Προς το περιεχόμενο

3dfx and new PCs


ANEMOS-V

Προτεινόμενες αναρτήσεις

kalimera..

exo apo palia tin Voodoo 5 kai de ksero an sinergazete pia me ta systems

aformi gia na to psakso mou edose to UNREAL no1 to opio ksetriposa kai pezo online! akoma to theoro kalitero ap ola ta alla UNREAL gia online (diki mou apopsi)

{eine 500mb ~ de xriazete original gia na pekseis online exei diko tou server mesa sto game kai update maps )==osoi pistoi proselthete!!

 

me tis new cards de exei kala grafika opos mou ipan kai sto net para mno me 3dfx.

thelo ti gnomi sas apo katoxous tis 3dfx

thanks

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα παλια (1999-2000, καπου εκει) το επαιζα με 3dfx voodoo III 3000 16 MB και τωρα που το παιζω με radeon 9600 XT μου φαινεται καλυτερο.το εχω και σε πιο ψιλη αναλυση και ολα μα ολα στο full με 4x AA και 2x AF!

βεβαια ειναι και καλυτερος ο επεξεργαστης,η μνημη κλπ. (απο pentium III 500,128 MB sdram που ειχα τοτε στο συστημα υπογραφης!:razz: ), οποτε ισως να μην ειναι αντικειμενικο αυτο που λεω.

δεν νομιζω να υπαρχει ομως καποιος ιδιαιτερος λογος γιατι μια συγχρονη καρτα γραφικων να υστερει μιας παλιας...

 

ΥΓ: και εγω το παιχνιδι το θεωρω κορυφη και παιζω αρκετα ακομα, οποτε θες κανονιζουμε κανα online!:wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Unreal χρησιμοποιούσε το 3DFX GLIDE 3D API που την εποχή του ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό (D3D, OpenGL) και σαν ποιότητα και σαν ταχύτητα (στα παιχνίδια).O κολοσσός NVidia τότε περιορίζονταν απλά στο να θαυμάζει τη 3DFX...

 

Τα γραφικά του Unreal στη Voodoo ξεπεράστηκαν μετά από 3 χρόνια τουλάχιστον. Ήταν τόσο μεγάλο breakthrough! Θυμάμαι ότι το παιχνίδι στις πανίσχυρες μετέπειτα GeForce 2 GTS ήταν μάπα μπροστά στο εξειδικευμένο για την voodoo Glide.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Me th Voodoo3 3500TV pou exw to paixnidi paei mpam se ena Celeron Tuallatin 1200MHz pou exw kapou ksexasmeno :) To kako einai oti h nVidia ekleise th Voodoo me poly dolio tropo gia na kyriarxhsei. Kai fysika ta katafere. To support twn kataskeyastwn paixnidiwn apo thn nVidia, oi allages ston kwdika na einai optimized mono gia nVidia kai to logo typo "nVidia" se ka8e paixnidi pou ksekinaei (asxetws ti karta grafikwn exete), den einai tyxaia. Gi ayto ki egw an htan na skasw arketa lefta, sigoura de 8a ta eskaga gia nVidia, einai ka8ara kai mono 8ema patriwtiko kata th gnwmh mou!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

paidia exo valei tin ipsiloteri anlisi kai ola ta max efe kai omos de ftanei to voodoo..

vlepo polla tetragona sta synefa kai se polla alla mipos kserei kapios pos na diorthothei

ta antiliasing ,smoth ktl.... stin karta tis ypografis mou ?

ypostirizei openGL alla.....xalia ta grafika sto UNREAL

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OX!!! to eftiaksa!!!! den eixa valei direct 3d tora ola eine ok kai eime poli xaroumenos

epitelous tha pekso UNREAL online!!!!!!!!!!!!!

paidia tha mpeno sxedon kathe vradi me ANEMOS_V name

m aresei poli i pista snipers paradeise (exei kai polous user )

osoi pistoi proselthete !!!!

mi ksexnate oti thelei to unrealpatch226final

mpeneis sto game multiplayer...join... kai servers kai OK!!!

apla katevazeis tis pistes mesa ap to game!!

