Προς το περιεχόμενο

Grand Turismo 4 - Tips & Άλλα


Anexann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
exw to logitech driving force pro kai DEN exei malakioula gia na paizeis sta podia... ektos an les ena eksartima pou den yparxei stin ellada kai exw diavasei eleines kritikes.....

Καλησπερα.Επειδη τα μπερδευω, ειανι αυτο με τις 900 μοιρες ή αυτο με τα μπλε πλαστικα?Εγω εχω το δευτερο.Σιγουρα αυτο εχει εξαρτημα, αλλα οπως ειπες, ελεεινο...

  • Απαντ. 388
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
exw to logitech driving force pro kai DEN exei malakioula gia na paizeis sta podia... ektos an les ena eksartima pou den yparxei stin ellada kai exw diavasei eleines kritikes.....

εγώ που είμαι και νοικοκύρης ανοίγω την σιδερώστρα και στηρίζω εκεί το τιμόνι :wink:

αν δεν είναι εντελώς της πλάκας να λυγίζει δοκίμασε το

Δημοσ.

Εχθές οδήγησα το Audi TT Le Man και έμεινα πραγματικά άφωνος! Προχαράω με αργά βήματα. Στο Driving Missions είμαι μόλις στην τρίτη. Αυτά τα Α-spec points τι σημαίνουν;

Δημοσ.
εγώ που είμαι και νοικοκύρης ανοίγω την σιδερώστρα και στηρίζω εκεί το τιμόνι :wink:

αν δεν είναι εντελώς της πλάκας να λυγίζει δοκίμασε το

 

E καλα και παιζεις ορθιος?Νομιζω ειναι ψηλη η σιδερωστρα!!!

Δημοσ.
Εχθές οδήγησα το Audi TT Le Man και έμεινα πραγματικά άφωνος! Προχαράω με αργά βήματα. Στο Driving Missions είμαι μόλις στην τρίτη. Αυτά τα Α-spec points τι σημαίνουν;

 

Αναλογα με τη δυσκολια στην αναλογια μεταξυ του αυτοκινητου σου και αυτου των AI.Αν για παραδειγμα παιζεις στο ''M Club" (BMW) με Μ5 800 αλογα και οι αντιπαλοι με Μ3 350 αλογα, ε μην περιμενεις πανω απο 2 ποντους,Γενικα το συνολο των ποντων δειχνει κατα τη γνωμη μου το ποσο καλος εισαι στο να ανταπεξερχεσαι σε δυσκολους αντιπαλους

Δημοσ.
Αναλογα με τη δυσκολια στην αναλογια μεταξυ του αυτοκινητου σου και αυτου των AI.Αν για παραδειγμα παιζεις στο ''M Club" (BMW) με Μ5 800 αλογα και οι αντιπαλοι με Μ3 350 αλογα[/b'], ε μην περιμενεις πανω απο 2 ποντους,Γενικα το συνολο των ποντων δειχνει κατα τη γνωμη μου το ποσο καλος εισαι στο να ανταπεξερχεσαι σε δυσκολους αντιπαλους

 

Καλά βρίσκεσαι κάπου και μας βλέπεις... :grin: :grin: :grin:

 

Χθες άρχισα τα Driving Missions και τη Super Licence. Στο πρώτο έφτασα χωρίς πρόβλημα μέχρι την 5η δοκιμασία και στη S Licence αρκούμαι στο να πω ότι... τα πράγματα είναι δύσκολα!

 

Σιγά-σιγά τώρα που μάθαμε και το director's mode τρέχουμε τις πίστες που μας δίνουν αρκετά λεφτά ώστε να μαζεύουμε κάθε 10' περίπου Cr 500,000 και έτσι να είμαστε έτοιμοι και για τα γνωστά μαύρα special cars κάπου στην ημέρα 640 (είμαστε κάπου στην 170). Επόμενος στόχος εκτός από τα δυο παραπάνω που ανέφερα είναι να προχωρήσουμε στα Extreme Conditions events.

 

Μαζί με όλα αυτά και ανάλογα με τα κέφια, έχουμε πάρει σειρά τα events των χωρών. Καμία άλλη ιδέα για να ξεκινήσουμε να προχωράμε πιο γρήγορα; Είμαστε ακόμα στο 10%.

Δημοσ.

