xrrobithis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2005 Τον τελευταίο καιρό διαφημίζεται στην τηλεόραση ο αριθμός 11-8-80, ο οποίος προσφέρει πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου. Η διαφήμιση είναι πολύ προσεκτική σε αυτά που λέει, όμως δημιουργεί την εντύπωση ότι ο αριθμός αυτός είναι το νέο νούμερο του ΟΤΕ για πληροφορίες καταλόγου (το παλιό καλό 131). Ο αριθμός όμως του ΟΤΕ, που αντικατέστησε το 131 είναι το 11-8-88 (προσέξτε ότι διαφέρουν μόνο κατά το τελευταίο ψηφίο). Ο αριθμός 11-8-80 καλεί την υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου της εταιρείας NewsPhone (http://www.newsphone.gr) η οποία χρεώνεται προς 0,013 ευρώ το δευτερόλεπτο (0,79 ευρώ ανά λεπτό 265.7 δραχμές) πλέον ΦΠΑ και με ελάχιστη χρέωση 60 δευτερολέπτων. Οι παραπάνω πληροφορίες εμφανίζονται φευγαλέα σε μια γραμμή που διατρέχει το κάτω μέρος της οθόνης για ελάχιστα δευτερόλεπτα. H υπηρεσία της NewsPhone προσφέρει κάποια πρόσθετες υπηρεσίες, όπως αποστολή των αποτελεσμάτων με fax, sms ή e-mail, οι οποίες μπορεί να ενδιαφέρουν κάποιους από τους υποψήφιους πελάτες της. Η διαφήμιση όμως έχει σχεδιαστεί για να πλασάρει το 11-8-80 σαν το νέο 131 σε ανύποπτους καταναλωτές, οι οποίοι δεν συνειδητοποιούν ότι δεν καλούν την υπηρεσία του ΟΤΕ και ότι χρεώνονται πάνω από τα διπλά χρήματα (η υπηρεσία καταλόγου του ΟΤΕ κοστίζει 0,34 ευρώ ανά κλήση). Κρίνοντας από φίλους και γνωστούς, με τους οποίους συζήτησα το θέμα, έχει πετύχει τον στόχο της. Για ένα μικρό χρονικό διάστημα ο ΟΤΕ πρόβαλε ένα σχετικό -και κάπως αόριστο ενημερωτικό μήνυμα. Αναμφισβήτητα δεν είναι δουλειά του ΟΤΕ να προφυλάσσει τους καταναλωτές από τις παραπλανητικές διαφημίσεις άλλων εταιρειών, ούτε θα περίμενε κανείς να εναντιωθεί σε μια εταιρεία που είναι πιθανότατα πελάτης του. Δεν έχω κανένα πρόβλημα για την προσφορά της συγκεκριμένης υπηρεσίας στο κοινό, θεωρώ όμως απαράδεκτο τον τρόπο προώθησής της. Για τον λόγο αυτό σας στέλνω το παραπάνω μήνυμα και σας παρακαλώ να το διαδώσετε σε φίλους και γνωστούς, ώστε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι καταναλωτές. Γιαννακούλιας Δημήτρης
NiCkReD Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2005 το πηρα και εγω αυτο το e-mail...καλη η κινηση του ατομου και των υπολοιπων επισης πολυ καλη η φουστια που εκανε η newphone
Highlander Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2005 Δημήτρη, Το θέμα είναι προς συζήτηση είναι εδώ. Παρ' όλα αυτά θεωρείς ότι 5 αστικές μονάδες είναι λίγο για μία πληροφορία ; Εδώ αν πας στη σελίδα του ΟΤΕ, έχει στον τομέα των "Νέων Τεχνολογιών" το ISDN που είναι 100 χρονών. Απλά συνεχίζουν και μας δουλεύουν, αυτό είναι όλο. Προσωπικά θεωρώ ότι καλά έκανε η Newsphone και έβγαλε διαφήμιση. Όταν δηλαδή βγάζει διαφήμιση η Vodafone για κάτι και μετά βγάζει η TIM, αυτό δεν ενοχλεί;
predator Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2005 βασικα θα επρεπε να μυνησει ο πΟΤΕ την newsphone για παραπλανυση!
