Προς το περιεχόμενο

Grand Turismo 4 - Tips & Άλλα


Anexann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Φίλε S2Katana το Lupo το πήραμε μόνο και μόνο για να βγάλουμε το τρισκατάρατο Lupo Cap (Japan Event) και μας έχει στοιχήσει τον κούκο αηδόνι. Στην αρχή ξεκινήσαμε με ένα κερδισμένο Lupo 1.4 το φτιάξαμε, του βάλαμε τα πάντα και δεν έτρεχε μια... Πάνε τα λεφτά. Το ίδιο και με το GTi και τώρα θα το πολεμίσουμε με το Special Cup car. Ελπίζω να το βγάλουμε αυτή τη φορά, αλλιώς μας βλέπω να τρέχουμε συνέχεια σε ράλυ για καναδυό μέρες να μαζέψουμε μερικά εκατομύρια...

 

 

Επισης μπορειτε να τρεξετε στα 2 πρωτα χωματινα ραλλυ (Easy Mode) και να κερδισετε μια Caddilac Cien, η οποια βγαζει γυρω στα 600 αλογα.Οποτε ειτε την πουλατε ειτε τρεχετε με αυτη!

  • Απαντ. 388
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Επισης μπορειτε να τρεξετε στα 2 πρωτα χωματινα ραλλυ (Easy Mode) και να κερδισετε μια Caddilac Cien, η οποια βγαζει γυρω στα 600 αλογα.Οποτε ειτε την πουλατε ειτε τρεχετε με αυτη!

 

Ναι το κάναμε και αυτό και έχουμε προχωρήσει με αυτό το αυτοκίνητο αρκετά. Το μόνο κακό είναι πως μπορείς να το πουλήσεις μόνο μετά τους δυο αυτούς αγώνες και τώρα έχουμε... κολλήσει με αυτό! Όχι ότι είναι μέγα πρόβλημα, αλλά δεν στρίβει με τίποτα το αυτόκινητο!

 

Πήραμε τις προάλες και ένα φτιαγμένο Golf R32 με 500+ BHP με περίπου Cr31,000... Καθόλου άσχημα.

 

Αύριο που έχω ξανά μαραθώνιο GT4 θα σημειώσω τι έχουμε από αυτοκίνητα να δούμε αν έχουμε ελπίδες... Να δούμε αν ξεπεράσουμε και το #!%&@%&%#@& licence ΙΒ-15 που μίλαγα παραπάνω... Μας έχει βγάλει την πίστη και το φιλαράκι που παίζουμε το GT4 μαζί δεν την "έχει" την πίστα και αναγκάζομαι να την παίζω συνέχεια εγώ!

Δημοσ.

Παιδιά το GT4 παίζεται μόνο με το Logitech Driving Force PRO... 900μοίρες τιμόνι !!!!

 

Πολύ πιο δύσκολο αλλά δεν είναι πια παιχνίδι... Είναι μάχη... και θέλει χέρια !!!!

Δημοσ.
Παιδιά το GT4 παίζεται μόνο με το Logitech Driving Force PRO... 900μοίρες τιμόνι !!!!

 

Πολύ καλή τιμονιέρα φαίνεται αλλά για ένα παιχνίδι δε δικαιολογεί τη δαπάνη. Εδώ δεν έχουμε αγοράσει τιμονιέρα για Η/Υ τόσα χρόνια που έχουμε παίξει παιχνίδια racing και θα πάω τώρα να δώσω περίπου 125 Ευρώ για ένα και μόνο παιχνίδι, άσχετα αν αυτό είναι μαραθώνιο;

Δημοσ.
Ναι το κάναμε και αυτό και έχουμε προχωρήσει με αυτό το αυτοκίνητο αρκετά. Το μόνο κακό είναι πως μπορείς να το πουλήσεις μόνο μετά τους δυο αυτούς αγώνες και τώρα έχουμε... κολλήσει με αυτό! Όχι ότι είναι μέγα πρόβλημα' date=' αλλά δεν στρίβει με τίποτα το αυτόκινητο!

 

Πήραμε τις προάλες και ένα φτιαγμένο Golf R32 με 500+ BHP με περίπου Cr31,000... Καθόλου άσχημα.

