Προς το περιεχόμενο

Perfect Dark Zero


GordonFreeman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

logo4ki.jpg

 

 

Το δεύτερο παιχνίδι το οποίο ετοιμάζει η Rare για το XBOX360 είναι το γνωστό Perfect Dark Zero.

Στην ουσία πρόκειται για το prequel και όχι για το sequel του παιχνιδιού που είχε γίνει επιτυχία στο Nintendo64 , αφού η υπόθεσή του τοποθετείται στο 2020 , δηλαδή 3 χρόνια πριν το πρώτο παιχνίδι και δείχνει την πρώιμη πορεία της κεντρικής ηρωίδας Joanna Dark .

Το θέμα όμως είναι ότι για άγνωστους λόγους το παιχνίδι είχε παραμείνει το πιο κρυφό από τα χαρτιά της Microsoft , τόσο στην E2005 όπου έγινε μόνο μία (κεκλεισμένων των θυρών) παρουσίαση του multiplayer τμήματος του παιχνιδιού όσο και στην TGS2005 στην οποία έκριναν ότι δεν ήταν ο κατάλληλος τόπος για να κάνουν την κανονική παρουσίασή του στο κοινό.

Πολλοί δημοσιογράφοι είχαν εντυπωσιαστεί από την επίδειξη του multiplayer τμήματος που είχε γίνει τον Μάιο , και πραγματικά δεν καταλάβαιναν αυτήν την μυστικοπάθεια της Microsoft.

Όπως αποδεικνύεται όμως και από την τελευταία αποκλειστική συνέντευξη του Peter Moore στο Xboxyde , ήταν καθαρά θέμα τακτικής.

Η Microsoft έκρινε ότι το καλύτερο μέρος για να παρουσιάσει το παιχνίδι ήταν η X05 στο Άμστερνταμ.

Ίσως για να εντυπωσιάσει με αυτήν την αποκλειστικότητα το Ευρωπαικό κοινό ακριβώς 2 μήνες πριν την κυκλοφορία της κονσόλας στην Ευρώπη.

Πιθανόν πάλι να ήθελε να κάνει και μία εντελώς καινούργια εντυπωσιακή παρουσίαση και να μην δείξει μόνο βελτιωμένες εκδόσεις των παιχνιδιών που ήδη έχει παρουσιάσει.

 

Στην παρουσίαση του multiplayer κομματιού (Ε2005) είχαν καλεστεί μεταξύ των άλλων και οι δημοσιογράφοι του IGN και Gamespot.

Διαβάζοντας τις εντυπώσεις τους και ψάχνοντας σε κάποια forums , μάζεψα αρκετές πληροφορίες για το online τμήμα του παιχνιδιού το οποίο εισάγει καινοτομίες και γενικά είναι αρκετά φιλόδοξο.

 

 

Καταρχήν όταν οι δημοσιογράφοι μαζεύτηκαν στην κλειστή αίθουσα που θα τους γινόταν η παρουσίαση δεν είχαν και πολλές προσδοκίες.

Λίγο γιατί η όλη υλοποίηση που θα τους έδειχναν ήταν ήδη 8 εβδομάδες παλιά (δηλαδή από τον Μάρτιο) , λίγο γιατί όσα screenshots και κλιπάκια είχαν δει νωρίτερα δεν τους είχαν ενθουσιάσει ιδιαίτερα .

Τους είχαν δώσει την εντύπωση ότι πρόκειται για ένα μάλλον καλούτσικο παιχνιδάκι…

Όταν τελικά βγήκαν από την αίθουσα ήταν κατενθουσιασμένοι .

Μιλούσαν με τα καλύτερα λόγια για ένα παιχνίδι με ποιότητα γραφικών που πλησίαζε πολύ αυτή του G.ο.W. ενώ ταυτόχρονα είχε το gameplay ενός καλού παιχνιδιού της Rare. (η οποία από την μεριά της ήταν η υπεύθυνη για τον εθισμό που προκαλούσαν επί χρόνια αρκετοί τίτλοι της Nintendo και φαίνεται ότι έκανε και εδώ το θαύμα της ).

 

Για τα γραφικά : Αν και το παιχνίδι έτρεχε σε ένα Alpha Dev Kit με το 30% της δύναμης του xbox360 , έπαιζε αρκετά καλά με το frame rate να κυμαίνεται 20-30 fps.

Τα γραφικά δεν είχαν καμία σχέση με τα screenshots που είχαν κυκλοφορήσει μέχρι τότε.

