Προς το περιεχόμενο

Tι προτείνει ο nick...__


-nick-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
pantos symbenei kati periergo, auto to akouga mexri to 96-97 psy/goa to akous apo para ppoly kosmo. Kai ego hmoun poromenos me psy, oxi omos ta israhlitika kai ellhnika tsiftetelia. Ksekinhsa kapou 94-95 kai akouga gia 2-3 xronia. Ara sthn idia kathgoria pefto. Alla giati toso poloi thn parathsan thn skhnh tote?

 

Nomizo oti kapou xathike h poiotha kai ebgen toso poly yliko pou epapse na einai prosegmeno, ase pou san eidos katanthse kourastiko. Htan kai mia fash ellada pou apo ekei poy yphrxan oi psagmenoi kai akougan psy ksafnika gemisame kagkoures pou akougan oti na nai, den eixan idea apo tous artists, petousan kai ena kourema san fraxth kai plakonontousan sta club. Kapou ekei xalase h fash kai sixathikan osoi htan in it for the music. Gia mena htan kyrios oti phga kai sthn agglia kai pera apo to london den ebriskes eukola psy club, opote arxisa na akouo alla hdh, opos uk/dutch trance, drum & bass, hard house (allh kagkouria kai auta, eixan gamo tis plakes omos, tigka ta clubakia), ospou to gyrisa sto progresive house kai pashs eidous electronic.

 

Einai omos periergo pou poloi to diagrapsane to eidos teleios, apla apofasisan na stamathsoun na asxolountai. To idio kai ego kai merikes fores anarotieme giati kati pou mou arese toso to parathsa sxedon teleios.

 

Νομιζω οτι απαντας μονο σου. Η ολη φαση χαλασε μετα το 96-97, και για να μην μιλαμε για καγκουρες και τετοια (για λογους ευνοητους) ενα αλλο σημαντικο στοιχειο ηταν η ποιοτικη πτωση στην μουσικη απο τα ιδια τα labels ακομα και απο τους ιδιους τους artists..Μην ξεχνας οτι παρολο που προυπηρχε πολυ πριν η deep/hard/progressive trance/house τα μεγαλα βηματα αρχισαν να γινονταν απο 95 και μετα.. Οποτε βοηθησε πολυ και αυτο σε αυτη την φαση και πολυς κοσμος απορροφηθηκε προς τα εκει ;) Τα ιδια λεω και για την house παντως μην νομιζεις για μενα οι χρυσες εποχες της ηταν μεχρι το 96-97 επισης βαρια βαρια, παρολο που εγινε ευρυτερα γνωστη στον κοσμο αρκετα αργοτερα κατι σαν μοδα ας πουμε..

Παντως για τους Iσραηλιτες δεν θα συμφωνησω καθολου μα καθολου ειδικα για τις πρωτες τους δουλειες. Εξαρταται βεβαια και τι ακουγες.. Οι πρωτες δουλειες της Symbiosis ας πουμε ηταν state of the art και σημαδεψαν την σκηνη (πρωιμες δουλειες μελων Astral Projection ως επι το πλειστον). Τωρα αν εννοεις project τυπου trancelestial psychobabas και psychomamas πως τα λεγανε σε καταλαβαινω απολυτα.. :-D

  • Απαντ. 287
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

H σκηνή άρχισε να πέφτει μετά το 99-2000... Αν και ακόμα και τότε πετύχαινες καλά παρτυ και φεστιβαλ.

Πλέον ελάχιστες εξαιρέσεις.Αν και εγώ έχω ακολουθήσει αυτή τη μουσική μέχρι κυκλοφορίες ακομά και 2007 (λίγες μεν).