Ε ολοι απο εκει περασαμε....Αστα εγω εχασα τα μαυρα αυτοκινητα (σνιφ, σνιφ...).Ειχα ηδη περασει τις μερες αυτες...Αν εχεις κανα καλο αμαξι(απο 700 αλογα και πανω) πηγαινε να τρεξεις στο Endurance τη στρογγυλη πιστα.Θυμησου να ''μακρυνεις'' το κιβωτιο...Bαλε εμπρος λαστιχα Racing Hard και Racing Medium πισω.Κανε καμια δεκαρια γυρους, και μολις ριξεις γυρο στους αντιπαλους, μπες στα πιτς και δωσε το αμαξι στον αυτοματο πιλοτο.Θα βγαλεις 250000 credits

Δημοσ.

Ευχαριστώ για το tip S2Katana αλλά νομίζω πως για να αρχίσεις τα Endurance events πρέπει να έχεις περάσει το 25% του παιχνίδιού. Θα το έχω υπ'όψιν πάντως.

 

Εχθές πήρα σβάρνα τη Super Licence. Μπορεί να έπαιξα έως και δέκα φορές κάθε πίστα, αλλά είμαι ήδη στην προτελευταία πίστα πριν το Coffee break (αν θυμάστε είναι εκείνο με τους κώνους που ρίχνεις και δε βλέπεις πως πάει ο λαβύρινθος). Αυτή η Mercedes SLR με έχει παιδέψει λίγο... Βέβαια μετά την οδήγηση του S-4 Test με το Lancia STRATOS το οποίο οδηγήθηκε πάνω από 15 φόρές(!) δε νομίζω να έχω μεγάλο πρόβλημα να το περάσω.

 

Η σχέση μου με το STRATOS ποτέ δεν ήταν η καλύτερη αφού αυτό το αυτοκίνητο από το CMR '02 δεν το επέλεγα ποτέ! Έλα όμως που εδώ δεν έχεις επιλογή και έμαθα να πηγαίνω σαν... χελώνα και να μη στρίβω το τιμόνι!

 

Όπως και να έχουν τα πράγματα, συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

Δημοσ.
Ευχαριστώ για το tip S2Katana αλλά νομίζω πως για να αρχίσεις τα Endurance events πρέπει να έχεις περάσει το 25% του παιχνίδιού. Θα το έχω υπ'όψιν πάντως.

 

Εχθές πήρα σβάρνα τη Super Licence. Μπορεί να έπαιξα έως και δέκα φορές κάθε πίστα' date=' αλλά είμαι ήδη στην προτελευταία πίστα πριν το Coffee break (αν θυμάστε είναι εκείνο με τους κώνους που ρίχνεις και δε βλέπεις πως πάει ο λαβύρινθος). Αυτή η Mercedes SLR με έχει παιδέψει λίγο... Βέβαια μετά την οδήγηση του S-4 Test με το Lancia STRATOS το οποίο οδηγήθηκε πάνω από 15 φόρές(!) δε νομίζω να έχω μεγάλο πρόβλημα να το περάσω.

 

Η σχέση μου με το STRATOS ποτέ δεν ήταν η καλύτερη αφού αυτό το αυτοκίνητο από το CMR '02 δεν το επέλεγα ποτέ! Έλα όμως που εδώ δεν έχεις επιλογή και έμαθα να πηγαίνω σαν... χελώνα και να μη στρίβω το τιμόνι!

 

Όπως και να έχουν τα πράγματα, συνεχίζουμε ακάθεκτοι.[/quote']

 

στα ραλλυ ο σωστος χειρισμος του γκαζιου ειναι κρισιμος . ειδικα στο Stratos βοηθαει να πατας διακεκομενο το γκαζι ( ιδιο επιπεδο στροφων ) . . . εχεις και ταχυτητα και σταθεροτητα . ( εξωτερικη . . . εσωτερικη . . . εξωτερικη . . . εσωτερικη . . . ) . . . καλα τα πατε νομιζω ;)

 

το πιο δυσκολο licence rally ειναι το chamonix στη S-14 αδεια .

Δημοσ.

το πιο δυσκολο licence rally ειναι το chamonix στη S-14 αδεια .

 

Μη μου λες... Σήμερα το απόγευμα πήγα αρκετά καλά και έφτασα στην πίστα που τρέχεις με το Audi R8. Φαντάζομαι τι με περιμένει στις επόμενες πίστες...