Άριστα σχεδιασμένες και τεράστιες πίστες με έμφαση στην λεπτομέρεια των textures (τα parallax textures έκαναν και εδώ την δουλειά τους) , υπερβολικά λεπτομερή όπλα , άριστα animations (ακόμα και το animation του γεμίσματος είναι πολύ καλό) και όλα τα οπτικά εφέ των παιχνιδιών επόμενης γενιάς ήταν εκεί .

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή:

 

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

 

Το παιχνίδι είναι πολύ προσαρμόσιμο.

Μπορείς να ρυθμίσεις τον αριθμό των bots , την δυσκολία των bots , το όριο των πόντων , το είδος του spawn , την διαμόρφωση της βάσης , τα είδη και τον αριθμό των όπλων κ.α.

Ακόμα μία λειτουργία παρμένη από το Hallo: Μπορείς να καθορίζεις εάν και κατά πόσο οι παίκτες θα μπορούν να μπουν η να βγουν από ένα παιχνίδι που είναι σε εξέλιξη .

Υπάρχουν δύο είδη multiplayer παιχνιδιού: το Death match και το Dark Ops.

Το πρώτο όλοι μπορούν να καταλάβουν τι θα κάνει.

Το δεύτερο θα είναι ένα παιχνίδι με γύρους στους οποίους η κάθε ομάδα θα έχει συγκεκριμένες αποστολές.

Όπως το Counter Strike μόνο που τα objectives θα είναι διαφορετικά όπως είναι φυσικό.

Σε όλα τα multiplayer modes του Perfect Dark Zero θα υπάρχουν spawn rooms , στα οποία οι παίκτες θα μπορούν να ξεκινάνε τον γύρο σε ένα ασφαλές δωμάτιο.

Σε αυτό θα διαλέγουν με την ησυχία τους ποια όπλα θα πάρουν μαζί τους στο πεδίο της μάχης και μετά θα μπαίνουν στην δράση.

Κάθε παίκτης θα έχει στην διάθεσή του τέσσερα slots στα οποία θα μπορεί να μεταφέρει ισάριθμα όπλα.

Όμως τα πιο βαριά όπλα θα καταλαμβάνουν περισσότερα από ένα slot και έτσι θα μεταφέρει λιγότερα εάν επιλέξει να αγοράσει κάποιο από αυτά.

Το νέο σύστημα spawn προσφέρει δύο οφέλη. Πρώτον καταργεί το Spawn Camping και δεύτερον ο παίκτης θα μπορεί να επιστρέψει σε αυτό κατά την διάρκεια του παιχνιδιού (και όχι μόνο όταν σκοτώνεται). Αυτό θα επιτυγχάνεται μέσω κάποιων σημείων τηλεμεταφοράς που θα υπάρχουν διασκορπισμένα στην πίστα και η κάθε ομάδα θα μπορεί να το καταλάβει και να το χρησιμοποιήσει προς όφελός της.

Άρα στην ουσία αυτά τα σημεία δεν θα είναι τίποτα άλλο από spawns σκορπισμένα στην πίστα.

Όταν κάποιο από αυτά είναι ουδέτερο θα φαίνονται στο ραντάρ με άσπρο χρώμα , όταν ανήκει στην ομάδα του θα φαίνεται με πράσινο και εάν ανήκει στους εχθρούς θα φαίνεται με κόκκινο.

Εάν ένας παίκτης συνδεθεί με κάποιο τέτοιο σημείο που ανήκει στην ομάδα του τότε θα μεταφέρεται αυτόματα στο Spawn room στο οποίο θα μπορεί να αγοράσει νέο οπλισμό , health packs , ασπίδα κ.τ.λ. (ανάλογα πάντα με τα πόσα χρήματα έχει μαζέψει) .

Πάντως αυτή η αναλογία χρωμάτων (πράσινο –κόκκινο) θα χρησιμοποιείται σε όλο το παιχνίδι.

Τα μοντέλα της ομάδας σου θα έχουν πράσινα διακριτικά και της αντίπαλης ομάδας κόκκινα.

Το ίδιο και τα οχήματα.

Εάν πάρεις κάποιο όχημα από έναν εχθρό τότε αυτό από κόκκινο θα γίνεται πράσινο.

Οι πίστες είναι τεράστιες αλλά το παιχνίδι θα μπορεί να κλειδώσει η να ξεκλειδώσει τμήματα του χάρτη ανάλογα με τον αριθμό των ατόμων που συμμετέχουν . Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει πάντα μία σωστή αναλογία (αριθμός παικτών / μέγεθος map).