 

to ksero oti tora tha prepei na metaferthei to topic sta games kai as to kanei omodalator plz..giati aksizei ayto to game UNREAL-1 FOR EVER!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To UT einai koryfi. Otan valo kai ego DSL tha arxiso na psaxno ellinikous servers gia paixnidi afou vlepo oti yparxoun akoma polloi fans. Ta 2003-2004 den me enthusiasan.

Tora gia to thema mas. Palia eixa voodoo3 3000. Sti synexeia geforce2 GTS, Geforce4 4200 kai tora FX5900. Nai to glide itane teleio sto UT alla den mporo na katalavo me poia logiki lete oti fainetai pio oraio apo oti stis nvidia. Aplos to ekane pio grigoro. Ennoeitai oti stis nvidia dialegeis d3d kai oxi opengl. To leei kai sto paixnidi exallou oti to ogl itan gia peiramatikous skopous included.

Kai stis nvidia me 32bit xroma tolmo na po oti mallon kalytero itan. Vevaia me ti voodoo5 pali exeis 32 bit. Telos panton tzampa fovasai kata ti gnomi mou.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Unreal χρησιμοποιούσε το 3DFX GLIDE 3D API που την εποχή του ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό (D3D, OpenGL) και σαν ποιότητα και σαν ταχύτητα (στα παιχνίδια).O κολοσσός NVidia τότε περιορίζονταν απλά στο να θαυμάζει τη 3DFX...

 

Πρώτον δεν ήταν κολοσσός τότε η NVIDIA και δεύτερον το Glide ήταν περιορισμένο σε υφές 256*256 όπου εμφανιζόταν στα διάφορα παιχνίδια.

 

Το Unreal Tournament έγινε ξαφνικά άλλο παιχνίδι όταν μπορέσαμε να εγκαταστήσουμε τις 1024*1024 υφές του δεύτερου CD.

 

To kako einai oti h nVidia ekleise th Voodoo me poly dolio tropo gia na kyriarxhsei. Kai fysika ta katafere. To support twn kataskeyastwn paixnidiwn apo thn nVidia, oi allages ston kwdika na einai optimized mono gia nVidia kai to logo typo "nVidia" se ka8e paixnidi pou ksekinaei (asxetws ti karta grafikwn exete), den einai tyxaia. Gi ayto ki egw an htan na skasw arketa lefta, sigoura de 8a ta eskaga gia nVidia, einai ka8ara kai mono 8ema patriwtiko kata th gnwmh mou!

 

Πριν μου πεταχτούν τα μάτια έξω επιτρέψτε μου σαν παλιότερος και ένας από τους βετεράνους της πάλαι ποτέ ομάδας υποστήριξης της 3dfx:

 

1. Η 3dfx μόνη της έβγαλε τα μάτια της. Και η ΝVIDIA να μην υπήρχε πάλι θα πήγαινε για φούντο και ο απλούστατος λόγος είναι απίστευτα κακή διαχείριση.

 

http://www.firingsquad.com/hardware/3dfxdemise/default.asp

 

2. To Glide ήταν proprietary API και έκτοτε ευτυχώς εξαφανίστηκαν. Τα προγράμματα υποστήριξης δημιουργών ("Get In The Game"/ATI και "The Way It's Meant To Be Played"/NVIDIA) ουδεμία σχέση έχουν με proprietary APIs ούτε πρόκειται για προγράμματα επιρροής ή "λαδώματος" των δημιουργών. Mια πλειάδα παιχνιδιών που ανήκουν στο πρόγραμμα TWIMTBP της NVIDIA έτρεχαν σαν καραπατάτες στις τότε NV3x σε αντίθεση με τις τότε R3xx της ΑΤΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok de tha sizitisoume giati eklise i 3DFX ..alla tha poume gia to game pou akoma eine aksiologo meta apo tosa xronia gia online.(ta xromata tou kai sovarotita pou den exoun ta metagenestera UNREAL).

mou ekane entiposi pos meta apo tosa xronia pou to dokimasa vrika mesa users players

merikoi de to afisan katholou,kai merikoi epestrepsan san emena meta apo xronia!