Δημοσ.
Νομιζω οτι απαντας μονο σου. Η ολη φαση χαλασε μετα το 96-97, και για να μην μιλαμε για καγκουρες και τετοια (για λογους ευνοητους) ενα αλλο σημαντικο στοιχειο ηταν η ποιοτικη πτωση στην μουσικη απο τα ιδια τα labels ακομα και απο τους ιδιους τους artists..Μην ξεχνας οτι παρολο που προυπηρχε πολυ πριν η deep/hard/progressive trance/house τα μεγαλα βηματα αρχισαν να γινονταν απο 95 και μετα.. Οποτε βοηθησε πολυ και αυτο σε αυτη την φαση και πολυς κοσμος απορροφηθηκε προς τα εκει ;) Τα ιδια λεω και για την house παντως μην νομιζεις για μενα οι χρυσες εποχες της ηταν μεχρι το 96-97 επισης βαρια βαρια, παρολο που εγινε ευρυτερα γνωστη στον κοσμο αρκετα αργοτερα κατι σαν μοδα ας πουμε..

Παντως για τους Iσραηλιτες δεν θα συμφωνησω καθολου μα καθολου ειδικα για τις πρωτες τους δουλειες. Εξαρταται βεβαια και τι ακουγες.. Οι πρωτες δουλειες της Symbiosis ας πουμε ηταν state of the art και σημαδεψαν την σκηνη (πρωιμες δουλειες μελων Astral Projection ως επι το πλειστον). Τωρα αν εννοεις project τυπου trancelestial psychobabas και psychomamas πως τα λεγανε σε καταλαβαινω απολυτα.. :-D

 

fysika kai enoo ta deutera. Ta gnosta tsiftetelia kai oxi ta kala ta israhlitika.

 

Kati mfg, astral...ktlp ta akouga fysika. Akoma exous tous diskous, kamia 200ria psy lps kai eps!! mporei na exo na ta akouso 4-5 xronia (oute kan exo pick up pleon!), alla auta tha ta fylao panta. Matsuri, flying rhino (gamath eteria), blue planet, return to the source (exo paei kiolas ekei sto brixton academy, istorikh bradia, pezan live oi the secret kait typoi me ntekor apo vikings kai komatia me kitharies), tip (exo tis protes sylloges se disko, auta prepei na einai spania), dragonfly, transient, ....

Δημοσ.

το πρόβλημα μου με χορευτική μουσική άνευ στίχων είναι ότι δεν υπάρχει τίποτε να δώσει περιεχόμενο σε μια σειρά από κατά τα άλλα καλές μελωδίες και δομές συχνά, με αποτέλεσμα αυτή η μουσική να έχει χρηστική αξία και αισθηματική αξία ίσως, αλλά όχι αισθητική και συν-αισθητική αξία. Δεν είναι περίπλοκη (ακούγεται περίπλοκη φυσικά, ειδικά τα drillια) εσωτερικά, δεν είναι φτιαγμένη για μελέτη.

 

Έτσι καταλήγει λίγο καραμέλα. Ίσως αυτός είναι και ένας λόγος που χάσατε το ενδιαφέρον σας μετά από μερικά χρονια, και που το -αισθητικά πιο σύνθετο- IDM σας απορρόφησε. Το IDM ίσως δεν έχει στίχους, αλλά έχει συχνά πολύ σύνθετα concepts πίσω από την μουσική, έξυπνους δημιουργούς που χρησιμοποιούν την μουσική τους σαν πλατφόρμα για να παρουσιάσουν γενικά διάφορα το οποίο είναι τόσες παραπάνω κλάσεις ενδιαφέρον από ένα-ακόμα-ψυχεδελικό-goa-cd-με-φωσφόριζε-εξώφυλλο-και-αυτό είναι.

Δημοσ.
fysika kai enoo ta deutera. Ta gnosta tsiftetelia kai oxi ta kala ta israhlitika.

 

Kati mfg, astral...ktlp ta akouga fysika. Akoma exous tous diskous, kamia 200ria psy lps kai eps!! mporei na exo na ta akouso 4-5 xronia (oute kan exo pick up pleon!), alla auta tha ta fylao panta. Matsuri, flying rhino (gamath eteria), blue planet, return to the source (exo paei kiolas ekei sto brixton academy, istorikh bradia, pezan live oi the secret kait typoi me ntekor apo vikings kai komatia me kitharies), tip (exo tis protes sylloges se disko, auta prepei na einai spania), dragonfly, transient, ....