 

Αύριο που έχω ξανά μαραθώνιο GT4 θα σημειώσω τι έχουμε από αυτοκίνητα να δούμε αν έχουμε ελπίδες... Να δούμε αν ξεπεράσουμε και το #!%&@%&%#@& licence ΙΒ-15 που μίλαγα παραπάνω... Μας έχει βγάλει την πίστη και το φιλαράκι που παίζουμε το GT4 μαζί δεν την "έχει" την πίστα και αναγκάζομαι να την παίζω συνέχεια εγώ![/quote']

 

 

Για θυμησε μου ποια πιστα ειναι?Πες μου ποια ειναι τα αυτοκινητα σου, μπας και βοηθησουμε σε κατι

Δημοσ.
Παιδιά το GT4 παίζεται μόνο με το Logitech Driving Force PRO... 900μοίρες τιμόνι !!!!

 

Πολύ πιο δύσκολο αλλά δεν είναι πια παιχνίδι... Είναι μάχη... και θέλει χέρια !!!!

 

 

Και εγω αυτης της αποψης ειμαι αλλα:

1.Εγω χρησιμοποιω το Logitech Driving Force, πιο φθηνο, σχεδον το ιδιο καλο.Ασε που θεωρω υπερβολικες τις 900 μοιρες.Δεν ''κοβει'' τοσο πολυ!

2.Τα 150 ευρω ειναι πολλα για τιμονιερα.Εδω δεν εχω τιμονι με 900 μοιρες στο S2000 μου, θα εχω στο GT4?

3.Σιγουρα το GT4 εχει δυσκολεψει αρκετα, αλλα πραγματικα ειναι πολυ ευχαριστο.Δεν ξερω ποσοι απο εσας που το εχετε παιξει οδηγατε και στην πραγματικοτητα, αλλα η τελικη αισθηση ειναι πολυ κοντα στην πραγματικοτητα

 

:grin: :grin: :grin: :grin: GT4 RULES :grin: :grin: :grin: :grin:

Δημοσ.

@Anexann: Την τιμονιέρα δεν την έχω μόνο για GT4 αλλά και για WRC και F1 04 kai 05.

Ακόμα και τα NFS και τέτοια έχουν άλλη αίσθηση με αυτήν. Εδώ μέχρι και η γυναίκα μου παίζει με το PS2 λόγο τιμονιέρας...

 

@S2Katana: Ναι ίσως τα 150 να είναι πολλά αλλά οι 900 μοίρες το κάνουν πολύ πιο ρεαλιστικό... Δεν είναι ίδια τα "ανάποδα" με μόνο 180 μοίρες..!!!

 

Θέλει χέρια, (στο S2000 θα το ξέρεις καλά... )

 

Το φανταστικό είναι να τρέχεις τα 40χλμ του Νιρμπουρινγκ (2laps) και μετά να θέλεις "ξεκούραση και τσίγαρο" λόγο ότι πονάνε οι ώμοι !!! Αφού δεν θα βάλω εκεί το Punto (sporting 95) εκεί μέσα.... ας δώσω 150 για να το ευχαριστηθώ στο PS2 !!!!

Δημοσ.

@beastie: Ενταξει, συμφωνω μαζι σου.Μα δεν ειναι υπεροχα τα ''αναποδα'' στο GT4?Εμενα με ''πιανουν'' οι καρποι των χεριων μου υστερα απο κανα μισαωρο!Κορυφαια αυτοκινητα για αναποδα η Μ3 Ε46, φυσικα το S2000 και το Ιμπρεζα 22Β(αν και τετρακουνα!)Πλακα θα ειχε να καναμε upload κανα replay, αλλα τα εχω κανει capture σε mpeg και ειναι δυστυχως τεραστια αρχεια!!!

Δημοσ.

Ριξτε μια ματια στο αρχειο αυτο για να καταλαβετε γιατι εγω και o beastie επιμενουμε στο θεμα ''τιμονι'' στο PS2. http://briefcase.yahoo.com/alex13_r .Ανοιξτε το φακελο Shared και κατεβαστε το αρχειο Lexus.avi

 

Re paidia telika dokimase nato katevasei kanies?oxi tipota allo alla gia na sigoureuto oti doulevei to link

Δημοσ.

Αυτό ήταν διάβασα το κείμενο οδηγό της πίστα IB-15 και η Alfa Romeo GTA '67 (αν θυμάμαι καλά) έκοψε το νήμα 0.8s γρηγορότερα του ορίου για χάλκινο μετάλιο. Τώρα έχουμε κολλήσει στην πίστα "τέρας" (ναι ξέρετε για ποια μιλάω) στο event ΙΑ-15 όπου έχει όριο 10m 00s και εγώ το έτρεξα σε 10m 05s(!!)... Τρελαίνομαι... το έκλεισα αμέσως αν και η 190 Evo II Merc ήταν πολύ καλό αυτοκινητάκι.