 

ΠΑΙΚΤΕΣ:

 

 

Το παιχνίδι μέχρι την στιγμή της παρουσίασης υποστήριζε 50 άτομα και προσπαθούσαν να μεγαλώσουν αυτόν τον αριθμό. Θεωρείται ότι ο τελικός αριθμός παικτών που θα μπορεί να σηκώσει θα είναι μεταξύ 50 και 64.

Η εμφάνιση κάθε μοντέλου θα είναι διαφορετική και παρμένη από κάποιο αντίστοιχο του single player mode. Αυτό θα καθορίζεται από την βαθμολογία σου . Το σύστημα Live θα μετράει την βαθμολογία σου και όσο πιο υψηλή είναι , θα σου δίνει και εμφάνιση από πιο γνωστό ήρωα .

Άρα ο παίκτης με την πιο μεγάλη βαθμολογία θα παίζει σαν Joanna Dark.

Γενικά η σχεδίαση των παικτών είναι συμπαγής και πολύ εντυπωσιακό είναι το γεγονός όταν δέχονται πυρά να βλέπεις να αποκολλούνται κομμάτια από την θωρακισή τους και να πετάγονται κάτω.

 

ΟΧΗΜΑΤΑ:

 

 

Τα οχήματα που μέχρι στιγμής είναι γνωστό ότι θα υπάρχουν είναι , μοτοσικλέτα , hovercraft και JetPack.

Στην παρουσίαση που έγινε υπήρχε διαθέσιμο μόνο το JetPack.

Αυτό είναι ένα όχημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σαν ιπτάμενο (η οθόνη αλλάζει σε 3rd Person και έχεις μία πανοραμική θέα της πίστας) είτε σαν δίποδο όχημα βαδίσματος . Και στις δύο περιπτώσεις διαθέτει ένα κανονάκι με το οποίο μπορείς να γαζώνεις τους αντιπάλους.

Ο άνθρωπος του IGN έγραψε ότι το jetpack είναι λεπτομερέστατο μέχρι αηδίας στην σχεδίαση και η μετατροπή του από ιπτάμενο σε επίγειο και το αντίστροφο συνοδεύεται από ένα πολύ όμορφο animation.

 

 

 

ΤΑΚΤΙΚΕΣ - ΚΙΝΗΣΕΙΣ:

 

 

Όταν δεν οδηγείς η πετάς κάποιο όχημα θα γυρίζεις την πίστα με τα πόδια .

Θα μπορείς να κινείσαι από το ένα σημείο το οποίο σου προσφέρει κάλυψη σε ένα άλλο που βρίσκεται κοντά κάνοντας μία τούμπα στο έδαφος , δυσκολεύοντας έτσι τους αντιπάλους που βρίσκονται κοντά να σε σημαδέψουν. Θα υπάρχει επίσης μία δυνατότητα όταν βρίσκεσαι κοντά στην γωνία ενός τοίχου να κολλάς πάνω σε αυτόν για κάλυψη.

Όταν το κάνεις αυτό η οθόνη θα αλλάζει προσωρινά σε 3ου προσώπου και θα βλέπεις τόσο τον εαυτό σου όσο και τους αντιπάλους που βρίσκονται από την άλλη πλευρά. Εάν γύρεις λίγο έξω από τον τοίχο τότε θα έρχεσαι πάλι σε προοπτική 1ου προσώπου και θα μπορείς να σημαδέψεις.

 

 

 

ΟΠΛΑ GADGETS:

 

Πολλά από τα φουτουριστικά όπλα και τα gadgets που χρησιμοποιούνται θα είναι οικεία στους παίκτες του παλιού παιχνιδιού στο Ν64.

Ενώ σε κάποια όπλα το secondary fire θα αποτελεί κάποιο gadget.

Κάποια καλά παραδείγματα gadgets είναι ένα αυτόματο όπλο που το χειρίζεται ένα laptop (τα γνωστά turret) αλλά και ένας μανδύας που σε κάνει αόρατο από τους αντιπάλους.

To turret θα πρέπει να το στήσεις προσεκτικά σε κάποιο σημείο που δεν θα έχει ο αντίπαλος οπτική επαφή από μακριά γιατί αλλιώς θα μπορεί να το διαλύσει η να το πλησιάσει από ασφαλή γωνία και να του αλλάξει τις ρυθμίσεις χρησιμοποιώντας το εναντίον σου (αυτό μου θυμίζει splinter cell).