oso gia ta grafika to elysa to provlima energopiontas to Direct3D sta option ADVANCE tou game to opio exei para polles epiloges gia grafika kai oti allo..(thimaste)

tora pezei san 3DFX ..pistepsteme ,

tin VOODOO 5 tin ksanagremasa sto rafi pali ,,pros to paron :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ok de tha sizitisoume giati eklise i 3DFX ..alla tha poume gia to game pou akoma eine aksiologo meta apo tosa xronia gia online.(ta xromata tou kai sovarotita pou den exoun ta metagenestera UNREAL).

mou ekane entiposi pos meta apo tosa xronia pou to dokimasa vrika mesa users players

merikoi de to afisan katholou' date='kai merikoi epestrepsan san emena meta apo xronia!

oso gia ta grafika to elysa to provlima energopiontas to Direct3D sta option ADVANCE tou game to opio exei para polles epiloges gia grafika kai oti allo..(thimaste)

tora pezei san 3DFX ..pistepsteme ,

tin VOODOO 5 tin ksanagremasa sto rafi pali ,,pros to paron :)[/quote']

 

 

Kαλύτερα παίζει σε OpenGL και μάλιστα με τις 1024*1024 υφές του 2ου CD του UT. ΄Εβαλα 16xS/16xAF για να το ομορφύνω λίγο παραπάνω ;)

 

Unreal1.jpg

Unreal2.jpg

Unreal3.jpg

Unreal4.jpg

Unreal5.jpg

 

Θα χρειαστείτε το τελευταίο patch 226final και τον OpenGL οδηγό 2.1.0.6:

 

http://users.otenet.gr/~ailuros/OpenGlDrv2106.zip

 

  • Σιγουρευτείτε ότι έχετε εγκαταστήσει το UnrealPatch226final.
  • Σβήστε το αρχείο Unreal.ini από το ...\Unreal\System.
  • Aντιγράψτε μόνο το αρχείο OpenGLdrv.dll και κάνετε επικόλληση στο ...\Unreal\System.
  • Ξεκινήστε μια φορά το παιχνίδι και βγείτε αμέσως.
  • Βρείτε τώρα το καινούργιο αρχείο Unreal.ini και κάνετε τις εξής μετατροπές:

 

>[WinDrv.WindowsClient]
WindowedViewportX=512
WindowedViewportY=384
WindowedColorBits=32
FullscreenViewportX=1280
FullscreenViewportY=960
FullscreenColorBits=32

 

(αν θέλετε χαμηλότερη ανάλυση βάλτε αντί για 1280, 960 ότι εσείς προτιμάτε)

 

και....

 

>[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
DetailTextures=True
GammaOffset=0.000000
LODBias=0.000000
MaxLogTextureSize=8
MinLogTextureSize=1
MaxLogVOverU=8
MaxLogUOverV=8
MaxAnisotropy=3
MaxTMUnits=3
RefreshRate=0
DetailMax=3
UseFisheye=False
NoFiltering=False
DisableSpecialDT=False
UseFilterSGIS=True
Use4444Textures=False
UseTNT=False
UseS3TC=True
UseVertexSpecular=True
AlwaysMipmap=False
UseAlphaPalette=True
UsePalette=True
UseTrilinear=True
UseMultitexture=True
ShareLists=False
DoPrecache=True

 

Τα παραπάνω τα συνιστώ μόνο για GeForce ή Radeon. Με άλλες κάρτες μην επιχειρήσετε να τρέξετε OGL. ΄Οσον αφορά την μετατροπή/εγκατάσταση οδηγιών των υφών του δεύτερου CD του UT, διαβάστε τις οδηγίες στο αρχείο S3TC που εμπεριέχεται στο παραπάνω αρχείο.

 

Καλή επιτυχία :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αχχχχχ

 

τι θυμήθηκα τώρα...

 

Ατελείωτες ώρες σε LAN... κορυφή.. μακάρι να αλλάζαν τα γραφικά στα 2003-2004 και το gameplay ας έμενε ίδιο (όχι ότι δεν είναι καλά και τα 03-04). Παρεπιπτόντως από το νέο έτος θα έρθει και το UT2007...

 

Άτιμη 56κ :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...