 

Περισσότερα νέα αύριο...

Δημοσ.

Eνταξει καλα πας!Εγω δοκιμασα στο Ring 3 φορες, τις 2 το εχασα στην τρομακτικη Schwedenkreuz, που εχει αναποδη κλιση.Την 3 ομως του εδωσα και καταλαβε, με χρονο γυρω στο 9:45 αν θυμαμαι(θα το ξανακοιταξω)

Δημοσ.
Eνταξει καλα πας!Εγω δοκιμασα στο Ring 3 φορες, τις 2 το εχασα στην τρομακτικη Schwedenkreuz, που εχει αναποδη κλιση.Την 3 ομως του εδωσα και καταλαβε, με χρονο γυρω στο 9:45 αν θυμαμαι(θα το ξανακοιταξω)

 

Πάει πέρασα και την IA licence και χρόνο στο Ring 9:30. Ήθελε πολύ απαλές κινήσεις στο joystick και αποδείχθηκε ότι δεν ήταν τίποτα το πολύ δύσκολο.

 

Το Civic Type-R στο JApan event μας έχει πάντως χαντακώσει. Δεν είμαστε πουθενά με αυτό και έχουν πέσει και αρκετά λεφτά...

 

Τώρα τα παρατήσαμε όλα και παίζουμε με Audi 3.2 Quattro το ειδικό event στη Γερμανία. Εκεί πάμε πολύ καλύτερα...

Δημοσ.

Μπραβο.Ρε δεν υπαρχει περιπτωση, κατι δεν γινεται σωστα.Ποσα αλογα το εχετε παει?Το δικο μου βγαζει 340 ατμοσφαιρικα και λιωνει μεχρι και Μ3.

Δημοσ.

εχετε δοκιμασει το τελευταιο driving mission που πρεπει να κανεις το ring με μια maclaren SLR με sports λαστιχα εχοντας εναμισι λεπτο καθυστεριση?

 

οκ δυο πραγματα

1)τσιμπουκι

2)ο κρετινος που σκεφτικε να σε βαζει να περιμενεις 2 λεπτα καθε φορα θα πρεπει να απολυθει και να ταιστει σε πιρανχας

Δημοσ.
εχετε δοκιμασει το τελευταιο driving mission που πρεπει να κανεις το ring με μια maclaren SLR με sports λαστιχα εχοντας εναμισι λεπτο καθυστεριση?

 

οκ δυο πραγματα

1)τσιμπουκι

2)ο κρετινος που σκεφτικε να σε βαζει να περιμενεις 2 λεπτα καθε φορα θα πρεπει να απολυθει και να ταιστει σε πιρανχας

 

 

 

πιο δυσκολο ακομα και απο την τελευταια αδεια !!!!!!

οντως πρεπει να ηταν πολυ λακαμας !!!!!

 

lol !!!!! πως καταφερα και το περασα . . . . δεν ξερω ! . . . στο τελος της μεγαλης ευθειας με ιλιγγιωδη ταχυτητα , ημουν τριτος , με τους δυο αλλους στις στροφες που χωριζουν την ευθεια και τον τερματισμο ! μπροστα μου ! ειχα βαρεθει ειχα τσαντιστει πια ! και λεω ε δε παν να γα*****ε και αντι να στριψω ακολουθωντας τις στροφες παω ευθεια με τερμα το γκαζι 8)

 

. . . εχοντας χασει τον ελενχο τελειως αφηνω το γκαζι και φρενο αμεσως με διορθωσεις και στραβοτιμονιες . . . ( εχει και μαλακο στησιμο στις αναρτησεις η SLR ) . . . το αυτοκινητο σταματα την ξεφρενη πορεια του και ακινητοποιειται . . .

 

. . . αποτελεσμα . . . καταληγω στο γρασιδι ακριβως ΔΙΠΛΑ στην προστατευτικη μπαρα απο την τελευταια στροφη με τη μουρη !!! . . . οι αλλοι εντω μεταξυ πλησιαζουν . . . μια στροφη μας χωριζει !!

 

 

. . . . . . κανω οπισθεν και γκαζι με τη μια !!! σπιναρουν οι τροχοι . . . . αντε γεια !!!! ( ευτυχως που η πρωτη mercedes ειναι η πιο παλια και η πιο αργη . . . . )

 

Τελικα τερματισα με διαφορα ~ 3 δευτερολεπτων . . . . ηταν και o τελευταιος αγωνας , τον ειχα αφησει για το τελος λογο της μεγαλης του δυσκολιας .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...