TROjY Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Το πρόβλημα που αναφέρομαι, έχει δημοσιοποιηθεί μέσω του παρακάτω URL http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=20827 Με γνώμονα την καλύτερη ενημέρωση των χρηστών, και την προσπάθεια βελτίωσης των κακώς κειμένων θεώρησα απαραίτητο να κάνω ευρύτερα γνωστό το συγκεκριμένο ζήτημα. Το πρόβλημα είναι το εξής. Όταν κάποιος χρήστης λαμβάνει ένα σχετικά μεγάλο αριθμό UDP πακέτων, όπως π.χ. χρησιμοποιώντας VOIP, remote administration προγράμματα, netopschool, παιχνίδια κ.α. παρά το γεγονός ότι η γραμμή είναι άδεια, χάνεται η σύνδεση μου με τον ISP. Το πρόβλημα περιγράφεται αναλυτικά στο e-mail που στάλθηκε στις 12/09/05 στη Forthnet. ------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- Προς κάθε ενδιαφερόμενο, Η αποστολή του παρόντος μηνύματος γίνεται για την ενημέρωση μου πάνω στο πρόβλημα που είχα δηλώσει σε τηλεφωνική επικοινωνία μου με το Customer Support της εταιρίας σας. Είμαι πελάτης σας, και τα στοιχεία μου είναι τα παρακάτω: Username: ΧΧΧΧ POP (Σημείο Παρουσίας): HER Τύπος Συνδρομής: FORTHNET ADSL 1BILL 384 DYNAMIC Roaming (Περιαγωγή): Μη ενεργή IP Διεύθυνση: Δυναμική Ημερομηνία Έναρξης Συνδρομής: ΧΧ ΧΧΧ 2005 Ημερομηνία Λήξης Συνδρομής: ΧΧ ΧΧΧ 2005 Όσον αφορά το πρόβλημα μου, ξεκίνησε στις 06/09/05. Ο βασικός λόγος που χρησιμοποιώ την adsl είναι η εκμετάλλευση των VOIP εφαρμογών. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, από εκείνη τη χρονική στιγμή και έπειτα, και σε όλη τη διάρκεια της ημέρας η χρήση voip εφαρμογών διέκοπτε τη σύνδεση μου με το δίκτυο σας. Πιο αναλυτικά, για τη διάγνωση του προβλήματος: Κάνοντας ένα απλό test, ping –t 194.219.252.144 (bbras.ath.forthnet), και παράλληλα τρέχοντας το πρόγραμμα της voipbuster (ας πούμε το 2.0 build 166 - το οποίο δεν έχει σημασία γιατί το ίδιο γίνεται και με άλλα προγράμματα ή με τη χρηση εξειδικευμένων συσκευών [sipura/ linksys] ή με τη χρήση του Asterisk) θα παρατηρήσετε ότι. 1. Αρχικα οι χρόνοι είναι αρκετά καλοί 2. Στη συνέχεια υπάρχει σταδιακή αύξηση του ping response ( 60 ms -->100 -->500 -->1000-->10000 --->30000). H αύξηση αυτή είναι ανεξάρτητη του traffic που γίνεται (~3 kb/s up/down). 3. Έπειτα παρουσιάζεται packet loss (γύρω στα ~6-7 πακέτα). 4. Χάνεται προσωρινά η σύνδεση με το bbras/ ISP. ------------------------------------------------------------------- 1) κάνοντας ping στο bbras-ath-02L0.forthnet.gr [194.219.252.144] Ping statistics for 194.219.252.144: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 48ms, Maximum = 57ms, Average = 53ms -------------------------------------------------------------------- 2) Τρέχω οποιοδήποτε πρόγραμμα που συνδέεται με VOIP C:\Documents and Settings\TROjY>ping -t 194.219.252.144 Pinging 194.219.252.144 with 32 bytes of data: Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=52ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=62ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=68ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=569ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=1013ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=1340ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=2098ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=3109ms TTL=254 Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=782ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=185ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=554ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=962ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=658ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=101ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=62ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=54ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=60ms TTL=254 Reply from 194.219.252.144: bytes=32 time=55ms TTL=254 Ping statistics for 194.219.252.144: Packets: Sent = 39, Received = 18, Lost = 21 (53% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 52ms, Maximum = 3109ms, Average = 654ms Όταν έχω ping time out, δεν είναι μόνο για τα ICMP πακέτα του ping, αλλά και για τα tcp/udp. Κοινώς, δεν βλέπω ούτε ιστοσελίδες, ούτε δίκτυο. Για να επανέλθει η γραμμή χρειάζεται να κλείσω την εφαρμογή. ------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- Έπειτα, έστειλα 2ο συμπληρωματικό e-mail που τους ενημερώνω ότι το πρόβλημα δεν περιορίζεται στις Voip εφαρμογές, αλλά se όλες τις εφαρμογές που χρησιμοποιούν μεγάλο αριθμό UDP πακέτων, όπως το net-op School , προγράμματα απομακρυσμένης διαχείρισης και παιχνίδια. Σήμερα (14/09/05) είχα και πρόβλημα στη χρήση του Skype... Τέλος, επισημαίνω τα άθλια pings στο bbras : Ping statistics for 194.219.252.147: Packets: Sent = 29, Received = 29, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 65ms, Maximum = 125ms, Average = 76ms Μία από τις ενέργειες μου ήταν η συλλογή στοιχείων χρηστών που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με εμένα.. Στείλτε μου PM, με το τηλέφωνο σας αν αντιμετωπίζετε το πρόβλημα με τα UDP πακέτα. 1) 2810221*** (trojy) [4net 1 Bill 384/128] 2) 2810280***(συγκατάθεση χρήστη) [4net Dynamic 384/128] 3) 2810360*** (σ.χ.)[4net 1 Bill 384/128] 4) 2810244*** (σ.χ) [4net 256/128] 5) 2810236*** (σ.χ. [4νετ 384/128] 6) 2810252***(σ.χ. [4νετ 384/128] Τα στοιχεία με (σ.χ) συγκατάθεση χρήστη, προωθήθηκαν από εμένα στους τεχνικούς του ΟΤΕ και της Forthnet. Αν επιθυμείτε να δηλωθεί το πρόβλημα σας, μπορείτε να μου στείλετε τα στοιχεία σας με προσωπικό μήνυμα. Μετά από πολλά προβλήματα, και χωρίς καμία ενημέρωση αποφάσισα να αλλάξω τη στρατηγική μου απέναντι στη forthnet (19/09/05) Σήμερα στις 10:30 πήρα τηλέφωνο το customer support της forthnet που με ενημέρωσαν ότι, "ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΥΡθΕΙ Η ΒΛΑΒΗ ΜΟΥ !!!!" Μπορώ να πω ότι ένιωσα την αδρεναλίνη στις φλέβες του κεφαλιού μου. Έδωσα χρόνο στον τεχνικό να ενημερωθεί για την υπόθεση μου, και του ξανάστειλα το e-mail που είχα στείλει στο internet support της forthnet τόσο στις 12/09 όσο και στις 14/09. Το μεσημέρι κόντευε να με αποχαιρετήσει, όταν αποφάσισα να επανέλθω στη forthnet με άλλη μία όχληση. Τους ξανακαλώ, και δίνω τα στοιχεία μου για να με πάρουν εκείνοι... Με παίρνουν τηλέφωνο λοιπόν και με ενημερώνουν ότι: 1. Η ΒΛΑΒΗ ΜΟΥ ΔΙΕΓΡΑΦΗ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ. 2. Η ΒΛΑΒΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ 3. ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ 4. ΘΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΟΤΑΝ Η ΒΛΑΒΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ. 6. ΜΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΑΠΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΑΜΑ Αυτά ήταν τα βασικά σημεία της συζήτησης μας. Απαίτησα όμως, από οποιονδήποτε "αρμόδιο-αναρμόδιο-υπεύθυνο-ανεύθυνο-προϊστάμενο-υφιστάμενο-ανώτερο ή κατώτερο" να μου στείλει μία ενημέρωση για το ζήτημα μου ΓΡΑΠΤΩΣ. Δηλαδή με FAX ή με e-mail. Επί 15 λεπτά, ήταν ανένδοτη. Εγώ της ζήτησα να μου δώσει τα στοιχεία εκείνου που θα ήταν αρμόδιος να μου απαντήσει γραπτά. Δεν μπορούσε-ήθελε να κάνει κάτι παραπάνω... Υπενθύμισα τότε τους όρους του συμβολαίου που έχω υπογράψει, σύμφωνα με το οποίο η forthnet έχει τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ 5.2. Η Forthnet ανακοινώνει στον ηλεκτρονικό δικτυακό της τόπο την πολιτική της για κάθε θέμα που αφορά την παροχή της υπηρεσίας. 5.3 Η Forthnet οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα για τυχόν προγραμματισμένες εργασίες της ή προγραματισμένες εργασίες στο δίκτυο του ΟΤΕ που της έχει προηγουμένως κοινοποιήσει ο ΟΤΕ. Έπειτα από τα πολλά, αποφάσισε να απαντήσει ως reply στο e-mail μου. ------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------ Η απάντηση της 4net που παρέλαβα ήταν η ακόλουθη. Αγαπητέ κ. ΧΧΧΧΧΧΧ, Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το μήνυμά σας σχετικά με την adsl σύνδεση που διατηρείτε με την FORTHnet, έχει ήδη προωθηθεί και στον ΟΤΕ και από μέρους μας γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποκατασταθεί. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά τις παρατηρήσεις σας και σας διαβεβαιώνουμε πως η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι η πρώτη μας προτεραιότητα, γι αυτό και οι πιέσεις που ασκούμε προς τον ΟΤΕ είναι επί καθημερινής βάσεως. Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στην εταιρία μας και ιδιαίτερα στο τμήμα μας. Πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση 24 ώρες το 24ωρο. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Σχολιάζοντας το παραπάνω e-mail, φαίνεται ξεκάθαρα ένα ΓΕΝΙΚΟ, ΑΟΡΙΣΤΟ και υπερβολικά ΟΥΔΕΤΕΡΟ απαντητικό πνεύμα που όχι μόνο δεν αποσαφηνίζει οτιδήποτε, αλλά αφήνει περισσότερα ερωτηματικά από πριν. 1ον. Γιατί δεν υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά στη δήλωση του προβλήματος που είχα κάνει; Δηλαδή, γιατί το e-mail δεν στάλθηκε ως reply. Γιατί δεν αναφέρεται πουθενά το πρόβλημα δηλαδή " ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ #@#$$ UDP ΠΑΚΕΤΑ"? Γιατί δεν μου αποδόθηκε κάποιος αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης μου? 2ον. Γιατί δεν αναφέρονται οι ημερομηνίες των αιτήσεων μου; Πότε ξεκίνησε το πρόβλημα; Πότε πρωτοδηλώθηκε; 3ον. Γιατί ενώ δεν έσβησαν τον τίτλο του μηνύματος "FW: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ UDP ΠΑΚΕΤΑ" προχώρησαν σε σβήσιμο του main body του μηνύματος μου; 4oν. Γιατί δεν αναφέρεται στο πότε ξεκίνησαν οι προσπάθειες επίλυσης του προβλήματος από την τεχνική ομάδα της forthnet; 5ον. Γιατί ετοιμάστηκε ένα e-mail ΚΟΝΣΕΡΒΑ ως απάντηση στο συγκεκριμένο πρόβλημα; Μήπως για να μην τους τα ζαλίζουν ο μεγάλος αριθμός χρηστών που δεν μπορεί να δουλέψει με την ανεπάρκεια της υποστήριξης; Κύριοι/ες της Forthnet, πληρώνεστε με μεταπώληση υπηρεσιών από κάποιον άλλο φορέα. Μέρα με τη μέρα διαπιστώνω με λύπη, τις έολες συμφωνίες στις οποίες έχετε στηριχτεί με τον ΟΤΕ. Ελπίζω συστηματικά και με την βοήθεια που σας παρέχουμε (με την αλληλεπίδρασης μας ως χρήστες) να βελτιώσετε τα κακώς κείμενα. Προσωπικά, περίμενα κάτι καλύτερο. Ξεκινάω την επόμενη μέρα με πίεση στο τεχνικό τμήμα του ΟΤΕ. ------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------- 20/09/05 Η Περιπέτεια με τον ΟΤΕ, τώρα αρχίζει... 