Προς το περιεχόμενο

ATi R520 Previews - Reviews


billpeppas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Η μόνη αγορά που αξίζει ( αν και όταν βρείς ) είναι η X1800XT.

 

Den diafono alla tha mporouses na to aitiologiseis gia na kseroume ki emeis ti kai giati to pernoume?

 

R580 δεν βλέπεται πρίν April 06 τουλ. [ εκτός και αν σηκωθούν τα πόδια και τελικά χτυπήσουν το κεφάλι :D ]

 

Esto gia tote pisteveis oti aksizei i anamoni?

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Den iparxei spoudaios logos na tin valo alla den iparxei spoudaios oute kai na min tin valo. Ap' ti mia ti zorizo alla exei eggiisi 3 xronia (mexri tote 99,99% tha exo parei alli) ki ap tin alli isos do kapoia poli mikri diafora, so...

Δημοσ.
Den iparxei spoudaios logos na tin valo alla den iparxei spoudaios oute kai na min tin valo. Ap' ti mia ti zorizo alla exei eggiisi 3 xronia (mexri tote 99,99% tha exo parei alli) ki ap tin alli isos do kapoia poli mikri diafora, so...

 

Ενταξει ειναι λιγο overkill αναλυση αλλα oπου μπορεις χωνε 2048x1536 και αστους να λενε.. PC εχεις οχι κονσολα..

Και η διαφορα απο 1600x1200 σε 2048x1536 ειναι αρκετα μεγαλη.

1600x1200= 1920000

2048x1536=3145728

 

60% περισσοτερα pixels on screen περιπου ειναι το ιδιο? Αν δεν βλεπεις διαφορα πρεπει να εισαι τυφλος...

 

Και δεν ζοριζεις τπτ στην καρτα... Τι λετε ρε παιδια σε λιγο θα μας πειτε οτι κουραζετε κιολας και θα χρειαστει και κουρα :P

Δημοσ.
kai ti mas miazei gia 2048? poios karagiozhs[/b'] tha balei tetoia analysh? oti othonh kai na exei an balei 1600 kai aa kai af terma de blepei diafora.

 

Καραγκιόζης είσαι και φαίνεσαι LOL.

 

Θα σταματήσετε επιτέλους να επιτίθεστε έστω και έμμεσα στις επιλογές μερικών, μόνο και μόνο επειδή εσείς τυγχάνει για οιοδήποτε λόγο να απαξιώνεται κάτι που αμφιβάλλω να έχετε δοκιμάσει κατ΄αρχήν;

 

Την 21" CRT εδώ την πλήρωσα κάτι πάνω από 500 ευρώ όταν την πήρα και φτάνει απροβλημάτιστα 2048*1536*32@75Hz. Στο HL2 η G70 παίζεται ανετότατα σε αυτήν την ανάλυση με 4xAA/16xAF και αν τα ~70fps δεν σου είναι αρκετά κατεβαίνω σε διπλή εξομάλυνση και χτυπάει 100.

 

Η διαφορά εδώ είναι και το έχω πει άπειρες φορές ότι καμία CRT οθόνη δεν φτάνει "πραγματικά" αυτές τις αναλύσεις γιατί μετά από κάποιο σημείο "τεντώνει" ελαφρά τα δεδομένα. Επιτυγχάνει κάτα ένα τρόπο μια μορφή "oversampling" και είναι δύσκολο να καταλάβεις την διαφορά, εκτός από το πολύ έμπειρο μάτι.

 

ΕΣΥ προσωπικά πόσες οθόνες αυτού του μεγέθους ή και μεγαλύτερες ανεξαρτήτου τύπου έχεις δοκιμάσει σε εκτενή χρήση; Καμία και φαίνεται από τα λεγόμενά σου. Με την εξομάλυνση ενεργοποιημένη και συγκεκριμένα 4 δείγματα το EER (edge equivalent resolution) είναι αντίστοιχα:

 

(1600*4) * (1200*4) = 6400*4800

(2048*4) * (1536*4) = 8192*6144

 

...και αν και είναι καθαρά θεωρητικά μαθηματικά και αφορά μόνο polygon edges/intersections η διαφορά φαίνεται σε πραγματικό χρόνο.