Με το gadget του μανδύα γίνεσαι αόρατος αλλά έχεις περιορισμούς …

Όταν τον χρησιμοποιείς δεν μπορείς να πυροβολήσεις.

Επίσης εάν κινηθείς γίνεσαι αντιληπτός όπως αντιληπτός γίνεσαι εάν ένα σύννεφο σκόνης (στην πίστα της ερήμου) περάσει από πάνω σου.

Εάν συμβεί αυτό τότε ο αντίπαλος παίκτης θα δει την σιλουέτα σου να διαγράφεται διάφανη και κυματιστή , ένα καταπληκτικό εφέ που θυμίζει αυτό του Predator όταν ψιλοχάνει την κάλυψή του.

Επίσης εντυπωσιακό οπτικό εφέ δημιουργεί και το x-ray gun το οποίο κάνει όλη την οθόνη μπλέ και μπορείς να δείς τους εχθρούς που βρίσκονται πίσω από τους τοίχους.

Όταν κοιτάς μέσα από αυτό βλέπεις όλους τους ανθρώπους σαν σκελετούς (έτσι βλέπεις και το χέρι σου που κρατάει το όπλο).

Αυτά προς το παρόν.

 

 

 

Περισσότερα θα μάθουμε και θα δούμε στην X05 στις 2,3 Οκτωβρίου.

Κάπου διάβασα ότι αμέσως μετά το τέλος της , η Microsoft θα ξεκινήσει διαφημιστική Καμπάνια για το παιχνίδι το οποίο σκοπεύει να χρησιμοποιήσει με τον τρόπο που χρησιμοποίησε το Hallo στο αρχικό xbox.

Αυτό που μένει είναι να περιμένουμε μερικές ημέρες για να δούμε εάν το παιχνίδι θα ανταποκρίνεται σε τόσο υψηλές απαιτήσεις.

 

19iw.th.jpg 22vx.th.jpg 36fo.th.jpg 47dx.th.jpg 58ht.th.jpg 68qf.th.jpg 77vz.th.jpg 85eh.th.jpg 90or.th.jpg 107ij.th.jpg 110ub.th.jpg

Δημοσ.

Συγχαρητήρια για ακόμα μια φορά για το πολύ ενημερωτικό Preview!!!

 

GordonFreeman

.....όσα screenshots και κλιπάκια είχαν δει νωρίτερα δεν τους είχαν ενθουσιάσει ιδιαίτερα .....Τα γραφικά δεν είχαν καμία σχέση με τα screenshots που είχαν κυκλοφορήσει μέχρι τότε....."

Ta screenshots που ειχαν κυκλοφορήσει αλλά δεν έλεγαν είναι αυτά ακριβώς που παραθέτεις!!!! LOL

 

Αν είναι έτσι τα γραφικά του τότε καλύτερα να πάρω PS2!!! :) που είναι και καλύτερα...

 

Εντάξει μάλλον θα πατώσει!!!!

Δημοσ.

Μερικά από τα screenshots είναι πολύ άσχημα και μερικά τα βρίσκω πολύ καλά.

Αλλά όλα είναι από multiplayer maps οπότε εκ των πραγμάτων δεν θα μπορούσε να τα κάνει το PS2.

 

"Εντάξει μάλλον θα πατώσει!!!!"

 

Το γεγονός ότι όλοι είπαν τα καλύτερα λόγια για την επίδειξη του multiplayer mode αλλά και το γεγονός ότι η Ms το προορίζει να παίξει τον ρόλο του killer app στην εμφάνιση του 360 στην Ευρωπαική αγορά , δείχνουν ότι μάλον το αντίθετο θα συμβεί.

Αλλά καλύτερα να περιμένουμε να το δούμε σε μερικές ημέρες στην Χ05 του Αμστερνταμ.

Όχι μόνο αυτό αλλά και τα περισσότερα από τα άλλα παιχνίδια , αφού για πρώτη φορά θα παρουσιαστούν να παίζουν σε xbox360 και όχι σε κάποια μονάδα PC.

Η συγκεκριμένη έκθεση θα είναι το τελικό crash test για πολλούς τίτλους παιχνιδιών (αν και ακόμα θα έχουν κάποιες εβδομάδες για να τα βελτιώσουν)

 

 

Υπομονή μερικές ημέρες λοιπόν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...