1ο Βήμα που πρέπει να κάνει κανείς είναι να δηλώσει την βλάβη στο 121. Οι εντολές που έχουν τα παιδιά στο 121, είναι σε περίπτωση που υπάρχει χονδρική εκμετάλλευση της γραμμής του ΟΤΕ από την Forthnet ή άλλον provider, να ΜΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ την βλάβη. Ο νεαρός που μου μίλησε αρχικά μου είπε ότι δεν μπορεί να πάρει την βλάβη, και με έστειλε στην Forthnet για περισσότερα. Αυτές μου είπε είναι οι οδηγίες που είχε λάβει. Μου το λέει λοιπόν... Ωραία, του αποκρίνομαι. Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για να πάρω εγγράφως όσα μου ειπώθηκαν; Ο νεαρός ρώτησε τον προϊστάμενο του, και μου απάντησαν αμέσως ότι η αίτηση βλάβης μου θα προχωρήσει κανονικά. 2ο Βήμα. Τηλεφωνήσα στο κέντρο adsl του OTE, στο Ηράκλειο Κρήτης (28103953**)... Η απάντηση που πήρα είναι ότι πρέπει να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία και να ανανεώσουμε το τηλεφωνικό μας ραντεβού αφού πρώτα περάσει ένα προβλεπόμενο χρονικό διάστημα στο οποίο θα γινόντουσαν ΑΧΡΗΣΤΕΣ μετρήσεις τις γραμμής μου, τηλεφωνικές οχλήσεις εκατέρωθεν και άλλες άσχετες διαδικασίες... Ωραία, του αποκρίνομαι. Σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για να πάρω εγγράφως όσα μου ειπώθηκαν; Σε μία ελαφριά μεταβολή στάσης, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε μερικά δευτερόλεπτα πριν, ο τεχνικός άκουσε το πρόβλημα, τόσο το δικό μου όσο και των άλλων χρηστών που έχω συλλέξει τα στοιχεία τους, δείχνοντας ενδιαφέρον και προθυμία. Το τηλεφωνικό μας ραντεβού μεταφέρθηκε για αύριο.. Ίσως αν δεν είχα άλλα πράγματα στον κόσμο για να ασχοληθώ, και είχα μόνο αυτό το πρόβλημα, να είχα επικοινωνήσει μαζί τους νωρίτερα... Αναβολή των εξελίξεων για αύριο.
TROjY Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Αυτό είναι το κανονικό thread. Δημοσιεύθηκε δύο φορές, και δεν μπορούσα να διαγράψω την 2η.
platongr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Προσωπικά χρησιμοποιώ skype, netop και vnc με μία forthnet 512. Ποτέ δεν αντιμετώπισα κάτι από τα παραπάνω. Αντίθετα έχω παρατηρήσει τα παραπάνω συμπτώματα να συμβαίνουν σε άσχετο με την εφαρμογή χρόνο.
TROjY Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Προσωπικά χρησιμοποιώ skype' date=' netop και vnc με μία forthnet 512. Ποτέ δεν αντιμετώπισα κάτι από τα παραπάνω. Αντίθετα έχω παρατηρήσει τα παραπάνω συμπτώματα να συμβαίνουν σε άσχετο με την εφαρμογή χρόνο.[/quote'] Δεν είναι πρόβλημα για το σύνολο των χρηστών της Forthnet ή του ΟΤΕ. Πιάνει μία μερίδα χρηστών, κυρίως από Κρήτη, που περνάνε από συγκεκριμένο bbras.
androu Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 εγώ έχω isp forthnet + γραμμή 384 οτε. Αρκετές φορές ενώ παίζω κάποιο online παιχνίδι πχ counter strike στον server του noobwars. Στην αρχή το Ping είναι .. ικανοποιητικό 50-70-100 .. κάποια στιγμή αρχίζει και ανεβαίνει σε περίεργα επίπεδα .. 1500-1800 ... Εκτός απο το Ping .. εχω αποσυγχρονισμούς του router .. μπορεί να διαρκέσει 1-2 λεπτά εως πολύ περισσότερο... Είμαι σε siemens 1 @ Αριάδνη,....