 

Σε τόσο υψηλές αναλύσεις παρεπιπτόντως (>1600) οι G70/R520 φτάνουν την απόλυτη ισοπαλία μέχρι στιγμής.

Δημοσ.
den mporo na katalabo thn logikh merikon... epeidh paei diladi 2048 tote tha th baleis? gia poio logo? afou den blepeis diafora. etsi gia na poulas mouri kai na zorizis thn karta tsampa?

 

΄Οταν το hardware (GPU + monitor) το υποστηρίζουν είναι φυσικό να το εκμεταλλεύσαι. Που είναι το πρόβλημα ακριβώς μου εξηγείς;

 

Αναφέρει ο άνθρωπος ότι έχει μια R480 και είναι φυσικό να θέλει να την εκμεταλλευτεί στο μέγιστο δυνατόν και όχι δεν ζορίζει τίποτα. ΄Εχουν φτιαχτεί για αυτό και η μέγιστη ανάλυση εδώ και αρκετό καιρό για τις GPU είναι 2048*1536*32@85Ηz.

 

Το μέγεθος της οθόνης είναι πάρα πολύ σχετικό με την ανάλυση. Τα 1024*768 σε μια =/>21" οθόνη φαίνονται το ίδιο σχεδόν αηδία με τα 640*480 σε μια 17-άρα. Αν σου λέει κάτι τρέχω το desktop στα 1600*1200 όχι γιατί είμαι ψωνάρα και θέλω να κάνω το κέφι μου αλλά γιατί τα 100dpi είναι ιδανική ανάλυση, γιατί θέλω να εκμεταλλευτώ στο μέγιστο δυνατό τον επιπλέον χώρο που έχω στο desktop και γιατί όσο κατεβαίνω σε αναλύσεις κάτω από τα 1600 τόσο αναλογικά κατεβαίνει και η ποιότητα απεικόνισης και αρχίζω και βλέπω τετραγωνάκια που αλλιώς τα λέμε και γιγαντιαία pixels. Στα 2048 στην περίπτωση αυτή ανεβαίνω σχεδόν στα 130dpi και αν έχεις έστω και την παραμικρή ιδέα τι ακριβώς σημαίνει dpi σε ποιότητα απεικόνισης ή εκτύπωσης δεν θα το έλεγες καν.

Δημοσ.
Καραγκιόζης είσαι και φαίνεσαι LOL.

 

LMAO. PwN3d :grin:

 

P.S : Αν ειναι ετσι να σταματησουμε μωρε να βγαζουμε και μεγαλυτερες ψηφιακες τι τα θελουμε τα καλυτερα megapixels ... :razz:

Δημοσ.
LMAO. PwN3d :grin:

 

P.S : Αν ειναι ετσι να σταματησουμε μωρε να βγαζουμε και μεγαλυτερες ψηφιακες τι τα θελουμε τα καλυτερα megapixels ... :razz:

 

Άντε ρε φλώρε που έμαθες και τα MegaPixels...

...άντε τώρα να μάθεις και το Anti-Aliasing :D

Δημοσ.

Ailuros milas milas milas monos sou kai bgazeis simperasma apo monos sou.. perimene na sou apanthsh kai prota o alos.

Το μέγεθος της οθόνης είναι πάρα πολύ σχετικό με την ανάλυση. Τα 1024*768 σε μια =/>21" οθόνη φαίνονται το ίδιο σχεδόν αηδία με τα 640*480 σε μια 17-άρα. Αν σου λέει κάτι τρέχω το desktop στα 1600*1200 όχι γιατί είμαι ψωνάρα και θέλω να κάνω το κέφι μου αλλά γιατί τα 100dpi είναι ιδανική ανάλυση, γιατί θέλω να εκμεταλλευτώ στο μέγιστο δυνατό τον επιπλέον χώρο που έχω στο desktop και γιατί όσο κατεβαίνω σε αναλύσεις κάτω από τα 1600 τόσο αναλογικά κατεβαίνει και η ποιότητα απεικόνισης και αρχίζω και βλέπω τετραγωνάκια που αλλιώς τα λέμε και γιγαντιαία pixels.