NiCkReD Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2005 βασικα θα επρεπε να μυνησει ο πΟΤΕ την newsphone για παραπλανυση! παραπλάνηση? γιατι? οποιος θελει δε μπορει να παρει τετοια νουμερα αφου τα πληρωνει? δεν εχω να κερδισω τπτ απο την παραπανω εταιρια, αλλα να σπασει το κ*ολομονοπωλειο που εχει. συφωνω επισης με τον Highlander που λεει για τις μοναδες. ελεος...απο παντου θελει να μας τα παρει...!!!
nk_surfer Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2005 Προσωπικά θεωρώ ότι καλά έκανε η Newsphone και έβγαλε διαφήμιση. Όταν δηλαδή βγάζει διαφήμιση η Vodafone για κάτι και μετά βγάζει η TIM' date=' αυτό δεν ενοχλεί;[/quote'] Καλά θα έκανε όμως να δείχνει εμφανέστατα τις χρεώσεις, γιατί έτσι ο κόσμος νομίζει ότι καλεί το παλιό 131 του ΟΤΕ με χρέωση αστικής κλήσης. Με απλά λόγια η διαφήμιση σκοπεύει να θεωρήσει ο ακροατής ότι το 11880 είναι το νέο αντίστοιχο του 131. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να αναφέρει ευκρινώς ότι πρόκειται για την Newsphone με εμφανές και τις χρεώσεις..... ..... Και για πείτε μου πώς είναι δυνατόν να σπάσει το μονοπώλιο του ΟΤΕ όταν η "ανταγωνιστική" εταιρία έχει αρκετά μεγαλύτερη χρέωση από τον ΟΤΕ ??? Εσείς δηλαδή θα καλέσετε Newsphone αντί για ΟΤΕ ??!!!
predator Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2005 παραπλανυση γιατι πολυ απλα η διαφημιση αφηνει να νoηθει πως προκειται για το νεο "επισημο" νουμερο του ΟΤΕ!
blackwar Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2005 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2005 Νέα τροπή παίρνει το θέμα της διαμάχης του ΟΤΕ με την Newsphone Hellas, σχετικά με την διαφήμιση της τελευταίας για πληροφορίες καταλόγου η οποία προκάλεσε την αντίδραση του ΟΤΕ, καθώς τη θεώρησε παραπλανητική. Μετά το δελτίο τύπου του ΟΤΕ, το οποίο ακολούθησαν δύο αντίστοιχα της Newsphone (με το ένα να απευθύνεται προς το ΙΝΚΑ), έφτασε και η σειρά του ΙΝΚΑ να απαντήσει σήμερα Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου, με το δικό της να απευθύνεται και προς τις δύο εμπλεκόμενες εταιρίες. Το δελτίο τύπου παρατίθεται αυτούσιο παρακάτω: ΙΝΚΑ: Δελτίο Τύπου Mε αφορμή την πρόσφατη δικαστική διαμάχη μεταξύ των εταιρειών ΟΤΕ και Newsphone Hellas και την επακόλουθη σύγχυση που προκλήθηκε στο κοινό σχετικά με το θέμα της παροχής υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου, το ΙΝΚΑ, με στόχο την πληροφόρηση και την προάσπιση των συμφερόντων του καταναλωτή, ενημερώνει: 1. Η παροχή υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου λειτουργεί πλέον σε καθεστώς απελευθερωμένης αγοράς. Το γεγονός αυτό δίνει τη δυνατότητα σε όποιον τηλεπικοινωνιακό πάροχο επιθυμεί, να προσφέρει την παραπάνω υπηρεσία διαμέσου του δικτύου του, χρησιμοποιώντας δικούς του αριθμούς κλήσης που εκχωρούνται από την ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων). Αυτή τη στιγμή, υπηρεσίες πληροφοριών καταλόγου παρέχονται στην αγορά από πέντε τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, μέσα από τους αριθμούς: 11811,11831, 11833, 11888 που ανήκει στον ΟΤΕ και 11880 που ανήκει στην εταιρεία Newsphone Hellas. 