TROjY Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Και εγώ βρίσκομαι στην ίδια κατάσταση με εσένα. Δοκίμασε να τρέξεις την εφαρμογή Voipbuster πόσταρε ή στείλε μου σε PM τα στοιχεία σου.
androu Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 δεν χρησιμοποιώ προγράματα voiip πάντως.. το κυνήγησα το θέμα διότι το Μάιο-Ιούνιο είχα τρελές αποσυνδέσεις.. και τελικά αποφάνθηκε το εξειδικευμένο συνεργείο ..του ΟΤΕ οτι δεν ξέρουν τι είναι . δεν βλέπαν το router όταν καλούσε, η γραμμή ήταν πεντακάθαρη (λέει) .. εαν υπήρχε πρόβλημα με το ρουτερ έπρεπε να αγοράσω καινούριο γιατί είχε λήξει η εγγύηση. Εκανα firmware update και έφτιαξε μέχρι τέλος Αυγούστου. Μετά .. έχω αποσυγχρονισμούς.. όχι τόσο συχνούς όσο παλιότερα.. αλλά είναι πολύ ενοχλητικό..!!
TROjY Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Ανεξάρτητα από τη χρήση που κάνεις στο Internet, εγώ πρότεινα το voip ως ένα εύκολο διαγνωστικό test. Εγώ δεν έχω προβλήματα αποσυγχρονισμού. Αν το CS χρησιμοποιεί πολλά incoming UDP πακέτα, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα έχεις προσθέσει στη φαρέτρα των προβλημάτων δικτύου που έχεις, ακόμα ένα.
TROjY Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Pinging http://www.sport.gr [194.30.227.25] with 32 bytes of data: Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=74ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=60ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=67ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=62ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=57ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=69ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=56ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=65ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=74ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=65ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=58ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=68ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=707ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=1522ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=2541ms TTL=120 Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=3066ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=953ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=140ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=65ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=62ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=70ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=66ms TTL=120 Reply from 194.30.227.25: bytes=32 time=57ms TTL=120 Ping statistics for 194.30.227.25: Packets: Sent = 35, Received = 23, Lost = 12 (34% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 56ms, Maximum = 3066ms, Average = 435ms
TROjY Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 πάντως το skype δουλεύει μια χαρά.. Πράγματι, τώρα δεν έχει πρόβλημα. Έχει όμως όπως δείχνω παραπάνω το voipbuster.
_-spk-_ Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2005 einai to kalo dsl pou parexetai sthn ellada.........tromara tous pou to xane pilotiko kai kamposa xronia.....gelioi typoi
TROjY Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2005 Σε δοκιμή που έκανα με ISP την HOL, αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. Μοναδική διαφορά είναι ίσως το ότι αντί για packet loss, τα pings μπορεί να κυμαίνονται στα 10000 - 15000 ms.
TROjY Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2005 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2005 Από τον ΟΤΕ, έλαβα την ενημέρωση ότι ο ISP μου, forthnet, που έχει την ευθύνη και της adsl γραμμής μου, ουδέποτε δήλωσε βλάβη στη γραμμή μου. Μάλιστα, επειδή στο σύστημα τους εμφανίζεται με διαφορετικό τρόπο η δήλωση βλάβης που έχει γίνει από άλλον φορέα, ήταν 100% σίγουρος. Μου διευκρίνησε μάλιστα, ότι όταν η δήλωση βλάβης γίνεται από εμένα, αν τελικά οφείλεται σε εμένα τότε χρεώνομαι εγώ. Σε αναλογία, όταν το πρόβλημα είναι από τη forthnet ή τη HOL και δηλώνεται βλάβη στον ΟΤΕ από εκείνους, τότε χρεώνονται εκείνοι.
androu Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2005 Οπότε και η forthnet εχει βάλει το λιθαράκι της.. σε αυτό!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.