δουλειά ακόμη μέχρι να φτάσουμε στο σημείο που θέλουν οι περισσότεροι.

 

Τώρα, να κάνω μια ακόμη παρατήρηση. Ακόμη κι αν κάνουν αυτό που λες, αν δηλαδή αλλάξουν την έκδοση firmware (κάτι σαν τον wab version changer) δεν είναι απόλυτα σίγουρο ότι θα πετύχει η αναβάθμιση του firmware από το "εικονικό" 1.0 στο 1.5. Απ' όσο έχω διαβάσει σε διάφορα forums, όσοι είχαν ήδη psp 1.50 και με το version changer άλλαξαν την έκδοση σε 1.0 και κατόπιν έτρεξαν το πραγματικό update 1.50, η διαδικασία αναβάθμισης κόλλησε στο 99% εμφανίζοντας μήνυμα να στείλουν το PSP στη Sony (lool). Βέβαια αυτά δεν τα έχω δει με τα μάτια μου και στα ξενα forums γίνεται χαμός από 10χρονα που γράφουν ό,τι ιστορία τους κατέβει στο μυαλό, οπότε κρατάω επιφυλλάξεις.

 

Πάντως χαίρομαι που επιτέλους βλέπουμε κάποια πρόοδο με τη μορφή πραγματικών αρχείων και όχι ψεύτικων βίντεο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...