2. Καμία υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου δεν παρέχεται δωρεάν. Aκόμη και ο προηγούμενος αριθμός πληροφοριών καταλόγου του ΟΤΕ, το 131, δεν ήταν δωρεάν. Σε αυτό το περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού, ο καταναλωτής καλείται να επιλέγει τηλεπικοινωνιακό πάροχο πληροφοριών καταλόγου, συγκρίνοντας επισταμένα τις τιμές χρέωσης και ελέγχοντας με προσοχή: - αν η χρέωση είναι ανά κλήση ή ανά δευτερόλεπτο με ελάχιστη χρέωση - ποιες ακριβώς υπηρεσίες πληροφοριών καταλόγου περιλαμβάνονται σε κάθε χρέωση 3. Βάσει της Απόφασης Αριθ. 276/39 της ΕΕΤΤ (Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων), προβλέπονται τα εξής: - Τόσο οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών δυκτύων ή/και υπηρεσιών όσο και οι πάροχοι υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν επαρκώς τους χρήστες σχετικά με το ύψος της χρέωσης των κλήσεων προς τους σύντομους κωδικούς υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου. Ειδικότερα, κατά τη διαφημιστική προβολή των υπηρεσιών, πρέπει οι τιμές χρέωσης να αναγράφονται ευκρινώς σε περιπτώσεις έντυπης ή τηλεοπτικής διαφήμισης ή να ανακοινώνονται με σαφήνεια εάν η διαφημιστική προβολή γίνεται μέσω ηλεκτρονικού μη τηλεοπτικού μέσου. - Ολοι οι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών δικτύων ή/και υπηρεσιών υποχρεούνται να παρέχουν στους χρήστες πρόσβαση στην υπηρεσία πληροφοριών καταλόγου που περιλαμβάνει το σύνολο των εκχωρηθέντων συνδρομητικών αριθμών και παρέχεται από τον πάροχο Καθολικής Υπηρεσίας στο πλαίσιο της σχετικής υποχρέωσής του. - Για εύλογο χρονικό διάστημα, τουλάχιστον έξι μηνών, παρέχεται ατελώς σχετικό ηχογραφημένο μήνυμα που ενημερώνει τους καλούντες για τους καταργηθέντες σύντομους κωδικούς δικτύου και για τους σύντομους κωδικούς της σειράς 118 στους οποίους έχει γίνει η μεταφορά των υπηρεσιών. Σχετικά με την πρόσφατη διαμάχη μεταξύ των εταιρειών ΟΤΕ – Newsphone Hellas, το INKA ενημερώνει: - Ο αριθμός του ΟΤΕ που αντικατέστησε το 131 είναι το 11888. - Ο αριθμός 11880 καλεί την υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου της εταιρείας Newsphone Hellas. - Η κλήση στο 11888 του ΟΤΕ είναι 0,34 ? ανά κλήση, πλέον Φ.Π.Α. 19%, δηλαδή σε δρχ. 136 (? 0,40 x 340,75). - Η κλήση στο 11880 της Newsphone Hellas χρεώνεται 0,79 ? το λεπτό και 0,01317 ? το δευτερόλεπτο μετά το πρώτο λεπτό, με ελάχιστη χρέωση τα 60 δευτερόλεπτα, πλέον Φ.Π.Α. 19%, δηλαδή σε δρχ. 320 (? 0,94 x 340,75) και μετά το λεπτό κατ΄ ελάχιστο δρχ. 269 (? 0,79 x 340,75). Η υπηρεσία της Newsphone Hellas προσφέρει κάποια πρόσθετες υπηρεσίες, όπως αποστολή των αποτελεσμάτων με fax, sms ή e-mail. - Ο ΟΤΕ δεν ενημερώνει τους καταναλωτές για το κόστος της κλήσης του 11888, στο σχετικό τηλεοπτικό σποτ. - Η Newsphone Hellas ενημερώνει τους καταναλωτές για το κόστος της κλήσης στην ιστοσελίδα της. Στο σχετικό τηλεοπτικό σποτ, η ενημέρωση για τη χρέωση της κλήσης, γίνεται με μικρά γράμματα που περνούν με μεγάλη ταχύτητα στο κάτω μέρος της οθόνης, με αποτέλεσμα το μήνυμα να μη γίνεται αντιληπτό. - Η Newsphone Hellas, σύμφωνα με δήλωσή της, καταβάλλει στον ΟΤΕ το 30% από τα έσοδα των κλήσεων του 11880 που απορρέουν από σχετικές συμφωνίες. Ως συμπέρασμα των παραπάνω, το ΙΝΚΑ θεωρεί ότι και οι δύο πλευρές παρουσιάζουν «κενά» στις θέσεις και την επιχειρηματολογία τους, με αποτέλεσμα να μην πείθουν επαρκώς για το δίκαιο ή το άδικο των ισχυρισμών τους. Απόρροια της κατάστασης αυτής, είναι η ελλιπής ενημέρωση του καταναλωτή, η σύγχυση και η αναπόφευκτη επιβάρυνσή του. Πηγή: myphone.gr
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.