Δημοσ.
στα ραλλυ ο σωστος χειρισμος του γκαζιου ειναι κρισιμος . ειδικα στο Stratos βοηθαει να πατας διακεκομενο το γκαζι ( ιδιο επιπεδο στροφων ) . . . εχεις και ταχυτητα και σταθεροτητα . ( εξωτερικη . . . εσωτερικη . . . εξωτερικη . . . εσωτερικη . . . ) . . . καλα τα πατε νομιζω ;)

 

το πιο δυσκολο licence rally ειναι το chamonix στη S-14 αδεια .

 

Να σου πω, εγω οσο καλα τα παω στην ασφαλτο(τελικα τα περασα ολα με χρυσο :) :) :) ), τοσο χαλια τα παω στο χωμα.Ειτε εγω δεν ειμαι τοσο καλος στο χωμα, ειτε ειναι ψιλοarcade το GT4(μονο για χωμα μιλαμε, στα αλλα τι να πουμε, ΤΕΛΕΙΟ)

Δημοσ.
Να σου πω, εγω οσο καλα τα παω στην ασφαλτο(τελικα τα περασα ολα με χρυσο :) :) :) ), τοσο χαλια τα παω στο χωμα.Ειτε εγω δεν ειμαι τοσο καλος στο χωμα, ειτε ειναι ψιλοarcade το GT4(μονο για χωμα μιλαμε, στα αλλα τι να πουμε, ΤΕΛΕΙΟ)

 

nice :)

 

στο χωμα τα αυτοκινητα συμπεριφερονται σα βαρκες . . . το ξερω lol ;) δεν αλλαξαν το χειρισμο καθολου ! απο το GT2 ακομα με την ιδια engine ρε gmt :(

πολυ χασιμο και υποστροφη , δεν το φχαριστιεσαι με τοσο φρενο το παιχνιδι .

 

ακομα και αν καταφερω την S-16 χρυση τωρα που επιασα παλι τiς αδειες , την S-14 chamonix δεν προκειται ποτε να την περασω χρυση . ( σε μια μερα , Nat-B , Nat-A , INat-B ολες χρυσες LOL και επεται η συνεχεια )

 

@Anexann : στην Ινφεον με το Audi στις πρωτες στροφες θελει γκαζι για να στριψει . . .

 

αυτα τα αγωνιστικα , θα εκπλαγειτε σε τι επιπεδο προσφυσης μπορουν να φτασουν σε μερικα σημεια (λογω αεροδυναμικης)

Δημοσ.

Επειδή είχα καιρό να μπω...

 

Το 900 μοιρες είναι το PRO !!! εγώ το έχω με το σήμα GT ασημί στο κέντρο. Το άλλο (όχι το PRO το σκέτο) είναι αυτό που έχει και μπλε στην στεφάνη...

 

Εγώ έχω τραπέζι μπαλκονιού που γύρω γύγω κάνει δοντι από κάτω και με τις δαγκάνες τις τιμονιέρας (εχει και δυο έξτρα πιαστράκια) δεν κουνιέται με τίποτα..!!!

Δημοσ.
nice :)

 

στο χωμα τα αυτοκινητα συμπεριφερονται σα βαρκες . . . το ξερω lol ;) δεν αλλαξαν το χειρισμο καθολου ! απο το GT2 ακομα με την ιδια engine ρε gmt :(

πολυ χασιμο και υποστροφη ' date=' δεν το φχαριστιεσαι με τοσο φρενο το παιχνιδι .

 

ακομα και αν καταφερω την S-16 χρυση τωρα που επιασα παλι τiς αδειες , την S-14 chamonix δεν προκειται ποτε να την περασω χρυση . ( σε μια μερα , Nat-B , Nat-A , INat-B ολες χρυσες LOL και επεται η συνεχεια )

 

@Anexann : στην Ινφεον με το Audi στις πρωτες στροφες θελει γκαζι για να στριψει . . .

 

αυτα τα αγωνιστικα , θα εκπλαγειτε σε τι επιπεδο προσφυσης μπορουν να φτασουν σε μερικα σημεια (λογω αεροδυναμικης)[/quote']

 

 

Thanks man.Γενικα τα αγωνιστικα εχουν φοβερη επιταχυνση, ουδετερο κρατημα, αλλα αν τα πιεσεις πολυ στο φρεναρισμα μπλοκαρουν ασχημα και βγαινεις στα χορταρια!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...