Anexann Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2005 Καλά ας μην υπερβάλουμε... Όσο ρεαλιστικό και να είναι ένα παιχνίδι σε καμία περίπτωση δε μπορεί να είναι εφάμιλο του πραγματικού. Ίσως πολλές "τεχνικές" να μεταφέρονται στην πραγματική ζωή αλλά το πόσες είναι αυτές και σε ποιό βαθμό θα πρέπει να τις ενστερνιζόμαστε στην οδήγησή μας, ίσως αποτελεί το million dollar question που λένε και οι Γιάνκηδες. :twisted: :twisted: :twisted:
S2Katana Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2005 Eνταξει αναφερομαι στις βασικες αρχες της πλαγιολισθησης!Αλλωστε το ''αγχος'' που νιωθεις κανοντας αναποδα εστω και με 50 χλμ/ωρα σε πραγματικο δρομο ισοδυναμει στην ιδια κατασταση στο GT4 αλλα με περιπου 500!!!Φυσικα και ειναι ανευθυνο να νομιζει κανεις οτι επειδη και καλα ειναι οδηγαρα στο GT4 ειναι και Σουμαχερ στον πραγματικο δρομο!Δεν γινεται καν λογος για μεταφορα των εμπειριων απο το παιχνιδι στο δρομο, αλλιως το πραγμα γινεται επικινδυνο!Anyway εγω οτι αναφερω το λεω εκ προσωπικης πειρας.Δεν αντιμετωπιζω δλδ την πλαγιολισθηση ως κατι τρομακτικο, αλλα ως μια σωστη αντιδραση ειτε προκαλειται απο την κακη κατασκευη του δρομου ειτε ειναι τεχνητη...
n1kos.klx Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2005 Αναφορά σε κείμενο Ts Ts Ts...Μα δε με προσεχεις καθολου???Πλακα κανω.Εχω γραψει στη σελ 6 του συγκρκριμενου thread: ''4.Η ωρα του παιδιου: Παιρνουμε ενα πισωκινητο ή τετρακινητο(προσοχη τερμα πισω η κατανομη ροπης)' date=' βαζουμε λαστιχα racing qualification μπροστα και racing super hard πισω, αυξανουμε την πιεση το κυκλωμα φρενων πισω, τερμα καθετη δυναμη μπροστα και καθολου πισω και καταληγουμε σε ''περιεργες'' γωνιες οδηγησης...'' Τα λεγομενα μου τα αποδεικνυουν και οι φωτο....[/quote'] re katana dwse kamia info parapanw, dokimasa me tis parapanw ru8miseis alla me ta economy lastixa pisw kai ta road mprosta. de krataei driftarisma ka8olou! paw na to kratisw me anapodo kai mou to gyrizei se tetake! rx7 370hp se trial mountain. granazwma afineis mamisio? oute close gearing?
S2Katana Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2005 Καλησπερα.Ρε μεγαλε το κιβωτιο δε λεει και πολλα κατα τη γνωμη μου οσον αφορα στα παντιλικια.Τι εννοεις με τα economy πισω και με road μπροστα?Για 1000% driftarisma βαλε Racing Super Hard πισω και Racing Qualifying μπροστα.Οι φωτο που ειχα μαζι με το ποστ αποδεικνυουν ποσο ευκολο ειναι.Με τις τρεχουσες ρυθμισεις, ακομα και Type-r μπροστοκινητο εστριβε με τα αναποδα!Περιμενω την απαντηση σου
n1kos.klx Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 μαλλον το εχω ξεχασει τελειως το σπορ και θελω εξασκηση παλι.. λοιπον το προβλημα ειναι στο πως να διατηρησω το driftarisma. me ta settings sou panta exoume kai leme: arxizw me kapoia texniki to drift kai xrisimopoiontas panta analog controls otan paw na to diatirisw me anapodo anti na dior8wsei apla to autokinito feugei pros tin anti8eti kateu8insi diladi toixos me ta moutra! akoma pio analutika: se mia aristeri strofi arxizei to drift, dior8wnw me anapodo [kopsimo de3ia] kai to ama3i filaei toixo de3ia! mallon kovw ipervolika kai 8elei e3askisi, istera apo kamia 6ara girous sti trial mountain 8a to petixa metrimenes sta daxtyla fores.. ps: xamilotero granazwma xreiazetai gia na min se "kremasei" oso driftareis.. a kai kati teleutaio isws peritto, to zitima den einai na petixw aplws merika anapoda alla na parw oli ti strofi driftarontas.. kati san ta stigmiotipa sto videaki 1-2selides prin!
