Προς το περιεχόμενο

Football Manager 2006

TH_boy_20

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

pira adia apo ti doylia, eipa sti kopela moy pos tha loipo gia 2 eydomades to ligotero, ipa sti mitera moy pos den me endiaferi na faw (exw parei poles konserbes kai full katalogoys gia paragkelies) alla oyte na moy plini ta royxa (den nomizw na alaksw royxa) ebala minima ston tilefoniti pos lipo ektos ellados kai olla ayta giati APO AYRIO THA PEZW FM 2006 (KAI TA MIALA STA KAGKELA)..........................

A KAI GIA TON Guerriero4 TO EXW PAREI ME AEK KAI KALLITHEA (7 ME TI PROTI KAI 4 ME TI KALLITHEA!;))

• Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
as steilei kai se emena kapios pm pios einai aytos o periboitos theios epitelous

koita o kathenas mas exei kapoio theio theia ktl...

ego mporei na mhn xero prosopika kanena sas oute na exo kamia siggeneia

alla telika exo tous idious theious me kapoious edo mesa :-)

lege me moulari....lege me dc++... lege me torrent... lege me "rosiko site"...

lege me opos thes ,einai oi theioi pou panta sou kanoun dora

xi xi

tora ego ipotheisis kano etsi?! isos pefto ekso...

Δημοσ.
pira adia apo ti doylia' date=' eipa sti kopela moy pos tha loipo gia 2 eydomades to ligotero, ipa sti mitera moy pos den me endiaferi na faw (exw parei poles konserbes kai full katalogoys gia paragkelies) alla oyte na moy plini ta royxa (den nomizw na alaksw royxa) ebala minima ston tilefoniti pos lipo ektos ellados kai olla ayta giati APO AYRIO THA PEZW FM 2006 (KAI TA MIALA STA KAGKELA)..........................

A KAI GIA TON Guerriero4 TO EXW PAREI ME AEK KAI KALLITHEA (7 ME TI PROTI KAI 4 ME TI KALLITHEA!;))[/quote']

etsi prepei ... etsi einai o avid fan twn managers. Ole , apo mena exeis syxaritiria

Δημοσ.

file Jimmy_BlinD apo to 1998 poy protoekana to lathos na yto dokimasw, exw xasi 2-3 xronia apo ti zwh moy!(kai den kanw katholoy plaka giayto!) twra pleon meta apo tosa xronia pira sto thema, exw katantisi na xanw poly diskola kai na exw brei to diko moy stil sto pexnidi!4-1-3-2 (sistima kirasta cm 01-02 an thimame kala) alla bebea loigo tropopihmeno!

kai file greeneye giati apoklaliptis ta onomata toy thioy?????:D:D:D:D:D:D:D:D

Δημοσ.

eimai enas fanatilas tou Football Manager me apisteytes khdeies se protoklasatous filous mou pou me ebasan kapote sto protarxiko cm....

epaiksa tote proth fora (se nterby proto mats asxetos entelos) epeidh eixa koulous sthn omada kai traymaties tous kalous logo proponhshs to ekshs systhma.

5-4-1 xoris kanenan kentro kai ano ousiastika, apla me grammes siromenes mexri estia antipalou gia tous 4 + 1 paikth....0-3 nikousa sto imixrono!!!!!!!!!!!!!

oi 4 itan sthn grammh tou DMD dhladhkai oxi stou kentrou.

apla MC itan o 1 sto 5-4-1 :)

telika to mats

elikse 2-6 iper mou!!!!!!!!!!! apo ta koufa tou cm!

proteino kontres diktiakes soon.....ine kaneis mesa;!

oso gia tous theious exoume xasei to logariasmo LOLLLLL

Δημοσ.

Gia peite, ti susthmata paizete?

Egw protimw 5-4-1, me 3 DC, 2 W, 2 MC (opou bazw DMC), 2 AM (enan aristera kai enan de3ia) kai enan TS.

Opws katalabate exw mikrh omada, opote paizw me CounterAttacks kai epi8eseis DownBothFlanks.

Genika leitourgei to susthma, alla exw kanei kai polu asxhma paixnidia me auto to susthma....

Δημοσ.

Εγω παίζω συνήθως παραλλαγες του 4-4-2 με προωθημένους κτλ είτε κανένα κουλό αλλά αποδοτικό σύστημα με 2 στην άμυνα, 2 εξτρέμ, 2 μέσους 2 επιθετικά χαφ, ένα κρυφό κηνυγό κ ένα προωθημένο! Έτσι καλύπτω όλο το γήπεδο και αποδίδει η ομάδα

Δημοσ.

ena mono sistima protino.... 4 def me dl kai dr na feygoyn mprosta 1 dmc 3 mc me belakia aristra kentro kai deksia me to kentriko na bgeni san krifos epithetios kai toys aloys dyo na "ftiaxnoyn pexnidi" kai i dyo epithetiki free role! ayto to sistima to pezw 4 xronia twra kai exw pari ta panta! exthes pira pagkosmio sto fm 05 ne ayto to sistima(xoropidoysa 4 to proi epidi pira to pagkosmio toy 2014!!!)!

fm fever....................................................................

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...