n1kos.klx Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 οκ εφυγε και το αγχος με τα blacks, τα πηρα και τα 4!! M@MANE!! περισσεψαν και 2μυρια οποτε αλλαγη λαδιων, turbo stage 4 και R1,R2 λαστιχακια στο καθενα! χαλαρα τωρα παω για οσα one-make events εχουν μεινει που γουσταρω τρελά να τα τρεχω με ελαχιστα φτιαγμενα cars για 20-30 a-spec points!
n1kos.klx Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 ρε συ omni να ριξω και στα 4 rigidity increase? διαβασα οτι ισως παιξει κατι για υποστροφη σε μερικα και αλλα τα ωφελησει.. βρηκα σ'ενα FAQ τα παρακατω, ισως βοηθησουν μερικους: "Part: Increase Rigidity Cost: 30,000cr. Comments: This helps prevent the body of the car from warping out of shape due to long term use, as well as increasing the stability of the car. Part: Body Rigidity Refresher Cost: 50,000cr. Comments: This is an interesting upgrade, which doesn't seem overly necessary at first. However, as the car is driven further the body of the car will warp (even with increased rigidity) and cause the car to handle very poorly and suffer large amounts of oversteer, and, if you let it go on, the car will become fundamentally undrivable. This upgrade works like tyres, you only have to buy it once and then it is reapplied to your car between every race, so you never have to worry about body warp again (Unless of course you intend to A-spec a 24 hour race, body warp will occur and the rigidity won't be refreshed until after the race; I recently A-spec'd Le Mans II, and by the eight hour mark the car becomes very difficult to control if you want to drive at maximum pace, it continues to deteriorate until about the 11 or 12 hour mark, at which point you have to drive at a reduced pace just to maintain control of the car. Even going down the Mulsanne straight is a pain, because its so uneven)."
omnimal Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 ρε συ omni να ριξω και στα 4 rigidity increase? διαβασα οτι ισως παιξει κατι για υποστροφη σε μερικα και αλλα τα ωφελησει.. βρηκα σ'ενα FAQ τα παρακατω' date=' ισως βοηθησουν μερικους: "Part: Increase Rigidity Cost: 30,000cr. Comments: This helps prevent the body of the car from warping out of shape due to long term use, as well as increasing the stability of the car. Part: Body Rigidity Refresher Cost: 50,000cr. Comments: This is an interesting upgrade, which doesn't seem overly necessary at first. However, as the car is driven further the body of the car will warp (even with increased rigidity) and cause the car to handle very poorly and suffer large amounts of oversteer, and, if you let it go on, the car will become fundamentally undrivable. This upgrade works like tyres, you only have to buy it once and then it is reapplied to your car between every race, so you never have to worry about body warp again (Unless of course you intend to A-spec a 24 hour race, body warp will occur and the rigidity won't be refreshed until after the race; I recently A-spec'd Le Mans II, and by the eight hour mark the car becomes very difficult to control if you want to drive at maximum pace, it continues to deteriorate until about the 11 or 12 hour mark, at which point you have to drive at a reduced pace just to maintain control of the car. Even going down the Mulsanne straight is a pain, because its so uneven)."[/quote'] σωστος !!! . . . . αυτο εννοουσα οταν ελεγα πανε σαν διαολια χωρις αυτα τα kits !!! η γνωμη μου ειναι , οτι σε μεγαλους σε διαρκεια αγωνες ( με οικονομια σε ελαστικα και αναγκη σιγουριας ) οντως χρειαζεται το Body Rigidity Refresher , οπως λεει , για το increase rigidity σε μερικα αγωνιστικα ειναι υπερβολικο ( ειδικα στα του τυπου le-man παιζει υποστροφη ) , σε αλλα θα ειναι ιδανικο . . . πρεπει να το δοκιμασω σε endurance για να πω κι εγω παντως για μενα ειναι απολαυστικοτερο χωρις το Body Rigidity Refresher ΧΕΧΕΧΕ ( οχι απαραιτητα ταχυτερο . . . ετρεξα το gt-one ,με και χωρις το refresher kit κανοντας χρονους στο ιδιο δευτερολεπτο , οποτε δεν ειναι σημαντικο απο αποψη αποδοσης , χωρις το refresher , οτι κερδιζει σε εκρηκτικοτητα χανει σε σταθεροτητα και διαρκεια ελαστικων ) . γενικα , το Body Rigidity Refresher ας πουμε οτι ερχεται πριν το increase rigidity και ειναι ΟΚ να το εφαρμοζεις παντου χωρις εννοιες . το increase rigidity , συνισταται οταν θες το πλαισιο να γινει πολυ στιβαρο , να μειωσεις την υπερστοφη του αυτοκινητου , να το "δαμασεις" , ομως αν το κανεις αυτο σε muscle cars ή στην cadillac cien για παραδειγμα . . . δε θα στριβουν .