JiKL Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 n1ko akrivos auto pou eipes einai....thelei poli kali eksaskisi to anapodo sto orio sto GT4...den ksero an auto to kanei realistiko i oxi pantos etsi einai... Epeidi to power drift einai pio diskolo gia ta gousta mou alla kai pio apaititiko se rithmiseis ego protimo kati allo... to flickarisma....ginetai sxedon me ola ta eidi autokiniton, me psilo kaka lastixa piso (se merika den xreiazetai) alla kai auto elegxetai sxetika diskola....OMOS mporeis na pareis polles allepaliles strofes me....tis portes! POS: kata protimisei parte ena MR (protimo elise, kai alla polla kala MR)doste tou ligo dinami oste na mporeite na paizetai me to gkazi valte kana kalo lastixo mprosta pio kako piso kai den xreiazeste tipota allo... Erxetai strofi deksia, PRIN tin strofi strivetai aristera afinetai gkazi(enallaktika ligo frenaki)arxizei kai diplonei pros ta aristera (diladi mpainetai anapoda stin strofi san na itan aristeri) amesos gkazi anapodo timoni(diladi pros ta deksia) kai pali afima tou gkaziou kai mpainetai me tis portes (eniote kai me ta 4) kai meta paizetai me ola gkazi freno timoni gia na to sosete! Power drift exo kataferei kala mono me poli dinata amaksia (dromou omos, me kanonikes rithmiseis) alla mono se sigkekrimenes strofes opou voleuei i klimakosi, diladi pefto stin korifi tis strofis me roparismeno ton kinitira!!
n1kos.klx Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 klassikos tropos to flickarisma. auto dokimaza stin arxi alla eimai akoma pisw telika.. einai arketa diskolotero sto 4! to power drift ontws 8elei arketi dinami.. iparxei kai mia alli texniki pio eukoli.. afinoume gkazi oso strivoume stin arxi tis strofis, to pisw meros feugei kai stin korufi tis strofis katevasma an xreiazetai, anapodo kai gkazi! me ligi tuxi 8a pareis xeirokrotima, sfyrigmata,kravges klp klp apo to koino!! jikl poio 8ewreis kalitero drift car gia starters? mx5?? postare kai kana setting gia anartiseis, brakes kai LSD an sou einai eukolo..
Anexann Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 S2Katana είπε: Eνταξει αναφερομαι στις βασικες αρχες της πλαγιολισθησης!Αλλωστε το ''αγχος'' που νιωθεις κανοντας αναποδα εστω και με 50 χλμ/ωρα σε πραγματικο δρομο ισοδυναμει στην ιδια κατασταση στο GT4 αλλα με περιπου 500!!!Φυσικα και ειναι ανευθυνο να νομιζει κανεις οτι επειδη και καλα ειναι οδηγαρα στο GT4 ειναι και Σουμαχερ στον πραγματικο δρομο!Δεν γινεται καν λογος για μεταφορα των εμπειριων απο το παιχνιδι στο δρομο, αλλιως το πραγμα γινεται επικινδυνο! Πάντως εμένα η εμπειρία μου στο WRC (μπορεί να ήταν μόνο ένας αγώνας αλλά προηγήθηκαν και μαθήματα ολίγων ημερών) μου έχει σώσει τη ζωή ήδη δυο φορές. Η αίσθηση της διόρθωσης με ανάποδο τιμόνι που απέκτησα εκεί με έχει βοηθήσει αρκετά στο να γλιτώσω ένα Jeep 1400kgr αλλά και ένα Thalia με τρομερή υποστροφή σε δρόμο γυαλί... Από τότε έχω συμμετάσχει και σε άλλα refresher courses για οδήγηση στο όριο και πιστεύω πως σε καμία περίπτωση δεν πετάς τα λεφτά σου συμμετέχοντας σε τέτοιες οργανώσεις. Να μην ξεχνάμε και το GT4... Μετά από 2 μέρες "ενασχόλησης" έχουμε φτάσει αισίως στην ημέρα 180+ και όλα βαίνουν καλώς. Έχουμε ενασχοληθεί πια με πιο δύσκολες πίστες αλλά και τα αυτοκίνητα που έχουμε αγοράσει είναι πολύ πιο "ψαγμένα". Αυτά τα φτιαγμένα συμβατικά μεν αλλά built to the edge Ιαπωνέζικα αυτοκινητάκια είναι διαμάντια! Η Λ@Λ@ΚΙΑ με την memory card πρέπει να οφείλεται σε κάποια πτώση ρεύματος στο σπίτι μου... Δυστυχώς το παιχνίδι εκείνο χάθηκε αλλά η νέα εμπειρία του GT4 είναι απείρως ανώτερη.