 

Ok λοιπον καταλαβαινομαστε απολυτα.. Και εγω εχω σε δισκο πολυ πραγμα απο goa/psy και θα ειχα ακομα περισσοτερα αν δεν ασχολιομουν με τοσα ειδη εκεινη την εποχη.. Πολυ χρημα εφευγε αλλα ειχαμε και τα τυχερα μας αλλιως δεν μας εφταναν ουτε 2 μισθοι με τοσα που περναμε.. ;)

Δημοσ.

@helm21

megalo lathos auto pou les kai pithanon na mhn exeis akousei kai polla eidh xoreutikhs mousikhs gi auto kai xrhsimopoieis to geniko oro drillia. Sigoura polla komatia ta akous kai einai monotona h poly beatata, alla yparxoun hlektorinka komatia pou bgazoun apisteuto synaisthima kai eforia. Den xreiazesai vocals oute glyakanalates ktihares gia na bgaleis synaisthima, mporeis na to bgaleis kai xtypontas mia katsarola me ena koutali!

 

 

 

ittlelouievegos ase man, olo to xartzhlikh(kai kati parapano) ekei efeyge, eixan trelathei oi dikoi mou, ase pou tous eperna ta autia me auta ta klampatsimpana pou akouga hehe

Δημοσ.

To IDM εχει πιο περιπλοκες και απροβλεπτες δομες, επομενως και περισσοτερο χωρο για προτωτυπια.

Η goa ειναι μουσικη με πανω κατω συγκεκριμενες φορμες και συγκεκριμενο σκοπο : Επαναλαμβανομενα ρυθμικα μοτιβα τα οποια να ειναι entrancing κ να βγαζουν κατι το primal η το spacey & trippy, δημιουργώντας ευφορία και οδηγώντας σε εκστατική κατάσταση μέσω του χορού. Ειναι μουσικές με άλλο στόχο βασικά. Φυσικά και η goa θέλει ταλαντούχους δημιουργους και αν και δεν ειναι ουτε ιδαιτερα απροβλεπτη ουτε πολυ περιπλοκη κ συνθετη, ο συνολικος ηχητικος συνδυασμος εχει κατι το χαοτικο :) Η IDM είναι πιο πειραματική και avant garde

 

"δεν υπάρχει τίποτε να δώσει περιεχόμενο σε μια σειρά από κατά τα άλλα καλές μελωδίες και δομές συχνά," Το περιεχόμενο το δίνει ο ίδιος ο ακροατής, σε μεγάλο βαθμό, αν και τα περίσσοτερα κομμάτια έχουν κάποια 'υπογραφή' (αλλά σκοτεινά κ 'τρομαχτικά' αλλά χαρούμενα αλλα μελαγχολικά κλπ)

 

αισθητική και συν-αισθητική αξία

 

Elaborate on these terms

 

 

Παντως και για την εσωτερικη περιπλοκοτητα, πολλες φορες ακουγοντας κομματια ξανα και ξανα ακους layers κ λεπτομερεις που δεν ειχες παρει χαμπαρι... (ειδικά με ακουστικά...)

Δημοσ.

Φιλε Helm21 οι αποψεις σου ειναι ενδιαφερουσες..Παρολο που ειμαι μολις 31 ετων παρακολουθω την σκηνη απο τοτε που ηρθε Ελλαδα (FAZ και Lycabettus) και αρχισαν τα πρωτα πειραματικα ραδιοφωνα σε αυτη την φαση (π.χ καναλι 104.5) και αργοτερα life fm.