S2Katana Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Διαβασα κατι προηγουμενα ποστ ρε μη ψαρωνεις! Ακομα στο Ring εισαι!? :razz: Το τελειωσε ο b-specer μου σημερα απογευμα! Το αρχισα χτες κατα τις 3το βραδυ με το γερασμενο πια minolta' date=' πηγα σεμιναριο το πρωι κανονικα και απο τις 3 μεχρι τις 6-7 που τελειωσε το ειχα στο χ3. εννοειται με υπενθυμιση στο κινητο με countdown timer! :grin: E, του φουστη ολο στην τv μπροστα θα ειμαστε!! Στο καπακι τον έβαλα να τρεχει και το El Capitan 200miles για να τσιμπισω και ενα φρεσκο minolta. πριν λιγο εφτασα και τα 10μυρια για να χτυπησω τα blacks με το κολπο της clk-gtr! Mαραθωνιος GT4 λεμε! Το ps2 εχει να κλεισει μερες αφου τα βραδια το αφηνω για endurance races!! Exουν μεινει τα 2 24ωρα του Sarthe!![/quote'] Ok man χαλαρα!!!Το προβλημα με τον bspec ειναι οτι μετα απο καθε πιτ στοπ δεν τρεχει x3 αλλα x1 o χρονος, αλλα οκ μην τα θελουμε ολα δικα μας!!!
n1kos.klx Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 παντως μετα απο μερικες ασχημες εμπειριες με το γερασμενο minolta πιστευω οτι το rigidity refresher ειναι αναγκαιο, το αυτοκινητο γινεται πολυ νευρικο ειδικα οταν το πιεζεις φρεναροντας στο οριο ή αλλαζοντας κατευθυνση στα 400km/h στην test course.. αρα στο προγραμμα της συντηρησης μαζι με τα λαδια, φρεσκαρουμε και πλαισιο.. και ενα μ@ματο βιντεακι [αν δεν εχει ξαναμπει] http://video.google.com/videoplay?docid=-2949067658360696662&q=gran+turismo
S2Katana Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 mods delete this post Γιατι ρε?Τι εκανες λαθος? Δλδ χρειαζομαστε το refresher plan καθε 3000km κατα μεσο ορο ετσι?
omnimal Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Γιατι ρε?Τι εκανες λαθος?Δλδ χρειαζομαστε το refresher plan καθε 3000km κατα μεσο ορο ετσι? κατα λαθος εστειλα δυο φορες το ιδιο Post lol στα 3000 στο εβγαλε ε ? ναι αλλα το αγοραζεις μια μονο φορα , μετα εφαρμοζεται μονο του παλι
n1kos.klx Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 αν εφαρμοζεται μονο του ειμαστε jet!! 3000 μου φαινονται λιγα, εγω θα ελεγα περιπου στα 4000
n1kos.klx Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 κατι αλλο παιδες.. εχετε βρει καποιο FAQ οπου να αναφερεται το tuning level των αντιπαλων σε καθε event? με λιγα λογια θελω να τρεχω με ελαχιστα φτιαγμενα αυτοκινητα σε μικρα events για περισσοτερη ενταση και a-spec points..!
omnimal Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 παντως μετα απο μερικες ασχημες εμπειριες με το γερασμενο minolta πιστευω οτι το rigidity refresher ειναι αναγκαιο' date=' το αυτοκινητο γινεται πολυ νευρικο ειδικα οταν το πιεζεις φρεναροντας στο οριο ή αλλαζοντας κατευθυνση στα 400km/h στην test course.. αρα στο προγραμμα της συντηρησης μαζι με τα λαδια, φρεσκαρουμε και πλαισιο.. και ενα μ@ματο βιντεακι [αν δεν εχει ξαναμπει'] http://video.google.com/videoplay?docid=-2949067658360696662&q=gran+turismo καλο !!! μου θυμιζει παλιες εποχες . . . GT1 . . .
omnimal Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 κατι αλλο παιδες.. εχετε βρει καποιο FAQ οπου να αναφερεται το tuning level των αντιπαλων σε καθε event? με λιγα λογια θελω να τρεχω με ελαχιστα φτιαγμενα αυτοκινητα σε μικρα events για περισσοτερη ενταση και a-spec points..! τα a-spec points υπολογιζονται με βαση την δυναμη και το χειρισμο που μπορει να σου προσφερει το αμαξι μεσα στην πιστα . ειναι εντελως σχετικο . . . , μπορεις να μικρινεις την ανταγωνιστικοτητα ενος γρηγορου αυτοκινητου απο τα settings ( π.χ. αλλαζοντας ελαστικα , μακραινοντας το κιβωτιο κ.α. ) αυξανοντας ετσι του a-spec pts . τωρα αν υπαρχει μια τετοια λιστα , δεν ξερω . ομως δεν γραφουν ουτε καν ιπποδυναμεις στο starting linup οπως σε προηγουμενα GT
S2Katana Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2005 παντως μετα απο μερικες ασχημες εμπειριες με το γερασμενο minolta πιστευω οτι το rigidity refresher ειναι αναγκαιο' date=' το αυτοκινητο γινεται πολυ νευρικο ειδικα οταν το πιεζεις φρεναροντας στο οριο ή αλλαζοντας κατευθυνση στα 400km/h στην test course.. αρα στο προγραμμα της συντηρησης μαζι με τα λαδια, φρεσκαρουμε και πλαισιο.. και ενα μ@ματο βιντεακι [αν δεν εχει ξαναμπει'] http://video.google.com/videoplay?docid=-2949067658360696662&q=gran+turismo Αχ τι τραβαω με αυτη την 56αρα...Αν ειχα καμια Dsl θα εκανα upload τις τρελες μου με M3, EVO IV, S2000, Elise...Αδικος κοσμος!!!
Anexann Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2005 Αν είχα PS2 στο σπίτι μου σίγουρα θα έκανα save τις καλύτερες στιγμές μου στο GT4 και θα τις έκανα publish σε κάποιο free briefcase on-line. Τα αρχεία δε χρειάζεται να είναι τόσο μεγάλα όσο πολλοί τα κάνουν και περιμένεις αρκετά λεπτά για να τα... απολάυσεις. In any case, ευελπιστώ σε περίπου ένα μήνα (το αργότερο) να μπαίνω πια μέσω ADSL.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.