Προς το περιεχόμενο

Grand Turismo 4 - Tips & Άλλα


Anexann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αισίως φτάσαμε στις Cr 4020000 και είμαστε στην ημέρα 585. Αν δεν τα πάρουμε όλα σίγουρα θα χτυπήσουμε 2-3 πολύ καλά αυτοκίνητα.

 

Πέρα από αυτό βρήκα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για χωμάτινο rally (Subaru Impreza Concept) αλλά δεν είμαι πουθενά. Δε θέλω να το παινευτώ αλλά τόσα χρόνια CMR είμαι αρκετά καλός στα ανάποδα τιμόνια και στα power slides (drifts) στο χώμα. Έλα όμως που με ένα AUDI Quattro (το ιστορικό αυτοκίνητο του ιπτάμενου Φιλανδού) σε 3pt A-spec βρίσκομαι 15s πίσω! Να σημειώσω πως στο Subaru δεν έχω βάλει τίποτα extra αφού σκέφτομαι πως παραπάνω ιπποδύναμη θα το κάνει πολύ δύσκολο να ελέγχεται.

 

Όποιες προτάσεις most welcome... Το απόγευμα πιστεύω θα παίξουμε άλλες 40-50 μέρες.

 

 

Σιγουρα το CMR ηταν και ειναι μεγαλο ''σχολειο'' , αλλα να εισαι καλυτερα επιφυλακτικος...Δοκιμασε στο hard τους αγωνες rally και τα λεμε.ΠΑΛΟΥΚΙ!

  • Απαντ. 388
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Τις τελευταίες μέρες δεν είχα πολύ χρόνο να εξασκηθώ στο GT4 λόγω διαφόρων τρεξιμάτων που έχω. Σήμερα όμως όπως και να έχουν τα πράγματα θα παίξουμε κανένα δίωρο.

 

Τις ρυθμίσεις που μου πρότεινες S2Katana (ανάρτηση Impreza) δεν έχω προλάβει να τις δοκιμάσω ακόμα. Σήμερα θα δω πως θα πάμε με αυτές.

 

Όσο για τα rally σε hard mode, εδώ δεν έχω περάσει ακόμα το normal... Βέβαια τα ασφάλτινα δεν είναι πολύ δύσκολα αν έχεις το καλύτερό σου αυτοκίνητο. Σε καμία περίπτωση δεν τα περνάω με την πρώτη. Μετά από 3-4 προσπάθειες.

 

Έχω την εντύπωση πως η νοοτροπία που είχα εγώ τουλάχιστον στο CMR με μη καθαρές γραμμές στο χώμα δε συγχωρείται στο GT4. Από ό,τι βλέπω στον τρόπο που το Audi Quattro οργώνει την πίστα πέρνει πολύ πιο καθαρές γραμμές από εμένα και με αρκετά χαμηλότερη ταχύτητα. Μετά από αυτό έχω χαμηλώσει τις σχέσεις αρκετά και με τις ρυθμίσεις που μου προτείνεις στις αναρτήσεις πιστεύω πως θα είμαι τουλάχιστον within visible range του Audi. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω...

 

Θα επανέλθω αύριο με νεώτερα. Ίσως θα έχουμε αγορασει και τα "κακά" μαύρα αυτοκίνητα μέχρι τότε...

Δημοσ.
Τις τελευταίες μέρες δεν είχα πολύ χρόνο να εξασκηθώ στο GT4 λόγω διαφόρων τρεξιμάτων που έχω. Σήμερα όμως όπως και να έχουν τα πράγματα θα παίξουμε κανένα δίωρο.

 

Τις ρυθμίσεις που μου πρότεινες S2Katana (ανάρτηση Impreza) δεν έχω προλάβει να τις δοκιμάσω ακόμα. Σήμερα θα δω πως θα πάμε με αυτές.

 

Όσο για τα rally σε hard mode' date=' εδώ δεν έχω περάσει ακόμα το normal... Βέβαια τα ασφάλτινα δεν είναι πολύ δύσκολα αν έχεις το καλύτερό σου αυτοκίνητο. Σε καμία περίπτωση δεν τα περνάω με την πρώτη. Μετά από 3-4 προσπάθειες.