Περασαν πολλα ειδη απο τα αυτια μου, κατι που πιστεψε με ηταν τρομερα δυσκολο εκεινη την εποχη (no internet, ελλειψη σωστης μουσικης ενημερωσης) και πιστεψε με ηταν ελαχιστοι εκεινοι που ασχοληθηκαν απο παλια με την ηλεκτρονικη μουσικη και ακουσαν σοβαρα goa/psy.. Οι πιο πολλοι την χλευαζαν απο τις αρχες της, καθοτι οπως ειπα αλλα ειδη μεσουρανουσαν τοτε και στην θεωρια ηταν πιο "trendy" και πιασιαρικα.. Οχι οτι δεν απεκτησε ενα σοβαρο και μεγαλο κοινο ετσι προς θεου, απλα συνδεθηκε (κακως αν θες την γνωμη μου) με εκκολαπτομενους ravers (roflmao :P) τα μεσα της δεκαετιας του 90 που δεν ειχαν μεχρι τοτε γνωση για τα τεκτενομενα στο χωρο. Κομπλεξισμος σε ολο του το μεγαλειο δλδ αλλα ηταν αλλες εποχες τοτε..

 

Στο θεμα μας, εν μερει οι αποψεις σου εχουν βαση. Αλλα θα σου πω κατι. Αν εγω βαλω σε ενα πιτσιρικα σημερα να ακουσει π.χ oldskool techno ή early 90s piano house tunes κατα 90% θα μου πει τι ειναι αυτο το πρωτογονο ειδος; Ξερεις γιατι; Γιατι το αυτακι του εχει συνηθισει και εχει μαθει σε μεταγενεστερες δουλειες πολυ πιο περιπλοκες τεχνικα και δημιουργικα (αφου η τεχνολογια προχωραει ) και οι artists εχουν και το υποβαθρο και την τεχνολογικη βοηθεια να κανουν πλεον παπαδες, κατι που τοτε ηταν πολυ δυσκολο. Οποτε η νεα γενια αποκλειεται να ασχοληθει με αυτα τα ειδη, γιατι πολυ απλα δεν μπορει να τα αφομοιωσει ευκολα ή αν θες δεν εχει τοσο ανοιχτο αυτι για να ακουσει 5 πραγματα που προηγηθηκαν..Σπανια θα συμβει αυτο και το βλεπω καθημερινα.. Αυτα για τους νεοτερους..

Για ολους εμας που παρακολουθησαμε την σκηνη απο την αρχη ειπα την αποψη μου. Ποιοτικα η σκηνη της goa/psy για μενα επεσε πολυ απο ενα σημειο και μετα, και δεν θα ειχα κανενα προβλημα να συνεχισω να την ακουω μεχρι και σημερα αν συνεχιζε να ηταν τοσο ενδιαφερουσα οπως στην αρχη της. Οπως συνεχισα να κανω με τοσα ειδη που ακουγα απο τις αρχες, οσο και αν αυτα μεταλλαχθηκαν ή εξελιχθηκαν στην πορεια.

Το idm/experimental/ambient ειναι ειδη που προυπηρχαν και αυτα απο τις απαρχες οπως ξερεις και μαλιστα με ονοματα θρυλους, απλα λιγοτερα γνωστα στο ευρυ κοινο τοτε, που προτιμουσαν πιο πιασαρικους ηχους,loops,strings, μελωδιες κλπ κλπ.. Και αυτα τα genres στην πορεια εξελιχθηκαν και εξελισσονται και ειναι πραγματικα ομορφο να βλεπεις αυτη την πειραματικη και παντα underground σκηνη να διαμορφωνεται στο περασμα του χρονου. Απλα στους νεοτερους εχει μεγαλυτερο πλεον μεριδιο, καθοτι βοηθαει τα μεγιστα και η μουσικη ενημερωση και παιδεια που ευκολα αποκτανε τωρα απο τοσα media και το internet, αν ψαχνονται σωστα και εχουν ανοιχτο μουσικο αυτι.. Αν θες ειναι και λιγο αδικο να μου συγκρινεις την goa/psy με ενα τοσο μεγαλο ειδος οπως το experimental kαι το idm που εχει χωρο για πολλους πειραματισμους.. Εξ αρχης ειναι και λιγο ατοπη η συγκριση.. Οποτε λοιπον τουλαχιστον για μενα καταλαβαινεις οτι αυτο που λες δεν εχει βαση..