S2Katana Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 Αναφορά σε κείμενο Πάντως εμένα η εμπειρία μου στο WRC (μπορεί να ήταν μόνο ένας αγώνας αλλά προηγήθηκαν και μαθήματα ολίγων ημερών) μου έχει σώσει τη ζωή ήδη δυο φορές. Η αίσθηση της διόρθωσης με ανάποδο τιμόνι που απέκτησα εκεί με έχει βοηθήσει αρκετά στο να γλιτώσω ένα Jeep 1400kgr αλλά και ένα Thalia με τρομερή υποστροφή σε δρόμο γυαλί... Από τότε έχω συμμετάσχει και σε άλλα refresher courses για οδήγηση στο όριο και πιστεύω πως σε καμία περίπτωση δεν πετάς τα λεφτά σου συμμετέχοντας σε τέτοιες οργανώσεις. Να μην ξεχνάμε και το GT4... Μετά από 2 μέρες "ενασχόλησης" έχουμε φτάσει αισίως στην ημέρα 180+ και όλα βαίνουν καλώς. Έχουμε ενασχοληθεί πια με πιο δύσκολες πίστες αλλά και τα αυτοκίνητα που έχουμε αγοράσει είναι πολύ πιο "ψαγμένα". Αυτά τα φτιαγμένα συμβατικά μεν αλλά built to the edge Ιαπωνέζικα αυτοκινητάκια είναι διαμάντια! Η Λ@Λ@ΚΙΑ με την memory card πρέπει να οφείλεται σε κάποια πτώση ρεύματος στο σπίτι μου... Δυστυχώς το παιχνίδι εκείνο χάθηκε αλλά η νέα εμπειρία του GT4 είναι απείρως ανώτερη. E τελικα μεσα στην ατυχια σου εισαι και τυχερος.Ειδες που σου ελεγα απο τα πρωτα κιολας posts οτι τα καλα Japanense Cars μ@μ@νε???
S2Katana Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2005 Αναφορά σε κείμενο klassikos tropos to flickarisma. auto dokimaza stin arxi alla eimai akoma pisw telika.. einai arketa diskolotero sto 4! to power drift ontws 8elei arketi dinami.. iparxei kai mia alli texniki pio eukoli.. afinoume gkazi oso strivoume stin arxi tis strofis' date=' to pisw meros feugei kai stin korufi tis strofis katevasma an xreiazetai, anapodo kai gkazi! me ligi tuxi 8a pareis xeirokrotima, sfyrigmata,kravges klp klp apo to koino!! jikl poio 8ewreis kalitero drift car gia starters? mx5?? postare kai kana setting gia anartiseis, brakes kai LSD an sou einai eukolo..[/quote'] Το ΜΧ5 ειναι ενα απο τα πιο ευκολα αυτικινητα για drift.Πανευκολος ελεγχος, αλλα ακριβως για αυτο το λογο το βαρεθηκα μετα απο λιγο.Εγω γενικως θεωρω ως τα πιο ισορροπημενα αυτοκινητα για παντιλικια την Μ3 και το ΜR2 GTS.
n1kos.klx Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 aisiws kai istera apo ligo kairo pou to eixa psiloparatisei kai driftariza mono eftasa sto 99,8! mantepste ti mou exei meinei..! autes tis meres 8a parw tin slr na arxisw proponiseis sto nao..
S2Katana Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Ax με περνας για 3%!!!Ας οψεται το διαβασμα στη σχολη!Εγω θα τρεξω με μια M3 CSL GTR με 750 αλογα στο Ring
n1kos.klx Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 βρηκα και ενα βιντεατσι ενος λυσσασμενου! κερδιζει στην κολαση με μολις 62 χιλιοστα... -0'00.062!!!!!!!! http://web.mit.edu/scolton/www/M34_NTSC_stream.wmv
omnimal Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 παιδες , για drift δοκιμαστε τα Toe setting μπρος-πισω στο -4 , το εκανα στο subaru impreza rallie '99 και ελευθερωθηκε . . . ! μαζι με μια μειωση του υψους στο ~100 stabilizer μπρος 2 πισω 3
n1kos.klx Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2005 i'll check it out omni. molis gurisw nikitis apo tin kolasi.. den iparxei allo pragma sto mialo mou auti ti stigmi para mono to nurbu me tin slr.. se ligo 8a arxisw ta practice runs me mia oso to dinaton idia me auti tis mission34 slr..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.