 

Έχω την εντύπωση πως η νοοτροπία που είχα εγώ τουλάχιστον στο CMR με μη καθαρές γραμμές στο χώμα δε συγχωρείται στο GT4. Από ό,τι βλέπω στον τρόπο που το Audi Quattro οργώνει την πίστα πέρνει πολύ πιο καθαρές γραμμές από εμένα και με αρκετά χαμηλότερη ταχύτητα. Μετά από αυτό έχω χαμηλώσει τις σχέσεις αρκετά και με τις ρυθμίσεις που μου προτείνεις στις αναρτήσεις πιστεύω πως θα είμαι τουλάχιστον within visible range του Audi. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω...

 

Θα επανέλθω αύριο με νεώτερα. Ίσως θα έχουμε αγορασει και τα "κακά" μαύρα αυτοκίνητα μέχρι τότε...[/quote']

 

 

Τα ασφαλτινα χαλαρα.Πραγματι δυστυχως τα παντιλικια κοστιζουν παρα μα παρα πολυ σε χρονο.Το CMR ηταν η αποθεωση του αναποδου.Ευτυχως που τα ραλλυ ειναι μονο το 10% του παιχνισδιου.Οσο για τις ρυθμισεις, σε χωμα τουλαχιστον 150mm υψος.Σε ασφαλτο παλι τερμα χαμηλωμα.Βεβαια γινεται πιο απολυτο αλλα πηγαινει ωραια.Μηπως να καναμε και ενα τοπικ με τις καλυτερες ρυθμισεις ανα τυπο πιστας?Χωμα-Πιστες-Πολεις...

Δημοσ.
Μηπως να καναμε και ενα τοπικ με τις καλυτερες ρυθμισεις ανα τυπο πιστας?Χωμα-Πιστες-Πολεις...

 

Ανοίγεις ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο...

 

Εχθές είμαι περίφανος να πω πως φτάσαμε το 25% του παιχνιδιού και το ξεπεράσαμε με δώρο το Audi Nuvolari. Πολύ όμορφο αυτοκίνητο. Από λεφτά δεν πήγαμε καθόλου καλά χθες αφού χαλάσαμε εδώ κι εκεί περίπου Cr 400000 για διάφορους λόγους και φτάσαμε στην ημέρα 664!

 

Βέβαια από εδώ και πέρα, μάλλον όχι σήμερα αλλά αύριο (κακούργα εφορία μας έχεις πεθάνει ** άσχετο(!) **), ο μόνος σκοπός είναι να παίξουμε όσες φορές προλάβουμε το league που κερδίζει την AMG Mercedes CLK-GTR και τα Cr 800000 περίπου που έρχονται μαζί της. Έχουμε ήδη μια οπότε θα είναι εύκολο να πάρουμε άλλα Cr 1.5m-2.3m. Από ό,τι έχω δει το μόνο σίγουρο αυτοκίνητο που θα αγοράσουμε από τα black cars είναι το Toyota GT-ONE (TS020) Race Car και με τα υπόλοιπα λεφτά θα δούμε... ποιο αυτοκίνητο δε θα αγοράσουμε.

 

Πάντως το όλο θέμα να σκοτωνόμαστε για αυτά τα !#%@% αυτοκίνητα ελπίζω να αξίζει πραγματικά. Τις τελευταίες 2-3 φορές δεν το έχουμε ευχαριστηθεί το παιχνίδι... Πιστεύω από εδώ και πέρα μόλις... ψωνίσουμε θα παίζουμε πιο άνετα αφού δεν υπ'αρχει πάλι κανένα τέτοιος στόχος.

Δημοσ.

Οκ κανω την αρχη λοιπον(Maximum Tuning):

1.Χωμα:Αναρτηση στα 120mm περιπου για να παιρνει κλισεις.Λιγο πιο μαλακα απο το κανονικο ελατηρια.Οπυ ειναι δυνατον επιλεγουμε να αγορασουμε το Original Turbo και οχι καποιο Stage 3-4, εχει λιγο χαμηλοτερη ιπποδυναμη αλλα μεγαλυτερη ροπη.Κιβωτιο κοντες ρυθμισεις.Maximum καθετη δυναμη.Στα διαφορικα ανεβαζουμε τις ρυθμισεις κατα 5 μοναδες, για να γυρνει το αμαξι πιο αποτελεσματικα.Ανεβαζουμε λιγο περισσοτερο την πιεση στο πισω κυκλωμα φρενων για να γυρναει στο εσωτερικο της στροφης(χειροτερο turn in αλλα καλυτερο acceleration)

2.Ασφαλτος-Πιστα: τερμα χαμηλωμα αναρτηση, σκληρα ελατηρια, μεσαιες ή μακριες ρυθμισεις στο κιβωτιο(αναλογα με ευθειες στην πιστα), τερμα καθετη δυναμη, διαφορικα αυξηση κατα 1-2 μοναδες.