Καταλαβαινεις λοιπον γιατι εκανα ολη αυτη την κουβεντα.. Γιατι προσωπικα και την μια πλευρα και την αλλη την εζησα απο την αρχη.. Και πιστεψε με η goa/psy ηταν κατι πολυ παραπανω απο ενα φωσφοριζε εξωφυλλο τοτε.. Η πορεια της δεν την δικαιωσε ομως if you ask me ;)

Δημοσ.

H psychedelic trance εξελίχθηκε και δημιουργήθηκαν διάφορα υποείδη, όπως ακριβώς έχει γίνει στο παρελθόν και με άλλα μουσικά είδη (drum & bass για παράδειγμα, μήπως γράφει κανείς jungle σήμερα; ). Το ότι οι έπεσε η ποιότητα έχει να κάνει α) με την εύκολη πρόσβαση σε τεχνολογία, οπότε εμφανίστηκαν πολλοί φιλόδοξοι "καλλιτέχνες" χωρίς όμως μουσικές ιδέες, απλά προσπάθησαν να αντιγράψουν τα επιτυχημένα album και β) με την εξάπλωση της υποκουλτούρας της goa και τη μετέπειτα απομάκρυνσή της από τον καθαρά "underground" χαρακτήρα που είχε.

 

Πάντως η εξέλιξη δε σταματάει και, με λίγο ψάξιμο, μπορεί κανείς να βρει -έστω και λιγοστές- πραγματικά αξιόλογες κυκλοφορίες στις psychedelic trance κυκλοφορίες. Φυσικά μην περιμένετε να ακούσετε τον ήχο του 97 ή ακόμα και του 2003. Έχουν έρθει πλέον επιρροές από πολλά διαφορετικά είδη.

Δημοσ.

Spinnet εχεις δικιο εκτος απο το part που μιλας για jungle και d&b.. Jungle και d&b ειναι 2 διαφορετικα ειδη οπως ειναι και το Ιntelligent d&b και το hardstep τα οποια υπηρξαν παραλληλα.. Αλλα επιβιωσαν αλλα οχι..

Παντως οντως η gοα/psy εξελιχθηκε και εδωσε νεα ειδη ψυχεδελικου ηχου..

Δημοσ.
nick[;1840885']To IDM εχει πιο περιπλοκες και απροβλεπτες

 

"δεν υπάρχει τίποτε να δώσει περιεχόμενο σε μια σειρά από κατά τα άλλα καλές μελωδίες και δομές συχνά' date='" Το περιεχόμενο το δίνει ο ίδιος ο ακροατής, σε μεγάλο βαθμό, αν και τα περίσσοτερα κομμάτια έχουν κάποια 'υπογραφή' (αλλά σκοτεινά κ 'τρομαχτικά' αλλά χαρούμενα αλλα μελαγχολικά κλπ)[/quote']

 

Elaborate on these terms

 

Το λες μόνος σου. Η υπογραφή ενός κομματιού είναι ένα αίσθημα. Πχ τρόμος, σκοτάδι, whatever. Συναισθησία είναι να είναι κάτι πολυσύνθετο, να μην έχει μόνο μια πτυχή, να μην είναι φτιαγμένο για ένα πράγμα, να είναι πλούσιο. Η αισθητική είναι περίπλοκο πράγμα και δεν μπορώ μέσα σε δυο γραμμές ούτε να σου την παρουσιάσω, ούτε να σου πω την γνώμη μου για αυτή. Ξεκίνα με http://en.wikipedia.org/wiki/Aesthetics

 

Κάποιες καλλιτεχνικές φόρμες έχουν περισσότερο χώρο για αισθητική πραγμάτωση βρίσκω, από άλλες. Capacity for depth με λίγα λόγια, ανεξάρτητα από το αν συμφωνεί κανείς με την αισθητική ή όχι.

 

Παντως και για την εσωτερικη περιπλοκοτητα, πολλες φορες ακουγοντας κομματια ξανα και ξανα ακους layers κ λεπτομερεις που δεν ειχες παρει χαμπαρι... (ειδικά με ακουστικά...)

 

Ξαναλέω ότι δεν μιλάω για το πόσο περίπλοκο είναι τεχνικά η ακουστικά, αλλά το πόσο περίπλοκα συναισθήματα εκφράζει, τι αισθητική φόρτιση έχει.