 

Poly sosta. eipa ego oxi? prospathise ligo na katalabeis ti leei o alos prin arxiseis na milas monos sou.

So my point is.. se mia 17ra pano apo 1152 me AA kai AF h diafora eine amilitea, opos kai se 19ra pano apo 1280 kai se 21 pano apo 1600. kai eime sigouros pos oi perisoteroi pou tha bazoun pano apo 1600 den exoun kan 21ra. Se aytous anaferomoun

 

Kala kaneis kai sto destop bazeis 1600, makarh na mporousa kiego toso poly.

 

Filika,

O karagiozhs

Δημοσ.
Ailuros milas milas milas monos sou kai bgazeis simperasma apo monos sou.. perimene na sou apanthsh kai prota o alos.

 

Απάντησα σε δύο συμμετοχές σου σε αυτήν την ενότητα και ποσοτικά όσο και ποιοτικά.

 

Poly sosta. eipa ego oxi? prospathise ligo na katalabeis ti leei o alos prin arxiseis na milas monos sou.

 

Δες παραπάνω και αυτή εδώ είναι η τρίτη μου απάντηση. Βλέπεις να μιλάω μόνος μου;

 

So my point is.. se mia 17ra pano apo 1152 me AA kai AF h diafora eine amilitea, opos kai se 19ra pano apo 1280 kai se 21 pano apo 1600. kai eime sigouros pos oi perisoteroi pou tha bazoun pano apo 1600 den exoun kan 21ra. Se aytous anaferomoun.

 

΄Ολοι οι άλλοι δηλαδή είναι "καραγκιόζηδες"; Να στο πω διαφορετικά όταν κάποιος πάει και σκάσει πάνω από 500 ευρώ για κάρτα γραφικών δεν περιμένω να τον δω να την χρησιμοποιεί σε οθόνη ασπρόμαυρη 14" και δεύτερον το θεωρώ απολύτως φυσιολογικό να θέλει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες αυτές στο μέγιστο.

 

Δεν υπάρχει κατ' αρχήν 17-άρα που να υποστηρίζει αναλύσεις πάνω από 1600 και οι ελάχιστες που υποστήριζαν 1600 στο παρελθόν με καλό ρυθμό ανανέωσης ήταν CRT. Ωστόσο τα 1600 σε αυτήν την περίπτωση έχουν την ίδια αναλογία όσο και τα 2048 σε μια =/>21" CRT.

 

Πέραν τούτου δεν θυμάμαι να υπήρξε ή να υπάρχει οθόνη μικρότερη των 21" που να υποστηρίζει καν 2048.

 

Οι οθόνες LCD είναι άλλο κεφάλαιο μιας και εκεί μπορούμε πλέον να μιλάμε μόνο για native resolution και ναι εκεί υπάρχουν οι ακριβές αλλά αρκετές καλές 25" και 30" της Apple, όπου η τελευταία έχει και μεγαλύτερη native ανάλυση από τα 2048.

 

Για να βρει κανείς που μια CRT φτάνει όσον αφορά τις "πραγματικές αναλύσεις" και από πιό σημείο αρχίζει να τεντώνει δεδομένα διαρείς το ύψος και πλάτος του oρατού πλαισίου της οθόνης με το dot size το οποίο θα σου δείξει κατ΄αρχήν ότι MONO οι 21" CRT είναι ικανές για πραγματικά 1600*1200, όλες οι μικρότερες τεντώνουν τα δεδομένα.

 

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που native στις LCD στα 1600*1200 βλέπεις συνήθως μόνο στις 21".

 

Kala kaneis kai sto destop bazeis 1600, makarh na mporousa kiego toso poly.

 

Πήγαινε σε ένα κατάστημα και ζήτα να σου δείξουν να παίζει μια 21" LCD. Σε τι ανάλυση λες να τρέχει αναγκαστικά;

 

Filika,

O karagiozhs

 

Υπάρχει ένα ρητό εδώ στα νότια που λέει ότι όταν κλάνεις του γαιδάρου να δέχεσαι και τις τσινιές του ;)

 

Φιλικότατα,

Ο Ημίονος.