3.Ασφαλτος-Σιρκουι στις πολεις: τα ιδια με απο πανω, αλλα κοντενουμε το κιβωτιο γιατι επιταχυνει γρηγοροτρα τα αμαξι

 

4.Η ωρα του παιδιου: Παιρνουμε ενα πισωκινητο ή τετρακινητο(προσοχη τερμα πισω η κατανομη ροπης), βαζουμε λαστιχα racing qualification μπροστα και racing super hard πισω, αυξανουμε την πιεση το κυκλωμα φρενων πισω, τερμα καθετη δυναμη μπροστα και καθολου πισω και καταληγουμε σε ''περιεργες'' γωνιες οδηγησης...

 

6.jpg 5.jpg

GT4_2.jpg

Δημοσ.

Εννοειται βεβαια πως ζηταω συγγνωμη για το μεγεθος των εικονων αλλα το site που χρησιμοποιω ''μεγαλωνει'' μονο του τις εικονες(για αυτο και τα πιξελιασματα).Ειναι παντως χαρμα οφθαλμων...

Δημοσ.
re anex πες και σε εμάς τους αρχάριους ποιο είναι αυτό το league

 

Αν θυμάμαι καλά είναι στα European events. Δε θυμάμαι όμως πολύ καλά τα ονόματα των πιστών να στα πω τώρα απ'έξω. Επειδή δεν έχω PS2 θα πρέπει να περιμένεις κάποια στιγμή αύριο το βραδάκι ή την Κυριακή το πρωί και θα περιγράψω εδώ τι πρέπει να κάνεις για να μην έχεις ξανά πρόβλημα ρευστού καθώς και ένα αυτοκίνητο πύραυλο!

 

 

...και καταληγουμε σε ''περιεργες'' γωνιες οδηγησης...

 

Όταν βλέπω τέτοιες εικόνες σε άσφαλτο παθαίνω πλάκα. Θυμάμαι όταν έτρεχα στο παρθενικό μου rally Ουαλίας με συνοδηγό ένα τρελαμένο 40άρη που με "πούσαρε" συνέχεια να βρω τα όρια του αυτοκινήτου... Έλα όμως που έβλεπα κάτι γκρεμούς δεξιά κι αριστερά συνέχεια και κατέληξα να τερματίσω 4.5m(!) πίσω από τον πρώτο της class μου. Αξέχαστες εμπειρίες πάντως. Εμπερίες που μου έχουν σώσει τη ζωή τουλάχιστον δυο φορές μέχρι τώρα.

Δημοσ.

Όταν βλέπω τέτοιες εικόνες σε άσφαλτο παθαίνω πλάκα. Θυμάμαι όταν έτρεχα στο παρθενικό μου rally Ουαλίας με συνοδηγό ένα τρελαμένο 40άρη που με "πούσαρε" συνέχεια να βρω τα όρια του αυτοκινήτου... Έλα όμως που έβλεπα κάτι γκρεμούς δεξιά κι αριστερά συνέχεια και κατέληξα να τερματίσω 4.5m(!) πίσω από τον πρώτο της class μου. Αξέχαστες εμπειρίες πάντως. Εμπερίες που μου έχουν σώσει τη ζωή τουλάχιστον δυο φορές μέχρι τώρα.

 

Εννοεις πως εχεις οδηγησει στα αληθεια Rally Car?Αυτη θα ηταν μαγικη εμπειρια....

Δημοσ.
Όταν βλέπω τέτοιες εικόνες σε άσφαλτο παθαίνω πλάκα. Θυμάμαι όταν έτρεχα στο παρθενικό μου rally Ουαλίας με συνοδηγό ένα τρελαμένο 40άρη που με "πούσαρε" συνέχεια να βρω τα όρια του αυτοκινήτου... Έλα όμως που έβλεπα κάτι γκρεμούς δεξιά κι αριστερά συνέχεια και κατέληξα να τερματίσω 4.5m(!) πίσω από τον πρώτο της class μου. Αξέχαστες εμπειρίες πάντως. Εμπερίες που μου έχουν σώσει τη ζωή τουλάχιστον δυο φορές μέχρι τώρα.

 

Εννοεις πως εχεις οδηγησει στα αληθεια Rally Car?Αυτη θα ηταν μαγικη εμπειρια....