 

megalo lathos auto pou les kai pithanon na mhn exeis akousei kai polla eidh xoreutikhs mousikhs gi auto kai xrhsimopoieis to geniko oro drillia.

 

Όχι, μιλάς σε λάθος άνθρωπο. Όταν λέω drill, μιλάω για drill and bass, δηλαδή για ένα συγκεκριμένο μουσικό είδος το οποίο σε επίπεδο programming και sequencing είναι sensory overload, δηλαδή πολύ περίπλοκο. Και το λέω για καλό, το βρίσκω ενδιαφέρον ενίοτε να ακούω τέτοια πράγματα. Για το αν έχω σφαιρική γνώση της ηλεκτρονικής μουσικής θα έλεγα σχεδόν.. αποφεύγω τα ιδιώματα που είναι φτιαγμένα για χορό, επειδή απλά δεν χορεύω ιδιαίτερα, ούτε συσχετίζομαι με τους χορούς που αυτή η μουσική ακμάζει. Συγκεκριμένα επίσης είμαι φτιαγμένος από καυτό μέταλλο, οπότε έχω μια σχετική απέχθεια προς το 'raver culture' πράγμα γενικά. Θεωρώ την μουσική κάτι παραπάνω από διέξοδο, διασκέδαση και εκτόνωση. Πρέπει να με απασχολεί αυτό που ακούω και εγκεφαλικά, αισθητικά, να έχει κάτι να μου πει και να έχω και εγώ κάτι να αντανακλάσω πάνω του.

 

Αν εγω βαλω σε ενα πιτσιρικα σημερα να ακουσει π.χ oldskool techno

 

Περίεργο που το λες συγκεκριμένα επειδή εγώ αν και αναδρομικά ασχολήθηκα με ηλεκτρονική μουσική, βρίσκω πολύ περισσότερο ενδιαφέρον συχνά σε πχ, detroit techno, ή Kraftwerk ή Tangerine Dream απότι σε psytrance του σορού.

Δημοσ.
Θεωρώ την μουσική κάτι παραπάνω από διέξοδο, διασκέδαση και εκτόνωση. Πρέπει να με απασχολεί αυτό που ακούω και εγκεφαλικά, αισθητικά, να έχει κάτι να μου πει και να έχω και εγώ κάτι να αντανακλάσω πάνω του.

 

Θεωρείς ότι κάτι τέτοιο γίνεται μόνο αν έχει στίχους?

 

Περίεργο που το λες συγκεκριμένα επειδή εγώ αν και αναδρομικά ασχολήθηκα με ηλεκτρονική μουσική, βρίσκω πολύ περισσότερο ενδιαφέρον συχνά σε πχ, detroit techno, ή Kraftwerk ή Tangerine Dream απότι σε psytrance του σορού.

 

Τι έχεις ακούσει απο psytrance?

 

Ψιλό όφφτοπικ, ως συναισθησία εξώ ήξερα το φαινόμενο όπου ενώνονταν/μπερδεύονταν αισθήσεις διαφορετικές μεταξύ τους (π.χ ακοή κ όραση)

 

Περί capacity of depth διαφορετικών φορμων θα συμφωνησω...

Δημοσ.
Θεωρείς ότι κάτι τέτοιο γίνεται μόνο αν έχει στίχους?

 

Οχι σε καμία περίπτωση. Αλλα εδώ παίζει κάτι ενδιαφέρον. Ξέρω πολύ κόσμο που πήγε προς την ηλεκτρονική μουσική για να αποφύγει τους στίχους, και κατά συνέπεια την αισθητική φόρτιση. Λες και ήθελε η μουσική του να είναι όσο πιο χαλί γίνεται, για να το χορεύει και να ξεχνιέται και αυτό ήταν. μίσος και απέχθεια για τραγουδιστές και ειδικά, κιθάρες.

 

Τι έχεις ακούσει απο psytrance?