Δημοσ.
Άντε ρε φλώρε που έμαθες και τα MegaPixels...

...άντε τώρα να μάθεις και το Anti-Aliasing :D

 

Nα θυμηθώ να προσπαθήσω να γράψω το Finding Nemo χωρίς συμπίεση σε DVD για να ξεκινήσουμε από τα 64x sample stochastic + motion blur που χρησιμοποιεί η Pixar. :P

Δημοσ.

@AILUROS

 

Πλακιτσα κανει μωρε απλα κρυωσα απο το αστειο του :razz:

 

 

Anyway, πες μου κατι ρε φιλε γιατι ξεχασα να σε ρωτησω... Στην προηγουμενη σελιδα οταν ειπα οτι η 7800GTX δεν μπορει να κανει FP16+AA μου ειπες οτι δεν θα ειναι προβλημα αυτο καθως με καποιο τροπο θα γινεται "μεσα" στο παιχνιδι...

Τι ακριβως εννοεις με αυτο; Μεσω emulation στους pixel shaders? Η μηπως θα γινεται πρωτα rendered to texture και μετα θα περναει transparent AA σε αυτο;

Δημοσ.

Δεν αντιμετωπίζω κανέναν και ποτέ με εχθρικότητα. Το ότι έβαλα τον ημίονο να παίξει τον ρόλο του στην μικρή αυτή κωμωδία τα λέει όλα ;)

 

Anyway, πες μου κατι ρε φιλε γιατι ξεχασα να σε ρωτησω... Στην προηγουμενη σελιδα οταν ειπα οτι η 7800GTX δεν μπορει να κανει FP16+AA μου ειπες οτι δεν θα ειναι προβλημα αυτο καθως με καποιο τροπο θα γινεται "μεσα" στο παιχνιδι...

Τι ακριβως εννοεις με αυτο; Μεσω emulation στους pixel shaders? Η μηπως θα γινεται πρωτα rendered to texture και μετα θα περναει transparent AA σε αυτο;

 

http://arstechnica.com/articles/culture/lostcoast.ars

 

Δεν αποτελεί και το καλύτερο παράδειγμα μιας και είναι μια πρώτη προσπάθεια, αλλά στην λύση που βρήκε η Valve για τις κάρτες που δεν μπορούν να συνδυάσουν 64bpp HDR + MSAA, όπου το HDR δεν μπορεί να συνδυαστεί με refraction. Υπεραπλουστευμένα βρίσκεσαι στο εγκατελλειμένο εκκλησάκι στο Lost Coast. Από τα παράθυρα περνάνε οι ακτίνες του ήλιου και εκεί έχεις πλήρης HDR. Αν τώρα πλησιάσεις στο παράθυρο και κιαλάρεις την κατάσταση όξω απλά δεν θα έχεις HDR κοιτάζοντας τον ήλιο.

 

Render to texture; Transparent AA; Τι δουλειά έχουν αμφότερα με το HDR και ειδικά το τελευταίο;

 

Τέλος πάντων αν διαβάσεις το άρθρο παραπάνω θα δεις ότι η μέθοδος (workaround) της Valve βασίζεται σε παραλλαγή με MRTs (multiple render targets or else deferred shading).

Δημοσ.
Nα θυμηθώ να προσπαθήσω να γράψω το Finding Nemo χωρίς συμπίεση σε DVD για να ξεκινήσουμε από τα 64x sample stochastic + motion blur που χρησιμοποιεί η Pixar. :P

 

Δε κατάλαβες ότι κάνουμε πλάκα μεταξύ μας βρε ?

Ντροπή, αίσχος.

Ουδέν σχόλιον :P

 

Καλά η Pixar τα πάει μπροστά πολύ τα πράγματα.

Θυμάμαι κάτι shots που είχα από το "Spawn"...απλώς άπαιχτη δουλειά κάνουν οι τυπάδες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...