Δημοσ.
Εννοεις πως εχεις οδηγησει στα αληθεια Rally Car?Αυτη θα ηταν μαγικη εμπειρια....

 

Για όσους ήταν στην Αγγλία το '98 θα θυμούνται ένα διαγωνισμό που εέχε κάνει εκεί το CH4. Είχα κερδίσει το διαγωνισμό αυτό και το βραβείο ήταν να τρέξεις ένα Ford Focus στον αγώνα που τρέχαν και τα αυτοκίνητα του WRC (1 μόνο stage).

 

Η καρδιά μου βρέθηκε έξω από το σώμα μου και είχα να κοιμηθώ περίπου δυο μέρες μετά τον τερματισμό! Απερίγραπτες στιγμές πράγματι αλλά το μόνο που με δυσαρέστησε ήταν ότι δε μπόρεσα να οδηγήσω το αυτοκίνητο όπως θα μπορούσα κάποιο που θα το είχα λίγο παραπάνω στα χέρια μου.

Δημοσ.

A τυχερακια!Πως να κοιμηθεις μετα απο αυτο...Αραγε για συνοδηγο ειχες τον Grist?Αυτα ειναι!Τι να σου πει μετα το GT4...Κοιτα τα αυτοκινητα WRC αν δεν εχεις ενα καλο σετ χεριων απλα τα μεταφερεις, δεν τα οδηγεις!!!

Δημοσ.

καλησπερα παιδες! μολις μπηκα και γω στο club! :)

 

εχω φτασει στο 53,8% του παιχνιδιου σε ~ 1εβδομαδα+ κατι μέρες! [φοιτητης γαρ! :wink: ]

 

δηλωνω οτι το παιχνιδι ειναι πρεζα οπως και το impreza!!

 

εχει αποκτησει κανεις το pescarolo playstation race car? υπαρχει σαν έπαθλο κάπου ή μονο να το αγορασει κανεις γινεται???

 

επισης επειδη ο στοχος μια απο αυτες τις μερες ειναι να χτυπησω το 24ωρο του Nurbugring [μονο για το φορμουλακι!] θελω να μου πειτε με ποιο αυτοκινητο να μπω.. minolta, nissan '92 ή να περιμενω μεχρι την 694η ημερα για το μαυρο 737B?

 

keep on racing paides!

Δημοσ.

Ε και εγω τι νομιζεις, φοιτητης ειμαι!!!Θα προτεινα το Nissan, μονο βεβαια αν δεν εχεις χρημα για να παρεις το αγωνιστικο της BMW.Βγαζει 1200 αλογα με 700 κιλα βαρος(αν δεν κανω λαθος) οποτε καταλαβαινεις.Εγω εχω φθασει στο 95% του παιχνιδιου και εχω τρεξει σε ολα τα ασφαλτινα εκτος απο 2-3 endurance, και δεν εχω πετυχει το Pescarolo.Οπως ειπα προτεινω το BMW ή το Audi R8(μην ξεχνιομαστε 3-4 φορες συνεχομενα εχει παρει το Le Mans....)

Δημοσ.
Ε και εγω τι νομιζεις, φοιτητης ειμαι!!!Θα προτεινα το Nissan, μονο βεβαια αν δεν εχεις χρημα για να παρεις το αγωνιστικο της BMW.Βγαζει 1200 αλογα με 700 κιλα βαρος(αν δεν κανω λαθος) οποτε καταλαβαινεις.Εγω εχω φθασει στο 95% του παιχνιδιου και εχω τρεξει σε ολα τα ασφαλτινα εκτος απο 2-3 endurance, και δεν εχω πετυχει το Pescarolo.Οπως ειπα προτεινω το BMW ή το Audi R8(μην ξεχνιομαστε 3-4 φορες συνεχομενα εχει παρει το Le Mans....)

 

ρε το φοιτητακο! με s2000 και γυναικα το μονο που σου λειπει ειναι μια κορη γρηγορα γρηγορα, με λιγη προσπαθεια θα ειστε και συμφοιτητες! Εχω χρημα για το BMW αλλα λεω να δειξω εγκρατεια για τα επερχομενα σε ~100 μερουλες black cars..! αρα θα χρησιμοποιησω ενα απο τα minolta, jaguar xjr-9, nissan r92cp και clk-gtr φτασμενη στα 1027ps!!

 

επισης τι παιζει με την αποδοση? εχω παρατηρησει μερικες αυξομειωσεις στο minolta μετα απο αλλαγες λαδιων.. το εχω σκισει ε!? :grin:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...