 

άπειρα πράγματα ενάντια στην θέληση μου :P επειδη κάνω παρέα με κάτι - κατά τα αλλα αξιολογότατους - ανθρώπους της φάσης σας που προσπαθούν να με πείσουν, έχω παει και σε πάρτι διάφορα etc etc ονόματα μην με ρωτήσεις.

 

Για συναισθησία, καλά το ξέρεις, καταχρηστικά χρησιμοποιώ τον όρο, υπογραμμίζοντας την διαφορά αισθήματος/συναισθήματος.

Δημοσ.

Περίεργο που το λες συγκεκριμένα επειδή εγώ αν και αναδρομικά ασχολήθηκα με ηλεκτρονική μουσική, βρίσκω πολύ περισσότερο ενδιαφέρον συχνά σε πχ, detroit techno, ή Kraftwerk ή Tangerine Dream απότι σε psytrance του σορού.

 

Δεν εφερα αυτο το παραδειγμα για να σου πω οτι η psy/goa ειναι πιο ενδιαφερουσα απο αυτα τα ειδη, αλλωστε αυτες ειναι αποψεις.. Και ελπιζω να καταλαβαινεις οτι εισαι η εξαιρεση και οχι ο κανονας αν εισαι νεος, και αυτο σημαινει οτι πιανει το αυτακι σου.. ;) Μολαταυτα παροτι ανεφερες αυτα τα ιερα τερατα , πρεπει να σου πω οτι εκεινη την εποχη στην Ελλαδα τετοια ακουσματα ειδικα στα clubs δεν υπηρχαν και ο ορος techno στην συντριπτικη πλειοψηφια του τοτε ηταν κατι το τελειως διαφορετικο..Detroit τοτε Ελλαδα; :confused: Ουτε για αστειο..

Αλλωστε εξαρταται και το τι εχεις ακουσει απο goa/psy για να βγαλεις μια σωστη εικονα..Και σιγουρα αν δεν εχεις μυηθει στο ειδος απο ατομα που ζησαν την φαση παλια, εικονα σαφη για τα genre αυτα δεν θα παρεις.. Not even close..Αναφερθηκα σε αυτο..

Δημοσ.

Helm21 apo thn mia les oti ksereis poly kosmo poy phge sthn xoreutikh skhnh gia na apofygei tous stixous kai thn aitshimatikh fortish. Alla apo thn alh kaneis kati paromoio, les oti apofeugeis thn hlektronikh mousikh giati apofeugeis otidhpote xoreutiko. Ara vazeis kai esy kaloupia. Kai opos to les einai san na mhn dexese oti h elektronikh mousikh mporei na epiferei aisthimataki fortosh xoris stixous kai melodies. Toulaxiston se kapoious allous, den einai aparaithto na sou fernei esena. Den einai h dance (to leo etsi gia na ta bazo ola mesa) mono gia ektonosh kai diaskedash, sou prokalei kai skepseis kai aisthiseis, den to kanoun mono oi stixoi kai to metal auto.

 

Peri drillion, me mperdepses nomiza oti anaferesoun sto gnosto xarakthrismo drepania pou lene gia thn mousikh me dynata beat.

 

peri psy trance enas logos gia ton opoio den eixe apokthsei poly sebasmo htan epeidh htan poly eukolo na ftiakseis komatia, htan poly aplo sth synthesh polla paromoia steps kai epanalambanomena. Etsi poloi snomps den to theorousan mousikh aksiopresekth. Bebaia nai men htan aplh kai eukolh alla yphrxan pampola komatia pou htan special. Kai otan dialegeis kati apo ton soro gia na akouseis pithanotata na peseis kai se kako deigma kai na sxhmatiseis lathos entyposh.

 

Kati paromoio isxyei genikos me thn electronic sthn ellada, poloi mperdeuoun ta hdh mousikhs, nomizoun oti kseroun ti esti sobarh mousikh kai akoune benny bennassi kai bass brothers ksero go. Ta bazoune ola se ena tsoubali kai eite einai sthn pleura ton hmimathon pou nomizoun oti kseroun eite exoun akousei lathos mousikh kai bgalane to symperesma oti h dance/electronic whatever den aksizei.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...