Προς το περιεχόμενο

Αξιοπιστια καταστηματων...


dreamwebx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Πρόσφατα άκουσα από ένα πελάτη γνωστής αλυσίδας καταστημάτων:

"Μα καλά τόσο ζώα είναι ; Μας είχαν στην ουρά 20 λεπτά για να πληρώσουμε ένα μελάνι ;"

Την επόμενη φορά που χρειάστηκε μελάνι' date=' πάλι εκεί πήγε.[/quote']

 

Συμφωνα με την νοοτροπία που επικρατεί στην πλειοψηφία των πελατων κυριως κάποιας ηλικίας, τα πράγματα στο μυαλό τους πρεπει να εχουν ως εξης:

 

[1ον] το "μαγαζι" ειναι μονο υπεύθυνο για τις τιμές, τη διαθεσιμότητα των προιόντων και τον χώρο. Για ολα τα υπόλοιπα φταίνε οι υπάλληλοι πχ. στο παραπάνω παράδειγμα ο πελάτης δεν διαφωνει με το είδος, την τιμή και την τοποθέτησή του στο μαγαζι, αντίθετα αφου ειδε 4 ταμεία και μονο 1 ανοικτό, ευκολα εβγαλε το συμπέρασμα. (Αλλα παραδείγματα: μεγάλα σουπερμαρκετ, ταμεία village κτλ)

 

[2ον] Πελάτες τέτοιας κατηγορίας συνήθως πρεπει να "κλάψουν" οσα 30-40 ευρω δίνουν, ειναι παλια κλασική συνήθεια! Αν ο χώρος ειναι οκ, οι υπάλληλοι οκ και οι τιμές οκ, τι να κλάψουν; Γι'αυτο σε μεγάλα σουπερμάρκετ θα ακούσετε περισσότερα σχόλια οπως "ΝΑΙ ολα καλα, αλλα δεν έχει σακούλες!" ή "ΝΑΙ φτηνό και καλο είναι αλλα δεν το εχει σ'ολα τα χρώματα!" ...Με μια διάθεση δηλαδη οτι τους έκανα και τη χάρη και ψώνισα!

 

Σε συνδυασμό με την διάθεση αρπαχτής που υπάρχει στην αγορά φαντάζομαι καταλαβαίνετε γιατι επικρατεί τέτοιο μπάχαλο και προβληματιζόμαστε, ανοίγοντας συχνά τέτοια θέματα.

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Συμφωνα με την νοοτροπία που επικρατεί στην πλειοψηφία των πελατων κυριως κάποιας ηλικίας, τα πράγματα στο μυαλό τους πρεπει να εχουν ως εξης: .....

 

 

Βιάζεσαι να μεγαλώσεις...

Δημοσ.
Βιάζεσαι να μεγαλώσεις...

 

Τι νόημα εχει αυτο το σχόλιο;

 

Εγω κουβαλάω 44 (σχεδον..) χρονάκια, ομως σκέφτομαι και συζητάω στα ισα με νέους ανθρώπους 20-25-30 χρονων κι οχι με γεροντοχούφταλα στα ΚΑΠΗ και στα καφενεία του χωριού μου. Τωρα για το σχόλιό μου, καλως ή κακως ετσι οπως γράφω εχουν τα πράγματα στην αγορά αλλα... προφανως ενοχλώ κάποιους! Αν υπάρχει λοιπον διαφορετική άποψη ας γραφτει. ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΕΞΩ , παρακαλω.

Δημοσ.

Καλά,θα βάλω τα φιλαράκια μου τους mods να με banάρουν,μιας και τα λεγόμενά μου είναι παρεξηγήσιμα.

 

 

Btw,κύριος,αυτό που ψάχνεις,ΔΕΝ θα το βρεις από μένα....

 

 

Sign-off.

Δημοσ.
το "μαγαζι" ειναι μονο υπεύθυνο για τις τιμές, τη διαθεσιμότητα των προιόντων και τον χώρο.

 

Βαλε και την αξιοπιστια των προιοντων που δινει, καθως επισης και την τεχνικη υποστηριξη σε περιπτωση που παθει κατι το προιον.

Δημοσ.
Βαλε και την αξιοπιστια των προιοντων που δινει, καθως επισης και την τεχνικη υποστηριξη σε περιπτωση που παθει κατι το προιον.

 

Σωστο βεβαιως, αλλα πολλά σχολια που ακούω (κι ας μας το επιβεβαιώσει κάποιος που εχει κατάστημα στο είδος αυτο ή γνωρίζει) ειναι οτι "ξέρω και τον τάδε υπάλληλο που μου το αλλάζει αμέσως" . Αρα ισως για πολλούς το θέμα ειναι η προσωπική επαφή ("τον κατάφερα και μου το αλλαξε!") και οχι η πολιτική του καταστήματος.... Παντως ειναι μεσα κι αυτο που λες 100% .

 

 

Edit: Επιπλέον, πολλοι <γουστάρουν> να κάνουν παζάρια και τα μαγαζιά προσαρμόζονται σ'αυτους (κυριως στην οδ. Στουρνάρη) και πολλές φορές μη θέλοντας να κάνεις παζάρι αγοράζεις ακριβότερα ή τουλάχιστον οχι τόσο οσο θα μπορούσες σε αλλες συνθήκες. Και γι'αυτο φταιει το κατάστημα , οχι ο πωλητής ή ο πελάτης , νομιζω....

Δημοσ.

Ta kalitera magazia gia mena einai ta online k kirios tis amerikis..distixos omos to pronomio tis kalis kai amesis exipiretisis to exoun mono osoi zoun ekei...kathos sta perissotera magazi mono aftoi exoun to dikaioma na parageiloun k se osa stelnoun proionta k exo plironeis terastia posa sto shipping kai pairnei arketo xrono gia na ta paralaveis..Epeita otan tha antimetopiseis ena prob tha exipiretitheis meta apo kana mina...opote einai kapos asimforo..pantos an ta ellinika i esto ta evropaika online shops itan etsi organomena tote tha mastan mia xara:)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...